Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jsem rád za nízké hardwarové nároky, chtěl bych upgradovat sestavu, ale hlavně kvůli GPU - a současná nabídka/ceny se mi nezdá OK. Takže fajn dohráno na R9 270 z roku 2014.
Zdravim. Už jsem byl skoro u konce kampaně a najednou blik bílá obrazovka. Vyhodilo mě to ze hry a když jsem chtěl znovu načíst kampaň save zmizel. Nemáte s tim někdo zkušenost?
@mazar1234 (04.01.2021 17:28): Je pravda ze posledni dobou mivam uz problem hrat hru vic jak 100 hodin, to me to fakt musi bavit. Tohle se zatim tak tvari, ale moc tomu jeste neduveruju, ze to dokaze udrzet moji pozornost na srdcovku..uvidim :)
@raisen (04.01.2021 15:06): S temi Lost jsem zatim mel jen asi 4 mise, takze se to mozna zmeni casem/obtiznosti, ale prijde mi to jako takova zabavna treningova strelnice pro vojaky, zatim se mi nestalo ze by nektery z tech zombiku dosel az k nejakemu vojakovi:)
@Charllize (04.01.2021 12:49): ona sniperka je dobrá i z toho pohledu, že (snad nekecám) může sniper střelit do libovolného nepřítele, kterého vidí spolubojovnik. Občas takhle střelíš fakt přes celou mapu.

Ale jako nikdy jsem neměl potřebu tahat dva snipery a když byla většina vojáků zraněných a já měl jít do mise se 3 snipery, moc nadšený jsem z toho nebyl.
@Charllize (04.01.2021 12:49): Jojo, známé situace, kdy pošlu templara s bladestormem na místo výsadku nepřátel, tam se objeví pan plamenomet a já křičím na ty moje vojáky, ať ten overwatch raději netrefí :)
@SilentWolf (04.01.2021 10:00): Ta ted dostala fobii z tech zombiku. nevim proc zrovna ona, kdyz v tom zije takovou dobu, denni chleba:)
U toho snipera mi prijde ze tu pusku sebou taha jen na okrasu, netrefi ani vrata od stodoly a prostor na to aby byl daleko moc neni, vetsinou. Dragunova je v pohode, ale to je vzasade jine povolani.
To parovani vojaku je fajn. Jednu misi vcera bych bez toho nedokoncil a musel bych ji jet od zacatku,
Umirani vojaku neprichazi v uvahu, samozrejme :)
@Charllize (04.01.2021 09:50): Sniper je dobrý až naskillený.. několikrát mi tahal trn z paty. Má třeba skill, že na každého nepřítele v dohledu střelí jednou z pistole. A to ve chvílích, kdy je na mapě třeba 10+ zombíků se opravdu hodí. A já to zkusil hrát na ironmana a tam je to opravdu infarktové občas, když se pořád spawnují a ty nevíš zda utíkat, nebo je odrážet..
Plus vlastně sniper v kombinaci té "hrdinky" Dragunovy. To byly moje hlavní postavy hry a kdyby mi chcíply asi hru vypínám a mažu sejv. :D WotC ještě vlastně ty různé dvojičky páruje že jsou spolu kompatibilnější a naopak je na srdíčku zabolí, když kamarádovi muton ustřelí hlavu.

Jako jo, ty animace kdy střílejí do zdi a trefí, nebo střelí z metru někomu do hlavy a minou.. to mě hrozně štve.

Ale snad bude trojka. :D
XCOM 2 jsem koupil hned jak vysel a vlastne ho hral jen chvili pac mi prisel tak trochu nic moc a hlavne mi na na PC mizerne bezel. Po case jsem si ho koupil na PS4 a po dalsim case dokoupil vsechny DLC, jakoze to nekdy budu hrat. Na coz ted doslo. Asi 20 hodin odehrano a kupodivu, coz jsem vubec necekal, me to bavi. Nevim jestli to je tim ze strary Enemy Unknown mi uz tak vyprchal ze zil a nejsem uz tak urazeny nebo jestli to je tim ze to je zmena od tech vecnych rpg a dungeonu. Ale nejspis za to muze DLC War of the Chosen.
Sice to zapoleni jak prechytracit hodne nascriptovanych situaci, caste loadovani kvuli slepym ulickam a strileni skrz zdi me vytaci, ale ne takovym tim zlym zpusobem, je to takova zdrava nasranost, coz je dobre znameni.
Nejak tam trochu citim ducha puvodniho Xcomu a mam skutecne za to ze za to muze to DLC.
Nektere mise jsou napruzene jak spagat, ale zatim me ty casove limity nevadi, ma to neco do sebe, kdyz se to dobre udela. Taky je fajn velka customizace vojaku, jak vzhledove tak po strance dovednosti. Dokonce byvaji i unaveni.
Mise v prachem zapadanych mestech proti hordam jsou super, jedine co me irituje ze nekterym vojakum tak narusta neumerne pocet zabiti, coz je dost nefer, protoze zabiti v misich normalnich daji daleko vic prace. Melo to byt oddelene.
Ty tri vyvoleni jsou bezva, zatim mam jen tu emzackou samicku co ceni zoubky kazdou moznou chvili. Skoda ze jsou jen tri :)
Sniper je na hovno? Prijde mi to tak. Nebo to neumim vyuzit.
A jeste. Jak se da ta hra natahnout? Zatim mi to prislo ze to jede podle scenare a nic moc navic mimo nej to nedava, v pripade misi. Nekdy je na vyber ze dvou ale ze by se nekde na mape objevila mise nahodou a treba po laodingu tam nebyla se mi nestalo.
@raisen (19.04.2020 20:03): jojo :D než vyjde Chimera, tak budu sledovat tu bandu tam.. Vašek na to, jak hraje převážně jen strategie, tak pořád jen "no tak co mám dělat, poraďte mi.." :D i když je concealed a o nic ještě nejde.

edit: jé, taky ses mohla zmínit, že jim tam radíš v diskuzi. :D Teď jsem v části kdy Šárku poslali na střechu do náruče nepřátel, Aleš je v limbu a oni řešili, zda lékárnička ukončuje tah. :D
@SilentWolf (19.04.2020 17:33): Jo, tyhle infarktové situace znám. Nejhorší je pro mě, když se chystá útočit Sectopod, což jsou většinou dvě střely z kanónu a pak na třetí nabíjí ten Wraith Canon. A ten pocit úlevy, když aspoň jedna z těch střel je miss :D To pak znamená, že postava má velkou šanci na přežití toho kola.

Jinak musím říct, že mise s Lost mě po čase v té kampani už strašně otravují. A to hlavně z toho důvodu, že ty mise pak hodně dlouho trvají, jak se tam pořád objevují nové jednotky Lost, teď ty animace jejich, pohyb stáda, kdy se ze hry stává slide show...
@raisen (19.04.2020 17:21): vytáhla mi trn z paty, když jsem na misi, kde jsem mohl poslat jen 3 vojáky poslal moje nejhlavnější jádro. Kdyby mi někdo z nich umřel, končím s hraním... :D

Byla tam taková ta "hvězda smrti". Vedle ní stála jedna moje členka, ta už tah neměla. Ale dvě postavy stále jo. Tak jedna zničila tu kouli, která však vybuchla (což už jsem si nepamatoval) a zranila tu jednu postavu. Tak jsem si řekl "do háje".. a teď kamera sjela o místnost dál a "lost swarm" asi 9 jich byli a všichni naběhli naštěstí do zorného pole té sniperce, která měla poslední akci.. :D to byl tak nádherný pohled jak to tam vše vykosila. I když teď si říkám že vlastně mohla kdykoliv minout... ufff.. :D Já chci trojkůů!! :D :D obávám se, že ten datadisk teď bude jen taková nic moc náplast.

edit: a ještě mi v té misi hodně pomohlo, že mutona zablokoval jeden lost, a tak aby se dostal na pozici, kde by mohl zaútočit, musel by ho nejprve zabít. A on 2x minul meele attack. :D doslova infarktové situace.
Ten pocit, kdy vám zbyl poslední tah na jedné postavě - sniperka, a zrazu se krom obyčejných nepřátel vyřítí i swarm lost. Ta radost, když si člověk poté co mu srdce vyskočí až kdesi uvědomí, že si dal skill, že každý zásah do losta je smrtící a sniperka má skill, že střelí do všech nepřátel které vidí pistolí..

..kdybych to plánoval, tak bych si připadal jako strategický génius.. :D
@mazar1234 (14.05.2018 23:26): To ja využívam aj pri mojich jednotkách: ovplyvnenie mysle, pritiahnutie MOJEJ znepriatelenej jednotky a rýchle zabitie zmrda, jednotka je za líniou, a môžem ju doliečiť/prebiť a tak.
Mňa to prestáva baviť hrám na normal save je iba na základni a na začiatku boja, čiže urobím "28" úkonov a idem na misiu kde sa to sejvne, tam niečo dototo a dám load a som na základni 12 dní pozadu, je to ako tie opice či čo Ancestors: The Humankind Odyssey.
H aha ha, tak teraz som zažil jednu z najzábavnejších chujovín ever.

Konkrétne Rangerský skill Bladestorm, ha ha ha LOL, to sa mi ešte nikdy nestalo...

Popíšem situáciu ako prebehla:

Nahitovaný Templár ku mne pribehol a aktivoval skill Bladestorm takže následne skapal po zásahu mečom, ale v turne bol aj ten enemácky had s jeho vyplazením jazyka, pritiahol si môjho Rangera lenže on aktivoval (legitímne podľa popisu skillu) zase Bladestorm a toho zmrda rozsekol a zabil.

Ha tá hra je fakt uber-zábavná.
@MickTheMage (07.01.2018 20:45): Ale to byla normální mise, kde jsem měl sejmout kapitána - ale je pravda že jsem měl ten resistance order (před chvíli jsem ho zrovna nahradil něčím jiným). Ok.. už jsem doma.. :D Já pořád myslel že to je na ty Retaliation Sites jakože se k tobě přidají ty NPCčka na mapě, pokud přežijí. Jako do character poolu :D :D
Zajímavý bug.. do mise se mi infiltroval sedmý voják.. :D a já si říkal že už s nimi pořádně nemám co dělat.. :D jen jsem nevěděl který, protože si nepamatuju, jaké jsem si vybral.
Easy zacne byt velmi skoro az moc easy imho. Ale pokial iba zacinas... asi je to fajn.

Sakra, aj tak sa k tej hre stale rad vraciam. Clovek sa s vojakmi moze piplat a starat sa o nich...jaj :)
Tak jsem rozjel Easy ale Iron Man. To je jiný zážitek... :D ta hra by měla mít vyplé sejvování v misích, protože je prostě o prohrách občas. Jsem rád, že jsem se odhodlal. Uvidím jak dlouho potrvá než mě zdevastuje smrt někoho vymazleného.. :D
@SilentWolf (04.01.2018 06:32): Na normal to v poslednej dobe hram ako relaxacne hranie. Commander a vyssie to zacina byt zaujimavejsie :) Obzvlast ked sa prekklopis do druhej casti hry (a mas vacsinu veci vynajdenych). Btw. po zabiti vsetkych troch Chosen, to zacne byt aj tak nuda - trosku :)
@SilentWolf (03.01.2018 21:14): Jj, sám sa divím koľko krát som to dohral. Vždy po 1-2 mesiacoch od dohrania som cítil strašný absťák a musel som rozohrať novú kampaň, aby som si to mohol kedykoľvek spustiť a hrať.

Ono je to dobré v tom, že to je bez problémov prerušiteľná hra, ktorá nevyžaduje vôbec nijaký neustály gameplay kvôli infoznalosti (skús si zahrať Ultimu 7 s tým, že to po 10 hodinách na 2-3 týždne prerušíš = si v piči).

Byť teda WotC kampaň som hral iba raz na tej normal obtiažnosti (prišlo mi to ťažšie ako základná hra na Commander).
Dobré.. velmi dobré.

Ale to už byla dvojka v základu. Až jsem pomalu zapomněl, jak super byla. Krásné připomenutí a dobře utracený žold. Za hodně peněz hodně muziky.
@MickTheMage (12.10.2017 22:42): Práve, ja už som alergický na ten debilný Stealth čo sa všade nasilu cpe, bez ohľadu na logiku misie (ktorá akože papierovo môže dávať zmysel).
Skrátka nemám rád "forced stealth" apriori ako mechaniku, takže ma vždy naserie keď mi to niekto nasilu throwuje "in your face".

Ešte aj ten Alpha Protocol som v podstate celý vystrieľal, nejako odzadu ale vystrieľal...
@mazar1234 (12.10.2017 22:29): Jeezus, vsak normalne ne? Keby si sa isiel niekam vlupat, kde nemas byt, tak tiez by si to nemusel rozchodit ;) Ja to vazne neberiem, ani tieto moje kecy neber vazne :) Ja len poukazujem na fakt tej misie - primarne stealth. Porusit ho mozes, ale... nechces :)
@MickTheMage (12.10.2017 12:25): Povedal som, že je to zle urobené tak to ber ako fakt :-D

Ale teraz vážne, na výber nemáš, lebo porušenie stealthu tú misiu prepne do nevyhrateľného módu, proste sa to fakt nedá. A to som mal team 3 vojakov nie 2. A navyše som to naschvál testoval cez savescumming, nemáš šancu.

Ale neber to nejako strašne vážne, celý post bol narýchlo zbúchaný v záchvate hnevu.
Ale za základnou pointou si stojím.

@mazar1234 (12.10.2017 10:58): Ale nikto ta nenuti, ked si myslis, ze to zmaknes s dvoma inflitratormi rambo stylom... Ta misia ma svoju logiku a strukturu. Nikto ti nebrani ju hrat inak, ale potom rataj s nasledkami. Ked chces niekoho nenapadne vyslobodit z basy, nerobis to tankom, ze :)
@MickTheMage (12.10.2017 10:29): Ano pretoze to len obehnes po obvode v stealth rezime a nic nerobis, ale jednoducho to tak musis prejst lebo inac sa to neda. Taka gameplayovo uplne zbytocna misia.
Proste ma to nasralo, ze nemam na vyber ako si to budem hrat.
Fúha tak teda neviem, ale toto je fakt stupídne nadizajnované DLC.

Akože tá "prisoner rescue misia" sa stane absolútne nehrateľnou, keď hráč nepristúpi na prijebaný "forced stealth" postup.

Akože aký dement vymyslel, že sa tam každé kolo po revealnutí teamu naspawnuje výsadok?
Ten má miesto mozgu vysušené psie hovno.... WTF retard.

A pchať forced stealth nasilu aj sem to už je fakt demencia, normálne mám chuť tomu dať 10% a odinštalovať to z disku.
@MickTheMage (03.09.2017 20:09): Dohráno a souhlasím s tvým komentem do puntíku. Je to boží a návyková hra, ale to byla už v základu. Ty novinky jsou sice fajn a chosen umí s misemi pěkně zamotat, ale na to, že to stálo 40€ mi toho i tak přišlo docela málo :/
@MickTheMage (04.09.2017 00:18): Tak ono tomu dám čas, Enemy Within mám aktuálne rozohrané takže pár rokov odstupu považujem za OK.
A to som dohral Vanillu X2 už tuším 4 krát ale aj s nejakými modmi a od Easy až po Commander.
Ale ten final fight s každokolovým spawnom grúpy emzákov mi už prišiel chujovný, ako keby tá hra nasilu znemožňovala achievment.
@mazar1234 (04.09.2017 00:05): V podstate... Vtip je v tom, ze kym tam su, mozu sa ti nahodne primiesat do misie a potom nastane ta prava sranda. Problem je, ze nechces, aby si ich moc dlho mal v hre, pretoze postupne ziskavaju "silne stranky" a slabiny maju rovnake (aspon sa mi nestalo, ze by im pribudla slabina). Plus, ti mozu napadnut Avenger a pod vtipne veci. Kym ich v hre mas, je to totalna parada. Ale ich vykostenim v podstate ziskas len par unikatnych zbrani pre tvojich vojacikov. Eto vsjo.

Jasne, stale ti ostanu k dispozicii Covert Ops, nove Reaper, Templar a Skirmisher classy, ale vlastne sa postupne vratis k standardnej hratelnosti. Plus tie nove druhy misii :) Ako take je to vyborne, ale nakoniec ma clovek pocit, ze... sa planovalo viac?

Napr. Skirmishers vs. Reapers ma svoje uvodne skriptovane misie (su velmi fajn), ale Templari tam posobia akoby len tak do poctu.
@Jack_Dark (03.09.2017 20:19): V podstate ano, nove misie, nepriatelia, nove classy - k tym novym veciam je par story animaciek, ale inak je celkovy pribeh rovnaky - sa zda. Este som nedorazil poslednu misiu, ale zatial vsetko ostatne pri starom (po tom ako porazis vsetkych troch Chosen).
Hmm, XCOM 2 je stale skvela hra (i so vsetkymi svojimi chybami a nedorobeninami), ale War of the Chosen na mna posobi trosku nedokoncene. Neviem akoby som to lepsie opisal. Porazite vsetkych 3 Chosen a potom... jednak sa absolutne nic nestane a jednak je to potom uz vsetko len obycajny XCOM 2 az do konca.
@mazar1234 (01.09.2017 13:14): Bohuzial, ale asi to dam spat na Veterana :) Ma to pekne ser... a chcem to aspon dohrat, nejako. Aj ked, mozno mi bude stacit porazit vsetkych Chosen, pretoze co viem koniec by mal byt rovnaky. Tie suboje s Chosen (myslim finalne - pouzivam mnozne cislo, zatial mam za sebou len jeden) su tiez na drzku (a to hlavne vdaka XCOM systemu ako takemu) :) Ale zabavne je to stale.

Ked uvazim, ze som predtym nemal problem XCOM dohrat na Commandera niekolkokrat, tak imho fakt celkom pekne zamotali s obtiaznostou.
Jesus, oni si vo Firaxis povedali, ze povodny XCOM2 bol asi moc jednoduchy. Tie misie, kde sa na jednej kope zide Advent, Lost a Chosen; niekoho pritom treba zachranit a za chvilu vam vyprsi cas... Lahodka :)
tak jo, mám naimportované mé čtyři spešl customize vojáky, se kterými to táhnu už od XCOM 1 i s datadiskem (jeden z nich je i ten argentinec, který to vždy jako jediný přežije v tutoriálové misi xcom 1, tak jsem si ho pak vyšperkoval a stal se nejdůležitější součástí týmu)
a jdu s nimi zatopit "vyvoleným" :)

edit: aha, takže to nestačí v XCOM 2 exportovat do poolu, War of the Chosen je má totiž separátně. Tak s tím si ještě musím pohrát. Bez mých mazáku do toho nejdu!