Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

uz koukam na to video od @H34D ... me treba pripada dobrej skill tedka First Aid ... pokud se naboostuje Armorer, First Aid a jeste se to spoji s nejakym Resurrection tak to je hodne silne kombo ...
@H34D (18.10.2024 19:16): Ako ten Time-Limit je asi dosť brutálna záťaž na psychiku, ale to má aj súper.

Hlavne že máš ptáka, ideálne s lightningem (máš prsteň tak logicky predpokladám) manželke to určite nevadí.

Ja som viac "TURTLE" hráč, tieto dynamické pachtenia za lootom by som nedal.
@mazar1234 (18.10.2024 18:05): Díky, to mám radost. Můj cíl je hlavně pobavit diváky. Vím, že to nejde konzistentně, ale snažím se tam občas propašovat nějaké hlášky a mám fakt radost, když občas někdo napíše, že se zasmál. Co se týče skillu, tak nejlíp jsem na tom byl v přípravě na LANku v květnu 2023, to jsem byl možná tak top15 na světě v Duelu, ale od té doby jsem šel spíš dolů, nebo při nejmenším zůstal na stejno a ostatní šli nahoru, takže dělám chyby. Proto se tam někdy dějou věci, které nejsou moc pochopitelné, jsou to prostě chyby, myšlenkové zkraty apod. Pokud je něco úmysl, tak se to snažím při hře vysvětlit (např. proč neberu spell power v late game, nebo proč něco stavím apod.) To že to pak nevyjde je věc druhá.
Pozeral som v poslednom čase pár (zopár párov) tvojich Duelov a teda občas máš síce smolu, ale občas aj neskutočné šťastie, ale toto ma fakt rozosmialo a dôsledok je, že "chem byť tvoj hmatač", kam ty na tie hlášky chodíš, asi si pozeral celú sériu Police Academy.

Ale ten MEGAREKT s tou diplomaciou, to bolo fakt mega, 320 "Ptákú" to bol masaker, hlavne, že si mal 70 A-Behemotov, ktorí boli nakoniec iba finálny rekt hit for fun... MEGA

Alebo utratíš obrovské počty goldu a surovín na tie budovy pre 7-mičkové hady a potom ich vôbec nepoužiješ.

Ale moc nechápem, to notorické nezaberanie baní/dolov, alebo máš tam koncentráciu 4-Magic arén čo by ti dalo +8 na Spelllpower, ja by som tam išiel jeden deň, ale som amatér to priznávam. Ale vždy si tvrdil, že staty sú +- (samozrejme 1 troglodyt nevyhrá proti 10 drakom aj keď máš 200/200/200/200) základ.

Napr. tá smola s ECO, ale mal si aj šťastie, keď si mal zlý konfig a súper ťa nestihol napúadnúť.
@Jab (06.10.2024 13:53): Pokud myslíš na ideální kompletní skill tree, tak to dává smysl. Ale v dlouhých hrách, kde uděláš level 20 a výš, tak Tazar ti dá takový bonus do armoru, že zneguje víc jak polovinu Offense, i kdyby nepadl. :)
@Jab (06.10.2024 11:58): Ano, každý Beastmaster bude mít dobré skilly, je to jedna z nejlepších tříd hrdinů pro delší hry. Gorgony se ale bohužel v pro hrách nehrají. Resp. je možné je mít jako support, když se naskytne příležitost, ale nedá se začít hra s předem stanovenou vizí, že člověk bude hrát Gorgony. Samozřejmě v casual hrách je to jedna z nejoblíbenějších jednotek, to ano.
@Jab (06.10.2024 11:17): Tohle je spíš video pro diváky. Obecně se nedá udělat tier list pro všechny templaty. Samozřejmě mít na začátek offense+armorer je parádní, ale i Lexiav ví, že když by se vzal každý template jednotlivě, tak na žádném by Alkin nebyl ani první volba za Fortress, natož jedna z prvních voleb celkově.
Factory je celkem fajn. Opět bych jako u Cove nepoznal, že už nebyla součástí původní hry. Občas mají jednotky i celkem zajímavé mechaniky. I tak mě ale mrzí, že nejde o robo-zombie město navazující nakonec MaM7 za zlé.
Do háje, to je závislost jak za mlada. 1.7 verze je výborná. Žádné překombinované WoG, původní hra s novými možnostmi, jednotkami, kampaní a vychytáním frustrujících drobností z původní hry.

Dlouho se mi nestalo, že bych se vrátil do módu "Ještě jeden tah a už to vypnu... tak teda ještě jeden..."
Hlavně včera vyšel největší update HOTY, na který se čekalo přes 5 let. Už máme nové město Factory!
nechapu ze to ma tak malo hodnoceni tady me to prijde jak plnohodnotny dil, navic HD dost omlazuje, uprimne tahle graficka konverze je presne to co bych si predstavoval u JA2. Zkousel sem predtimto rozehrat HOMAM 5 a proste sem vydrzel asi hodinu a nedokazal sem se pres tu zmenu do 3D a stim souvisejicimi mechanikami prenest.... to je duvod proc asi ani nerozehraju JA3. No uvidim zatim sem odehral jen prvni misi ale ta zmena do HD se povedla, nove mesto taky a celkove me ta mapa prijde zivejsi.

@Zx Atari 500 (12.10.2022 13:46): no ja nedavno dohral oba oficialni datadisky a prisli me tak akorat tezke, v nekterych mapach sem travil cele dny ale o tom to je, pak sem nakonec rozehral vanillu- ROE a to me pak prislo jak pro male decka- vsechno jednoduche a primitivni
@H34D (12.10.2022 08:40): Tak prislo mi to vic nalajnovany, coz nemusi bejt ke skode. Ale kdyz mi tam po trech tejdnech prijede jeden typek se 150 ptakama, archandelama a dalsima + druhej podobne silnej.... a ja tam mam jednotky kusu slabejch jednotek... :) A to je prosim prvni mise v kampani na normal obtiznost :)

Homam jsem dojel vsechno na normal, u AB myslim nesla ani nastavovat obtiznost a dal jsem to. Tady to vzdavam :D
Mno tak tyhle kampane nejsou urceny pro bezne hrace Homam. Na normal obtiznost nehratelne tezky. To je tak pro Htricetctyrky a podobny silence.
@Dan9K (01.02.2022 21:30): Tak určitě se najdou hráči, kteří si budou chtít zahrát původní verzi jednoduše z toho důvodu, aby poznali, jak přesně ta hra vypadala v době vydání, jestli měla nějaké bugy, nedokonalosti, či nevyváženosti, ale já si vlastně myslím, že ani nemusí. Např. u Deus Ex se periodicky opakují diskuze, zda hrát s mody, nebo bez a jsou argumenty na obou stranách, tedy, že hra s mody je sice jakože lepší, ale trošku jiná. Řekl bych, že u Heroes III hra s HotA není jiná, je stejná, ale zároveň lepší, jestli je to srozumitelné. :)

Simultánní tahy samozřejmě nemohou fungovat při interakcí hráčů, protože principem tahové strategie je, že hráči jedu postupně a tedy ten, co jede první může mít i mírnou výhodu v určitých situacích. Simultánní tahy se nastavují dle konkrétní mapy na předpokládanou dobu první střetu, poté se vypnou a hraje se klasicky na střídačku. Pokud dojde k nečekanému střetu hráčů dříve, tedy v simultánním tahu, pak se tah modrého anuluje a musí jet znova až dokončí svůj tah červený. Má pomyslnou výhodu v tom, že si nacvičil tah nanečisto a odhalil část mapy, kterou by neměl znát. K tomu jsme v lize měli pravidlo, že modrý hráč je povinen tah zopakovat až do bodu střetu s červeným hráčem. Přirozeně dodržení takového pravidla nelze kontrolovat, pokud hráč nestreamuje, záleželo na čestnosti každého hráče. Nicméně v současné době jsou simultánní tahy pro každou mapu nastaveny tak, že k nečekaným střetům nedochází, naopak se raději nevyžuje potenciál simultánních tahů naplno a raději se ukončí o pár herních dní dříve.
@H34D (komentář): "Největší poctou HotA je to, že ani pro největší nostalgiky, či staromilce zkrátka už nemá smysl hrát vanilkovou verzi Heroes III. " Zapomínáš na čistě jednoduchý fakt, že někdo prostě chce hrát původní verzi čistě z principu, že je to původní verze bez ohledu na to, jaké jsou jiné verze :-)


jinak ohledně těch simultánních tahů, přemýšlel jsem nad tím, když jsem koukal na tvoje videa, a nějak si už nevybavuju, jak se u toho řeší, když se dva zneptřátelení hrdinové napadnou? Tam je přece zásadní to, že je nejdříve na tahu jeden a pak druhý a nejde to dělat jakoby v realtime, protože ti že jo uteče :)