@John Mirra (08.05.2022 15:32): Až někdy příští rok.
Diskuze
@Tarhiel (08.05.2022 10:26): Moment, on se chystá teď někdy nějaký datadisk? To bych s tím klidně ještě počkal...
@John Mirra (08.05.2022 09:36): Presne tak, tá hra za to stojí. + toto zrejme neskôr napravia zvýšením levelcapu + datadiskom + NG, rovnako ako u Zaklínača 3.
@John Mirra (08.05.2022 09:36): Nenech si zkazit chuť. OP se hráč postupně stává v každém RPG co jsem kdy hrál. Je to normální součást progrese. Jinak body investuj tam kam se ti chce podle toho co chceš hrát za postavu.
Ok :(
@SilentWolf (08.05.2022 01:16): Souhlasím, je to úplně jedno. Na těžkou obtížnost hráč nic nemá a je nucen hru hrát na ochcávačku s později se to strašně rychle překlopí v "hráč je neporazitelný".
@John Mirra (07.05.2022 23:41): je to asi jedno. OP časem budeš tak jako tak. Hluboké rpg systémy tu nehledej.
Tak jsem to konečně nainstaloval. Nějaké povšechné tipy do začátku? Třeba do čeho má smysl investovat a do čeho ne? :)
Nevím... U mě pořád vede Michel a Dark Knight Rises je naprosto super. :-D
@Feidias (05.05.2022 21:38): jo, bylo to supr. Nejlepší catwoman. U mě je Dark Knight pořád asi o kousek výše, protože Ledger a brilantní soundtrack, ale je to close.
@Paul (03.05.2022 23:07): nový Batman mě velmi příjemně překvapil! Chvílemi jak kdybych koukal na Blade Runner. To pomalejší tempo i atmosfera byly super! Neměl jsem velká očekávání a sedí mi to víc než Nolanovky. Z těch se mi líbil nejvíc asi ten třetí. Asi to je tím, že nejsem Nolanův velký fanda. Má dobré filmy, ale některé mě vyloženě nebaví. S jednou velkou vyjímkou, kterou je Interstellar. To je snad sci-fi desetiletí, možná i dvacetiletí.
Pokusím se z tohoto diskuzního příspěvku udělat trochu menší off topič. Cyberpunkový vizuál to má úplně jasně:).
Pokusím se z tohoto diskuzního příspěvku udělat trochu menší off topič. Cyberpunkový vizuál to má úplně jasně:).
@AlieN (16.04.2022 23:23): koukám na nového (skvělého) batmana a říkám si, co mi to jen ten novej batmobile připomíná? No jo vlastně. A abych se s touhle boží károu mohl projet, tak jsem si tam musel dát svůj starej save z konce hry, kdy jsem měl komplet čistej questlog, vše hotové (byl tam jen nocturne op55n1). No a naskákalo mi tam šest dalších gigs, které jsem vůbec neviděl, takže předpokládám že jsou nové. Což je supr, těším se na druhé hraní až bude ten datadisk.
Btw to jak teď fixeři přidávají gigy postupně je pekelné. Si už po x-té říkám že už je konečně mám všechny, a oni tam pořád sypou další a další :D
Ale baví mě hodně, i když to teď jedu úplně tupě na řezníka a otevřeného designu misí skoro nevyužívám (ricochet buildu jsem nakonec velmi přišel na chuť). A mnohé si vůbec nepamatuju - nepřidávali tam nějaké v updatech během roku?
Ale baví mě hodně, i když to teď jedu úplně tupě na řezníka a otevřeného designu misí skoro nevyužívám (ricochet buildu jsem nakonec velmi přišel na chuť). A mnohé si vůbec nepamatuju - nepřidávali tam nějaké v updatech během roku?
@Paul (16.04.2022 22:00): Všude teď čtu o DLC - v jednotném čísle - možná tedy spojili ty dvě plánované do jednoho?
@SilentWolf (16.04.2022 20:18): lidi je furt peskovali za crunch, tak třeba se konečně chytli za nos a raději si dávaj generous deadlajny..
@Paul (16.04.2022 19:10): ok. To je dobré slyšet. Teď jen proč jim to trvá tak dlouho. Že bych se začal opatrně těšit ? :-D
@Paul (16.04.2022 19:10): Velmi doufám že tahle questlajna bude v DLC pokračovat, ta byla fantastická.
@SilentWolf (16.04.2022 10:20): k té alokaci, většina lidí ve studiu stále pracuje na Cyberpunku
https://twitter.com/CDPROJEKTRED_IR/status/1515258097673117696
Konkrétně o tom psal na twitteru třeba designér té Peralez questlajny, nevím jestli ho považuješ za "plebs" :)
https://twitter.com/CDPROJEKTRED_IR/status/1515258097673117696
Konkrétně o tom psal na twitteru třeba designér té Peralez questlajny, nevím jestli ho považuješ za "plebs" :)
@BUMTARATA (16.04.2022 12:46): Podle financial statement za 2021 mají zhruba 240 milionů eur finanční polštář (banka, cash, t-bonds..) a žádnej dluh. Za rok 2021, kdy v podstatě nic nevydali, se jim tenhle polštář navýšil o 60 milionů eur. Pokud mají peníze "jen" na další Cyberpunk, tak mi přijde že jsou celkem v pohodě, vzhledem k tomu že ten byl asi nejdražší hrou historie a pochybuju, že by Witcher 4 stál podobnou pálku. Más ale pravdu že inflace je prevít a s válkou na ukrajině asi nepočítali.
@Paul (16.04.2022 11:17): Haha, ne to fakt neříkám. Vzhledem k tomu, že je firma dlouhodobě v plusu, tak je asi jasné, že se jí daří umořit své náklady, proto mi přijde nesmyslná otázka, jestli se CP77 zaplatil, nebo nezaplatil. Spíš se sám sebe ptám, v jakém stavu přežijí do dalšího velkého releasu…
Ta věta s odečtem byla jen takové nejapné parafrázování (asi ne úplně vydařené), kdy odečítáš čísla, která k sobě úplně nepatří, náklady na CP77 byly rozloženy v letech. Ale chápu, co jsi chtěl říct a že to bylo z tvé strany jen ilustrativní. Já tím pro změnu chtěl naznačit to, že vydělali „jen“ na další CP77. No, a třeba už jen za tenhle rok mají 10% inflaci. Takže další Witcher klidně může stát právě tohle, a přitom být mnohem menší hrou.
Snad si rozumíme, proč si myslím, že nejsou v zrovna nejlepší situaci.
Ta věta s odečtem byla jen takové nejapné parafrázování (asi ne úplně vydařené), kdy odečítáš čísla, která k sobě úplně nepatří, náklady na CP77 byly rozloženy v letech. Ale chápu, co jsi chtěl říct a že to bylo z tvé strany jen ilustrativní. Já tím pro změnu chtěl naznačit to, že vydělali „jen“ na další CP77. No, a třeba už jen za tenhle rok mají 10% inflaci. Takže další Witcher klidně může stát právě tohle, a přitom být mnohem menší hrou.
Snad si rozumíme, proč si myslím, že nejsou v zrovna nejlepší situaci.
@BUMTARATA (16.04.2022 11:15): Drtivá většina zisků za to období bylo z prodejů C77. Ano, sales revenue je zisk před odečtením nákladů. Ty si opravdu myslíš, že jsou CDP teď téměř v mínusu?
Myslíš že by kupovali externí firmy (Spokko, Molasses Flood, CDP Vancouver) kdyby byli takřka v mínusu?
Myslíš že by kupovali externí firmy (Spokko, Molasses Flood, CDP Vancouver) kdyby byli takřka v mínusu?
@Paul (16.04.2022 10:18): 1) Nejedná se o prodeje CP77, ale o celou firmu za dané finanční období. 2) Sales revenues nejsou net profit, ten byl za dané období 300m USD. Takže když od toho odečtu těch 315m USD, co stál CP77, tak mi z toho vychází něco úplně jiného než tobě.
@SilentWolf (16.04.2022 10:20): Nejlepší lidé jsou vždy tam, kde hoří.
@SilentWolf (16.04.2022 10:20): Nejlepší lidé jsou vždy tam, kde hoří.
@SilentWolf (16.04.2022 10:20): Takhle to nefunguje, v různé fázi vývoje potřebuješ úplně jiné lidi - tím spíš že W4 pojede na jiném enginu. Kdyby nezačali s W4, tak začnou s nějakou jinou hrou, protože takové studio musí své lidi nějak zaměstnat, a na to nestačí dělat jen DLC k už hotové hře které už asi je v pokročilejší fázi vývoje.
V době kdy se dělaly DLC k W3 už práce na C2077 byly dávno rozjeté (že z toho většinu pak vyhodili a začali znovu je věc jiná...)
A jo, taky bych radši další Cyberpunk než Witchera.
V době kdy se dělaly DLC k W3 už práce na C2077 byly dávno rozjeté (že z toho většinu pak vyhodili a začali znovu je věc jiná...)
A jo, taky bych radši další Cyberpunk než Witchera.
@BUMTARATA (16.04.2022 00:17): já bych řekl že na W4 už přelili právě ty důležité lidi a plebs zůstal na DLC pro Cyberpunk. Což mě mrzí. Radši bych měl asi další CP než Witchera. Ale jen hádám..
@BUMTARATA (16.04.2022 00:17): Sales revenue Cyberpunku za prvních 20 dní v prodeji bylo 563 mega USD. Když od toho odečtu těch 315 mega co stál Cyberpunk, tak mi z toho vychází furt docela slušnej profit (plus Witcher 3 prodal dalších 10 mega během 2021 a Cyberpunk dalších 5).
Pochybuju že Witcher 4 bude opět stát tak šílenou pálku - licencovat Keanu Reevese a deset drahejch kapel tam asi nebudou.
Jinak to samozřejmě průser byl - v PR, v propadu ceny akcií, a i ty prodeje nepochybně čekali vyšší. Ale asi bych se nebál že nebudou mít prachy ná vývoj dalších věcí.
Pochybuju že Witcher 4 bude opět stát tak šílenou pálku - licencovat Keanu Reevese a deset drahejch kapel tam asi nebudou.
Jinak to samozřejmě průser byl - v PR, v propadu ceny akcií, a i ty prodeje nepochybně čekali vyšší. Ale asi bych se nebál že nebudou mít prachy ná vývoj dalších věcí.
@Rapier (15.04.2022 21:47): Je to kolosální průser, ze kterýho se budou sbírat dlouhý roky, netřeba to lakovat na růžovo, je úplně špatně se ptát, jestli se jim zaplatil vývoj, oni především potřebují financovat další projekty, který jsou v nedohlednu.
V prosinci 2020 oznámili 13+ milionů prodaných kopií, po roce a půl jsou na pouhých 18+ milionech. CP77 stál 315m USD, pro srovnání W3 stál 80m USD. Přičemž čistej zisk celýho CD Projektu byl za rok 2020 cca 300m USD, za rok 2021 cca 50m USD. Je to pro ně katastrofa.
Takže ruší projekty (CP77 mulťák) a pro jistotu oznámili dalšího Witchera, na kterým ještě ani nezačali dělat, aby uchlácholili investory, že zase jednou snad vydají něco s potenciálem vydělat prachy.
Jsem napnutej jak šňůra od vysavače.
V prosinci 2020 oznámili 13+ milionů prodaných kopií, po roce a půl jsou na pouhých 18+ milionech. CP77 stál 315m USD, pro srovnání W3 stál 80m USD. Přičemž čistej zisk celýho CD Projektu byl za rok 2020 cca 300m USD, za rok 2021 cca 50m USD. Je to pro ně katastrofa.
Takže ruší projekty (CP77 mulťák) a pro jistotu oznámili dalšího Witchera, na kterým ještě ani nezačali dělat, aby uchlácholili investory, že zase jednou snad vydají něco s potenciálem vydělat prachy.
Jsem napnutej jak šňůra od vysavače.
@Rapier (15.04.2022 21:47): Tak stále makají i na tom Witcherovi - ten next game update jednou vyjde, a bude taky free.
Witcher 3 vydělal v prvním roce třikrát míň než Cyberpunk, ale tak to byla úplně jiná situace, tak to není moc porovnatelné.
Witcher 3 vydělal v prvním roce třikrát míň než Cyberpunk, ale tak to byla úplně jiná situace, tak to není moc porovnatelné.
@Rapier (15.04.2022 21:47): pár stovek milionů eur čistého zisku Cyberpunk vydělal, nemusíš se bát že by neměli brzy co žrát.. :)
@AlieN (15.04.2022 10:51): souhlas, 1.5 je přesně ta verze kde hra měla být na počátku v době vydání. :)
@Paul (15.04.2022 10:25): čísla krásně kopírují technický stav hry na konzolích. Docela by mě zajímalo jak moc je to úspěch/neúspěch, třeba i v porovnání s TW3. Ta hra musela stát hodně, zaplatil se jim alespoň vývoj, když do toho započteme fakt, že stále makají na zlepšení hry?!
@Paul (15.04.2022 10:25): čísla krásně kopírují technický stav hry na konzolích. Docela by mě zajímalo jak moc je to úspěch/neúspěch, třeba i v porovnání s TW3. Ta hra musela stát hodně, zaplatil se jim alespoň vývoj, když do toho započteme fakt, že stále makají na zlepšení hry?!
@SilentWolf (15.04.2022 10:09): Tak záleží na velikosti toho DLC - na rozšíření na úrovni Blood and Wine si ten rok bez problémů počkám, no kvůli vydání hry v nepřiznaném early accessu se musí až 1.5 update brát jako starting point.
Prodeje Cyberpunku podle platformy, k silvestru 2021
PC: ~10.7m
PS4 : ~3.2m
XboxOne : ~3.1m
Total: ~17.0m
PC: ~10.7m
PS4 : ~3.2m
XboxOne : ~3.1m
Total: ~17.0m
@AlieN (14.04.2022 22:20): achjo. Už se ani netěším. :-D jestli to dělá už jen nějaký D-tým.
Velké příběhové DLC vyjde v 2023
@Say (06.04.2022 23:44): Mě silverhand přišel extrémně nesympatický. :-D
Tak po patchi 1.5 jsem to konečně dohrál a překvapivě mě to chytlo. Přesto, že gameplay mě nějak neuchvátil, příběh je k zamyšlení. Dokázali bychom mít stejný vztah k člověku, jehož vědomí/osoba je v jiném těle?
Závěr dobrý (spoiler), ale postava Johnnyho mě do poslední chvíle nechávala nerozhodného (je to fakt dobře vystavěný charakter), tak jsem zkusil i druhý závěr a nabídl toho k zamyšlení ještě víc.
Možná zkusím i další závěry, jestli jsou podobně kvalitní.
Závěr dobrý (spoiler), ale postava Johnnyho mě do poslední chvíle nechávala nerozhodného (je to fakt dobře vystavěný charakter), tak jsem zkusil i druhý závěr a nabídl toho k zamyšlení ještě víc.
Možná zkusím i další závěry, jestli jsou podobně kvalitní.
@Sarno (26.03.2022 14:04): Aha, môj build :D
Hlavne jeden quickhack v kombinácii s contagion bolo vlastne samo sa rozširujúce smrteľné kombo, to stačilo zadať raz a len čakať, občas to zopakovať :)
Akurát tamtú lokáciu som vyomračoval celú z nadhľadu, prišiel som tam autom a vyskočil na tú vyvýšenú obchôdzku a toho hlavného bosa (tuším to bol jeden z tých cyberpsychos), ktorý bol úplne najvyššie, som dal ako prvého, a následne som postupoval smerom dole (top-down approach) :)
Hlavne jeden quickhack v kombinácii s contagion bolo vlastne samo sa rozširujúce smrteľné kombo, to stačilo zadať raz a len čakať, občas to zopakovať :)
Akurát tamtú lokáciu som vyomračoval celú z nadhľadu, prišiel som tam autom a vyskočil na tú vyvýšenú obchôdzku a toho hlavného bosa (tuším to bol jeden z tých cyberpsychos), ktorý bol úplne najvyššie, som dal ako prvého, a následne som postupoval smerom dole (top-down approach) :)
@Sarno (26.03.2022 14:04): Ten 20 INT byl vlastně můj gameplay. :-/
@Sarno (26.03.2022 14:04): A to ten první ani nepoužívá Suicide, což je největší "god mode" sranda :)
Variabilita buildů a z nich vycházejícího gameplay mě tady extrémně baví.
Variabilita buildů a z nich vycházejícího gameplay mě tady extrémně baví.
@Sarno (26.03.2022 14:04): Oboje pobavilo. :)
Včera vyšel patch 1.52 https://www.cyberpunk.net/en/news/42203/patch-1-52, který opět opravuje desítky věcí. Na PC vyžadoval GOG 65GB volného místa pro upgrade, a tady je ticho po pěšině, zatímco já musel doslova kouzlit s 500 GB SSD abych byl update schopen stáhnou na SSD. :)
Teď bych prosil ještě přidat RT screen reflection pro konzole ať je to fér, a konzole nabízí stejné volby jako PC verze.
Teď bych prosil ještě přidat RT screen reflection pro konzole ať je to fér, a konzole nabízí stejné volby jako PC verze.
Ahoj lidi, chci se zeptat. Mám htu přes GOG... KDyž chci stánout DLC Free, tak mi to píše, že musím mít stáhnuty patch od 1,3 až 1.5.. Jenže když dám Serch updates na tuhle hru, tak mi to nic nenajde. Víte někdo prosím jak na to? Hu jsem nainstaloval teprve před 3mi dny. Díky za info
Tak už je vonku aj DF rozobranie patchu 1.5.
Chlapci sa činia. Ešte len včera vydali skvelé video o Powerslave:Exhumed.
Chlapci sa činia. Ešte len včera vydali skvelé video o Powerslave:Exhumed.
Ano, můžete mít leguána jako domácího mazlíčka!
https://www.youtube.com/watch?v=I8m0ysGTQvM
@Rapier (19.02.2022 18:51): CDPR mě určitě trestá, že jsem kdysi lajkoval facebook skupinu "Chceme moře místo Polska". :(
P. S. Pauznul jsem to. Spustil hru. A najednou už to také instaluje jen ten update s pár giga...
https://www.youtube.com/watch?v=I8m0ysGTQvM
@Rapier (19.02.2022 18:51): CDPR mě určitě trestá, že jsem kdysi lajkoval facebook skupinu "Chceme moře místo Polska". :(
P. S. Pauznul jsem to. Spustil hru. A najednou už to také instaluje jen ten update s pár giga...
@Jab (19.02.2022 18:08): divné, mě GOG stahuje jen 5,6 GB patch.
@Paul (19.02.2022 18:05): Díky, tak jsem se uklidnil :)
To je fakt divný. Gog mi píše "updating", ale tím pádem vlastně stahuje celou hru znovu. A to ačkoliv jsem ten patch 1.5 už měl nainstalovaný...
@Jab (19.02.2022 17:42): Na steamu jen 10GB. Co jsem si všiml tak jak přidali ty local raytraced shadows, tak teď mají vlastní nastavení, nejsou už v jednom bundlu s raytraced sun shadows jako v 1.5.
@John Mirra (19.02.2022 18:03): na steamu 63.8GB
@John Mirra (19.02.2022 18:03): na steamu 63.8GB
@Jab (19.02.2022 17:42): Kolik ta hra teda celkem zabírá místa?
Přišel koukám nějaký další 62 GB update.