@rikuhahl (16.05.2021 22:36): Hlavně je duležitý i z hlediska loru pro ME, měsíc Pluta, Cháron byl totiž zmrzlý mass relay, pokud si to pamatuji správně.
Diskuze
@Gordon (17.05.2021 00:25): RPGčeštiny snad něco kujou. Žádné velké info ale zatím.
Btw co čeština?
@rikuhahl (16.05.2021 22:36): Teraz iba fakticky argumentujem pred súdom, ja som sa učil na škole aj Pluto, ja to myslím ako vtipnú scénku, lebo vlastne oficiálne nemalo byť v ofiko vezrii a teprve už dnes.
@mazar1234 (16.05.2021 22:20): No a co? To přece neznamená, že tam není :) Pořád je to důležitý těleso ve Sluneční soustavě a když je ve hře i plno měsíců, tak proč ne Pluto ;)
@pajmič (16.05.2021 21:38): to je celkom vtipné, lebo Pluto vyradily ako planétu v roku 2006 a Mass Effect vyšiel až 2007 :-D
@rikuhahl (16.05.2021 21:29): Jop. Srandovní však je, že v ME1 je model původní, asi si mysleli, že skoro nikdo nebude lítat do sluneční soustavy, kde nic není, kromě planet které známe :D
@pajmič (16.05.2021 21:28): Kvůli tomu se to celý dělalo ;)
@SilentWolf (16.05.2021 17:58): U dalishů.
@SilentWolf (16.05.2021 17:58): Ano, v Dalish Elf originu. :-D
@Malignus (16.05.2021 16:32): Merill je v DA1? :-O v nějakém originu?
@Cathan (16.05.2021 15:56): U skutečných lidí mi je jejich sexuální orientace skutečně ukradená. Jen nesnáším, když mě kvůli tomu nějak obtěžují a blokují kvůli tomu dopravu. U herních postav to řeším, protože jsem zvědavý na možnosti, které mi může hra nabídnout (tedy i romance) a bohužel, dle mého názoru "Bi the way" u některých postav drhne. Merrill je v prvním díle sice jen chvíli a nevíme o ní nic, ale máme informace o Dálech, takže si obrázek udělat lze. Navíc chce Merrill v Dragon Age II za každou cenu pomoci Dálům a pozvednout je zpět k zašlé slávě. Myslím, že kdyby musela volit mezi člověkem a elfem, zvolí elfa, i když bude milovat člověka. :-)
@SilentWolf (16.05.2021 16:19): Já to taky neměl v úmyslu koupit hned ale z různých důvodu jsem to sehnal hrozne levne, tak jsem neodolal. V pátek je SMT 3 takže to stejne odložim na později. Ale včera sem jedničku hrál asi 6 hodin a bavilo mě to, jelikoz jsem ji hrál někdy při vydání tak si dost věci už nepamatuju přesně.
Pathfindera zahraj, hehe !
@Jack_Dark (16.05.2021 16:23): Já mám Andromedu radši než trilogii :)
Red- podle mě ne je to stejne jak to bylo.
Pathfindera zahraj, hehe !
@Jack_Dark (16.05.2021 16:23): Já mám Andromedu radši než trilogii :)
Red- podle mě ne je to stejne jak to bylo.
@Charllize (16.05.2021 16:05): A jsou tam lepší romance? Jak fungují erotické scény?
@Charllize (16.05.2021 16:05): Mám to v plánu časem, jen jsem teď skočil do ME Andromedy kde jsem byl připravován všemi jak je hrozné, že to bude utrpení ale ve finále je to příjemná odbočka které zkrátka doplácí, že není tak epic a nabušená jak původní trilogie.
@Charllize (16.05.2021 16:05): zvažoval jsem. Pak jsem si řekl, že si za víkend dohraju Returnal, ten jsem dohrál ve čtvrtek a bylo pozdě cokoliv objednávat, protože víkend to nestíhá. A teď je mi líto za to dát ty peníze a zvažuju spíš ten Pathfinder Kingmaker. Kvůli tobě. :-D
Jinak by mě zajímalo jestli někdo hraje na konzoli jak je spokojený. První díl vypadá pěkne a podle mě oproti originálu je o hodně hezčí. Dvojka a trojka vypadají taky pěkne ale tam mi přišlo ze ten rozdíl je menší. Dokonce bych možná řekl ze v něčem působí hůř než ta předělána jednička.
Na ps4 pro má hra v 60fps módu dost znatelný tearing, což trochu štve. Hraje někdo na PS5? Tam to je OK? Mělo by.
Na ps4 pro má hra v 60fps módu dost znatelný tearing, což trochu štve. Hraje někdo na PS5? Tam to je OK? Mělo by.
@Charllize (16.05.2021 15:53): Máš naprostou pravdu.
@Richmond (16.05.2021 15:36): A proto jsi nejnormálnější člověk zde! :D Ale pak, že se "starý" pes nechce učit, cha :)
@Richmond (16.05.2021 15:36): A proto jsi nejnormálnější člověk zde! :D Ale pak, že se "starý" pes nechce učit, cha :)
@Malignus (16.05.2021 15:50): Merril byla v prvním díle doslova pět minut, a o její orientaci nevíme nic. Ve dvojce tak opustila klan, takže už se nemusela zaměřovat na muže kvůli obnově dálské populace. K retconu se nyní moc vyjádřit nemůžu, jen říkám, že u Merril to smysl nějak dává. Samozřejmě, že exil orientaci nezmění, ale případně zábrany uvolnit může.
Jinak, prakticky ona by ti ta orientace měla být vždy jedno. Bez ohledu jak dobře či špatně je napsaná. Ony ty dvě věci totiž obvykle nesouvisí, to jen lidé je z "neznámých" důvodů spojují dohromady. Ještě nikdy jsem neviděl diskuzi o tom, jak je nějaká hetero postava špatně napsaná a souvisí to s její heterosexualitou.
Jinak, prakticky ona by ti ta orientace měla být vždy jedno. Bez ohledu jak dobře či špatně je napsaná. Ony ty dvě věci totiž obvykle nesouvisí, to jen lidé je z "neznámých" důvodů spojují dohromady. Ještě nikdy jsem neviděl diskuzi o tom, jak je nějaká hetero postava špatně napsaná a souvisí to s její heterosexualitou.
@SilentWolf (16.05.2021 15:48): Mne nikdy nepřišlo ze by tam ty romance byli kdovíjak propracované a vzasade vrchol je sex. A dal se pak už nic moc neděje. Díky tomu mi to nepřijde nijak zvlášť důležité, ty hry mají jiné a promakanejsi prvky. Z mojeho pohledu při hraní klást hlavní důraz a zájem na romanci mi přijde úplně mimo. Jako fajn, je to tam a je to zpestření ale dělat z toho alfu a omegu...
@Cathan (16.05.2021 15:26): To, že někdo odejde dobrovolně do exilu a začne žít jinde doufám nemá vliv na sexuální orientaci. :-D To, že pro to nemají výrazy neznamená, že je to běžné, ale že to autoři neřešili a snažili se vyhovět tlaku všemožných LGBTQIA+ organizacím, jež prosazují rovné zastoupení ve všech PC hrách i pro lidi, kteří se identifikují s delfíny a keříčky. Elfové se dle loru prvního dílu rozhodli uzavřít před světem a izolovat se od ostatních ras a začali tlačit na co nejrychlejší obnovu elfí populace, ale v Dragon Age: Inquisition je retcon, že homosexualita a mezidruhové romance jsou u Dálů (kteří se snaží fanaticky zůstat věrni starým tradicím) zcela OK.
Zrovna Dorian je výsledkem snahy mít za každou cenu ve hře homosexuální postavu, ale inteligentně udělanou. Ano, povedlo se. Dorian je moje oblíbená postava a jeho sexuální oriantace je mi (upřímně řečeno) ukradená. O něco horší je Krem, kde prostě nejde reagovat jinak než více či méně záporně a být pak Iron Bullem poučen.
Zrovna Dorian je výsledkem snahy mít za každou cenu ve hře homosexuální postavu, ale inteligentně udělanou. Ano, povedlo se. Dorian je moje oblíbená postava a jeho sexuální oriantace je mi (upřímně řečeno) ukradená. O něco horší je Krem, kde prostě nejde reagovat jinak než více či méně záporně a být pak Iron Bullem poučen.
@Charllize (16.05.2021 15:39): jenže ono to tak je. Vzpomeň na to kdykoliv z her děláš cokoliv vznešenějšího. :-D
Děcka...je hezky, jděte se projít ven. Příští týden proprší!
Mohli dat do options seznam postav a tam by si hráč zvolil jaké kdo je orientace a byl by klid.
Ja nevím, to je pořad romance sem romance tam, člověk by pak řekl ze to je na te serii to nejdůležitější a nebýt to tam tak to přijde o 80% fanoušků :p
Ja nevím, to je pořad romance sem romance tam, člověk by pak řekl ze to je na te serii to nejdůležitější a nebýt to tam tak to přijde o 80% fanoušků :p
@pajmič (16.05.2021 15:35): Naopak! Pro mě to je děsně poučný, v tomhle jsem úplnej elév :)
@Richmond (16.05.2021 15:26): Nejzkušenější a Nejmoudřejší z nás promluvil :)
@Cathan (16.05.2021 15:28): Jedno nevylučuje druhé, oba máte pravdu. :D
@Cathan (16.05.2021 15:28): Jedno nevylučuje druhé, oba máte pravdu. :D
@Richmond (16.05.2021 15:26): Spíš je to jednoduše tak, že hry které romance mají budou tyto diskuze prostě vyvolávat, tak to je. To je zákon akce a reakce.
@Longin (16.05.2021 15:21): Hra, ve který jsou romance, si lepší diskusi ani nezaslouží! :)
@Malignus (16.05.2021 14:06): Jo, ale Merril taky začala žít v odluce, že...
On jeden z pointů Dragon Age je fakt, že se v tom světě sexualita neřešení. Myslím, že to byl jeden z mnoha důvodů proč nakonec udělali DA2 tak, jak udělali. Mají jiné absurdní předsudky. Oni nemají výrazy jako gay, hetero, bi. V takovém světě bude taková bisexualita mnohem rozšířenější. Dá se předpokládat, že budou dávat přednost šíření rodu (to je v zásadě děj Doriana), ale jinak to nepovažují za špatné par excelence, tedy proti tomu neexistují podvědomé zábrany.
On jeden z pointů Dragon Age je fakt, že se v tom světě sexualita neřešení. Myslím, že to byl jeden z mnoha důvodů proč nakonec udělali DA2 tak, jak udělali. Mají jiné absurdní předsudky. Oni nemají výrazy jako gay, hetero, bi. V takovém světě bude taková bisexualita mnohem rozšířenější. Dá se předpokládat, že budou dávat přednost šíření rodu (to je v zásadě děj Doriana), ale jinak to nepovažují za špatné par excelence, tedy proti tomu neexistují podvědomé zábrany.
@Longin (16.05.2021 15:21): Neber to zle, jen se nudíme, tak tu na sebe štěkáme nad blbostma, no biggie :D
Na této diskuzi je krásně vidět, jak svět se stále po morální stránce v prdel obrazí. :D
@Jab (16.05.2021 14:46): Jsem tuze rád, že nejsem jediný, kdo se tu baví. Určitě, až na to bude svět připraven, vytáhnu tvá moudra do jakékoliv diskuze. Lid se musí bavit a být zároven duševně obohacen, že?
@pajmič (16.05.2021 14:35): Je to vtipný, o tom žádná. Ale neměj obavy, bez tebe a tvého názoru, že diskutuješ konzistentně, racionálně a sofistikovaně, by to nešlo. Btw neváhej mnou uvedené termity použít v některé příští diskuzi. Bývá to velká legrace.
@Jab (16.05.2021 14:28): Píšu něco jiného asi proto, a ted se podrž, že reaguji na jiný příspěvěk, který měl jiný kontext! A zdá se mi, že to, co jsem psal včera, krásně koresponduje s tím co jsem napsal ted. Že to nechápeš to opravdu není můj problém. Od tebe jsem tu prozatím žádnou racionální diskuzi zatím neviděl, pouze vežblebty a rejpání, ale klidně v tom pokračuj, jestli ti to dělá dobře.
@pajmič (16.05.2021 14:12): Meleš něco úplně jiného než včera. Stále je to blbost, ale už se o tom alespoň dá nějak diskutovat. Já jenom abys si nemyslel, že to tady nějak zapadne. :)
Btw kdyžtak nepoužívej tyhle "termity", kterým nerozumíš. Proto jsem ti také psal, že to působí jak bajná Katovna od Sklepáků.;)
Btw kdyžtak nepoužívej tyhle "termity", kterým nerozumíš. Proto jsem ti také psal, že to působí jak bajná Katovna od Sklepáků.;)
@Starletka (16.05.2021 14:16): By jsi koukala kolik lidí si plete REMAKE a Remaster, pak se lidi diví "proř to nevypadá jako RE2 nebo nová Mafia" :D
Fajné je, že ten reamster má dělat to, co se od remasteru čeká. Vypadá to trochu méně hnusně, zní to lépe, ovládá se to jakš takš, a je to celé pohromadě, takže je to vlastně good :D
Fajné je, že ten reamster má dělat to, co se od remasteru čeká. Vypadá to trochu méně hnusně, zní to lépe, ovládá se to jakš takš, a je to celé pohromadě, takže je to vlastně good :D
@pajmič (16.05.2021 14:00): No nepovídej. To už jsem věděla, když jsem psala ten první příspěvek, ale ne, když jsem si před pár měsíci četla, že bude remake. Tam jsem čekala, že budou třeba i nějaké změny.
@Jab (16.05.2021 14:08): Ale, tak ty už trpíš i bipolární poruchou? Jsem nevěděl, že vás je v tý makovici víc, soráč :D Jediný, kdo tu hudroval jsi byl ty, drahý Jabe :)
@pajmič (16.05.2021 14:00): Vyřešte si to nejdříve s pajmičem. Včera tu řešil nějaké sociální standarty a vylétával na kdekoho, pokud se mu do toho trefoval. ;)
@Cathan (16.05.2021 13:41): Zrovna Dragon Age 2 to trochu drhne. Například zrovna v případě Merrill, protože Dálové řeší tvorbu potomstva dost na krev. I když to bylo v Dragon Age: Inquisition retconováno, pořád mi to "Bi the way" u Merrill a Anderse vůbec nesedí.
@Cathan (16.05.2021 13:41): V DA2 tě ta hra do toho "vztahu vyloženě" nutila a pokud jsi Anderse neposlal někam v zárodku, skončil jsi v nim jako Hawke v posteli. Bylo to nepřirozený, nucený, blbě napsaný, což byl pravý opak DAI, který k tomu přistupoval tak přirozeně, lidsky a citlivě, že jsem do té homo romance šel vědomě a s chutí. Třeba Bull je pánev (pansexuál) a je to těžkej hrajer, který neopovrhuje žádnou rasou či pohlavím, ale ne proto, aby byl prostředkem pro ukojení tužeb bisexuálů, ale proto aby ve hře byla unikátní postava se kterou chci mít vzah, ne proto, že mi dává možnost, ale protože chci, protože je to zajímavá postava!
Kvalitní writing, context. KVALITA nad Kvantitou. Kdyby všichni byli jako Bull, všichni by museli být napsáni stejně jako on. Pokud by všichni měli bít bi, kvalita a unikátnost by šla do kytek a bylo by to cheese jako právě u Mass Effectu či DA2.
Ted už tomu rozumíte, pánové a dámy? :)
@Starletka (16.05.2021 13:53): Jak jsem řekl, možná až udělají opravdu REMAKE, možná se nějaké postavy změní, ale toto stále jest, jak poznamenal Wolf, stále ta hra z roku 2007 jen o něco méně debilnější AI a ostřejší texturou :D
Kvalitní writing, context. KVALITA nad Kvantitou. Kdyby všichni byli jako Bull, všichni by museli být napsáni stejně jako on. Pokud by všichni měli bít bi, kvalita a unikátnost by šla do kytek a bylo by to cheese jako právě u Mass Effectu či DA2.
Ted už tomu rozumíte, pánové a dámy? :)
@Starletka (16.05.2021 13:53): Jak jsem řekl, možná až udělají opravdu REMAKE, možná se nějaké postavy změní, ale toto stále jest, jak poznamenal Wolf, stále ta hra z roku 2007 jen o něco méně debilnější AI a ostřejší texturou :D
@Cathan (16.05.2021 13:41): Protože by to působilo utopisticky a příliš dokonale. Každý může být s každým, vyber si, kdo ti sedí charakterově. Co jsem slyšel, sedí to docela dobře hrám jako Stardew Valley, ale zrovna Mass Effectu by to podle mě ubralo. Neříkám teda, že bych nešel do playthrough femshep v romanci s Tali. Ale je v pohodě, že to tak není. Je to tak možná i lepší pro vykreslení postav. Fanarty, představivost a choutky někdy stačí. :)
@pajmič (16.05.2021 13:34): to mi přišlo skvělé na Cyberpunku, který má tohle udělané perfektně a mám možná lepší pocity z přátelství s Panam než z romance s Judy. Protože u obou to byla součást osobnosti. A odmítnutí byla udělána parádně.
Ale u nového ME budou definitivně všechy romance "bi". A je to asi jedno. :-D
@Starletka (16.05.2021 13:53): je to stále rok 2007. Jen v lepší grafice! :-D
Ale u nového ME budou definitivně všechy romance "bi". A je to asi jedno. :-D
@Starletka (16.05.2021 13:53): je to stále rok 2007. Jen v lepší grafice! :-D
@pajmič (16.05.2021 13:34): Taky nejsem v reálu bi a i tak si často volím hetero romance, protože je to fikce, ne reálný život, a záleží mi pouze na zajímavosti samotné postavy. Pointa mého prvního příspěvku byla, že už není rok 2007 a dneska už většinou romance pro všechny bývají standard, takže jsem původně čekala, že když už se teda dělá remake, tak aspoň tuhle věc v něm změní, což se nestalo.
Jen chci říct, že Starletka uhodila hřebíček na hlavičku v tom paradoxu "problému" sexuality ve hrách. Proč by nemohli být všichni "bi", když se doslova vztahují jen k hlavní postavě? Za předpokladu, že to netvoří hlavní charakterovou složku postavy, tak je to většinu času irelevantní. Nikdy jsem moc nechápal, proč mají všichni takový problém s DA2. Pokud je sexualita nedůležitá, tak je jedno, v jaké kombinaci pohlaví si hlavní postava v někým vrzne.
However, v Mass Effectu je to jak to je. Nedostane gay romancí do třetího dílu je ale neodpustitelný.
However, v Mass Effectu je to jak to je. Nedostane gay romancí do třetího dílu je ale neodpustitelný.
@Starletka (16.05.2021 13:11): Já mám Garra taky rád, je to super kámoš a kdybych měl možnost s tím ošklivákem hupsnout jako Broshep do postele, tak to udělám :D leč bohužel není tomu tak. Stejně jako v životě můžeme mít ty postavy rádi, idkyž vím, že nebude žádné "hula-hula" :D Sera z DAI je jedna z mých nejoblíbenějších postav a mrzí mě, že nemohu jako malekvizitor s ní romancovat, stále je to ale má best kámoška. Člověk si může říct, je to fantasy, je to hra, ale když se podíváš do nedávné minulosti není tomu tak dávno co všichni ve hrách byli hetero (snad kromě Poison ze street fighter byla transka). Což je taky blbost, ne všichni jsou heteráči a proto BW do svých her a romancí zakomponovali i homosexuály, není na tom nic špatného, ba naopak, ale nutit aby všichni najednou kopaali za obě strany je stejně blbý a nelogický, jako by najednou všichni byli výhradně hetero/homo.
Stále ale vím, že mohu romancovat s Garrem a Tali a to mi stačí :D
Nic proti tvému názoru a požadavku osobně nemám, chápu to, a omlouvám se, pokud jsem se tě dotkl, ten můj původní reply nebyl 100% taktní, ale stále si za ním stojím :)
Stále ale vím, že mohu romancovat s Garrem a Tali a to mi stačí :D
Nic proti tvému názoru a požadavku osobně nemám, chápu to, a omlouvám se, pokud jsem se tě dotkl, ten můj původní reply nebyl 100% taktní, ale stále si za ním stojím :)
@Starletka (16.05.2021 13:11): Imho pokud chvilku počkáš, tak ten mod bude i v LE verzi. ;)
@Starletka (16.05.2021 13:11): Tak chtít můžeš, že... Ale já osobně považuji už jen samotnou možnost fyzického styku s Tali a její foto za dost velkou úlitbu fanouškům. Jinak samotná ochota jít s někým do trojky ještě neznamená, že je daný charkter Bi. Navíc mi podle ukázky přijde, že by Tali radši Garra, než fem!Shep, ale nehrál jsem, tudíž nedokážu přesně říct. :-)