@Paul (19.05.2021 17:16): Moc nemám čas to celý poslouchat, padne nějaká informace o tom kdy se toho konečně dočkáme? Čekám jenom na ten patch abych to mohl konečně rozehrát ...
Diskuze
Konečně to bude hratelný :)
Ale PSko se mi zatím stejně moc shánět nechce, třeba to někdy taky oznámí na PC..
Ale PSko se mi zatím stejně moc shánět nechce, třeba to někdy taky oznámí na PC..
@JohnCZ (01.04.2021 06:43): Díky ;)
@Niktorius (komentář): Supr koment a zajímavý názor! Díky za něj!
@Moryart (22.02.2021 19:39): já to hrál rovnou na tu grounded obtížnost - v tom parku jsem jim šíp oplatil "šípem" - video: odkaz
Zrovna hraju na grounded. Ten režim naslouchání by se občas fakt hodil. Nejvíc problémů mi zatím dělali čoklové v hillcrestu, teď jsem v parku u zjizvenců.
@SilentWolf (16.02.2021 15:24): Jo, tady je svět ještě v pořádku.
@Všivák (16.02.2021 09:14): navzdory tomu, že sám považuji hru za GOTY, tak se docela divím, že je to tu taky tak kladně přijímáno. Respektive jsem mile potěšen.
Tak jsem si zkoušel pouštět Angry Joea. Představuje všechno, co na youtuberech nenávidím a proč mě tahle scéna nezajímá.
Ahoj, TLOU maniaci. Už delší dobu sleduju stránky https://www.thelastofus.cz/ a musím uznat, že něco takovýho na československým rybníčku chybělo :) Kdo ty stránky ještě nezná, určitě doporučuju ;)
@BUMTARATA (02.01.2021 17:32): To je zajímavý pohled, díky za něj.
@raisen (komentář): „Jsme učeni, že pomsta nic nezmění, ale v případě Abby se mi zdálo, že jí to pomohlo vyrovnat se se ztrátou svého otce.“
Vnímal jsem to naopak. Pomstě obětovala několik let svého života a ta se nakonec minula účinkem. Zlé sny neustaly. Teprve Yara a Lev představují pomyslné záchranné lano. Proto se pro ně vrátí, „dělá to pro sebe“. Ty dva příběhy se jinak velmi dobře doplňují. Ellie se snaží o to, čeho Abby už dosáhla. Ellie neví, co Abby už ví; cena je příliš vysoká.
Vnímal jsem to naopak. Pomstě obětovala několik let svého života a ta se nakonec minula účinkem. Zlé sny neustaly. Teprve Yara a Lev představují pomyslné záchranné lano. Proto se pro ně vrátí, „dělá to pro sebe“. Ty dva příběhy se jinak velmi dobře doplňují. Ellie se snaží o to, čeho Abby už dosáhla. Ellie neví, co Abby už ví; cena je příliš vysoká.
@Azure (10.10.2020 10:25): Tak "nicneříkající" nevim teda. Říká že příběh je plný emocí, jen to nerozvádí.
Hoši, klid. Nikdo tu po nikom nešlape, nikoho nezhazuje, ani neutlačuje ničí práva. Je to pouhý názor. Komentář je opravdu krátký a nicneříkající (pravý opak podstaty komentáře) a když jsem si ho přečetl, taky mě na okamžik napadlo, že vypadá jak vygenerovaný botem Naughty Dogu. DEU na to pouze poukázal - nic víc, nic míň.
A tady ten komentář "zaslepeného" fandy někdo zbytečně řeší ne?
@Marci (09.10.2020 17:09): Na to nemám čas. Má reakce spočívala v údivu, že měl komentář na tuto pozitivně hodnocenou hru hodnocení nula. Ale pobavil jsem se, o tom žádná.
@DEU (09.10.2020 16:11): Očividně se jedná o mladšího jedince, jestli tady chceš šlapat po třináctkách, jen tak dál.
[neexistující komentář]: Vždycky mě pobaví, když zaslepený fanda napíše takto kratičký, nic neříkající, příspěvek do komentářů. Jen tak dál
sestřihy bojů:
video 1 (viz také sekce videa tady) popis videa: 0:00 - první souboj s lidskými protivníky (přestřelka ve škole)
1:15 - odpálkování hlídky
1:30 - dobytí benzínky
1:53 - kooperativní podříznutí
2:02 - nalíčení/nastražení pasti, odbouchnutí odstřelovače
2:18 - dva zabití naráz nastraženou náloží/bombou a jeden upálenej a 2 odpálkovaní
2:57 - skvělá bitva zakončená ustřelením hlavy jedné vojandě
3:58 - metro, vojáci a klikači/klikačky v metru
4:34 - dva šouralové zpražení molotovem
5:20 - útěk z metra
6:26 - hraní/brnkání na kytaru
6:49 - komando část 1 (zmasakrovaní vojáci, psi rozsekaní sekyrou)
8:48 - podříznutí zombíka a zombice
9:11 - souboj s jedním šouralem - rozstřílení jednoho šourala
9:47 - upálení hafa/hordy zombíků
10:21 - 3 zombíci na vršku (boj o kopec)
10:53 - zmutovaný Robin Hood
10:58 - komando část 2 (odstřelený a ubodaný pes, zmasakrovaná halda vojáků)
15:34 - komando část 3 (rozseknutá kebule mačetou, odprásknutý čokl brokovnicí)
18:04 - komando část 4 (hafan za plotem)
19:40 - komando část 5 (stylový útěk z Hillcrestu zamořeného zombíky)
---
video 2 popisek videa: 0:00 - nějací dezertéři si ji spletly s vojákem pověřeným pronásledováním dezertérů
0:45 - další sejf otevřen
0:51 - Ellie a stalkeři
2:43 - Jizvy si ji spletly s Vlkem (šíp oplacen výbušným šípem)
3:49 - masakrování Jizev (hned tři rozsekaní sekerou na začátku)
6:48 - skvělá trefa z velké dálky
7:38 - kladivoun udolaný
8:12 - přepadovka - vojenská nemocnice vyvražděna
11:12 - dva létající klikači ve sklepě
12:28 - rychlý souboj s vojáky, ta se s těmi vojáky vůbec nepáře/nemaže/nesere
13:25 - klikač a stalkeři
14:12 - plácnutí si (do hajzlu s těmihle mamrdy)
14:22 - další čoklík upálený, tentokrát spolu s páníčkem (s paninkou)
15:44 - masakr v nákupním centru/středisku (jatka v nákupáku)
21:14 - člun, jízda na člunu a zabíjení Jizev
24:20 - souboj s opuchlounem
video 3
video 4 - tři sejmutý jedním granátem
video 5
video 6
video 7 - finální souboj
video 1 (viz také sekce videa tady) popis videa: 0:00 - první souboj s lidskými protivníky (přestřelka ve škole)
1:15 - odpálkování hlídky
1:30 - dobytí benzínky
1:53 - kooperativní podříznutí
2:02 - nalíčení/nastražení pasti, odbouchnutí odstřelovače
2:18 - dva zabití naráz nastraženou náloží/bombou a jeden upálenej a 2 odpálkovaní
2:57 - skvělá bitva zakončená ustřelením hlavy jedné vojandě
3:58 - metro, vojáci a klikači/klikačky v metru
4:34 - dva šouralové zpražení molotovem
5:20 - útěk z metra
6:26 - hraní/brnkání na kytaru
6:49 - komando část 1 (zmasakrovaní vojáci, psi rozsekaní sekyrou)
8:48 - podříznutí zombíka a zombice
9:11 - souboj s jedním šouralem - rozstřílení jednoho šourala
9:47 - upálení hafa/hordy zombíků
10:21 - 3 zombíci na vršku (boj o kopec)
10:53 - zmutovaný Robin Hood
10:58 - komando část 2 (odstřelený a ubodaný pes, zmasakrovaná halda vojáků)
15:34 - komando část 3 (rozseknutá kebule mačetou, odprásknutý čokl brokovnicí)
18:04 - komando část 4 (hafan za plotem)
19:40 - komando část 5 (stylový útěk z Hillcrestu zamořeného zombíky)
---
video 2 popisek videa: 0:00 - nějací dezertéři si ji spletly s vojákem pověřeným pronásledováním dezertérů
0:45 - další sejf otevřen
0:51 - Ellie a stalkeři
2:43 - Jizvy si ji spletly s Vlkem (šíp oplacen výbušným šípem)
3:49 - masakrování Jizev (hned tři rozsekaní sekerou na začátku)
6:48 - skvělá trefa z velké dálky
7:38 - kladivoun udolaný
8:12 - přepadovka - vojenská nemocnice vyvražděna
11:12 - dva létající klikači ve sklepě
12:28 - rychlý souboj s vojáky, ta se s těmi vojáky vůbec nepáře/nemaže/nesere
13:25 - klikač a stalkeři
14:12 - plácnutí si (do hajzlu s těmihle mamrdy)
14:22 - další čoklík upálený, tentokrát spolu s páníčkem (s paninkou)
15:44 - masakr v nákupním centru/středisku (jatka v nákupáku)
21:14 - člun, jízda na člunu a zabíjení Jizev
24:20 - souboj s opuchlounem
video 3
video 4 - tři sejmutý jedním granátem
video 5
video 6
video 7 - finální souboj
@RXQ79rudax (01.10.2020 07:04): řekl bych, že tvá herní doba patří mezi ty vůbec nejdelší... i na howlongtobeat vidím nejdelší 52 hodin :D
@RXQ79rudax (01.10.2020 07:04): Slušný :)
dohráno - trofej - moje první hraní vůbec, rozehráno rovnou na tu grounded obtížnost, zabralo mi to přes 90 hodin, až se vyspím tak udělám další sestřih bojů.
@Tolister (26.09.2020 14:27): "No to je asi věc názoru. Já si myslím, že nestvořili, ona tam byla celou dobu, byla dána tím jaká už dávno byla. Abby ji jen spíš vypustila z řetězu."
Uznávám že ta moje analogie pasuje spíš na cestu Abby, to co se z ní stalo u WLF odstartoval Joel. Souhlasím, že Abby vypustila Ellie ze řetězu, ale pořád to nemění nic na mém pohledu, že Ellie i Abby nebyly v kontextu jejich světa, vyloženě "zlé". K tomu co udělaly je dohnaly okolnosti které prožily...
Uznávám že ta moje analogie pasuje spíš na cestu Abby, to co se z ní stalo u WLF odstartoval Joel. Souhlasím, že Abby vypustila Ellie ze řetězu, ale pořád to nemění nic na mém pohledu, že Ellie i Abby nebyly v kontextu jejich světa, vyloženě "zlé". K tomu co udělaly je dohnaly okolnosti které prožily...
jo to vím že takhle snímá to okolní prostředí, ale nějakej klikač si mě myslím všimnul dokonce i jen když jsem se před ním jen mihnul a celkem daleko od něj a neprováděl zrovna to důkladné snímání prostředí. Když jsem to hrál za Ellie tak spící/stojící klikače jsem zabil tímhle způsobem že jsem se k nim přiblížil s namířenou pistolí - ovšem musel jsem si dát pozor že zrovna nedržím tu pistoli, když mám k ní vyrobený tlumič - protože když jsem stiskával ten trojúhelníček tak místo aby popadla toho klikače tak si sundala/nasadila tlumič a klikač ji mezitím zakous. Hraju tu na klávesnici a myši - jinak je pro mě hra nehratelná - na klávesnici nemůžu ovládat tu rychlost, tak využívám toho, že s namířenou zbraní se postavy pohybují pomaleji. (Také jsem si musel pohrát s tím nastavení míření, aby bylo plynulé a toho asistenta míření mám samozřejmě vypnutého)
@RXQ79rudax (26.09.2020 21:39): Musíš se pohybovat opravdu tiše, nejsem si jistý, jestli tak lze při míření. A musíš mít pochopitelně kudlu. Btw, když vydává ty skřeky, tak tě může zmerčit, jsi-li před ní, i když se nehýbeš, to je rozdíl od jedničky. Perfektně tuhle změnu představili v první cutscéně, kde se Ellie a Dina propadnou o patro níž, detekuje je, i když nehnou ani brvou.
ono jde o to, že si mě vždy všimne a mačkání trojúhelníčku, když už se k němu velmi blížím nic nedělá, tak to řeším prostě akční cestou, za Abby jsem nenápadně zabil jen pár obyčejnejch zombíků.
@RXQ79rudax (26.09.2020 18:22): Musíš zmapovat clickerovu trasu, stoupnout si do jeho cesty a počkat si na něj. Pak už není těžké ho potichu zneškodnit.
ono je snad asi nemožné se přiblížit k pohybujícímu se klikačovi/klikerovi - zezačátku se mi to myslím párkrát povedlo ale pak už nějak ne, k tomu ostražitému rozpohybujícímu se klikerovi se mi nikdy nepodařilo se přiblížit, tak abych ho mohl popadnout pod krkem a zardousit nebo podříznout (aspoň si teda na to nevzpomínám - za Ellie jsem takhle jednoho pořád naháněl, ale naštěstí se mi podařila najít další láhev kterou jsem po něm mohl hodit a dorazit ho). Mám odehráno asi 64 hodin, jo už asi 15 hodin hraju za Abby - pořád první den, a mám jen 6 nábojů momentálně - stejně jako u prvního dílu dost často zažívám ten pocit beznaděje, kdy nevím jestli budu moci pokračovat dál - jestli se dostanu přes ty nepřátele (respektive zombíky) dál.
@Tolister (26.09.2020 14:27): souhlas, taky to na me tak pusobi... :)
@JohnT605 (22.09.2020 01:11): "Abby a její přátele tou pomstou, tuto "krvelačnou" Ellie do jisté míry stvořily."
No to je asi věc názoru. Já si myslím, že nestvořili, ona tam byla celou dobu, byla dána tím jaká už dávno byla. Abby ji jen spíš vypustila z řetězu.
No to je asi věc názoru. Já si myslím, že nestvořili, ona tam byla celou dobu, byla dána tím jaká už dávno byla. Abby ji jen spíš vypustila z řetězu.
@RXQ79rudax (26.09.2020 01:43): cca bych rekl, ze to vychazi fifty fifty a jestli jeste nehrajes za Abby, tak nejsi ani v 1/4 :D
no, jestli ta hra za tu kulturistku je stejně dlouhá jako za tu vyzáblici - tak by mi teoreticky hra mohla zabrat až 100 hodin.
@RXQ79rudax (24.09.2020 03:21): no, taky mám občas tendencne hrát čistý stealth a resetovat, když to pokazím, ale zase až takový masochista fakt nejsme, to by mě ta hra už asi nebavila, u mě musí hra plynout, delší záseky nedávám :) nejsem si jistý, kolik mám hodin, ale řekl bych že takových 35 stačilo na dohrání celé hry :))
@S4TW (21.09.2020 18:33): teď už 42 hodin a stále ne - já ty souboje/ty čekpointy pořád dokola opakuji, dokud nejsem s mým hraním spokojený - tedy projít tu oblast pokud možno bez zranění a co nejefektivněji tu oblast "vyčistit" - když mě zasáhnou střelou, nebo mě bací nějaký zombík tak hned většinou resetuju čekpoint - tu závěrečnou filmovou přestřelku v té kapitole Hillcrest jsem opakoval dokud se mi ji nepodařilo zvládnout zcela bez zranění - aniž by mě i jen škrábli jedinou střelou.
@S4TW (21.09.2020 23:40):
To chápu, bylo tam hromada zbytečných smrtí. Přátel Abby mi bylo, taky líto a Ellie jsem v tom počínání rozhodně nefandil. V akváriu si to Ellie určitě neužívala, to mi rozhodně nepřišlo. Když zabila Mel, tak v ní spatřila Dinu, což ji srazilo na kolena a paralyzovalo, jako u smrti Joela. Všechny postavy si prošly peklem. Abby zabili otce; Ellie přišla o oba rodiče a pak ji zabijí Joela, který byl v podstatě jako její nevlastní otec. Po té co je svědkem jeho zabití si z toho odnáší PTSD, které ji posiluje potřebu dovršení odplaty a nalezení klidu. Podobně jako u Abby, která při dosažení cíle, nedosáhla klidu a ta situace ji připomněla, jak sama přišla o otce, čímž se rozhodne nechat Ellie a Tommyho na živu. Abby a její přátele tou pomstou, tuto "krvelačnou" Ellie do jisté míry stvořily. To jestli si to Joel zasloužil nebo ne teď řešit nebudu. Co je celkem jasné, tak že Ellie i Abby byly zaslepeny pomstou obě dvě, jen se každá s tím vyrovnávaly v jinou dobu a různě dlouho. Cele je to mnohem složitější než jsem schopen to tady popsat, jak to vnímám.
To chápu, bylo tam hromada zbytečných smrtí. Přátel Abby mi bylo, taky líto a Ellie jsem v tom počínání rozhodně nefandil. V akváriu si to Ellie určitě neužívala, to mi rozhodně nepřišlo. Když zabila Mel, tak v ní spatřila Dinu, což ji srazilo na kolena a paralyzovalo, jako u smrti Joela. Všechny postavy si prošly peklem. Abby zabili otce; Ellie přišla o oba rodiče a pak ji zabijí Joela, který byl v podstatě jako její nevlastní otec. Po té co je svědkem jeho zabití si z toho odnáší PTSD, které ji posiluje potřebu dovršení odplaty a nalezení klidu. Podobně jako u Abby, která při dosažení cíle, nedosáhla klidu a ta situace ji připomněla, jak sama přišla o otce, čímž se rozhodne nechat Ellie a Tommyho na živu. Abby a její přátele tou pomstou, tuto "krvelačnou" Ellie do jisté míry stvořily. To jestli si to Joel zasloužil nebo ne teď řešit nebudu. Co je celkem jasné, tak že Ellie i Abby byly zaslepeny pomstou obě dvě, jen se každá s tím vyrovnávaly v jinou dobu a různě dlouho. Cele je to mnohem složitější než jsem schopen to tady popsat, jak to vnímám.
@JohnT605 (21.09.2020 21:44): no, tady prostě nesouhlasím, zabila spoustu nevinných a úplně zbytečně, třeba v akváriu s i to taky pěkně užila, s postupem hry jsem jí prostě přestal úplně fandit... Abby ale zabíjela, protože jejich komunita byla ve válce, tam to dávalo smysl, Ellie vedla jen slepá pomsta, která ke konci už hraničila se šílenstvím, navíc, co si budeme, všechno to odpálil právě Joel a fakt si zasloužil, co dostal...
tady jsem udělal video: ten Hillcrest masakr - je to fakt síla, za ty brutální střety, tu surovost má zatím u mě hra také stovku; zkoušel jsem co se stane když vlezete třeba pod postel i když už jste byly nepřítelem zpozorováni byla vytažena ven za nohy
@S4TW (21.09.2020 20:38): Neviděl bych to tak jednoznačně. Není přesně specifikováno jak Abby zabíjela v konfliktu u WLF ale, bylo tam naznačeno že celkem dost, než se dostala za Joelem. Netvrdím že Ellie ty lidi nezabila, zabila je. Právě proto jaký ten svět TLoU II je, je hodně těžké cestou nikoho nezabít... Z mého pohledu, Ellie vědomě zabila jen Noru, ze které navíc dostala kde je Abby. V podstatě si poprvé vyzkoušela to, co obnáší mučení. Jako Joel a Tommy.. Ostatní byla souhra náhod, kdy došlo k boji a ona měla naučené lepší techniky sebeobrany. Z mého pohledu mi nepřišlo, že by si to zabíjení nějak užívala, spíše jí to vždy překvapilo, ničilo a otupovalo, stávala se tím stejnou bestií jakou se jevila Abby u Joela...
@JohnT605 (21.09.2020 20:33): no, na druhou stranu Abby se pomstila na jednom člověku, který jí chladně zavraždil otce, to je naprosto logická reakce, kor v takovém světě, jaký v TLOU II je, na druhou stranu Ellie, ta si to vraždí úplně bezstarostně a přišla mi mnohem necitelnější a zvrhlejší, než právě Abby
@S4TW (21.09.2020 08:33):
Souhlasím. Je to poměrně frustrující. Ale, je celkem zajímavé (minimálně pro mě) jak se ND podařilo udržet balanc mezi oběma postavami, který nemusí být patrný po prvním dokončení. Kromě toho, že se ve hře prohodí postavy, tak si i postavy prohodí role. Kde se Abby díky posedlosti odvetou stává bestií, čímž odstartuje pomstu Ellie která se stává stejnou bestií jakou byla Abby. Když Abby dokončí svou pomstu, která ji nepřinese to co od ní čekala, začne vyhledávat to o co ji tato cesta připravila a touha udělat správnou věc. Ellie oproti Abby nenaplnila svou pomstu i když (mi momentálně připadá) že se jednalo o souhru okolností...
Souhlasím. Je to poměrně frustrující. Ale, je celkem zajímavé (minimálně pro mě) jak se ND podařilo udržet balanc mezi oběma postavami, který nemusí být patrný po prvním dokončení. Kromě toho, že se ve hře prohodí postavy, tak si i postavy prohodí role. Kde se Abby díky posedlosti odvetou stává bestií, čímž odstartuje pomstu Ellie která se stává stejnou bestií jakou byla Abby. Když Abby dokončí svou pomstu, která ji nepřinese to co od ní čekala, začne vyhledávat to o co ji tato cesta připravila a touha udělat správnou věc. Ellie oproti Abby nenaplnila svou pomstu i když (mi momentálně připadá) že se jednalo o souhru okolností...
@RXQ79rudax (21.09.2020 17:35): jakože 30 hodin a nehrál si za Abby, wtf? :D
jo chápu - ona to tam i objasnila vše to co mi vrtalo hlavou: no prostě to posrali - jsou blbí - seru na ně, jejich chyba, že mě nezabili - jdu je pobít; a že není nakažlivá mi potvrdila - tím jsem si nebyl jist
- už přes 30 hodin u posledního sejvu a stále pořád ještě nehraji za tu kulturistku, teď si dám pauzu a udělám sestřih nějakého mého hraní protože je to fakt masakr.
- už přes 30 hodin u posledního sejvu a stále pořád ještě nehraji za tu kulturistku, teď si dám pauzu a udělám sestřih nějakého mého hraní protože je to fakt masakr.
@JohnT605 (20.09.2020 21:14): osobně mi byla Ellie ke konci už hodně protivná a kdybych si musel vybrat, tak 100% přeji Abby...
@RXQ79rudax (18.09.2020 18:03):
-téma pomsty je možná klišé, ale mezi lidmi poměrně častý jev. Tudíž stále aktuální... Nicméně v té hře jsou události postavené tak, že pomsta ze strany Ellie i Abby jsou vcelku uvěřitelné a pochopitelné. V případě Ellie je část té motivace k pomstě přenesena i na hráče, kteří měli možnost Joela a jeho příběh, poznat v prvním díle. TLoU2 nepojednává pouze o naplnění pomsty, ale hlavně o tom, co to s postavami udělá a kam až je tato cesta dovede...
-téma pomsty je možná klišé, ale mezi lidmi poměrně častý jev. Tudíž stále aktuální... Nicméně v té hře jsou události postavené tak, že pomsta ze strany Ellie i Abby jsou vcelku uvěřitelné a pochopitelné. V případě Ellie je část té motivace k pomstě přenesena i na hráče, kteří měli možnost Joela a jeho příběh, poznat v prvním díle. TLoU2 nepojednává pouze o naplnění pomsty, ale hlavně o tom, co to s postavami udělá a kam až je tato cesta dovede...
já myslím, že prakticky ukládat vůbec nemůžu - stejně jako v tom prvním díle - ta uložená pozice = poslední autosejv a při postupu hrou je ten sejv automaticky updatovaný, během opravdu těch důležitých soubojů mám možnost resetovat celý střet úplně od začátku, nebo nějakého případného čekpointu při delších střetech.
- to je prostě takové to filmové klišé: místo toho, aby byli rádi, že je ti maníci nezabili, a nechali to být s tím, že jistě pro to měli nějaký důvod proč ho zabili - že je musel prostě něčím nasrat, obzvlášť ten jeho brácha věděl, co ten magor provedl na konci prvního dílu; tak oni ne - oni je jdou pobít
- moje první setkání s vyloženě lidskými protivníky - popis mého postupu: proplížil jsem se kolem: tu ženskou (která vypadá jak chlap) jsem trefil jednou kulkou do hlavy, pak jsem počkal až frňák střelbou rozptýlí toho týpa - rychle jsem ho pak trefil do kolena, než se stihnul vzpomatovat - přiběhl k němu a dorazi ho kladivem - rychle běžím v před dál, zalehnu když slyším přibíhat posili - rychle po těch dvou v předu hodím tu omračovací kouřovou bombu - sprintuju k nim a dorazím je kladivem oba - pak rychle pryč do knihovny: zbytek prostě vystřílím - jednomu se mi podařila ustřelit ruka flintou; další oblasti - tam jsme je všechny spolu s frňákem podřízli - pěkně při tom podřezávání natáčím tu kameru na ten obličej té oběti a její krk
- to je prostě takové to filmové klišé: místo toho, aby byli rádi, že je ti maníci nezabili, a nechali to být s tím, že jistě pro to měli nějaký důvod proč ho zabili - že je musel prostě něčím nasrat, obzvlášť ten jeho brácha věděl, co ten magor provedl na konci prvního dílu; tak oni ne - oni je jdou pobít
- moje první setkání s vyloženě lidskými protivníky - popis mého postupu: proplížil jsem se kolem: tu ženskou (která vypadá jak chlap) jsem trefil jednou kulkou do hlavy, pak jsem počkal až frňák střelbou rozptýlí toho týpa - rychle jsem ho pak trefil do kolena, než se stihnul vzpomatovat - přiběhl k němu a dorazi ho kladivem - rychle běžím v před dál, zalehnu když slyším přibíhat posili - rychle po těch dvou v předu hodím tu omračovací kouřovou bombu - sprintuju k nim a dorazím je kladivem oba - pak rychle pryč do knihovny: zbytek prostě vystřílím - jednomu se mi podařila ustřelit ruka flintou; další oblasti - tam jsme je všechny spolu s frňákem podřízli - pěkně při tom podřezávání natáčím tu kameru na ten obličej té oběti a její krk
@RXQ79rudax (18.09.2020 08:21): V menu můžeš načíst starší autosave. Můžeš i ručně ukládat.
@RXQ79rudax (18.09.2020 08:21): tak tohle se mi nestalo, ale věřím tomu, mě se třeba stalo, že jsem pokazil stealth, rozeběhla se na mě kupa zombíků, já to vzdal, pár jich se srandy vystřílel a nechal se zabít a ti vystřílení byly pak mrtví a já začal zase v utajení, to mi přišlo lehce debilní :)
ohledně toho systému ukládání - ohledně těch ček-pointů - vybaf na mě zombík - zazmatkoval jsem - řekl jsem si že si tu hru zkusím načíst a zkusím ho sejmout pořádně, aniž by mě zranil - schytal jsem od něj dvě rány a aniž bych ho zabil - dal jsem nahrát čekpoint - ale zombík už tam nebyl ani už se tam nezobrazily/nepřehrály nějaké ty konverzace s tím *frňákem* a ta sběratelská kartička už tam také nebyla - měl jsem ji už v inventáři - po prozkoumání té lokace jsem zase zkusil načíst čekpoint (tentokrát manuálně uloženou hru) - sedím na koni - to sklo které jsem předtím rozbil abych se dostal dovnitř je zázračně opravené a jen si na mapě odškrtnu že je to prozkoumané;
- tak co to sakra má bejt tohlecto!
- tak co to sakra má bejt tohlecto!
@S4TW (17.09.2020 22:54): Původně si pohrávali s ideou, že by to byl hub world, podobně jako třeba v God of War. Tak třeba v Part III.