Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ringo (08.03.2021 22:55): Aha, já myslel, že máš na mysli vyváženost jako balanci měst a jednotek (např. pro multiplayer). Vyváženost obtížnosti nemůžu porovnávat, protože v Heroes 2 jsem kampaně nehrál. Je pravda, že základní Heroes 3 byl ale velmi lehký právě až na ty cca 2 mise, tuším za Rampart. S těmi jsem musel manželce pomoct, jinak to zvládla dohrát i ona. :) Jako dobře navrženou kampaň co se týče obtížnosti vnímám až Armageddons Blade.
@H34D (08.03.2021 20:56): No tak za vyváženost já považuji to, že je to tuhé, člověk se několikrát rozčílí, ale pak to oprostě nějak dá , když se hecne a dává pozor a jde to uhrát. A to je přesně dvojka.

Trojka byla fajn pohodlná, protože základ byl v podstatě spíše snadný, jenže mě tam vykývaly asi 2 mapy, které jsem horko těžko dával a příšlo mi, že obtížnost doslova zakolísala od dětsky snadné na po haluzi dané, jinak to nešlo, v asi dvou scénářích. Tam jsem si říkal, že to prostě vyvážené není ani náhodou, hra v drtivé většině nechává hráče usínat na vavřínech bezstarostným postupem a pak přijde facka, nebo dvě. A to ty nejtěžší mise nebyly závěrečné. 

Datáče jsem zkoušel a přišly mi hodně takové na dřeň, že jsem si říkal, základ hry až na jednu dvě mapy dětsky snadné a tady na mě vyrukuje hra s něčím, co je až frustrující. Neměl jsem na to už pak nějak trpělivost, možná hraje roli i to, že nemám u her rád datadisky, adony, DLC apod. prostě  v jakékoliv podobě.
Dvojka ma uz hezkou grafiku, trojka ji ma ale lepsi a vymazlenou k dokonalosti.   Pak prisla ctverka a to byl solidni humus.

Trojka byla proste dvojka na steroidech.  Vsechno vyplesene a dopadlo to dobre. Test casem ukazal, ze tento dil je siroce nejoblibenejsi.  Ctyrka naprostej opak. Tam se do toho snazilli stourat a dopadlo to, jak to dopadlo.
No vidíte a mě zas přijde hezká, takže se snad shodnem na tom, že tohle je subjektivní. :)
@Ringo (08.03.2021 20:35):  Myslím, že nejen vzhledem k fanouškovským updatům je Heroes 3 rozhodně vyváženější, než Heroes 2. A jako opravdový fajnšmekr říkám, že je i hratelnostně lepší. :) Já jsem naopak zaznamenal, že největší výtka Heroesu 3 byla, že oproti předchozímu dílu nepřinesl až tolik novinek.
@Isair (08.03.2021 17:02): Mně se ten pohádkový styl líbí víc než refit ve dvojce. Tam mi ty potvory přišly takové drsnější, temnější. Jednička je rozjásaná a má své kouzlo. Orkové jsou určitě hezčí.
@Zx Atari 500 (08.03.2021 12:16): Je fakt, že jednička má takový skoro až komicky škaredý art style (viz. Draci :) mj.), kdyby to nevyšlo dříve, řekl bych, že se jedná snad o parodii na dvojku.

Navíc mi tam nesedlo až příliš malé bojiště... jinak je to přesně jak říkal Longin v podstatě řádně osekaná dvojka. Tj. základ hratelnosti tam je. Čili zábava a určitá chytlavost nechybí, ale asi nemá cenu se k tomu dnes již vracet, pokud si vyloženě nechcete projít celou sérii (tj. kampaň jedničky).
@Longin (07.03.2021 20:25): no jednička je určitě lepší díl, spíš jsem měl na mysli ten expresivní výraz :) Jedničku jsem dohrál před pá měsíci a hodně jsem se bavil, proto jsem trochu překvapenej.
Tak na tomhle se brutálně podepsal zub času a je vidět, že to prvotina tvůrců...
Prostě dvojka s datáčem rulezz
@Richmond (15.08.2020 13:53): Dvojka ma dobrou kampan za obe strany, ktere maji idealni delku a dotahl jsem obe. Naopak ve trojce jsem nikdy vsechny kampane nedohral, jednou jsem se o to pokusil a vadil mi fakt, ze se nove kampane otviraji jen savem z hrani kampane a ne normalne pri spusteni hry.
Komentár Han22 je veľmi trefný, absolútne sa stotožnujem, až na to hodnotenie )
Tedy poslední scénář byl tuhej, nejvíc mi dal zabrat červený hráč. Záverečný dračí ostrov už byla formalita, nebo spíš jatka, naběhnul jsem tam s 56 draky, 56 fénixy, 38 paladiny a 28 kyklopy. Fakt povedený start série. Já vlastně nikdy žádnou kampaň z této série nedohrál, tak to hodlám postupně napravit.
armageddon - smažení nepřátel, pálení je drakem (ten oheň jak splachování záchodu) - poslední souboje ve 4 kampaňových misích, závěrečná animace a hodnocení, za toho co začíná s tím hradem kde se dá zařídit drak.
Předpokládám, že to bude klávesová zkratka "D" (dig). Ale ke kopání potřebuješ jeden celý tah, takže na potřebném místě musíš stát už od předchozího kola/dne.
Jak se hernajs kope ten poklad co se nachází v té mapě skládající se z těch obelisků? Nějak jsem na to zapomněl.
Re 2 roky staré posty: Staré překlady Pána prstenů byly dobré. Když se umí, dlouhá souvětí nevadí. Problém je prostě v tom, že ten komentář vypadá jako by byl prohnán google translatorem. Kdoví, třeba byl, dlouhá souvětí jako taková nejsou na vině. Daleko víc mi tam vadí dost nelogická volba slov.
Nevíte někdo jak by šlo típnout screen ze hry? Přes dosbox vím, jenže mám cd verzi spustitelnou rovnou ve win 7. A když se pokusím klasicky Printscreenem, nahdí mi to jen černou obrazovku...
Nee, nechápu, že se začátečníci uchylují k dlouhým souvětím spíš než ke krátkým jednoduchým větám (taky jsem tak psal) :-)
Což o to, starší vydání Pána prstenů jsou dlouhých souvětí plný. Nemám je rád :-)
Cobra: Jo, koukám, že nechápeš. :) Na to holt musí mít člověk zkušenost s překladem například z angličtiny. Především ve starších knihách jim nedělalo problém mít jednu větu na mnohořádkový odstavec. A překládat to do češtiny je očistec (že výsledek vypadá kostrbatě je ještě ta světlejší varianta).
Nadto ve zmíněném komentáři jest to umocněno nejen chybějící interpunkcí, ale i již zmíněnou stylistikou (do níž se řadí i správné použití slov; tzn místo "mám argument" například "můj názor je" atp.).
Tuhle tendenci nějak nechápu :-) Vždyť vytvořit takhle dlouhý souvětí je přeci složitější než ho rozdělit na věty :-) Pravda, když se nepoužívají čárky...
Doomák: Je to jak kdybys anglický komentář hodil do google překladače. ;-P První věta je jedno dlouhé souvětí. Kdysi jsem také taková psal do slohovek... Než je můj češtinář začal dávat jako jazykový rozbor celé třídě (formou testu). Mohl jsem se to pak buď odnaučit nebo se nechat rituálně ukřižovat svými spolužáky (vybral jsem si to první). Čeština nemá skutečně kvalitní prostředky, jak se vypořádat s přespříliš dlouhými souvětími (počítaje v to i přechodníky). Nadto ten tvůj komentář ani moc český není. Otřesnou stylistiku ještě ponechme stranou (byť mi u tvého příspěvku skutečně zvedala obočí), ale kašlat i na interpunkci a shodu podmětu s přísudkem... To už jsou holt chyby gramatické (dále např. "veskrze" - nikoli "ve zkrze"; "z těch" nikoli "s těch").
Doporučuji celé přepsat. A nešít příště komentáře horkou jehlou. ;)
Ubisofťáci na jednu stranu zkoušejí nové věci, jenže také to jsou (s prominutím) namyšlení parchanti, kteří se snaží ždímat peníze úplně ze všeho (Tom Clancy, OFP apod.). Zhruba od roku 2006 si to minimálně u mě hodně rozházeli.
Taky mě tahle "promo" akce celkem zarazila. Asi ty informační maily z GoGu stopnu. :-)
HoMaM na Good Old Games za 6 USD až do konce týdne. Poté bude za 10 USD...

Tak nějak se mi přestává Ubisfot líbit. Je sice fajn, že umístil své hry na GOG.com, ale všechny tvrdošíjně za 10 USD? Ano, z jistého pohledu je to přijatelná cena, ale proč může být spousta lepších a novějších her za nižší cenu? Tady je něco špatně.