Kolik to ma mit GB?
Diskuze
@Mirdaa (21.11.2020 16:59): Ja mam teraz 387GB z 971GB tak to nastastie dam, ale kupovat si disk (samozrejme nvme ssd) dnes tak uz idem rovno do 2TB a nie iba 1TB, a to ma bracho presvedcil logickou argumentaciou, ze kupovat si 500GB je v dnesnej dobe blbost (august 2019).
Největší problém pro mě bude udělat místo na disku:)
Tak v poho. S 1070 by měl být dokonce QHD přístupný. To můžu nákup nového hardware s klidem odložit. :)
Jak se tak dívám na HW nároky nového Cyberpunk 2077 žádné velké překvapení se nekoná. Mazar může být v klidu, s R5 3600 a RX 5700 XT si dá v 1440p Ultra bez RT.
Majitelé RTX (možná i základní 2060) 2060 Super/2070/2070 Super si mohou zapnout RT na mininum a to ještě tipuji že s zapnutým DLSS 2.0, z toho měl můj kamarád co má RTX 2070 Super obavu. Nyní se to potvrzuje v nových HW requirements.
Ve finále si hru užijí všichni, dokonce i majitelé lehce obstarožní GTX 1060 6GB si dají high v 1080p.
Začínám se těšit. Zdá se že to reálně 10 Prosince opravdu vyjde. Trailer jsem viděl a rozhodně jsem z něj neměl pocit že by byl lepší než cokoliv jiného co ukázali v Night City Wire dříve. Jako byl dobrý, nikoliv výrazně lepší. Stále stejně dobrý. :)
Kupuji na PC, nové RX 6000 nejspíš přeskočím (ačkoliv 16 GB VRAM na simulátory....), jak vidím RX 5700 XT si ještě dlouho poradí s čímkoliv co vyjde, není vůbec důvod měnit GPU. Spíš to vidím že si rovnou objednám Xbox Series X a za cenu jedné RX 6800 XT si koupím novou konzoli. Další GPU až vyjde Navi 3.0.
RT bych si dal líbit, ne že ne, tak až na Xboxu si to později koupím v nějaké akci. Tohle je asi první RT hra kvůli které bych uvažoval reálně o GPU s RT podporou.
Majitelé RTX (možná i základní 2060) 2060 Super/2070/2070 Super si mohou zapnout RT na mininum a to ještě tipuji že s zapnutým DLSS 2.0, z toho měl můj kamarád co má RTX 2070 Super obavu. Nyní se to potvrzuje v nových HW requirements.
Ve finále si hru užijí všichni, dokonce i majitelé lehce obstarožní GTX 1060 6GB si dají high v 1080p.
Začínám se těšit. Zdá se že to reálně 10 Prosince opravdu vyjde. Trailer jsem viděl a rozhodně jsem z něj neměl pocit že by byl lepší než cokoliv jiného co ukázali v Night City Wire dříve. Jako byl dobrý, nikoliv výrazně lepší. Stále stejně dobrý. :)
Kupuji na PC, nové RX 6000 nejspíš přeskočím (ačkoliv 16 GB VRAM na simulátory....), jak vidím RX 5700 XT si ještě dlouho poradí s čímkoliv co vyjde, není vůbec důvod měnit GPU. Spíš to vidím že si rovnou objednám Xbox Series X a za cenu jedné RX 6800 XT si koupím novou konzoli. Další GPU až vyjde Navi 3.0.
RT bych si dal líbit, ne že ne, tak až na Xboxu si to později koupím v nějaké akci. Tohle je asi první RT hra kvůli které bych uvažoval reálně o GPU s RT podporou.
@pajmič (20.11.2020 21:10): Už Lásková :P :D
Ani nevíš, jak mě sejří, že nemám tu novou grafiku pro Cyberpunk 2077 T_T
Ani nevíš, jak mě sejří, že nemám tu novou grafiku pro Cyberpunk 2077 T_T
@Ria Kon (20.11.2020 20:59): Zase klídek, Růžová! Jak jsem psal níže, jsem v tomto odvětví zaostalý mongoloid a nikdy jsem neviděl RTX na vlastní oko :D Avšak jsem netvrdil, že by to do budoucna němohlo být zásadní. V tom CB2077 by to mohlo být využito doposud nejvíce.
@Gordon (20.11.2020 20:55): Pravda. Další důkaz toho, že využití RT je prostě budoucnost, kterou se bude herní grafika ubírat. Možná vymyslí ještě nějakou vylepšenou verzi, ale vidím to spíš jako evoluci RT a rozhodně ne, že je to slepá ulička, jak to Pajmič podává :)
@SilentWolf (20.11.2020 10:27): Nie je. Dozvieš sa akurát nejaké základné informácie o meste Night City. Stručná história, sociálna štruktúra, územné členenie, mestské služby, významné korporácie, spoločenský život a podobne.
@mazar1234 (20.11.2020 20:25): Riešenie je syntéza tých dvoch alternatív. Podporiť zakúpením v predpredaji a zahrať si to až vo finálnej podobe.
@mazar1234 (20.11.2020 20:25): Riešenie je syntéza tých dvoch alternatív. Podporiť zakúpením v predpredaji a zahrať si to až vo finálnej podobe.
@Ria Kon (20.11.2020 20:53): Náročnost na HW, není pravdivá, jakmile potřebuješ dynamickou scénu, to ti pak to nastínění zapékání do textur je k ničemu.
@pajmič (20.11.2020 19:48): Zaprvé je to krok směrem k fotorealismu a zadruhé je to krok směrem ke zjednodušení herního vývoje. Byť je RT náročnější na HW, tak je daleko jednodušší a hlavně rychlejší na implementaci, než zapékání světla a stínů do textur.
@Gordon (20.11.2020 19:59): Jediná věc, které nerozumím, Gordy, proč tvůj avatar převzal nějakej Ken v legionářský přilbě.
@Paul (20.11.2020 20:22): No vidíš, já třeba u WD legion vidim rozdíl minimální, možná je to kompresí videa, kdo ví. Nikdy jsem to na vlastní oči nezpatřil. A díky že mě chápeš :D
@Paul (20.11.2020 20:22): No vidíš, já třeba u WD legion vidim rozdíl minimální, možná je to kompresí videa, kdo ví. Nikdy jsem to na vlastní oči nezpatřil. A díky že mě chápeš :D
@Morte (20.11.2020 19:55): Ja mám stále dilemu 50/50, podporiť day-1, alebo počkať rok na GOTM (Game of the Millenium) edíciu so všetkým a opatchované.
@pajmič (20.11.2020 19:48): tenhle pohled chápu, ale nesdílím. Minimálně v Controlu, Metru a Q2 raytracing zásadně vylepšuje uvěřitelnost scény. Ve WatchDogs (byť jsou zcela otřesně neoptimalizované, i bez RT) je to taky hodně znát. Mě už ve hrách ty artefakty screenspace reflections (mizející odrazy při pohledu dolů atd) iritují a progres už byl konečně potřeba. Ale největší vliv na realističnost obrazu má RT GI, ne ty odrazy.
@pajmič (20.11.2020 19:48): Buď si konzerva, nebo nerozumíš, co RTX znamená. Dost to otevírá nové možnosti v tvorbě uvěřitelnosti virtuálního prostředí a FPS to naopak šetří, kdybys chtěl takové shadery, shoří ti GPU.
Uz to mate nekdo predobjednany? Uz to asi nevydrzim, mam to na Steamu v kosiku:D
No me taky RayTraicing nejak nebere, kartu na to mam, ale klidne budu hrat bez toho.
No me taky RayTraicing nejak nebere, kartu na to mam, ale klidne budu hrat bez toho.
@Paul (20.11.2020 18:31): Díky za odkazy. Možná jsem staromodní, ale celej ten RayTraycing je velkej technologickej gimmick, u něhož je nejpatrnější pokles FPS, a pokud nepočítam minecraft, tak vizuální rozdíl nepoznáš, pokud se nezastavíš a nezkoumáš louže.
U těch požadavků hádám, že u minimální je cílem 30 fps, zbytek 60, ale pokud to bude jako u Witchera, tak se dá předpokládat, že nastavení bude dosti flexibilní.
U těch požadavků hádám, že u minimální je cílem 30 fps, zbytek 60, ale pokud to bude jako u Witchera, tak se dá předpokládat, že nastavení bude dosti flexibilní.
Novej RTX trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=lKmhDFMuAkI
A detailní system specs:
https://pbs.twimg.com/media/EnRvD_eXYAAjlg-?format=jpg&name=4096x4096
Ale OPĚT tam nenapsali target framerate, takže můžeme jen předpokládat že tam cílí 60fps.
Ještě článek od nvidie:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/new ... system-requirements/
V podstatě každej si to může zahrát i s raytracingem přes GFNow.
https://www.youtube.com/watch?v=lKmhDFMuAkI
A detailní system specs:
https://pbs.twimg.com/media/EnRvD_eXYAAjlg-?format=jpg&name=4096x4096
Ale OPĚT tam nenapsali target framerate, takže můžeme jen předpokládat že tam cílí 60fps.
Ještě článek od nvidie:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/new ... system-requirements/
V podstatě každej si to může zahrát i s raytracingem přes GFNow.
@Gordon (20.11.2020 15:03): Mě taky spousta synthwavu baví, ale cením si že jdou proti tomu očekávání a nemám obavu o kvalitu, vzhledem k jejich předchozí práci a těm ukázkám.
@Gordon (20.11.2020 15:03): Dneska je imho synthwave vykrádačka sama sebe. Když si člověk pustí jakoukoli synthwave kompilaci na youtube, tak většinou bude hrát nějaká variace na Chromatics, je to prostě děsně neoriginální žánr.
Že se inspirovali spíš v industiralu, EBM a rave je skvělé a sedne to tam velmi dobře. To soundtrackové EP co vydali prostě k těm záběřům ze hry sedne skvěle a je to rozhodně zajímavější, než kdyby tam hráli jen nějaké generické synťáky. A to mám obecně pro synthwave slabost.
Že se inspirovali spíš v industiralu, EBM a rave je skvělé a sedne to tam velmi dobře. To soundtrackové EP co vydali prostě k těm záběřům ze hry sedne skvěle a je to rozhodně zajímavější, než kdyby tam hráli jen nějaké generické synťáky. A to mám obecně pro synthwave slabost.
@Paul (20.11.2020 12:45): No, synth je zrovna pro mě top žánr... naopak se mi nelíbí rap a podobné "pouliční" žánry. Chápu že chtějí gangsterku, ale to pak možná neměli CB žánr, ke kterému prostě Synth patří.
Moc se v žánrech hudby nevyznám (poslouchám prostě všechno, co se mi líbí), ale ten trošek z ambientu a podkresu, co sme slyšeli mě naprosto odboural. Nemůžu se dočkat, až se mi to dostane na playlist. Mám takové tušení, že to čestně zařadím mezi OST nových Deus Exů a Mass Effectu.
Tady je o soundtracku rozhovor, pobavilo mě jak se rozhodli vyfuckovat synthwave, každej předpokládal že o něm ten OST bude a ne.
Just curious, a popular trend that's occurred over this last decade in particular is synthwave music. It's often used for games rooted in science-fiction, or games that try to be nostalgic for a particular era, like the '80s. Did that trend have any influence at all with Cyberpunk 2077.
Adamczyk: Yes, it actually gave us a reference of what not to do for Cyberpunk 2077. I remember Marcin saying on the first day, "No synthwave, please." It definitely influenced us in that regard. Probably not in the way most people would think, but it did influence us.
Just curious, a popular trend that's occurred over this last decade in particular is synthwave music. It's often used for games rooted in science-fiction, or games that try to be nostalgic for a particular era, like the '80s. Did that trend have any influence at all with Cyberpunk 2077.
Adamczyk: Yes, it actually gave us a reference of what not to do for Cyberpunk 2077. I remember Marcin saying on the first day, "No synthwave, please." It definitely influenced us in that regard. Probably not in the way most people would think, but it did influence us.
Poslouchal jsem teď ten soundtrack a dost mi to k tomu kyberpunku sedí.
A bylo by fajn, kdyby to odložili ještě o 6 dní, volno si chci brát až od 16. prosince :D
A bylo by fajn, kdyby to odložili ještě o 6 dní, volno si chci brát až od 16. prosince :D
Tak jsem si z hajpu objednal tu knížečku, tak jsem zvědav. Snad nebude spoileroidní.
@kuler91 (20.11.2020 08:21): Když já se bojím, že se na tom všechny ty odklady nepříznivě podepsaly, a že by bylo lepší ještě chvíli počkat, než to trochu vyladí. Ale zároveň mě to láká. Asi to nechám na poslední chvíli, až jak dopadnou recenze.
@BUMTARATA (20.11.2020 06:33): ty 3 týdny už vydrž :D ... Stejně neuvěřitelný, že už to má být za 3 týdny venku. Skoro 5,5 roku od vydání W3 to je masakr :) 5,5 roku ? Neuvěřitelný, jak ten čas běží ....
Ten poslední trailer je ale fakt dobrej, říkám si, proč to takhle neprezentovali celou dobu, vlastně si to chci zahrát hned teď, hm, asi budu muset ty svoje plány ještě přehodnotit, do prdele!
@AlieN (19.11.2020 23:14): Hele, vlastně máte pravdu. Tak já si dám skleničku vína a uklidním se...
@Paul (19.11.2020 21:02): Takže víceméně jak se čekalo/doufalo. Tak už aby to vyšlo... a aby to nemělo žádné gamebreaking bugy.
@ZephyrCZ (19.11.2020 21:40): Je to cyberpunk, každý tu klidně může mít lebku vyztuženou titanem ;)
Je to rpg, předpokládám že pure combat postava s dobrou výbavou bude slabší nepřátele klidně dávat na ránu, ale kdyby tu bylo headshot = kill, tak je to strašný průser... no asi jako by v Zaklínači každý realisticky lehnul po prvním zásahu mečem.
Je to rpg, předpokládám že pure combat postava s dobrou výbavou bude slabší nepřátele klidně dávat na ránu, ale kdyby tu bylo headshot = kill, tak je to strašný průser... no asi jako by v Zaklínači každý realisticky lehnul po prvním zásahu mečem.
Ještě pro BUMTARATU teda...
Players familiar with CD Projekt Red's last big RPG, The Witcher 3: Wild Hunt, will have an idea of what to expect in terms of boning down, although the scene is a bit more involved and a bit more graphic than what Geralt gets up to. Protagonist V and his partner slam the ham in a number of positions (all played from a first-person perspective), and there was a fair amount of full-frontal female nudity and moaning in the scene. Just as an aside: There are a lot of boobs to see in Night City.
https://www.gamespot.com/articles/dear-c ... ith-me/1100-6484602/
Players familiar with CD Projekt Red's last big RPG, The Witcher 3: Wild Hunt, will have an idea of what to expect in terms of boning down, although the scene is a bit more involved and a bit more graphic than what Geralt gets up to. Protagonist V and his partner slam the ham in a number of positions (all played from a first-person perspective), and there was a fair amount of full-frontal female nudity and moaning in the scene. Just as an aside: There are a lot of boobs to see in Night City.
https://www.gamespot.com/articles/dear-c ... ith-me/1100-6484602/
@ZephyrCZ (19.11.2020 21:40): Neboj, ja moc dobre vim jak to myslis ale naznaky spatnych veci treba potirat hned v zarodku a neprimerene :)
@Paul (19.11.2020 21:25): tak to je parádní zpráva. :)
@ZephyrCZ (19.11.2020 21:40): ke střílení se taky rozepsali v tom gamestaru:
Although the mouse and keyboard control has not yet been finalized according to the CD Projekt, shooting already feels good and accurate. For example, I can target the legs of a gangster with the shotgun so that he can bend over and make an easier target. A light Autoaim can also be activated in the options menu on the PC, but this was not necessary. Then it's better to take cover, from which I can peek out and aim by holding down the right mouse button.
Cyberpunk 2077 doesn't feel like a thoroughbred shooter in which precise aiming is everything - also because headshots cause more damage, but usually don't knock out opponents immediately. As is typical for role-playing games, my penetration depends largely on the DPS value of the ratchet and my talent values. An "inferior" assault rifle won't even scratch a high-level enemy if I shoot him in the head five times. Mechanically this makes perfect sense and in the cyberpunk scenario it's not a big atmosphere killer either, you just shouldn't expect a Doom or even Battlefield feel during the shootings.
Although the mouse and keyboard control has not yet been finalized according to the CD Projekt, shooting already feels good and accurate. For example, I can target the legs of a gangster with the shotgun so that he can bend over and make an easier target. A light Autoaim can also be activated in the options menu on the PC, but this was not necessary. Then it's better to take cover, from which I can peek out and aim by holding down the right mouse button.
Cyberpunk 2077 doesn't feel like a thoroughbred shooter in which precise aiming is everything - also because headshots cause more damage, but usually don't knock out opponents immediately. As is typical for role-playing games, my penetration depends largely on the DPS value of the ratchet and my talent values. An "inferior" assault rifle won't even scratch a high-level enemy if I shoot him in the head five times. Mechanically this makes perfect sense and in the cyberpunk scenario it's not a big atmosphere killer either, you just shouldn't expect a Doom or even Battlefield feel during the shootings.
@Charllize (19.11.2020 21:24): Nebyl by jsi to Ty, aby jsi to nepřekroutil... :) O one hit kill tu nikdo nemluvil. Jenom, že pokud to takto v preview vypíchnou, nemám z toho dobrej pocit. Ano, je to RPG, ale pižlat brokovnicí z metru frajera v tílku fakt bývá většinou lehce přes čáru.
@marwel (19.11.2020 21:23): Ono je to bohužel tak, jak píšeš. Buď jedno, nebo druhé. Nechci po té hře co výstřel to instant kill, ale rozumně vysvětlit, proč týpek vydrží sadu broků do obličeje bez újmy by bylo také fajn. Je jedno, jestli by to měl být osobní štít, nebo materiál, nebo fakt, že místo brokovnice budu mít Nerf hračku... Ale jinak souhlas, snesitelnější je to v RPG, než v FPS. Zrovna v komentáři k Far Cry: New Dawn jsem to dost kritizoval.
@marwel (19.11.2020 21:23): Ono je to bohužel tak, jak píšeš. Buď jedno, nebo druhé. Nechci po té hře co výstřel to instant kill, ale rozumně vysvětlit, proč týpek vydrží sadu broků do obličeje bez újmy by bylo také fajn. Je jedno, jestli by to měl být osobní štít, nebo materiál, nebo fakt, že místo brokovnice budu mít Nerf hračku... Ale jinak souhlas, snesitelnější je to v RPG, než v FPS. Zrovna v komentáři k Far Cry: New Dawn jsem to dost kritizoval.
A má to Stealth?
Ta preview od IGN mě teda dost potěšila, víc jsem nečetl/nekoukal na netu. Těší mě, že mě, že toho combatu nebude tolik, pokud ho člověk vyloženě nebude vyhledávat.
Vypadá to dobře, těším se :)
Vypadá to dobře, těším se :)
@SilentWolf (19.11.2020 21:14): Zrovna v jednom preview někdo psal že je tam akce méně než na základě trailerů čekal, že třeba hrál 6 hodin prakticky bez výstřelu.
Co to? Nekdo chce v rpg zase tlacitko one hit kill? Cerveny, velky a svitici? :)
@ZephyrCZ (19.11.2020 21:01): Zalezi na zpracovani. Je to RPG, takze s necim takovym se da pocitat. Horsi je to u her, ktere jsou ciste FPS, jako treba Far Cry New Dawn a takove. To, ze je Cyberpunk RPG a jak tu postnul Paul "...game in which character and item values are more important than skill" kvituji s povdekem. Nemam rad hry, ktere se tvari nebo zacinaly jako RPG, ale pak to prekopali smerem k vetsi pristupnosti a jednodussimu hrani. Treba Fallout 4 a jeho zamereni vice k ciste FPS misto RPG. Pritom New Vegas to melo skvele vybalancovane. Je proste potreba si stanovit priority. Pokud chces RPG a FPS zaroven, jeden z nich bude muset trpet. Budes mit bud RPG z pohledu prvni osoby a nebo FPS s RPG prvky.
@ZephyrCZ (19.11.2020 21:01): Tož RPG no. Taky se mi to nelíbí, ale možná lepší než Alpha Protocol, kde měl zase hráč na začátku hry zaměřovač doslova přes celou obrazovku.
Já bych tam třeba tolik akce nedával, aby to nepůsobilo tak hloupě. Jenže pak by to zas nikdo nehrál.. a studio by mi zkrachovalo. :D :D
Já bych tam třeba tolik akce nedával, aby to nepůsobilo tak hloupě. Jenže pak by to zas nikdo nehrál.. a studio by mi zkrachovalo. :D :D
Who is Cyberpunk 2077 for?
Story fans
Cyberpunk 2077 not only tells a gripping main story, but also adorns each secondary task with at least a little story. The role-play does not shy away from serious topics such as child murder and rape.
Deus Ex connoisseur
Anyone who played the first Deus Ex will appreciate not only the different solutions, but also how the game world reacts to their own actions - for example in the famous scene with the ladies' room. Cyberpunk 2077 inherits this spirit and also reacts to my actions in quests and dialogues. In addition, each mission offers several possible solutions, I can fight, hack or sneak.
Role player
Thanks to the multifaceted and free character system, you can combine skills as you like and play as a shotgun hacker or katana ninja, for example. So far, no style of play has seemed superfluous or useless.
Atmosphere lovers
The Cyberpunk game world is built with a lot of love and the lighting atmosphere is fantastic even without ray tracing. And the punk soundtrack resounds from the car radios, most of which was recorded especially for the game. By the way, there is also a jazz station, which I think is wonderfully suitable for cruising over the freeway.
Who is Cyberpunk 2077 is not for?
Friends of »Realism«
In contrast to role-playing games like Gothic, Cyberpunk 2077 does not logically integrate every game element. Fast travel, for example, is simply a teleport, crafting takes place via a menu instead of a workbench.
Happy-End-Fans
There are funny and happy moments in Cyberpunk 2077, but basically the setting is dark and brutal - and the game lets you feel that too. If you want to play something that lifts your own mood, you might be missing the place here.
Rockstar lovers
Okay, we have to restrict that a bit: Of course, you can also have fun with Cyberpunk 2077 if you enjoyed playing GTA 5 and Red Dead Redemption 2 (in single player mode). You just have to realize that cyberpunk cannot lead to the same open-world chaos as the rock star games.
Racing player
If a realistic and demanding driving model is important to you in a game - regardless of the genre - Cyberpunk 2077 will not make you happy. The cars are not spongy, but not realistic either. And the collision behavior shows strange capers.
Shooter purists
The shootings of Cyberpunk 2077 play well and smoothly, but not like a shooter because opponents swallow a lot more bullets. Headshots cause additional damage, but are not immediately fatal either. Cyberpunk 2077 is just a role-playing game in which character and item values are more important than skill.
Story fans
Cyberpunk 2077 not only tells a gripping main story, but also adorns each secondary task with at least a little story. The role-play does not shy away from serious topics such as child murder and rape.
Deus Ex connoisseur
Anyone who played the first Deus Ex will appreciate not only the different solutions, but also how the game world reacts to their own actions - for example in the famous scene with the ladies' room. Cyberpunk 2077 inherits this spirit and also reacts to my actions in quests and dialogues. In addition, each mission offers several possible solutions, I can fight, hack or sneak.
Role player
Thanks to the multifaceted and free character system, you can combine skills as you like and play as a shotgun hacker or katana ninja, for example. So far, no style of play has seemed superfluous or useless.
Atmosphere lovers
The Cyberpunk game world is built with a lot of love and the lighting atmosphere is fantastic even without ray tracing. And the punk soundtrack resounds from the car radios, most of which was recorded especially for the game. By the way, there is also a jazz station, which I think is wonderfully suitable for cruising over the freeway.
Who is Cyberpunk 2077 is not for?
Friends of »Realism«
In contrast to role-playing games like Gothic, Cyberpunk 2077 does not logically integrate every game element. Fast travel, for example, is simply a teleport, crafting takes place via a menu instead of a workbench.
Happy-End-Fans
There are funny and happy moments in Cyberpunk 2077, but basically the setting is dark and brutal - and the game lets you feel that too. If you want to play something that lifts your own mood, you might be missing the place here.
Rockstar lovers
Okay, we have to restrict that a bit: Of course, you can also have fun with Cyberpunk 2077 if you enjoyed playing GTA 5 and Red Dead Redemption 2 (in single player mode). You just have to realize that cyberpunk cannot lead to the same open-world chaos as the rock star games.
Racing player
If a realistic and demanding driving model is important to you in a game - regardless of the genre - Cyberpunk 2077 will not make you happy. The cars are not spongy, but not realistic either. And the collision behavior shows strange capers.
Shooter purists
The shootings of Cyberpunk 2077 play well and smoothly, but not like a shooter because opponents swallow a lot more bullets. Headshots cause additional damage, but are not immediately fatal either. Cyberpunk 2077 is just a role-playing game in which character and item values are more important than skill.
@BUMTARATA (19.11.2020 20:53): The most jarring thing about it is that enemies have a surprising amount of health, often acting as bullet sponges that can take multiple point blank shots to the head before going down for good.
Tohle ve hrách opravdu nemám rád. Aby nepřítel vydržel střelbu, jako kdyby tam místo něho stál tank...
Tohle ve hrách opravdu nemám rád. Aby nepřítel vydržel střelbu, jako kdyby tam místo něho stál tank...
Ještě jedna zajímavá a kritická část toho gamestar preview
https://translate.google.com/translate?s ... ds-on%2C3364176.html
Jak tam popisuje, C77 není Gothic (nebo KCD), nesimuluje tak do detailu životy NPC atd. A není to ani GTA, ten open world nereaguje tak detailně. Fyzika aut taky není kdovíjak úžasná.
Speaking of driving: The driving behavior feels better than in the last preview version, because cars no longer break out so suddenly. Depending on the model, the mobile pedestals steer slightly differently, a small car, a motorcycle and a sports car differ not only in speed but also in grip - i.e. how much they stick to the road and tend to slide in curves. However, the differences are still not huge; the driving model is anything but realistic.
I hope this article was able to give you a reasonably coherent picture of where the great great strengths of Cyberpunk 2077 lie: story, atmosphere, role play. Look forward to it if you like it. If not: clear your memory and wait for something else.
https://translate.google.com/translate?s ... ds-on%2C3364176.html
Jak tam popisuje, C77 není Gothic (nebo KCD), nesimuluje tak do detailu životy NPC atd. A není to ani GTA, ten open world nereaguje tak detailně. Fyzika aut taky není kdovíjak úžasná.
Speaking of driving: The driving behavior feels better than in the last preview version, because cars no longer break out so suddenly. Depending on the model, the mobile pedestals steer slightly differently, a small car, a motorcycle and a sports car differ not only in speed but also in grip - i.e. how much they stick to the road and tend to slide in curves. However, the differences are still not huge; the driving model is anything but realistic.
I hope this article was able to give you a reasonably coherent picture of where the great great strengths of Cyberpunk 2077 lie: story, atmosphere, role play. Look forward to it if you like it. If not: clear your memory and wait for something else.
Besides, combat itself is probably one of Cyberpunk 2077’s weaker points. It’s certainly not bad, but if you’re playing this like a straight FPS then you’ll probably be disappointed. The most jarring thing about it is that enemies have a surprising amount of health, often acting as bullet sponges that can take multiple point blank shots to the head before going down for good. (IGN)
Hlavně, aby to šukání bylo dobrý!
I played through a streaming service with the host system running it on a PC with an RTX 3080 GPU, and while it ran buttery smooth performance-wise, there were a ton of bugs. (IGN)
Ale těším se hodně. Nicméně počkám do příštího roku, až to trochu odladí. Mezitím snad upgraduju CPU a GPU. A nakonec třeba i poznám, co je zač ten ray tracing!
Hlavně, aby to šukání bylo dobrý!
I played through a streaming service with the host system running it on a PC with an RTX 3080 GPU, and while it ran buttery smooth performance-wise, there were a ton of bugs. (IGN)
Ale těším se hodně. Nicméně počkám do příštího roku, až to trochu odladí. Mezitím snad upgraduju CPU a GPU. A nakonec třeba i poznám, co je zač ten ray tracing!
@Cobot (19.11.2020 20:00): Tak story spoilerům se v previews většinou vyhýbaj a když někde popisujou konkrétní questy tak to přeskakuju. Že napíšou že je to takový a makový mi hru nezkazí. U trailerů jsem splachovací, zkouknu je, ty konkrétní story momenty ale většinou zapomenu a na zážitek to nemá vliv.
@Cobot (19.11.2020 20:00): Trochu mi to kazí, ale né natolik, abych se nekouknul.
Docela se divim tomu přístupu hltat všechny prewiev, trailery prostě vědět všechno nez to zapnu. To vám to nepokazí hru? Nekrituzuju to. Já jedu odjakživa úplně opačně. Nevím prakticky níc a záměrně se tomu vyhýbám. Doposud jsem videl jen to úplně první video asi před rokem útržky asi dvou dalších videí. Všechno chi objevit až s vlastním gameplayem.
PCGamer taky - I wish I could go into more detail about the story, because some of the places you visit, characters you meet, and jobs you pull off are incredibly thrilling and memorable. There's stuff in here to rival The Witcher 3's best quests, and I was pleasantly surprised by how much of an emotional punch the story packs. The game's marketing has, understandably, focused on the louder, more aggressive side of the game, which has painted a somewhat inaccurate picture of it. Cyberpunk 2077 isn't all noise, future slang, extreme violence, and fluorescent yellow; it has quiet, touching moments of warmth too.
https://www.pcgamer.com/i-love-being-a-c ... s-of-cyberpunk-2077/
A podle gamestaru je to dost deus ex na steroidech, což jsem tak nějak doufal.
If you were to force me to make a comparison with my tech shotgun held up, I would say: Cyberpunk 2077 is most likely like Deus Ex. Only bigger, better staged and with even more ramified stories, with more details, more role play, more open world. It is the Deus Ex that we have always wanted. And since Deus Ex is one of the best games of all time for some people (myself included), that’s no small praise.
What distinguishes Cyberpunk 2077 is its versatility, its adaptability to my approach and my decisions, the sometimes funny, sometimes sad, sometimes shocking stories and the grandiose atmosphere. I like the feeling of strolling through the lively alleys of Night City to ambient music. No, there is not something to do everywhere, not every street lamp is interactive. At the same time, it would not have been necessary to design side streets with passers-by, traders and pasta slippers. You can feel that there is love in here. In the small Japanese car even the digital dashboard flickers when I crash into the guardrail. A small thing, but nice that there are such details.
Cyberpunk always manages to surprise me. When I discover new, small details or try out new gameplay (Hey, the katana is fun too!). When I stumble across a hidden quest or - by and large - open a new story chapter with new twists. The plot is a bit like “Game of Thrones”: I never know what to expect next, who will survive or die next. I just know: it won’t turn out as I hoped.
https://www.pcgamer.com/i-love-being-a-c ... s-of-cyberpunk-2077/
A podle gamestaru je to dost deus ex na steroidech, což jsem tak nějak doufal.
If you were to force me to make a comparison with my tech shotgun held up, I would say: Cyberpunk 2077 is most likely like Deus Ex. Only bigger, better staged and with even more ramified stories, with more details, more role play, more open world. It is the Deus Ex that we have always wanted. And since Deus Ex is one of the best games of all time for some people (myself included), that’s no small praise.
What distinguishes Cyberpunk 2077 is its versatility, its adaptability to my approach and my decisions, the sometimes funny, sometimes sad, sometimes shocking stories and the grandiose atmosphere. I like the feeling of strolling through the lively alleys of Night City to ambient music. No, there is not something to do everywhere, not every street lamp is interactive. At the same time, it would not have been necessary to design side streets with passers-by, traders and pasta slippers. You can feel that there is love in here. In the small Japanese car even the digital dashboard flickers when I crash into the guardrail. A small thing, but nice that there are such details.
Cyberpunk always manages to surprise me. When I discover new, small details or try out new gameplay (Hey, the katana is fun too!). When I stumble across a hidden quest or - by and large - open a new story chapter with new twists. The plot is a bit like “Game of Thrones”: I never know what to expect next, who will survive or die next. I just know: it won’t turn out as I hoped.