Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nevim no, prijde mi, ze pokud nebudou nejak zasadne menit technologie, tak mi prijde ze zas *tolik* prace na tom byt nemuze... na druhou stranu... Vavra, no. Ale sere me uz ten pristup - o KCD jsme diky KS vedeli s velkym predstihem vsechno mmozny a nemozny, tuten prechod na "AAA" marketing je krapet vopruz...

Btw, ted slysim ze ani neplanuji PS5/XSX patch, to je taky trochu... oof.
@musa (05.01.2021 12:34): Aha, byl jsem furt v 2020 módu. Tak pravda, mohli by oznámit na nadcházející E3/Game Awards (pokud to bude, E3 asi ne, GA jo) a vydat příští rok.
@pipboy (05.01.2021 05:59): Podle mě taky makaj na druhém dílu, asi bych si představoval, že to bude buď přímo navazovat na konec, nebo to bude po nějaké době a budou tam třeba v příběhu časové skoky. Taky bych si představoval, že tam nebude jen jedna mapa, ale že to bude rozdělené na více lokací, které budou od sebe oddělené fast travel loadingem. Takže hráč by musel dojít hlavní cestou na nějaký kraj mapy, aby odcestoval někam úplně jinam. A už vůbec bych se nezlobil, kdyby se nedrželo toho historického pedanství a příběh byl mnohem komornější a točil se okolo Jindry, třeba aby se rozhodl získat svůj meč zpět, třeba by mohl být pasován na rytíře (což u mnoha hráčů ke konci hry v podstatě majetkově už je, možná i menší lord, lol) atd... To by podle mě bylo super. A také by mohli udělat konečně nějaké ty polní bitvy. :-)

Imho si myslím, že to bude ve vývoji déle, než čtyři roky, takže by na teasery teď bylo brzo.
To vše ale za předpokladu, že na tom fakt dělaj. :-D
@Paul (05.01.2021 10:10): to by znamenalo, že to oznámí počátkem 2022 a ve stejnej rok hru vydají. To není zrovna ideální pro reklamu. Jestli by měla jít dvojak ven do konce příštího roku, není s oznámením na co čekat.
@pipboy (05.01.2021 05:59): Jako byla by to dobrá lowfps mazanice..pokud by to vůbec jelo. Na dev streamech jen Tobi hraje KCD, nic extra zajímavýho. Taky se těším na dvojku, ale kdy tak mohla začít plná produkce, začátkem 2019? Dva roky ve vývoji, nepřekvapil by mě ještě tak rok čekání na oznámení a vydání 2022.
@AiMLEzZz (03.01.2021 19:51): V podstatě dokud se neprobudíš v mlýně v Ratajích, tak jsi v tutoriálu. Jinak jo, hlavní příběh je lineární (s jedním specifickým koncem), ale spousta questů má různá řešení a z nich plynoucí následky.
@Brasikona (03.01.2021 18:37): @Gordon (03.01.2021 17:58): No, naštěstí už jsem za tou nekonečnou úvodní sekvencí a už to začíná vypadat líp. Podle vyjadření Vávry jsem čekal něco opravdu otevřeného typu Deus Ex nebo, řekněme, Flashpoint, kde se hra vyrovná se vším, co provedete. Ten úvod teda hráče vyloženě nutí do různých chokepointů (projdi touhle branou a žádnou jinou, tenhle člověk musí přežít atp.), ale teď už to začíná vypadat víc jako Witcher nebo tak něco.
@AiMLEzZz (03.01.2021 16:51): Tak na začátku je jen ten Kuneš, první pořádné otrkání se s pěstmi je s Máchalem a jeho slabšími protivníky už v Ratajích. přičemž tam jsem se taky parádně sekla, protože se neuměl mlátit ani Jindra, ale ani já. To pak vše přijde, postupně. Jak se zlepšuje celkový boj, je pak snazší na sílu udolat nepřátele i pěstmi, i když v tom člověk trochu plave, ale furt se nějaká ta zručnost hodí. Jo, když si vzpomenu, jak jsem ječela u posledních soubojů...
A zámky... No, bylo to fakt zoufalství, ale zase, hráč i Jindra se to postupně naučí.
@AiMLEzZz (03.01.2021 16:51): Pěstní souboje fungují podobně jako normální combat systém, musíš protivníkovi pořádně umlátit stanimu a až pak začne ubírat i životy, nestačí jen klikat, to ti všechno vykryje a dojde ti stanima dřív, jak jemu. Musíš ty útoky trochu řetězit a "fixlovat" kdy se napřáhneš zprava ale ve skutečnosti rychle změníš směr útoku a on to nevykryje, nebo ho naženeš do koutá a udoláš odhazováním do zdi, nebo můžeš zkusit i občas kopnout. Pořádně blokovat se naučíš až později. A ze zámky asi neporadím, s temi problém nemám naopak žádný, vypáčím v podstatě jakýkoliv, nehraješ náhodou na ovladači, na těch je to o dost těžší.
Tak jsem to dneska poprvé pořádně rozehrál, ale zatím jsem z toho fakt otrávený. Chápu, že ze začátku mám být jen jouda, co toho moc neumí, ale kurňa, tady se sere úplně všechno, Pěstní souboje trvají věčně a nemají žádnou odezvu, takže do sebe vzájemně jen divoce mácháme a nechápu, proč blokování skoro nikdy nic nedělá, vypáčit zámek paklíčem se mi nepodařilo ještě ani jednou a ten lineární začátek hraju už asi tři hodiny. Táhne se to jako nevím co, dialogy jsou strašně banální a celkově z toho začínám mít pocit, že to je podobně přeceňované jako Mafie.
@Gordon (03.01.2021 02:48): tomuhle se rika "Gaming the System", tak nebrec ... kdyz nepocitam, ze gaming the system ma s roleplayem pramalo spolecneho (jasne, ty chces, aby tvuj kun narvanej vecma pobihal nekde po venku, aby ti ho neproclili strazni a jinde zase budes knourat, ze neco jineho je zase naopak nerealisticke ...), tak bych ocekaval, ze takovej rozumbrada jako ty ma tyto naprosto zakladni mechanismy a teorii o pocitacovejch hrach v hlave srovnanou ..
@Brasikona (03.01.2021 02:51): Já to třeba přesouvám jen u toho koně, a tak by to podle mě i mělo být omezený. Ale to by se asi programátoři ve WH předřeli. Teď si to holt budu dávat už jen do truhel.
@Gordon (03.01.2021 02:48): To se mi nezdá, protože se mi to nestalo. Nebo že bych v posledním průchodu nekradla či měla štěstí?
Jako na jednu stranu mi to přijde logické, já chodila sem tam Ratajemi s tunou horkého kradeného zboží na koni, u něhož jsem čekala až vystydne a pak si to prostě přetahala zpátky k sobě, ačkoli jsem koně u sebe ani neměla, ale na druhou stranu je to pak blbé, když člověk toho koně fakt u sebe nemá a hraje "poctivě". Pak jedině že by člověk mohl věci fakt přetahovat čistě vedle toho koně nebo nevím.
@Brasikona (03.01.2021 02:43): Asi v rámci posledního DLCčka. Každopádně tohle je fakt ubohé zaplátovávání herních mechanik, mě normálně naštvalo, že jsem přišel o věci, že jsem to vypl... Za to snižuji hodnocení! :-D
Tak novinka, teď když mě prošacují, tak mi zabaví kradené věci na koni i přesto, že kůň je někde v prdeli a já přišel do města pěšky. GG...
@Gordon (02.01.2021 18:55): Teď už nikde, naposledy jsem hrála v létě 2019, když jsem postavila po maturitě PC a nemohla jsem sehnat brigádu na léto, tehdy jsem dorazila všechny achievementy a nechala to spát :D

A ten bug se Štěpánkou jsem já právě zažila až v nějakém pozdějším průchodu, při vydání si ho nevybavuju. A jo, někdo to tu zmiňoval :D

Díky bohu za teleport věcí na koně, kde bych bez toho byla :D Ale jako jo, je to blbý, to beru, ale stejně jsem to dělala :D Ale jako, můj Jindra šel v HC modu ze Skalice jako totální frajer :D
Jinak takovej pro-gamer-tip. Když na začátku ve skalici při rozhovoru s matkou (úplně první dialogy) naboostíte sílu, posilníte se sejvovicí od hodspodské děvy, tak jde omráčit zezadu stráž u hlavní brány a vzít si jeho gear. Já to tak sice neudělal, protože jsem si naboostil pusu, za to jsem ale vykradl všechny domy ve Skalici, abych si do začátku polepšil. :-D

V Talmberku jsem pak získal i nějakou dobrou zbroj a zbraně, jenom je můj Jindra slabej a neunesl by to. tak jsem to nechal pohozené v tom pokoji, co mi přidělily. No škoda, že to po probuzení v Ratajích už uklidily... :-D Na druhou stranu jsem pak zase šel kvůli kunešovo dluhu zpět do Skalice, tam se mezi sebou mlátily bandité a kumáni, když poslední bandita spadl kvůli vykrvácení, tak jsem si přišel na skvělé mid-game brnění a meče. Jen jsem se pak asi hodinu chůzí loudal na talmberk, protože jsem byl zatraceně přetížený... :-D

Tohle zrovna mám na té hře rád, tu nahodilou simulaci. Akorát to kradení opravdu zabíjí teleport itemů na koně a mód jsem na to nenašel. Zato jsem si nainstaloval mód, který snižuje čas do ušpinění, mód co přidavá grošům váhu, takže je nejde nést neomezené množství a dva módy, jeden na skill tree dřevcových zbraní a druhá na to, aby je prodávali obchodníci. Tu teleportaci itemů se snažím nedělat, jen když přijdu ke koni, ale je to takový blbý, když člověk ví, že k tomu koni nemusí.

Jinak ještě vtipná příhoda v Ratajích, Měl jsem na sobě kradené lepší kalhoty, přiběhl ke mě strážný, tak jsem je ve zmatku vyhodil na ulici, stráž nechal, ať mě prošacuje a najednou kalhoty byly fuč, tak jsem musel bez kalhot až k mlynáři si vzít staré. :-D
@Brasikona (02.01.2021 15:14): Sedmý! :-D Kde na to bereš čas... :-D

Já si nemyslím, že to je nějak podělané, neb to tak bylo i minulý (předminulý) rok, když jsem to hrál ještě bez DLC.
No, podělané, podělané to je pořád stejně... :-D Jsem zase měl ten bug s buglou kamerou při noční seanci se Štěpánkou, kamera jednou zabírala zeď a v dalších záběrech Henry visel v sedě ve vzduchu vedle Štěpánky. Už jsem se zmiňoval že jsem to před těmi dvěma roky nahlašoval Warhorse emailem? :-D
@Gordon (02.01.2021 09:40): Tak teď se nabízí možnost, že jsem úplně retardovaná :D Nebo že se tam něco za dva roky podělalo, ale co by zase dělali s titulky... Nebo mám úplně blbou paměť? Jako na druhou stranu je fakt, že od druhého průchodu jsem už moc titulky nečetla, jak jsem to znala zpaměti, ale nic o chybně nasazených titulcích tu ve svých poznámkách taky nemám, to je zvláštní... Evidentně je fakt čas na sedmý průchod, ať si některé věci přece jen připomenu.
@Gordon (02.01.2021 09:40): Tohle mě štvalo od začátku do konce. Dopadlo to tak, že už jsem titulky radši ani nečetl a jen poslouchal. Na druhou stranu je to vůči hře v podstatě moje jediná výtka.
@Brasikona (01.01.2021 19:09): @strejdafido (01.01.2021 20:56): V hlavních cutscénách, random rozhovorech, vedlejšácích... úplně všude. :-D

Třeba na začátku, když máte házet hovna na němcův dům, tak matěj (něbo kdo) zahlásí "Fire the trebuchets!", to v titulkách vůbec není. Nebo když v Ratajích se bavily o vypálení Skalice, tak na to měšťan řekl něco ve smyslu, že je to hrozné, zato nad hlavou titulek: "S pánem bohem." :-D
A takhle je to snad s úplně každou třetí větou, buď je tam něco vynechaného z řeči, nebo je ta věta obráceně.
upřímně mě udivuje, že tu jsem jediný, kdo si toho všiml, je to úplně očividný.
Ale ty, co byly v trailerech jsou správně! :-D
@strejdafido (01.01.2021 20:56): Jo, v tomhle případě to není úplně vždy překlad, v případě těch combat nadávek je 12 anglických a 12 českých hlášek, které jsou někdy "nahrazeny" a převedeny, nevím úplně přesně, jak to vysvětlit, to by se mi lépe ukázalo na textové databázi :D
Tak po dni už to konečně funguje, ale možná jsem to nějak vynutil v ovladačích. Konečně. Jinak mě nepřestane udivovat to, jak postavy říkají úplně jiné věci, než jsou v titulcích, to je naprosto neuvěřitelné, to se nedivím, že se vysrali na ten dabing, by to museli celé přepisovat. :-D
@Paul (30.12.2020 00:41): Když to nastavím na 60, tak to stejně vykresluje na 120 a grafika se může posrat, v načítací obrazovce mám 1500 fps, takže se cívky můžou taky posrat, vtipný, že mi nikdy jinde nepískali., když to nastavím na 30, tak se vykresluje přes 60...
@musa (12.11.2020 17:03): Neexistují děti, kůň neumí vyskočit ani z mělkého potoka, zato se úspěšně seká ve křoví tak, že s tím už nejde hnout. Jindrovi prosvítají skrz oblečení kolena, ženám protínají sukně nohy. Pacholci spící společně s Jindrou na půdě hospody, v noci nevysvětlitelně chodí před žebříkem v kruzích a komplikujou tak Jindrovi lezení dolů. Lidi na vesnicích se občas místo chození pohybují po zemi posunem, popřípadě opakovaně naskakují na předměty (opravdovým mistrem v této zábavě je podkoní na Talmberku). Jindra všem náhodným kolemjdoucím, kteří ho nikdy neviděli, na potkání vykládá, co se mu stalo, všem stejnými větami a kolemjdoucí mu všichni stejnými větami odpovídají. Je to navíc středověká celebrita, protože časem na něho skoro všichni pokřikují jménem a zdraví ho. A asi největší absurdita - Když Diviš zakázal chodit Jindrovi do Skalice, a když se pak Jindra šel hlasitě nahlásit Štěpánce, že teda jede do té Skalice, s Divišem, který seděl hned vedle ní, to ani nehnulo. BTW: V Sázavském klášteře jsem odhalila "Svatýho" hned první den po snídani, hra mi přesto kladla stále otázky, kdo je asi ten "Svatej"? Takže jo. To KCD je moc opravdový. :D
@Fatality (24.12.2020 00:59): To je docela vtipný, protože jsem to tehdá po půl roce od vydání nahlašoval na support, protože mi to přišlo jako vcelku závažný bug, když je to na začátku hry a dost lidí ho tak nejspíš zažije, odepsali mi, že o bugu ví a že v další verzi hry už je opravený. :-D
Jak inspirující k nahlašování dalších...
@Gordon (24.12.2020 00:56): To tam je furt, ale s nadhledem si říkám, že by to mohla být imerze. Vtipný je, že v létě na firmě byl šéf testingu z warhorse, a mj. nám i vyprávěl nejlepší bugy, na které narazili. Škoda, že jsem Kingdom Come v tý době neměl tak nahráno.