Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Je to vôbec možné? :O

Nemal som ani tušáka, že na niečom takom sa pracuje, tak to som veľmi zvedavý, pre mňa prekvapenie roka :o
@Tulareanus (18.09.2021 18:20): Jojo, já také ani nevím, jak jsem se k Second Contact dostal. A najednou jsem ho hrál... Hraj je to slušná, určitě nadprůměrná, ale své mouchy má. V době kdy vyšla to ale musela být neskutečná bomba...
@ZephyrCZ (18.09.2021 18:13): Samozrejme, len backlog je dlhý a priority sú momentálne iné. Ale hlavne ja si málokedy plánujem dopredu hry, ktoré chcem hrať. Väčšinou mám niečo rozohrané, to chcem dohrať a po dohraní si vyberám niečo ďalšie podľa aktuálnej chuti. Takže vôbec netuším, kedy sa k tomu dostanem. Na druhej strane ešte nebol oznámený ani dátum vydania dvojky, takže mám asi more času. :)
Tak to oznámenie dvojky ma veľmi prekvapilo, fakt som to nečakal, ale rozhodne sa teším. Až som sa zahanbil, že second contact som doteraz nehral.
@Neelixx (18.09.2021 02:24): JA2 je naprosto geniální věc..sice jsem jí nikdy nedohrál, ale...je to fakt boží a měl by sis jí zahrát, pokud tě aspoň trochu tankujou turnbased taktický strategy-rpgčka :)
Jsem dost skeptik že by trojka mohla být stejně kvalitní, ale rád bych se nechal překvapit.
@Paul (17.09.2021 21:11): Tohle, Elex 2 a pro mě speciálně Expeditions: Rome. THQ Nordic se vytáhli, uvidíme kdy to všechno vyjde. Jo a taky Jagged Alliance 3, dvojka kdysi dávno v minulosti byla fakt velkej hit, no já ji nikdy nehrál, ale fandy si určitě najde.
No to mě poser, oni oznámili Outcast 2 a vypadá to tříáčkově, WTF? :D

Akorát ten Slade vypadá teda bizarně, snad to není final look.
@M.a.t.t. (30.03.2021 11:41): On je ve hře hrozně fajn prvek, naoko, který to hledání přeci jenom, jakože, ulehčuje. Tím jak se můžeš na různé osoby ptát toho veškerého komparsu co postává okolo. Ale když už se ptáš pátého, on jenom zvedne ruku, ukáže někam tam, tak je pravda, že byla chuť rozkousat klávesnici.... U některých postav jsem fakticky nevěděl, kde je najít. :) Ale stále uznávám, že ve své době tam byl jeden originální nápad vedle druhého.
@ZephyrCZ (30.03.2021 11:35): Ja som síce remake nehral, ale nakoľko viem, že je hrateľnosťou rovnaký ako originál, súhlasím s tebu, že navigácia je občas chaotická a hľadanie pohybujúcich sa osôb je vyložene za trest. :)
@ZephyrCZ (komentář): "špatně řešené questy, špatně řešenou mapu, špatně řešenou navigaci, špatně řešený pohyb, špatně řešené boje" Co tím myslíš? Proč špatně?
@ZephyrCZ (komentář): "Je hezké, že vám zadavatel questu řekne, že je třeba jít severozápadně, tam přejít dvě řeky, poté odbočit a jezírka někde vpravo najít osobu XY. Zní to hezky při čtení, je to peklo ve hraní. Mnohdy jsem doopravdy neměl nejmenšího tucha, kam jít, či co tam dělat."

Koment napsaný pěkně, ale s tímhle teda zásadně nesouhlasím. To je přesně to, co mě na moderních hrách sere: přesně vyznačené cestičky, šipečky a ukazatele naprosto ke všemu, takže jakákoli práce s informacemi získanými skrze rozhovory postrádá smysl. A tady jsou ty mapy tak malé, že se snad ztratit ani nedá. :)
Tak jsem se též pustil do tohoto svého restu. Původní Outcast mě ze stránek časopisů nesmírně přitahoval, tak jsem zvědavý, jak mě bude bavit tento remake. Ale vzhledem k tomu, že jsem se včera v noci zasekl a někdo mi mezitím posunul ručičky o 3 hodiny dopředu, tak to zatím vypadá fajn... :)
Zdravim, chtel bych se optat, nechapu nektere ty itemy (bohuzel chybi in-game popis, manual k te humble verzi take neni :/). K cemu je treba ta THNDR-STP 33 (pod F8), vypada to jako naslapna mina, ale neni to mina, nebo treba to "zvlastni ovoce" co jsem vyziskal od toho Jana na pocatku. Diky
Dojmy zatím dobré a i když mě originál ve své době minul, tohle mě i jako neznalce chytlo hned od začátku. Je to teda dost clunky, hlavně co se pohybu postavy týče, má to do jisté míry zastaralé mechanismy - což je někdy zápor, ale v tomto případě většinou spíš klad. Tradičně se mi líbí, že mě hra nevodí za ručičku a má co do informací poměrně laxní quest log. Člověk musí zapnout občas mozek, což je gut. Hlavně ten design "po gothicovsku," ta specifická radost z objevování, kdy je na každém rohu je ukrytý nějaký poklad a není to jen loot v generických bednách. To je prostě super a jsem rád, že se tím některé pozdější hry (asi i ten Gothic) inspirovaly. Nedivím se, že to svého času byl takový hit. A ten grafický upgrade je úplně na pohodu, kouká se na to parádně.
@Paul (26.11.2017 21:26): Práve teraz som to dohral. 95%/74% = takže nič moc - 28 hodin celkem
Drobné bugy ako kĺzavý pohyb, prepady do textúr, chýbajúce titulky k rozhovoru ... tam sú, avšak vyšiel iba prvý patch, ale žiadny čo by ma vytočil
RADY:
Nie je tam šípečka = nepreklikávať rozhovory
Na tretej mape kúpiť všetky zbrane
Pazzle sú logické a tak sa nebáť viackrát čítať denník, otvárať mapu či zopakovať rozhovor.
Počkať možno na češtinu?
Nebáť sa používať featury, zostalo mi ich hafo, vraj tam je aj instantný teleport, ktorý som nepoužil.
Dúfam, že v patchy pridajú pri loade cieľ kam idem, pri hraní pochopíš.
Nejaké snímočky:
http://steamcommunity.com/id/databazeherczsxg/screenshots/?appid=618970
Ako jeden z bonusov môže byť, že záverečné titulky sú ,proklatě, krátke.