Mě na M3 nejvíc sere jedna věc, na kterou si zatím nikdo nestěžoval. Přestože je New Bordeaux město postavené v bažinách, na většině míst nelze vylézt z vody. Plavete si v bažině a vidíte nízký břeh, tak k němu dorazíte a metr od něj se postava zastaví. Nejhorší je to v jižní oblasti.
Diskuze
Tak tohle by nebylo vůbec špatné https://youtu.be/I5ka-a6K1lQ?si=PiiINBbghL_4BTyD
Díky všem za názory. Zatím jsem to tedy taky rozehrál bez modů. O nich jsem uvažoval právě v souvislosti s tím, jestli by mi to nezlepšilo celkový herní zážitek vzhledem k tomu, co je třetímu dílu nejčastěji vyčítáno. Ale ani tady, ani jinde na fórech mě zatím k tomuto závěru nic moc nepřesvědčilo.
@Le0nidas (15.12.2023 22:38): já to zvládl dohrát dvakrát (a ne naposledy) bez modů :) Chytly mě nad očekávání core mechaniky (střelba, stealth, ježdění), takže mi ten "grind" ani nepřipadal jako grind. Co mě štvalo víc byl ten wiretapping, milion ikonek na odposlouchávání, bez toho bych se obešel a při dalším hraní už na ně (a collectibles) budu kašlat.
@Le0nidas (15.12.2023 22:38): Ono aj bez grindu je to stereotypné. Zober si akúkoľvek mestskú akciu alebo assassin's creed a tie najvedľajšie, najgenerickejšie úlohy a predstav si, že niekto z nich spravil hlavnú náplň. Je tam len pár unikátnach príbehových misii. Každopádne ja som to tiež hral v malých dávkach rozprestrených na obdobie vyše roka. Druhý spôsob je, absolútne minimalizovať a nehrať žiaden nepovinný obsah, ale i tak je to stereotypné a chce to pauzy. Je to inak jedna z tých hier, kde dve DLC, konkrétne Mafia III: Sign of the Times a Mafia III: Faster, Baby! sú oveľa lepšie a misiami rozmanitejšie a príbehovo hutnejšie, než pôvodná hra.
@Le0nidas (15.12.2023 22:38): Nemám, jsem zvědavý na tvý zkušenosti. Já použil metodu to hrát po malých dávkách, no je pravda, že si z hry už moc nepamatuju.
V nejbližších dnech se chystám pustit do hraní, mám ale trochu obavu z toho často zmiňovaného grindu - dohráli jste to někdo s nějakým modem, který to omezuje?
@Fatality (10.08.2022 14:10): mě už to bavit přestalo. Hra se mi líbí. Hudba, playboye přestřelky, celkově z toho kouká Amerika. Ale je to spíš nuda. Asi to vzdam úplně.
Většina tyhle hry je jen ježdění z bodu a do bodu b, nejlépe přes celou mapu, tam to vystrilet a jet zpět do bodu a, někdy do bodu c. Jako gameplay je dobrý, zatím mě to baví, ale je to jednoduchá premisa.
Když v Mafii nedáš něterému ze spojenců (Cassandra,Vito,Burke) dost území a pak ho musíš zabít komu připadnou pak území která spadala pod jeho kontrolu?
@BUMTARATA (17.05.2022 14:31): tak tak. Remake bylo dobrý utrpení.
@S4TW (17.05.2022 14:31): jo no. Ale podle mě se to někdy musí zlomit. Na druhou stranu, když to vydělává, tak proč v tom zoufalství nepokračovat, no.
@S4TW (17.05.2022 14:31): jo no. Ale podle mě se to někdy musí zlomit. Na druhou stranu, když to vydělává, tak proč v tom zoufalství nepokračovat, no.
@Walome (17.05.2022 14:09): sám když to po sobě čteš, tak ti to určitě zní jako utopie :D
@Walome (17.05.2022 14:09): Kéž by. Vlastně by to klidně mohlo být jako první Mafia, kdy Lost Heaven taky jen dělalo kulisu sérii lineárních misí. Akorát se bojím, že realismus jim nepřijde na rozdíl od arkádové hratelnosti tak zábavný, viz nudný remake jedničky, kde se všechny zbraně a auta chovají plus mínus stejně.
@BUMTARATA (17.05.2022 13:03): sem s tim :) jako kéž by někdo přišel s tím "hele dobrý, 20 let mizernejch open worldů stačilo k tomu, abysme si konečně všichni přiznali, že 99 % z nich stojej za hovno... pojďme udělat skromnou, téměř až lineární hru, která bude klást důraz na detail, bude plná parádních interiérů, kvalitního level designu a s minimem cutscén. Pojďme udělat historicky přesnou repliku Sicilie konce 19. století i přesto, že těch pět aut, co tam bude, pojede max 50 kmh a hned se mu zavaří motor, soustřeďme se radši na parádní gunplay a uvěřitelnou funkční fyziku"
Pardon, zasnil jsem se.
Pardon, zasnil jsem se.
@Walome (17.05.2022 13:00): Red Dead Sicilia.
@Korbitch (05.05.2022 20:57): Urcite, proto Salierimu pridali v DE par monologu.
Nicmene podle me prijde mrzeni az Amici zjistej ze v roce 1890 moc aut nejezdilo :D (ale samozrejme pokud maji koule na zpracovani dobove sicilie tak sem s tim, ale neverim tomu).
Nicmene podle me prijde mrzeni az Amici zjistej ze v roce 1890 moc aut nejezdilo :D (ale samozrejme pokud maji koule na zpracovani dobove sicilie tak sem s tim, ale neverim tomu).
Že by příběh Morella se Salierim kolem Dona Peponeho??
https://www.zing.cz/novinky/96354248/uda ... -na-unreal-enginu-5/
https://www.zing.cz/novinky/96354248/uda ... -na-unreal-enginu-5/
@Tarhiel (05.05.2022 18:15): taky to chápu, ale očividně v tom nebyli dostatečně zběhlí/schopní aby to dotáhli do konce. Proč odešel Blackman se neví, dá se jen spekulovat.
Jinak osobně tedy žádnej prequel nechci. Nechápu proč nezrealizujou ty Vegas 70s.
Jinak osobně tedy žádnej prequel nechci. Nechápu proč nezrealizujou ty Vegas 70s.
@Paul (05.05.2022 18:09): Vieš čo, celkom aj chápem, že chceli skúsiť aj iné vody, len či im to stálo za to to všetko rad radom porušiť.
Tak snáď tá 4 bude dobrá teda :)
A prečo vlastne odišiel Haden?
Tak snáď tá 4 bude dobrá teda :)
A prečo vlastne odišiel Haden?
Mafia 4 in development on Unreal Engine 5.
Ale ta cesta k tomu:
After shipping the ambitious Mafia III , it suffered two rounds of layoffs, first in 2017 and then again in 2018. The studio had several ideas for new IPs during this time and beyond. As previously reported by Kotaku , one was a spy game revolving around music cues called Rhapsody . Another was a class-based co-op action game in the vein of Destiny 2 . Code-named Volt , it was quietly cancelled by parent company Take-Two last year after $53 million had already been spent on development. A third new IP code-named Mosaic was a loot-based ARPG and was also abandoned before it was ever officially revealed.
Museli zrušit tři projekty, než jim došlo že by mohli udělat novou Mafii :D
Ale ta cesta k tomu:
After shipping the ambitious Mafia III , it suffered two rounds of layoffs, first in 2017 and then again in 2018. The studio had several ideas for new IPs during this time and beyond. As previously reported by Kotaku , one was a spy game revolving around music cues called Rhapsody . Another was a class-based co-op action game in the vein of Destiny 2 . Code-named Volt , it was quietly cancelled by parent company Take-Two last year after $53 million had already been spent on development. A third new IP code-named Mosaic was a loot-based ARPG and was also abandoned before it was ever officially revealed.
Museli zrušit tři projekty, než jim došlo že by mohli udělat novou Mafii :D
Nemožnost stealthu v GTA 4 je úplně nepochopitelná a jak pěst na oko. I když prvního nepřítele sejmete z dálky kulkou do hlavy, stejně o vás hned všichni vědí. Prostě to jde udělat jen Rambo stylem.
@Paul (25.03.2022 16:42): Samozrejme, Mafia III nemá zlé mechaniky, streľba + jazdenie autom viac-menej fungujú a plusom je aj atmosféra New Orleans. No ak aj odhliadnem od toho, že hra vyšla v nie veľmi dobrom technickom stave a že samotné mesto je iba relatívne mŕtvou kulisou pre množstvo stereotypných úloh, čo mám z tých pár kvalitnejších misií, ktoré sú na úrovni normálnych misií z GTA V a na tie najkvalitnejšie odtiaľ sa ani len nechytajú.
@Paul (25.03.2022 16:42): Ten setting na tom taky hodně bavil - New Orleans wannabe, šedesátky, Bayou a celkově hezky udělaná příroda. Nejvíce jsem si užíval takové to popojíždění po městě (a čas od času dokonce dostanu chuť to zase nainstalovat a jenom se projet). Atmosféru to má, ne že ne a o to víc mě mrzelo, že je to tak trestuhodně nevyužité a město je jen kulisa pro generické aktivity, které jsou strašně ubíjející už po pár hodinách (a vedlejšáky narazily čelně rovnou na dno). Těch pár lehce nadprůměrných misí, které ale tvoří jen pár procent hry, mě z té zoufalosti bohužel nevytrhlo. DLC (hlavně druhé a třetí) jsou výrazně lepší tím, že jsou bez toho generického balastu okolo. Donovan byl vostrej, j, hlavně ta titulková scéna s ním.
Ale jinak za mě je to na tak velkou otevřenou hru prostě hrozně málo. S GTA V co do obsahu naprosto neporovnatelně.
Ale jinak za mě je to na tak velkou otevřenou hru prostě hrozně málo. S GTA V co do obsahu naprosto neporovnatelně.
@M.a.t.t. (25.03.2022 14:32): samozřejmě, taky bych ocenil kdyby tam těch hlavních misí bylo víc a těch zabíracích generických méně. Ale ty gameplay mechaniky a skvělá atmosféra to pro mě zkrátka dost vyvažují.
@Paul (25.03.2022 14:28): To je fajn, že ťa to baví a nevadia ti ani chyby, ktoré by ti inde prekážali. Ja ti to neberiem, ale podľa mňa je GTA V skutočne horšia akurát v tom stealthe, čo je však aspekt, na ktorom mestské akcie rozhodne nestoja a nijak zvlášť ho tu nevyžadujem.
@M.a.t.t. (25.03.2022 13:06): Za mě má třetí mafie rozhodně lepší gunplay než GTA5, ježdění je na tom podobně, a navíc je tu stealth, co GTA prakticky nemá. A ten setting 60s New Orleans mě taky baví víc než NY a LA z GTA.
GTA je řemeslně udělaný líp, ale víc mě láká si potřetí dohrát třetí Mafii než podruhý GTA 5.
GTA je řemeslně udělaný líp, ale víc mě láká si potřetí dohrát třetí Mafii než podruhý GTA 5.
@JohnCZ (25.03.2022 11:13): Náhodou, já to skoro celé projel na stealth a jak to hned bylo znatelně zábavnější. ;-)
@JohnCZ (25.03.2022 11:13): Presne tak, ani v rámci žánru mestských akcií Mafia III nijak zvlášť nevyniká, nehovoriac o tom, že snáď všetky veľké diely GTA sú na tom omnoho lepšie :)
@Tulareanus (25.03.2022 12:29): Áno, hlavné misie boli pomerne slušné ale nijak zvlášť výnimočné a v porovnaní so zvyškom ich bolo žalostne málo. To že hra z vedľajšej aktivity zaberania území spravila súčasť hlavného príbehu, pričom to čo vydávala za vedľajšie misie bol pre zmenu ten najgenerickejší odpad, kde len zdĺhavo jazdíš cez celú mapu, považujem doteraz za obrovský fail zo strany tvorcov.
@Tulareanus (25.03.2022 12:29): Áno, hlavné misie boli pomerne slušné ale nijak zvlášť výnimočné a v porovnaní so zvyškom ich bolo žalostne málo. To že hra z vedľajšej aktivity zaberania území spravila súčasť hlavného príbehu, pričom to čo vydávala za vedľajšie misie bol pre zmenu ten najgenerickejší odpad, kde len zdĺhavo jazdíš cez celú mapu, považujem doteraz za obrovský fail zo strany tvorcov.
@Paul (25.03.2022 11:32): Dokonce jsem už viděl i nějaké mody, které měly právě redukovat ten potřebný počet zabíracích misí k posunu v příběhu.
Mňa na tej hre hlavne mrzelo, že to mesto je naozaj krásne vymodelované a prostredie New Orleans a bažín je herne neopozerané, ale je to celé pasívne/mŕtve a 80% sú ako misie z hier okolo pred rokom 2010, najviac mi to pripomína prvý Assassin's Creed v tom, že aj Mafia 3 vo väčšine misii pôsobí ako tech demo niečo, čo má poriadne gameplay až v ďalšej hre. Tých pár lepších misii to nezachránilo, lebo zas tak skvelé mi neprišli a z celkového hracieho času povinných misii zaberali max 10%. No a príde mi to trochu ako "drzosť", že ako ostatné hlavné misie je podávané to, čo dnes veľa hier už má len ako tú slabšiu časť nepovinných úloh... Súhlasím, že DLC dve dlc (Kult a KKK "Texas") boli určite oveľa lepšie než pôvodná hra, ale žiaľ boli extrémne krátke. Ja som tú hru vlastne prechádzal dva a pol roka, pretože som si musel dávať veľké pauzy. Ono tie misie boli tak stereotypné, že ma to bavilo raz za čas zapnúť na dve hodiny a potom sa toho zas mesiac nechytiť.
@Naginata (25.03.2022 11:22): Ty "hlavní" mise v M3 jsou skvělý. KKK dýchánek, mrakodrap, lunapark, parník, LSD párty...skvělý. Pak jsou tam ale holt ty territory zabírací mise, který tak skvělý nejsou, a tam jde o tom, zda člověka baví samotný herní mechanismy (ježdění, stealth, gunplay). Mě bavily, takže mi nevadilo tyhle méně zajímavý mise dělat.
A DLCčka už tenhle open world junk nemaj vůbec, jsou to jen unikátní mise.
Jinak postavy mě v M3 bavily, Lincoln je v pohodě protag a Donovan je super.
A DLCčka už tenhle open world junk nemaj vůbec, jsou to jen unikátní mise.
Jinak postavy mě v M3 bavily, Lincoln je v pohodě protag a Donovan je super.
@JohnCZ (25.03.2022 11:13): No přesně, GTA má zajímavější mise, lepší postavy a smysl pro humor a i Takový The Getaway se svou hroznou hratelností mi přišel aspoň v něčem jedinečný.
I když zapomenete, že je to Mafia a budete si říkat, že je to městská "něco jako GTA" akce, stejně to z toho dobrou hru neudělá. :D
Úplně zapomeňte, že se to jmenuje Mafia. Berte to jako atmosférické monstrózní gangsterské trochu RPG a trochu se tomu poddejte. A půjde to. Jinak údajně je mod, který snižuje limity škody, které je potřeba v rámci příběhu způsobit. Tím by to mělo trochu víc odsýpat.
@Naginata (24.03.2022 19:21): Je to sice trochu blbý, ale je lepší trojku nebrat jako Mafii, ale jako úplně jinou hru, např. GTA.
@Naginata (24.03.2022 19:21): Nevědel jsem, že u toho hrál zrovna tuhle hru.
Zkoušel jsem této hře dát šanci, ale po pár hodinách jsem to vzdal, tohle fakt postrádá všechno, co dělalo první dvě hry zajímavé a z kinematické akce udělali další bezduchou open world hru s velikým checklistem standardních nudných úkolů.
To, že lidi si budou tuhle hru pamatovat hlavně kvůli videu chlapce, které se při hrání téhle hry posere, přičemž na něho křičí máma, říká o kvalitě téhle hry všechno :D
To, že lidi si budou tuhle hru pamatovat hlavně kvůli videu chlapce, které se při hrání téhle hry posere, přičemž na něho křičí máma, říká o kvalitě téhle hry všechno :D
Hra je na Xbox one x total rozbitá. Neustále mi padá :(
@Brasikona (12.07.2021 22:48): dikec :) obecne sou tu ctivejsi uzivatele, ja mam velkou tendenci psat slozity souveti. Nejradsi bych tam jako Say nafrkal 50 odtrzek a sel od valu but where is fun in that.
@Syndrom (12.07.2021 20:32): Přidávám se. Zvláště oceňuji čtivost a jakousi lehkost, s jakou je to napsané, to se pak čte jedna báseň.
@Paul (12.07.2021 20:28): dekuju, od tebe me to obzvlast tesi :)
@Syndrom (komentář): skvělej komentář
@FildasCZ (19.03.2021 01:31): Jo máš pravdu že nejlehčí to vždycky neni no... já to dal na lehkou a pak na nějtšžší a to je sem tam celkem peklo... uvidíš jak to pujde, kdyby něco klidně napiš ;-) jinak oproti Mafii II v Mafii III DLC celkem doporučuju
@Wettek98 (19.03.2021 01:14): Hraju to na lehký a i tak 3 rány z brokovnice a jsem tuhej. Těžké to je, ale ovšem ty scripty :D, kdy mi je naservírujou přímo před mužku no :D.
Příběh mě zatím baví :D a hudba je super. Tak uvidíme.
Příběh mě zatím baví :D a hudba je super. Tak uvidíme.
@FildasCZ (18.03.2021 23:43): :-D třeba tě to překvapí a bude bavit, každý má nějáký názor a záleží, co od toho očekáváš, tohle je zkrátka nekonečná repetetivnost, ale zase si tam užiješ zbraní a střelby, pokud chceš (alespoň z mého pohledu) poměrně kvalitní příběh, volil bych Mafia nebo Mafia II (ale bez DLC) :-D
@Wettek98 (18.03.2021 23:08): :D Já, co sleduji hry hraji úplně špatně. A jednou jsem na to doplatil. Jako zatím mě jen zaráží fyzika a ignorace policajtů, ale tak ta fyzika nefunguje ani ve hrách, jako Far cry. A to jsou obyčejné věci.
@FildasCZ (18.03.2021 22:37): No... bojim se, že nezačínáš od nejlepšího dílu :-D nejvíce lidí (včetně mě) bude asi souhlasit s repetetivní náplní takřka celé hry a minimálně ,,zvláštní,, grafikou... ale překvapivě, mě ta hra celkem bavila :-) na pár večerů vypnout hlavu a hrát to stačí :-)
Tahle hra dopadla velmi špatně koukám, ale já jdu na to. Nehrál jsem ani jeden díl x/-.
Hrál jsem, kdy si 1 díl, ale jen chvilku. Upřímně nikdy mě to nějak nebralo. Něco, co Vám na hře vadilo ?
Hrál jsem, kdy si 1 díl, ale jen chvilku. Upřímně nikdy mě to nějak nebralo. Něco, co Vám na hře vadilo ?
@Garret (11.03.2021 20:25): Hm, tak že bych neměla smůlu jen se Cyberpunkem, ale i s M3? To je divné. Já to schválně zkusím rozehrát na PS4, porovnám.
@Brasikona (11.03.2021 19:27): tyhle problémy s AI jsem fakt nepozoroval a audio bylo úplně bez chyb. Možná někdo občas zabreakoval nebo udělal nejakou blbost, ale u takové hry to neřeším, je to open world. Hrál jsem na soundbaru a sluchátkách.
Co si tak pamatuju, tak mi dvakrát zmizelo auto pod zadkem a trochu se bugl vedlejsak pro Vita, jinak nic hrozného.
Co si tak pamatuju, tak mi dvakrát zmizelo auto pod zadkem a trochu se bugl vedlejsak pro Vita, jinak nic hrozného.
@Garret (11.03.2021 19:19): Myslela jsem to tak, že si k nim stoupnu, ale oni stojí na místě a střílí úplně jinam, otočí se jiným směrem.
A u audia sektory, vzdálenosti a prostor, nepřátelé mi řvou do pravého ucha jako by byli v krytu vedle mě, ale jsou spoustu metrů opačným směrem a tak. Nebo se zvuky uprostřed utnou a tak. Já z toho umírám, stejně tak v remaku.
A u audia sektory, vzdálenosti a prostor, nepřátelé mi řvou do pravého ucha jako by byli v krytu vedle mě, ale jsou spoustu metrů opačným směrem a tak. Nebo se zvuky uprostřed utnou a tak. Já z toho umírám, stejně tak v remaku.
@Brasikona (11.03.2021 16:50): definitivku jsem nehrál, ale v tý opatchovaný původní verzi jsem tyhle problémy taky nepozoroval, ani s audiem. Ale stejný to bylo s Cyberpunkem, kde jsi popisovala bizarnosti co jsem za 160 hodin neviděl. Cursed PC :)
@Garret (11.03.2021 19:21): nice, tvůj koment mě potěšil, zase jeden z mála co souzní s mým zážitkem..dohrál jsem to dvakrát a ne naposledy, ta atmosféra a gameplay je prostě supr.
@Garret (11.03.2021 19:21): nice, tvůj koment mě potěšil, zase jeden z mála co souzní s mým zážitkem..dohrál jsem to dvakrát a ne naposledy, ta atmosféra a gameplay je prostě supr.
@Paul (11.03.2021 13:34): dobrá tedy :)
Oni nestřílí do neznáma, ale na tvoji poslední lokaci. Když si je pak obejdeš, vypadá to, že střílí jinam. Žádné jiné problémy s AI jsem nezaznamenal. Jaké problémy s audiem tam máš?
@Garret (komentář): Já se musím zeptat... NPC se ti chovají normálně? Zmiňuješ fungující stealth a gunfight, ale to já o svém průchodu rozhodně říct nemohu, protože se mi nepřátelé chovají jak naprostí retardi, zasekávají se různě, přestanou jim fungovat jejich trasy, střílí do neznáma a tak. Což dost narušuje akci a akorát se u toho vždy naštvu. Dělo se mi to na původní a i teď v definitivce (i když nevím, jak tam co opravovali, pokud vůbec ještě). A štve mě to snad ještě víc než rozbité audio. Nucená akce je pak ještě víc bolestivá, což ničí jakýkoli herní zážitek, když jsou přestřelky prostě "dementní" kvůli dementní AI.
@Garret (komentář): to by si zasloužilo ohodnotit i v rámci DH ;)
@Sasakr (29.12.2020 03:38): ja jsem si zapomnel dlc aktivovat, takze jsem je hral na konci, ale tak to mam radsi, nez kdyz se to micha do hlavni hry... prvni dlc bylo super, druhe slabota a treti bylo hodne zajimave...
Jinak, ja to mel presne naopak, cin dele jsem hral, tim me to mene bavilo, ale neni to vubec spatna hra, jak se vsude prezentovalo, s tim souhlasim... kdyby se to nejmenovalo Mafia (na druhou stranu, proc to vubec vadi?), tak to ma urcite lepsi hodnoceni...
Jinak, ja to mel presne naopak, cin dele jsem hral, tim me to mene bavilo, ale neni to vubec spatna hra, jak se vsude prezentovalo, s tim souhlasim... kdyby se to nejmenovalo Mafia (na druhou stranu, proc to vubec vadi?), tak to ma urcite lepsi hodnoceni...
Čím dýl to hraju, tím víc se mi to líbí. Nakonec si říkám, že to jediný, čím se ta hra provinila, je to, že se jmenuje Mafia.
A říkám si, že je to zatraceně dlouhý a zjistil jsem, že už jsem projel 2 DLC. Oni jak jsou to ikonky v mapě jako všechno ostatní, tak jsem to vůbec netušil a myslel, že je to součást základní hry. Ale ten kult tam fakt moc neseděl, ale je super.
A říkám si, že je to zatraceně dlouhý a zjistil jsem, že už jsem projel 2 DLC. Oni jak jsou to ikonky v mapě jako všechno ostatní, tak jsem to vůbec netušil a myslel, že je to součást základní hry. Ale ten kult tam fakt moc neseděl, ale je super.
Tvl příště zas koupím něco na Epicu...
Kdybych se rozkrájel, tak ten exáč Radeon Adrenalin nevidí a nejsem schopen udělat herní profil. Přitom normálně při zapnutí vyskočí overlay.
No jinak hry, co neumožňují nastavit refresh rate, jsou fakt zlo. Na PCgamingwiki jsou k tomu nějaký mody, ale 120hz jsem schopen vynutit jen ve FullHD, už ne ve 1440p. Nechápu proč. Ve FullHD dávám tak 65 FPS průměr, čili ve 1440p by to třeba bylo kolem 45, což by ještě šlo a stálo by to za tu eliminovat tu mazaninu.
Kdybych se rozkrájel, tak ten exáč Radeon Adrenalin nevidí a nejsem schopen udělat herní profil. Přitom normálně při zapnutí vyskočí overlay.
No jinak hry, co neumožňují nastavit refresh rate, jsou fakt zlo. Na PCgamingwiki jsou k tomu nějaký mody, ale 120hz jsem schopen vynutit jen ve FullHD, už ne ve 1440p. Nechápu proč. Ve FullHD dávám tak 65 FPS průměr, čili ve 1440p by to třeba bylo kolem 45, což by ještě šlo a stálo by to za tu eliminovat tu mazaninu.
@Sasakr (10.12.2020 00:04): tak já hraji na PS4. takže mód mi nepomůže :D, ale tak zase já si tu hru rád projdu tak, jak jí autoři zamýšleli... ale čistě hlavní příběh je suverénně to nejlepší, co hra nabízí, respektive gameplay, gunplay atp. taky nejsou vůbec k zahození, ale všechny ty okolní balasty... jsou prostě až moc ubíjející...
Existuje mod, resp. hromada savů, díky kterým si lze projít jen příběhové mise. Tak to mám v plánu hrát i já: https://mafiamods.com/mods/mafia-3-how-t ... ons-at-all-savegame/
@Brasikona (09.12.2020 10:42): akorát jsem do teď pořádně nepochopil ten systém zabití/nezabití :D... myslel jsem si nejdřív, že musím projít celou dobu stealth, to to nebylo, pak jsem někde četl, že musím zapojit všechny budky v té dané čtvrti (to taky není evidentně ono, už se mi povedlo zapojit jen nějaké a moct ušetřit a zároveň jsem zapojil všechny a stejně ho hned zabil)... takže nevím :D
@S4TW (09.12.2020 10:24): To jsem já udělala v roce 2016, že jsem si pustila filmečky, a docela jsem si to užila, beze srandy :D
@Brasikona (09.12.2020 10:15): já musím přiznat, že gunplay mě nejvíc baví u M3, ale možná to je tím jen v porovnání s PS4 verzemi (a gamepad), M3 jsem na PC nehrál, třeba to tam bude působit jinak...
Souhlas, že kdyby se pustili jen filmečky, tak by to možná bylo úplně nejlepší :D
Souhlas, že kdyby se pustili jen filmečky, tak by to možná bylo úplně nejlepší :D
@S4TW (09.12.2020 09:52): Já na jednu stranu chápu, že zkusili něco jiného, ok, v pohodě. Ono když si to tak vezmeš, všechny Mafie jsou vyprávěny trochu netradičně, zpětně, Tom to říká Normanovi, Vito čumí do alba noc před finální misí... Mně se to fakt líbilo, ty prostřihy mě nejdříve trochu vyděsily, ale jsou super, pasuje to k sobě, působí to skvěle. Jenže mně se to líbí víc jako film, zatímco jako hra mě to prostě ubíjí. To, že já mám ráda lineární hry, neznamená, že bych si o něco otevřenější Mafii neužila, ale tohle už je extrém. Hlavní linka, vedlejší mise, klidně, ale prostě se zábavným gameplayem... Já zpětně zjistila, že mi ani tolik nevadí v M3 gunplay, bála jsem se ho v remaku, v létě jsem pak ale hrála trojku znovu a tak hrozné to nebylo. Nebo tedy... Do té doby, než začal být repetitivní ten gameplay, pak se mi gunplay zprotivil (a to se právě nestalo pak v remaku, tam to bylo prostě přesně v osnovách původní hry, takže jsem neměla se střílením víceméně problém – jen mě štve chování zbraní, ale to už je na jinou diskuzi)... Nevím, jestli to byla prostě megalomanská snaha o obří napěchovanou hru, aby to konkurovalo, nebo se prostě jen chtěli vydat jiným směrem, ale za mě ne. Jestli se po té nové hře třeba někdy náhodou vrhnou na M4, ať se radši vrátí k osvědčené klasice...
@Brasikona (09.12.2020 09:16): už mám jen dva na seznamu, ale vleče se to hrozně, hlavně když člověk dělá ty vedlejšáky... mě by vedlejšáky tolik nevadily, kdyby to nebylo pořád, pořád, pořád to samé dokola, už jen jet 3,5 km s kamiónem po desáté, to je prostě hrozně zbytečné natahování, tohle není Euro Truck :D... neříkám, že mě to 2x-3x nebavilo, ale jak říkám, oni to v tomhle směru dovedli do hrozného extrému a vůbec to nechápu, přesně, jak říkáš, tahle hra by fungovala mnohem lépe na prostoru 15-20 hodin...
ale třeba to vedení příběhu ve formě vyprávění u soudu atp. to mě baví hrozně, proto jsem byl na začátku hodně nadšený a nechápal tu ostrou kritiku, teď jí teda taky úplně nechápu, ta hra je pořád hodně dobrá, ale zkazili si to sami tvůrci a hlavně mi přijde, že úplně zbytečně :D
ale třeba to vedení příběhu ve formě vyprávění u soudu atp. to mě baví hrozně, proto jsem byl na začátku hodně nadšený a nechápal tu ostrou kritiku, teď jí teda taky úplně nechápu, ta hra je pořád hodně dobrá, ale zkazili si to sami tvůrci a hlavně mi přijde, že úplně zbytečně :D
@S4TW (09.12.2020 09:09): Já pořád tvrdím, že být ta M3 prostě klidně na těch 15 hodin, něco mezi jedničkou a dvojkou, a nebýt to takhle otevřené, fungovalo by to mnohem lépe. Příběh je fakt dobrý, ale než se k němu člověk prokousá... Jak zhruba daleko jsi? Blížíš se konci už?
no, musím přiznat, že po pár desítekách hodin je ta hra už ubíjející neustálým opakováním jednoho a toho samého, side questy jsou velké peklo, ale to bych nebyl já, abych je nedělal :D, ale i hl. příběh (který je mimochodem hodně dobrý), trpí tím, že hráč musí dělat pořád to samé dokola bez nějaké zajímavé novinky nebo tak... jinak gameplay je taky hodně fajn, což je pak v celkovém součtu velká škoda, že je hra takhle dlouhá a pořád stejná... dokonce jsem si všiml, že i samotné město si užívám mnohem méně než v předchozích dílech, ačkoliv je hodně povedené... fakt mám dost smíšené pocity, nejvíc by mě hra asi bavila, kdyby se jel jen čistě příběh s velkým omezením těch zbytečných před-hlavní-misí-vedlejšáků a side questy bych snad úplně vynechal (maximálně bych nechal ty pro své bossy)...
[přesunuto z komentářů]
Pro mě nejhorší zážitek.
Pro mě nejhorší zážitek.
@Korbitch (09.11.2020 09:43): Lépe bych svůj postup hrou nepopsala... A to mě vážně nebaví, jenže jsem u něj vždycky skončila.
@S4TW (09.11.2020 11:17): aim assist jsem taky měl na low a bavilo mě to tak. Ale při dvakrát vyšším frameratu se lépe míří :)
@Paul (09.11.2020 10:50): PS4 Pro, zatím mám zapnuté aim assist na malé a přijde mi, že to nepomáhá snad vůbec :D, tak uvidím, jestli to zvládnu s ním celou hru nebo budu muset zapnout full aim assist :), ale díky stealthu si myslím, že by to možná šlo i bez něj...
@S4TW (09.11.2020 10:37): Z hlavy si popravde ani nespomínam na žiadnu Ubisoft hru, ktorá by obsahovala toľko stereotypného (a čo je hlavné, povinného) grindu a že v pár z nich musíš trochu levelovať, či oslobodzovať nejaké územia. Najbližšie má k tomu asi Assassin's Creed: Syndicate, ale tam mi prišla hrateľnosť predsa len variabilnejšia :)
@S4TW (09.11.2020 10:37): Mě třeba M3 bavila o dost víc než většina Ubisoftovin. Dohrál jsem jí dvakrát a stále se těším na třetí playthrough. Ta kombinace zábavně zpracovanýho stealth gameplaye, střílení a ježdění v atmosférickejch 60kách způsobila že mi ten grind ani nepřišel jako grind, protože jsem se v tom dost vyžíval. Navíc ty hlavní mise (když jdeš po bossech těch districtů) jsou univerzálně skvělý. Tak jsem zvědav na tvý dojmy. Kde to vůbec hraješ? Je to víc enjoyable na 60fps :)
@JohnCZ (09.11.2020 09:52): tak uvidíme, ne vždy tyhle "výhružky" na mě fungují, například klasické Ubi hry mě povětšinou dost baví (ač je to teda možná tím, že jich nemám moc nahráno :D), tak si dost možná užiji i toto... ale je pravda, že na poměry střílečky se jedná o poměrně dlouhou hru, tak jsme zvědavý...
@S4TW (09.11.2020 09:45): To máš to nejlepší prakticky za sebou. Grindu se vyhnout bohužel nedá. :/
@S4TW (09.11.2020 09:45): Jj, hodně to oživí Donovan a celkově ty flashbacky. A titulková scéna na konci je úplný top :-D
@Korbitch (09.11.2020 09:43): No, možná dobře, že hraji na gamepadu, takže ta obtížnost je automaticky o něco vyšší a dost si rozmyslím nějakou větší přestřelku :)... já jsem ještě ke grindu nedošel, takže zatím pohoda, ale tuším, že tam se ten chleba bude lámat, uvidím, jak se tomu bude dát vyhýbat a užít si jen kvalitní příběh v hezkých kulisách :), líbí se mi ten styl vyprávění příběhu...
@S4TW (09.11.2020 09:36): Příběh je v pohodě. Bohužel rozmělněný do stále stejného grindu. Moc tomu nepomůže úplně jalová AI. Kolikrát jsem týpky furt lákal za roh na kudlu do krku a vybil jsem tak celou oblast. Meh. Pak jsem se na veškerý stealth vykašlal a jel Rambo styl.
Tak jsem poprvé v sérii navázal i na tento díl a zatím spokojenost, mám asi 2-3 hodinky, ale nemůžu si zatím na nic stěžovat, tak uvidíme, kdy se hra vystřílí a začne mě zklamávat :)
@Gordon (30.09.2020 20:57): Tak jelikož si nebyl jistý do jaké míry ten nápad vlastní, tak to bylo asi v jiné fázi než fantazie ve hlavě. Každopádně to je zajímavý námět. Úplně si pod tím představuju něco jako Nelítostný souboj a s Vávrovým rukopisem by to byla skvělá hra. Postrádám realistické detektivní a krimi hry s příběhem strašně moc.
Nevíte jestli se dá sehnat na ps4 (nebo i třeba původní dvojka na pc) nějak levně? Třeba 200 až 300? Nejlépe krabicovka, ale když elektro tak elektro. Díky
@Bedivere (30.09.2020 19:36): Spíš jak měla vypadat třetí mafia čistě v jeho hlavě ne? To je sice hezké, ale je to jako by bývalý autor mass effectu fantazíroval nad tím, jak měla vypadat andromeda.
Trochu WTF to dávat i do zajímavostí, když se od dvojky na mafii nijak nepodílel.
Trochu WTF to dávat i do zajímavostí, když se od dvojky na mafii nijak nepodílel.
Rozhovor s Vávrou na "U Kulatého stolu." Zmiňuje trochu o tom, jak měla vypadat Mafia 3 (16. minuta).
@Tulareanus (19.06.2020 21:29): tak na tomhle principu funguje skoro cely internet :D
@Charllize (19.06.2020 20:48): Tak jasné, že úroveň amatérizmu sa vždy dá podkopávať. Však ja som dole copypastoval nie to, čo bolo v správe na steame, v ktorej vlastne nebolo nič, ale tie dva riadky anglického textu boli už na samotných oficiálnych stránkach.
@Paul (19.06.2020 20:41): Akože ešte viac si teraz vážim dokumentáciu a patch notes, kde naozaj reálne informujú. A odhliadnuc od patch notes. Všetok ten shit, ktorý čítam o tej "vylepšenej" verzii trojky, ma odrádza tie "patche" pustiť, keďže hru ešte viac rozbíjajú. Ono to dokonca pôsobí ako balíček bugov a deoptimalizácie staršej hry.
@Paul (19.06.2020 20:41): Akože ešte viac si teraz vážim dokumentáciu a patch notes, kde naozaj reálne informujú. A odhliadnuc od patch notes. Všetok ten shit, ktorý čítam o tej "vylepšenej" verzii trojky, ma odrádza tie "patche" pustiť, keďže hru ešte viac rozbíjajú. Ono to dokonca pôsobí ako balíček bugov a deoptimalizácie staršej hry.
Jste babovky. Na PS4 je kolikrat misto patch notes napsan odkaz kde se daji precist. A zadne takove ze se klikne na odkaz a je hotovo. Musi se to prepsat rucne :) A obcas se clovek jeste musi prihlasit aby si to precetl :D
Remake jedničky je evidentně v dobrých rukách :) Asi koupim externí hardisk, protože čuchám hru kolem 1 TB :D
@Tulareanus (19.06.2020 20:17): jo, za tohle už jsem je zprcal přímo na steamu pod tím příspěvkem. Debilita.
Akože už ma fakt tá fušerina, čo s tým robia začína hnevať. Na steame sa objavila v news o hrách, ktoré vlastním správa "Mafia III: DE patch notes", tak si vravím "konečne! síce im to trvalo, ale konečne popísali, čo je vlastne tých xy GB zač". Otvorím a tam mi napíše, že vyšiel nový patch a ak si chcem prečítať patch notes, mám ísť na oficiálnu stránku mafie. Hovorím si: "Wtf? to akože prečo nemohli dať do tej správy na steame? XY iných vývojárov to robí". Ale tak čo už, idem na tú ofiko stránku a tam som skoro spadol zo stoličky, prosím Vás pekne tu copypastujem oficiálne patch notes z nového updatu, ktorý má 6,6 GB:
"Further graphical improvements have been made for PS4 Pro and Xbox One X consoles
General bug fixes"
To je prosím pekne celý text týchto úžasných patch notes...
"Further graphical improvements have been made for PS4 Pro and Xbox One X consoles
General bug fixes"
To je prosím pekne celý text týchto úžasných patch notes...
@player (14.06.2020 19:15): Nedošlo k žádné změně, pouze v rámci DE jsou automaticky k dispozici datadisky (kdo je neměl koupené) a hra se přejmenovala. K tomu je tam to otravné nesmyslné okno s nedostatečností HW. Jiné je úvodní logo Hangaru13. Jinak podle informací tady na DH i zahraničních stránkách není v enginu a hře žádná změna. Na druhou stranu mi předtím nehorázně padala, DE naopak nespadla ani jednou. Ale to může mít vliv i jiná konstelace ovladačů.
Ono došlo v definition edition ke změně nároků na hru? Protože mi to píše že hra nesplňuje minimální herní nároky (což mi předtím nedělalo) a když hru spustím tam má naprosto otřesnou grafiku a trochu se to seká.
Proč mi to narozdíl od Mafie II. Nedalo clasickou verzi a definition verzi zvlášť? U Mafie III mám jenom definition edition a to jsem si jí ani neinstaloval.
Proč mi to narozdíl od Mafie II. Nedalo clasickou verzi a definition verzi zvlášť? U Mafie III mám jenom definition edition a to jsem si jí ani neinstaloval.
@davidjaho (01.06.2020 19:37): Koukal jsem na nějakou diskuzi, a tam tvrdí, že na GOGu nebude zdarma v rámci vlastnictví původního dílu i DE. Nicméně to prý není z rozhodnutí obchodu, ale vydavatele. Doufají, že Take2 do budoucna změní názor, ale v to bych já upřímně nedoufal. Když už to neudělali teď...
Zajímalo by mě, co bude s GOG verzemi her. Tam se totiž pořád prodávají původní před Definitive verze jak dvojky, tak i trojky.
@Brasikona (01.06.2020 16:05): Čiže ponaučenie znie, že nemám zapínať update a ani skúšať hru hrať (viem, že to bez updatu nepôjde), kým nepofixujú všetky problémy. No pekne. Ale ďakujem za info. Je smutné, že z oficiálneho zdroja idú len reklamy, ale žiadne jedno sumárne stanovisko, kde by som vedel, čo mi to chce vlastne updatovať. O to viac, že aktuálne nemám veľa miesta na disku. :)
Bože bože... Jestli neměli raději nechat tu Mafii zabitou trojkou spát... Jen samé a samé chyby, update zatím nikde... Můj osobní posuvník důvěry v remaster prvního dílu začíná čím dál padat do červených čísel. Z prvotního nadšení, přes první obavy padám pomalu ke smíření s tím, že to bude průser... Aspoň že jsem zatím za remastery nedal ani korunu.
@Tulareanus (01.06.2020 15:34): Jednoduše, k ničemu. Je to bordel (tedy, pro nás v reálu zlatý důl, ale to je věc jiná), zapomněli to tam omylem, jinak si to nedovedeme vysvětlit, protože to akorát ukazuje, že testovací levely byly zábavnější a funkčnější než celá hra. Jsou tam všude beta věci, které pro běžného hráče nemají žádný význam a jen právě navyšují velikost, a to dost šíleně. Podobně je na tom i druhý díl, ten je tak obrovský kvůli tomu, že d3t remasterovalo vše, co jim přišlo pod ruku, i vystřižené věci, které se kolikrát ani nezachovaly v souborech v roce 2010. Je to všechno navíc, ale čekáme, že to časem začnou mazat.
To však nejdřív musí začít vycházet aktualizace...
To však nejdřív musí začít vycházet aktualizace...
@Brasikona (01.06.2020 15:28): Hm a načo je to pre mňa ako pre hráča dobré? Prečo to vôbec dali ako povinnú súčasť inštalácie, keď to reálne nie je ani dokončené? Pochopil by som, keby to dali ako bonusový obsah, pre ľudí, ktorých chcú (ale tá hra nie je ani z polovice tak zábavná, aby ma zaujímal nejaký obsah navyše alebo backstory toho, čo im nevyšlo a ako to robili).
EDIT: čítal som ešte kopec sťažností na steame, že hra ľuďom normálne fungovala a odkedy je to upgradnuté tak performance je hrozne zlý a obsahuje to nejaké nové otravné bugy.
EDIT: čítal som ešte kopec sťažností na steame, že hra ľuďom normálne fungovala a odkedy je to upgradnuté tak performance je hrozne zlý a obsahuje to nejaké nové otravné bugy.
@Tulareanus (01.06.2020 15:01): Těch 100+ map, které tam zapomněli, viz odkazy ode mě na videa níže...
"V Definitivní edici se skrývá víc než 100 map, jež obsahují testovací levely s prototypy misí, cutscénami, animacemi, jízdním modelem, zrcadly, bojem, AI nebo dokonce celými lokacemi, v nichž se nachází například Berlín ze zrušené hry Rhapsody, pozůstatek Misery Lane z Empire Bay a Mafie II a závody v jeho ulicích, dále mapa Havany z první verze příběhu (2013), která tak potvrzuje někdejší concept arty, vystřižená přehrada a desítky dalších mechanismů a lokací."
"V Definitivní edici se skrývá víc než 100 map, jež obsahují testovací levely s prototypy misí, cutscénami, animacemi, jízdním modelem, zrcadly, bojem, AI nebo dokonce celými lokacemi, v nichž se nachází například Berlín ze zrušené hry Rhapsody, pozůstatek Misery Lane z Empire Bay a Mafie II a závody v jeho ulicích, dále mapa Havany z první verze příběhu (2013), která tak potvrzuje někdejší concept arty, vystřižená přehrada a desítky dalších mechanismů a lokací."