Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zajímavý je moment při honičce. Jednak to vypadá na vehicle combat a snad i neskritované honičky, ale taky na novou oblast, která vypadá jako opuštěné město.
A je vtipný, že ten trailer Tarhiel nacpal sem, když očividně patří do nového profilu. :)
Tak už pařím podruhé na series s a měli jste pravdu. Hra funguje o hodně lépe oproti PS4. I tak jsem ale rád, že jsem si to mohl zahrát hned po vydání. Ten základ je i na PS4.
@pajmič (05.10.2022 18:39): Nejhorší je, že studio pierot má dobrý animátory, viz poslední souboj Narutarda a Saucesoukeho ale spoustu epizod je outsourcing do náký džungle ve Vietnamu, prostě typická corpo prasárna která se snaží ušetřit outsourcingem a nemožnýma deadlinama.
Nemyslím, že by animace vypadala špatně či levně, aspoň pokud to srovnáváte s normálním anime a ne jednorožcema typu Arcane. Spíš mi vadilo, že akční scény jsou dost hyperaktivní a chaotický, super rychlý střihy, ve kterejch je potíž se orientovat.
@Ria Kon (05.10.2022 16:45): Designově je to super, ale je to prostě levný, tam jsou obrázky, kde se několik vteřin absolutně nic nemění, jen obraz zoomuje nebo nějak se sune. Hlavně že tam hlavní hrdina furt funí jako kdyby si ho... :-D

možná jsem rozhýčkanej tím, že jsem se předtím díval na film od studia Ghibi, ale jestli je tohle standart anime, tak potěš.
@Gordon (05.10.2022 16:30): Je to typické anime. Ždíme svůj minimalistický styl animace na maximum, aby si při tom budgetu mohli dovolit ty efekty, co tam mají. Ale design si myslím, že mají skvělej.
Tak jsem zhlédl ten seroš, ta animace je opravdu líná a levná, jinak cool.
No, jsem rád, že rostou kluci ušatí, ale je to skoro jak kdyby další Cyberpunk mělo dělat nové studio, což může a nemusí být ok.
@Zoltan (04.10.2022 19:06): dvou let? To je furt moc dlouho před vydáním. Ideálně tak 9 měsíců max, kdy už je hra obsahově hotová a jen se ladí. A vše co je v traileru, je pak i ve hře.

Jinak Sasko potvrdil že po vydání Phantom Liberty on a pár dalších budou zakládat nový studio v Bostonu a pracovat na dvojce. Takže to je opravdu záležitost velmi vzdáleného horizontu.

A vtipně, Schreier je snad poprvé za x let pochválil, že jsou transparentní ohledně plánů a projektů.
Nechápu, proč jsou tedy lidi z tohoto oznámení hyped, to zas bude brečení po informacích a autoři budou zase v pressu, achjo. Nejlepší je neočekávat nic.
@Paul (04.10.2022 18:59): Hm, zajímavé. I tak to ale bude samozřejmě nejlepší hra všech dob :)

Ale docela koule oznámit takhle všechno naráz. Snad se poučili z přehnaného hype Cyberpunku a první trailer na cokoliv z toho vydají až rozumný čas před vydáním (čili do dvou let max).
Aha..

A Cyberpunk release which will further develop the potential embodied by this universe. Project Orion will be developed by CD PROJEKT RED North America, which will comprise the newly created Boston hub along with our existing Vancouver team. This studio is separate from The Molasses Flood (which is working on Sirius and is also based in Boston). Establishing a new studio – CD PROJEKT RED North America – will enable us to fully tap into the North American talent pool. 

No, tak good luck with that.
Tak na datadisku dělá 350 lidí, na tý Molasses Flood hře 60, novej Witcher zatím 150 a tu novou IP teprv vymejšlí malej tým. Sequel Cyberpunku a ta third party věc jsou hudba velmi vzdálený budoucnosti, to snad ještě ani nezačali dělat.

Ale na tu novou IP jsem zvědav, nečekal bych že pojedou mimo Witchera a Cyberpunk.
Tak CDPR má momentálně přes 1000 zaměstnanců, což z něj činí jedno z největších studií v Evropě. Ale i tak se mi to zdá jako přehnaná nálož, ikdyž některý ty hry jsou dělaný jinými vývojáři.
Nevěřila sem, ale to anime opravdu funguje jak kouzelná hůlka. Znovu rozehráno, tentokrát za korpa a je to super :)
Přemýšlím, zda to je bug či jak se to přihodilo... Na první pohled jsem si toho ani nevšiml. Takhle mi kazit screenshoty, to by si k Reaganovi neměl nikdo dovolit. :(

Ten Aldecaldos vzhled je každopádně spolu se Solo asi můj oblíbený. Jakkoliv kombinace V, Johnnyho a Davida Martineze dává herně dobrý smysl.

Každopádně kupoval jsem RDR2. Do toho investoval tak hodinku a zbytek víkendu jsem hrál Cyberpunk. Kdyby se hodně povedlo hlavní DLC, tak přes ty chyby hry ještě možná tu devadesátku dám. :)
@Gordon (29.09.2022 13:25): Tak... To na Xboxu funguje stejně, když už to všechno máš připojené. Ta myš mě zrovna těší, páč míření na controlleru je pro mě strašný nezvyk. :)
@Gordon (29.09.2022 13:25): Jo jo, to je fajn kdyz to tak funguje, a nastesti tomu tak je ve vetsine pripadu. Zatim jsem toho ale prekvapive nikdy takto nevyuzil. 3rd person strilecky hravam na gamepadu komplet a her, kde prechazite z 1st person do auta jako je Cyberpunk je minimum a ten jsem hral s nizkymi fps, tedy na K+M nehratelne. Lag je ten prechod z K+M na gamepad a zpet. :)
Sety si jde samozřejmě s tou "wardrobe outfits" fičurou skládat po svém. Ale musím uznat, že některé ty Cosmetic Sets i vypadají celkem dobře a do světa se hodí, neb představují jednotlivé role v něm.
@Shoggot (29.09.2022 09:35): To ne (ale tuším nepřijdou a stále se nějak na místo činu "teleportují"). Skutečné řešení má tedy teprve přijít. Ale různé grafické bugy při spawnování random plebsu tam jsou furt. Ale to záleží na nastavení hodně. Pokud tam ten ruch máš na nižší úrovni, tak si možná ani nevšimneš.

Btw Cyberpunk už má na xboxu podporu myši a klávesnice. Funguje to úplně v pohodě a i to preferuji. Jakkoliv na ježdění autem/motorkou je samozřejmě lepší controller.