Lepší vizuál je diskutabilní, protože BioWare nechali AI vylepšit textury na úrověň modů (v podstatě MEUITM) a pak ještě něco vylepšili ručně. Modeři pak vzali textury LE, vylepšili je ručně a udělali MEUITM 2021. :-D Jinak sami Bioware přiznávají, že mody budou vždycky lepší, protože na vývoj LE měli dva roky, zatím co modeři to budou pomalu neustále vylepšovat. :-D
Diskuze
@pajmič (08.01.2022 10:59): A podle mě ne.
@Jab (08.01.2022 10:52): Máš recht, celá trilogie+DLC=100+h. Vyšší framerate, lepší vizuál, lepší gunplay. Podle mě vyhovující výkon :)
@pajmič (08.01.2022 10:45): Jde čistě o poměr ceny a výkonu.
@Jab (08.01.2022 10:38): Jeslipak si hrál GTA defective edition - to se pak taková "lame" editition jeví jako masterpiece. Ikdyž samozžejmě vím, že communita moderů je nedotknutelné božstvo, které mi nabídne ultimátní zážitek v podobě odstranění "sexuálního napadání" Shepardky v podobně "nevhodných" dialogů :D
@Jab (08.01.2022 10:38): Také mě to napadlo, ale znám pár lidí, co jedničku, potažmo ani další díly, nikdy nehráli...
@ZephyrCZ (08.01.2022 10:37): Imho myslí toliko dohrání jedničky v rámci Lame Edition. Původní už určitě dohrál dříve.
@Gordon (08.01.2022 01:39): Gratuluji. Komentář bude?
Tak jsem to dohrál, zítra hurá na dvojku.
Legendary v Game Passu.
Já si pořád myslím, že by z First Contact War bylo parádní FPSko. Ale serial by taky nejspíš neuškodil. :-D
@Malignus (24.11.2021 20:58): Tak když k takové ptákovině jako League of Legends vznikne tak super seriál jako Arcane... Tak naděje žije. :)
Doufám, že něco takového nikdy nevznikne. Ať si przní jiné hry.
@stepankoby1 (24.11.2021 20:29): Paragon Lost mi ani nepřipomínej... Vegův krk byl šiší než Wrexovy bicepsy xD
Mě by se strašně líbil styl Arcane. Přijde mi, že s takovou rádoby malbou je možné převést vše docela věrně svému originálu. Proti hranému nic nemám, ale bojím se, že cizí rasy by vypadaly moc CGI.
Mě by se strašně líbil styl Arcane. Přijde mi, že s takovou rádoby malbou je možné převést vše docela věrně svému originálu. Proti hranému nic nemám, ale bojím se, že cizí rasy by vypadaly moc CGI.
@Ria Kon (24.11.2021 20:22): V případě ME jsem asi indiferentní. Hraný by mohl být hezký, pokud by vypadal jako The Expanse. Nemusel by být hezký, pokud by mimozemšťani dopadli jako Mandalorian Ahsoka (subjektivní pohled btw, nelíbí se mi jak vzhledově, tak charakterově :). Animovaný seriál by mohl být hezký, pokud by vypadal podobně jako poslední série Clone Wars. Mohl by ale vypadat hnusně, pokud by zvolili anime přístup podobný skutečnému ME anime Paragon Lost.
Při pořádném rozmyšlení si ale uvědomuju, že by mi snad přeci jen byl bližší hraný seriál.
Při pořádném rozmyšlení si ale uvědomuju, že by mi snad přeci jen byl bližší hraný seriál.
@stepankoby1 (24.11.2021 20:10): Tleskám a děkuji, že první na co myslíš, je Válka prvního kontaktu a ne adaptace příběhu trilogie :)
Jinak co preferuješ - hraný nebo animovaný?
Jinak co preferuješ - hraný nebo animovaný?
@Ria Kon (24.11.2021 20:01): Protože si přeju jejich pravdivost. Nabušený, kvalitně vystavěný a emotivní příběh z doby First Contact War, hlavní postava Jon Grissom, camea Illusive Mana, Sarena a Andersona, a bude ze mě šťastný člověk. :)
Jak to, že tu nikdo neprobírá drby o ME seriálu od Amazonu?! :D
@Jab (09.11.2021 21:32): Ono je totiž marketingově taktičtější zahlásit "hele, Pinnacle má pokažený/ztracený soubory, nelze obnovit" než "Heledte, Pinnacle je kvalitní jako prdelní vřed na úrovni modderké toaletní mísy, tudíž ho do kolekce nedáme.
@Gordon (10.11.2021 00:07): Mody nemohou udělat Pinnacle Station lépe než remaster. Ani hůře. Bez modů by Pinnacle v remasterované verzi nebyl. Remaster stojí na tom, že v Bioware se sešli ti nejšikovnější lidé, kteří odtud neodešli, anžto je nikdo nikde nechtěl. Zadali do programu upscale textur, otevřeli pytlík brambůrek a zapli Price is right.
@Cathan (09.11.2021 23:07): Však Jab tu celou dobu honí nad tím, jak mody dělají vše lépe než remaster... :)
@Jab (09.11.2021 22:22): Já myslel směrem ke komunitě a modařům. :D Zkrátka trochu víc cukru než hořkosti. Ale chápu.
Zajímalo by mě, jestli se BioWare povede ještě něco někdy vydat kompletní... :-D
@Cathan (09.11.2021 21:35): Promiň.
Gratuluji vám Bioware, jste moc šikovní! Ve vaší budoucnosti vidím jen samé trháky jako byl Anthem! Chápu, že Pinnacle station jste prostě nemohli zvládnout remasterovat. Neměli jste tu správnou baterku a pár veverek. Dotyčný modder proti vám byl v obrovské výhodě!
Takhle snad lepší. :)
Gratuluji vám Bioware, jste moc šikovní! Ve vaší budoucnosti vidím jen samé trháky jako byl Anthem! Chápu, že Pinnacle station jste prostě nemohli zvládnout remasterovat. Neměli jste tu správnou baterku a pár veverek. Dotyčný modder proti vám byl v obrovské výhodě!
Takhle snad lepší. :)
@Jab (09.11.2021 21:32): Hele, co místo pasivní agresivity prostě jen ocenit tu práci?:D Je to tak těžké?:D
No jo no... Zdrojáky k Pinnacle Station se ztratily. S tím už prostě nikdo nic neudělá.
@Ria Kon (22.10.2021 23:39): To je sníst tři pizzy na posezení taky, ale stejně si to nechám líbit :D
@Ria Kon (22.10.2021 23:39): Ty barvičky a pojmenování lidi obecně dost mate, mělo to být rozděleno na Sheprda pacifistu a Sheprda pragmatika. :-D
@Gordon (22.10.2021 11:28): Tak, tak. Neudělala sem nic krutého, ale spousta lidí dostala drsnou lásku, nebo kulku mezi oči.
@Cathan (22.10.2021 11:25): Tak zrovna tohle mi přijde zrovna jako pitomost :D
@Cathan (22.10.2021 11:25): Tak zrovna tohle mi přijde zrovna jako pitomost :D
@Gordon (22.10.2021 11:28): Jistě to není tak zamýšleno, ale v mém morálním systému víceméně ano :D
@Cathan (22.10.2021 11:25): A to je právě to, Renegade run není o tom být nutně zlý.
@Gordon (22.10.2021 11:23): Být zlý je obecně víc zábavné. Ale já jsem suchar a hry nehraju pro zábavau.
It's serious business.
@Ria Kon (22.10.2021 09:17): Nejlepší je stejně praštit reportérku. To je sen.
It's serious business.
@Ria Kon (22.10.2021 09:17): Nejlepší je stejně praštit reportérku. To je sen.
@Ria Kon (22.10.2021 09:17): Ano, renegade je mnohem zábavnější než ňuňu šeprd. :-D
Právě sem dohrála renegade playthrough ME1 a musím říct, že to byla neskutečná prča. Mít všechny u ř*tě a jít přes mrtvoly je svěží změna :D
@stepankoby1 (21.10.2021 15:55): Tuhle Legendary Edition bych si zahrál. :)
@stepankoby1 (21.10.2021 15:55): Aj to otravné decko na konci v hre mohli skopnúť rovnako ako v tom videu :)
@Ria Kon (04.09.2021 21:05): Ne, je to problém i originálu. :-(
@Ria Kon (04.09.2021 21:05): Možná. Podel infa z netu to ovšem dělalo pouze na FX řadě procesorů.
@Gordon (04.09.2021 19:24): Nebyl tohle problém jenom cracklé verze?
@Cathan (04.09.2021 19:22): Já měl v ME1 bug s černou texturou přes mapu kvůli AMD procesoru. Podlě mě je to kravina, aby nejpoužívanější hardware na hraní her, měl problém s hrou.
Jo, ale Unreal se zase tradičně nemá rádo s Nvidia podle mé zkušenosti xD Ale pětka je na tom už snad lépe.
@Charllize (04.09.2021 12:17): Mě na něm u Anthem vypadával zvuk. :-)
@Ria Kon (04.09.2021 12:24): Seconded.
@pajmič (04.09.2021 12:10): Dneska ráno sem na to koukala. To by byla pecka! Moc, moc doufám, že si na tom dají záležet. Jak BW, tak EA. Taky si přeju, aby vyvážili lépe mobilitu s level designem. Doufám v trochu víc uzavřených prostor, než měla Andromeda (ale rozhodně prostornější koridory, než měla trilogie). Jetpack byl fajn, ale působil v tom semi-open worldu moc platformně. V novém ME by měl působit víc jako vojenské taktické vybavení (viz pocit z trysek u speciálních jednotek turianů v ME3 MP).
@pajmič (04.09.2021 12:10): No mě se frostbite vždycky líbil. Když vyšla DA3 byla graficky super, zrovna tak Andromeda. Nevím jestli s nim mají potíže ale za mne byl ok. Samo Unreal 5 by už neměl mít potíže s open oblastmi jako jeho předchozí verze a dobre určitě vypadá. Problém bych jen viděl v tom ze ty hry na unrealech působí často podobne, frostbite byl asi originalnejsi. :)
odkaz Ano prosím, toto by mohl být první náznak toho, že vývoj ME5 nebude průjem a že někdo ve vedení nemá mozek v anální oblasti. Frostbajt není kamarád s RPG, jak bylo již zdokumentováno. Navíc, co si budeme namlouvat, Unreal 5 vypadá sakra dobře.
@Charllize (15.08.2021 14:35): Trochu mě překvapuje, že při velikosti toho modelu, nejsou ty textury z blízka tak vyblitý, jak jsem si myslel, že vyblitý budou.
@pajmič (15.08.2021 13:52): jako nenapadlo by me to ze tam jsou tak velky modely, ale kdyz to vim a uvedomim si jak v te hre pusobi mohutne i z dalky, dava to hned smysl :)
Zdá se, že modely vlajkových lodí reaperů jsou opravdu 2km vysoké, jak uvádí lore.