Měl bych jeden dotaz pro lidi co hráli Witchera 3 a Cyberpunk 2077 a tvrdí, že po gameplayové stránce byl TW3 lepší a to konkrétně...v čem byl lepší?
Jo, souhlasím, že co se týče větvení dialogů a množství volby v úkolech tak v tom byl TW3 lepší, nicméně rozhodně se podle mě nedá říct, že by CP2077 v tomhle byla katastrofa. Rozhodně je to podle mě mnohem větší level než třeba Fallout 3 a nebo Andromeda.
Ale třeba RPG prvky? Jako pardon ale TW3 měl, podle mého názoru, oproti všem ostatním CDPR hrám naprosto otřesný RPG systém. Nejvíc mě vytáčel fakt, že do hry dali mechanismus, který hráči dovoloval mít aktivní jenom určité množství z naučených perků (perk sloty), což v kombinaci s tier systémem vytvářelo pocit, že hra hráče nutí doslova plýtvat body na něco co nikdy nebude používat, ale stejně si perk X musí koupit, protože je to prerequisita pro perk Y, který pak do toho daného slotu dá......
Bojový systém pak mě osobně přišel sice zábavný, ale hrozně banální, hru jsem hrál prakticky jen na Death March obtížnost, protože jinak jsem v tom neviděl vůbec žádnou výzvu pro hráče. Hra se po nějaké době prakticky zvrhla do monotónosti "aplikuji olej/lektvar proti protivníkovi XY a pak jej umlátím + občas použiji znamení". Žádné pasti nebo vrhací zbraně (až na bomby) jako byly v TW2 a podobné věci. Občas sice přišla do hry pěkná změna, jako třeba bitva s Royal Wyvernem ale těch by hra mohla podle mě obsahovat víc.