Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@BUMTARATA (24.02.2021 17:14): Mě už ta hra fakt nebaví, ode dne co vyšla jí nerozjedu na 60FPS a na míň to hrát prostě odmítám - prostě tomu dám nulu a bude tu dokud to neopraví, nebo si nekoupím nový CPU :D
@ZephyrCZ (24.02.2021 17:35): No, tak spousta hráčů si to koupila na starou generaci konzolí, kde je to prakticky nehratelné, a tak čekají, až si to také budou moci zahrát. Samozřejmě, že si počkáme. Co jiného taky dělat? Bude to, až to bude. Jako hra samotná.
@BUMTARATA (24.02.2021 17:14): Tak většina natěšených hráčů to už dohrála, těm je patch do vydání DLC ukradený, a ostatní to mohou klidně dohrát i teď bez patche, nebo jak píše @Dunemaster, holt si počkáme, no... :) Já na hru nesáhnu do dalšího DLC, tudíž ať to klidně ladí jak dlouho chtějí, hlavně ať to dodají nerozbité...
Už i patche odkládaj, lol.

While we dearly wanted to deliver Patch 1.2 for Cyberpunk 2077 in the timespan we detailed previously, the recent cyber attack on the studio’s IT infrastructure and extensive scope of the update mean this unfortunately will not happen — we’ll need some additional time.

Our goal for Patch 1.2 goes beyond any of our previous updates. We’ve been working on numerous overall quality improvements and fixes, and we still have work to do to make sure that’s what you get. With that in mind, we’re now aiming for release in the second half of March.

It’s not the news we enjoy sharing, but we want to make sure we launch this update properly. Stay tuned for more information as the time draws closer.

Thank you for your continued patience and support.
[neexistující příspěvek]: Jo, na ničem jiném od vydání nedělají, koncem měsíce by měl vyjít další patch.
OMG :D ... tady v tom videu top koment od HEDGEHOGa (mel by bejt mezi prvnima deseti pokud mate rovnano ve vychozim stavu dle Top Comments) :D
Já myslim, že se Games naopak odrazilo ode dna. Alžběta jede kratší novinky a občas nějaké téma, Pavel Makal z Hrej je podle mě taky přínos. Většinou jedu ale jen videotvorbu a ta trpí nedostatkem obsahu v herním průmyslu. A ta obrýlená bytost už začíná trochu vypadat jako žena a není věčne nasraná. Jako není to nic co bych sledoval denně, ale rozhodně subjektivně cejtim zlepšení. Pecháček je OK

Grygara jsem tam už dlouho neviděl. Nedávno jsem zjistil, že dělá editora pro Forbes
@Tarhiel (17.02.2021 15:16): Ty, co zmiňuješ, jsou jednak vedlejší a jednak se více méně vždy odehrají stejně; u Peralezových se můžeš rozhodnout, jestli řekneš Jeffovi pravdu, nebo ne, konsekvenci to má až v závěrečných titulcích; u Sinnermana se můžeš rozhodnout, jestli odejdeš, budeš se (ne)dívat, nebo ho přibiješ, konsekvenci to nemá žádnou, možná se změní nějaká reklama ve městě, jo, a je tam skrytá možnost ho zabít, než nastoupíš do auta, efektivně tak přijdeš o dva questy; u Rivera první případ nemůžeš ovlivnit, druhý můžeš mimořádně posrat, efektivně tak přijdeš o jeden quest, a o Rivera, ale spíš se to nestane, a tak to opět dopadne stejně, dokonce ani nemusíš míchat jambalayu! Tyhle vedlejší questy jsou tak izolované, že neovlivní ani hlavní zápletku, ani hlavní postavu.

Ale scénáristicky určitě propracované jsou, zaujaly mě všechny, to bych tomu neupíral.
[neexistující příspěvek]: Občas píše, občas robí videorecenzie a vídavam ho niekedy v tých let´s playoch, čo tam robia.
[neexistující příspěvek]: "Games.cz neni spatny web, ale recenzenty ma strasne slabe, nudne, bez stavy a bez energie."

+1 Odkedy odtiaľ odišli Dobrovský s Olejníkom, tak to nemám prečo sledovať, s občasnom výnimkou recenzií Lukáša Grygara.

@BUMTARATA (17.02.2021 11:39): Aj ja mám pocit, že vačšina tých vedľajích misí nie je až taká prepracovaná ako v Zaklínačovi (aj ked z hladiska príbehu mi to dáva zmysel - si žoldák, spraviš si svoju úlohu a ideš od toho preč), ale tie, ktoré sa postupne otvárajú prechádzaním hlavnej, tie už prepracované sú, aj vykreslením postáv (quest s detektívom, spomínaný sinnerman, quest od politikov Peralezových).

No je pravda, že na porovnateľne komplexný quest s myšou vežou alebo Blood Baronom som ešte nenarazil.
@Brasikona (17.02.2021 13:19): Ano, ale ne zcela do detailu. Byla to čtyř-stránková recenze, která ale byla napsaná dost "vzletně", zaměřující se na jeho pocity a atmosféru, než recenze popisná a hodnotící. (neříkám, že je to nutně špatně)

Zrovna hacking a stealth pasáže vyzdvihoval jako propracované. Zmiňoval, jak lidé a město opravdu "žijí". Zmiňoval i úvodní pasáž za nomáda, kde útěk před policajty pro něj byla akční, adrenalinová jízda a o svou postavu se bál. Jako fakt nevím, jestli recenzetská kopie nebyla nějaká jiná. Klidně ti tu recenzi naskenuju.
[neexistující příspěvek]: Nejenže má málo času na hraní, což u takto velké hry je docela problém, ale ani nemá čas na utřídění myšlenek, dokonce přiznává, že byla nevyspalá, což mi přijde do nebe volající. Ve výsledku ta recenze za moc nestojí. Nebylo by prostě lepší, jak pro ně, tak pro nás, vydat u takto velkých her nejprve nějaké „první dojmy“, jak to někteří konec konců dělají, a s obsáhlejší recenzí přijít později?
Tak hra je to síce skvelá, aj napriek chybám a technickým nedostatkom, ale je fakt, že na základe predošlej tvorby štúdia do nej spomínaní autori skôr premietali svoje vlastné projekcie, než vnímali skutočnú realitu. Niekde to zase funguje opačne vo forme predsudkov - napríklad aj tu som postrehol poznámku na margo Immortals: Fenyx Rising ako je to ďalšia identická hra od Ubisoftu, pričom keby to autor zahral dlhšie ako chvíľu, veľmi rýchlo by zistil, že sa konceptuálne líši v mnohých smeroch.
@BUMTARATA (17.02.2021 11:39): Stejně se o hře rozepisovali v Levelu (psal to ale tuším jiný autor, než ten na Gamesech), že mají mise a HRATELNOST neskutečnou hloubku. A jako Cyberpunk špatný nebyl, ale hráli to samé, co já? Stealth je skyrimovsky špatný, hacking je nezáživný, přestřelky jsou neuspokojivé... A přesně jak říkáš, další misi jako The Pickup už ve hře prostě není.
@Tarhiel (17.02.2021 10:21): Píše, že za tím tuší hloubku, že by to mohla být docela jiná hra, kdyby si vybrala jinou life path. Dále tam také píše: „Moje část, která ve hrách všechno plní na 100 %, hodně trpěla, ale jiná část, která miluje rozhodnutí se skutečnými důsledky, si to neskonale užívala.“

My ale už víme, že většina questů se odehraje vždy stejně, bez ohledu na „rozhodnutí“, life path, build, přičemž life path, build možnosti jsou často modré, a když už jsou žluté, tak struktura je většinou následující: 1) udělám to 2) nechci, ale udělám to 3) jsem nomád, udělám to NEBO 1) udělám to 2) nechci, ale udělám to 3) jsem netrunner, udělám to.

Dokonce mi přijde, že je to natolik nahodilé, že i pro role-playing je to málo, tj. občas si můžeš hrát na nomáda, občas ne.

Nejpropracovanější je bez debat The Pickup, který dostaneš hned na začátku, namlsá tě, abys posléze zjistil, že už nic podobného v té hře nezažiješ, byť si při prvním průchodu stokrát řekneš, to by mě zajímalo, co by se stalo, kdybych se rozhodl jinak, při druhém průchodu zjistíš, že to buď znamená, že už další questy nedostaneš, nebo většinou že se ani nijak jinak rozhodnout nemůžeš, či že se prostě nic nestane.

W3 byl komplexnější hrou.

Jen pro upřesnění, slovem „mělký“ se nevyjadřuji ke kvalitě, ale ke komplexnosti questů, a také nehodnotím, jestli je to dobře, nebo špatně, jen že nenabízí tolik možností, jak by se mohlo třeba zdát.

Vlastně poslední dobou přemýšlím, co z téhle hry vlastně dělá RPG…
A mně bude připomínkou toho, jak mistrně tahle hra umí vyvolat mylný dojem, že na vašich rozhodnutích záleží.

Nedávno jsem četl recenzi na Games.cz…

Pořád mi to připadá jako sen. Zčásti to může být akutním nedostatkem spánku, protože jsem za uplynulý víkend strávila s Cyberpunkem 2077 43 hodin, ale ve výsledku je hlavní důvod jiný: Kyberpunkové RPG opravdu existuje! Nešlo o největší marketingový podfuk v dějinách videoher, aby si tým CD Projekt RED mohl povyrazit s Keanu Reevesem!

(…)

Právě známosti z Arasaky hrály v mém případě v příběhu zásadní roli a můžu se jen dohadovat, jak by se to celé odehrálo, kdybych si vybrala hraní za nomáda či za dítě ulice. Škarohlíd ve mně říká, že se příběh přece musí sbíhat v nějakých podstatných milnících, které budou pro všechny stejné. Na druhou stranu mluvíme o vývojářích, kteří byli u Zaklínače 2 schopní udělat dvě naprosto odlišné příběhové linie s vědomím, že naprostá většina hráčů obě neuvidí.

(…)

Obecně se při hraní Cyberpunku 2077 musíte smířit s tím, že prostě neuvidíte všechno. Několikrát se mi stalo, že jsem začala spolupracovat s lidmi, které jsem před několika minutami mohla úplně klidně zabít.

Po 40 hodinách se jí ještě nestihlo vyjevit, jak je ta hra mělká. Vzpomněl jsem si na Zdeňka Prince, který svého času chtěl divákům ukázat, jak můžete v Andromedě přistát na kterékoliv planetě. Dodnes přemýšlím, jestli si nespletl hry.
Koukal jsem na rozdíl od Rokstaru a jejich westernu :) co se týče fyziky. No je to dost smutné ta fyzika :D.. Alespon, že jsem to hrál jen okrajově na tohle jsem dost pedant. Viz nové hry, kdy střílí člověk do pneumatiky a nic se neděje.
Vďaka všetkým, ktorí sa mi snažili pomôcť s tým posledným cyberpsychom - bol to jeden z vedlajších questov tesne pred Riders of the Storm, ktorý som urobil a potom sa mi spawnul na mape, spolu asi s 2 daľšími sidequestami - bol to ten cyberpsycho v bandlands, mimo mesta, kam prídete a nájdete tam havarovaný kamión a sledujete stopy krvi v púšti, ktoré vás k nemu dovedú. Používa exoskelet. Všetci ostatní sa spawnujú hneď, tento jediný až keď sa človek pohne v hlavnej dejovej. Nechám to tu, možno sa to ešte niekomu zíde.