Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Chtělo by to tu mít možnost napsat další komentář v případě remasteru @_@;

@Kejtee (29.10.2024 23:56): Podezřívám babču, že svým influencerstvím výrazně přispěla k tomuhle Switch portu :D (Charllize postoval její video někde níže v diskuzi).
To naznačení něčeho navíc je taky zajímavé. Trochu se z toho bojím, že si to budu chtít zahrát znova.
Což je co říct, protože ten příběh a postavy v té hře byly tak špané, že jsem kvůli tomu málem nehrál XC2.
@Tainaru (04.10.2023 13:15): Nejspíš ne, já si dělám jen srandu, už to od Nintenda nečekám, stejně jako nečekám Wind Waker port.

Na Switch jinak budou vycházet minimálně third party hry tak do roku 2027 beztak. PS4 je živé tři roky po nove generaci a ještě minimálně rok bude, přitom Switch prodá tak o 30M víc. Tam to bude sypat dlouho.
@Fritol (04.10.2023 12:53): Hm, vyloučit se to asi nedá (nové hry prý budou na Switch vycházet ještě během roku 2025), ale osobně si myslím, že pokud jsou nějaké plány s XCX, tak na tu další konzoli. V nějakém rozhovoru bylo řečeno, že na Switch by to bylo moc pracné a nevyplatilo by se to. Mno, uvidíme.

@Charllize (04.10.2023 12:58): To by byla moje noční můra :)
@Tainaru (11.05.2023 17:25): Létající auto ve FFXV je neštěstí které tam je jen proto aby evokovalo klasicky systém FF dopravních prostředku a přístupnost oblastí. Vůbec to tam nemuselo být. I když to vypadá cool. Tabata byl zase ožralý a donutil to podřízené udělat :D
@Charllize (11.05.2023 16:42): Mnoho lidí by se s tebou zřejmě dokázalo hádat do krve o opaku, ale já jsem člověk, co se snaží spíš hledat pozitiva, a v tomto ohledu mi Switch vyhovuje. Dropy fps a podobné věci řeším až v případě, kdy je to už hodně viditelné a začíná to překážet při hraní, což naštěstí nebývá moc často, aspoň myslím :)

Jo, ještě jsem si vzpomněl na to FFXV, kde ani nešlo s tím vznášedlem přistát kdekoliv mimo silnici, protože došlo k automatickému zničení, a musím se při té vzpomínce smát :)
@Tainaru (11.05.2023 16:38): Ja myslím ze majoritě Switch hráčů jsou fps a další hw nedostatky ukradený. Navíc to není tak ze by Switch ztrácel extrémně na ostatní. Vzásadě na to jaký to je hardware plno her vypada až neuvěřitelně a myslím ze kdyby takhle na dřeň dokázali využívat velké konzole mohli by si gratulovat.
@Charllize (11.05.2023 16:24): Game Freak by to mohl umět, ale nechce, ten na to peče :) S těma prachama, co má na kontě, by mohl vytvořit programátorské impérium.

Nu což, tak hlavně aby ta další konzole za něco stála. Nebaví mě pořád číst v různých diskuzích na netu u každé nintendí hry, že Switch má zastaralý HW. To snad ví každý, ne? Pro mě je důležité, že mě ty jejich hry baví a dokážu si je v pohodě užít.
@Tainaru (11.05.2023 16:18): Ja mám za to, a podobne to bylo třeba i u PS2 nebo 3, že těm first party studiim poskytují nějaké postupy ohledně dané konzole které jiným neposkytují. A asi v závislosti jak moc to studio má schopné lidi a odlišnosti dané konzole od standardního pc programování. Nějaké interní know how. Jasne pokesi jsou taky first party a běží blbě, ale zřejmě Freak to holt neumí :)
Ono je to vždycky pěkne poznat když nějaká typická pekna konzolovka vyjde na pc a aby běžela v te kvalitě co na konzoli potřebuješ jednou tak výkonné pc papírově než měla výkon ta daná konzole.
@Charllize (11.05.2023 15:50): Switch má podle mě tu největší slabinu právě v zobrazování open worldů, respektive ve vykreslování objektů nebo snižování fps. Nejvíc jsem to viděl u pokešů, ale třeba Skyrim mi někdy prostě celý spadnul. Lépe jsou na tom ty jednodušeji stylizované hry právě typu Zelda nebo XC, ale myslím si, že bez krutého trápení vývojářů by to stejně nešlo. A Monolith fakt dokáže zahrát velké divadlo s malým kašpárkem. Nevím, kde vzali ty talenty, asi je vycepovala ta WiiU :)

Mno, WiiU využiju u příštího zahrání XCX :D Koukal jsem, že jsou tam i nějací pokeši, které jsem si dosud nezahrál, tak třeba to. Ale teď mám mraky her na backlogu a za rok zas vyjde další konzole, takže o zábavu mám určitě postaráno :)
@Fritol (11.05.2023 15:20): Mne ve WiiU ukazuji ty časové herní grafy ( mimochodem úplně bozi funkce) ze jsem v XCX strávil od roku 2015 511 hodin. To jsou dvě dohrání ( jednou hlavně story a podruhé komplet a pak různé zapnutí jen tak na hodinu nebo dvě poběhat a zaskákat :)



@Tainaru (11.05.2023 15:40): Ano, Ja jsem často neúnavný až jsem unavný :D A taky ti přijde ze by to Switch nedal hardwarově? Je nepochopitelny jak to na to WiiU dokázali udělat. I když ta nová Zelda působí ze by to mohla dokázat, ten svět tam je taky do všech stran :)
Bohuzel nevím k čemu dal vyuzijes WiiU, kdysi přicházelo do úvahy Tokyo Mirage Session ale to už je na Switch. Možná nějakou Zeldu, je jich tam dost, případně Monster Hunter nějaký.

Predstava ze by Monolith udělal XCX na ps5 nebo tenkrát na ps4 mně zahlcuje smutkem a radosti zároveň. To by bylo žrádlo.
@Fritol (11.05.2023 15:20): Gratuluji i tobě zpětně, a musím i poděkovat Charllizemu za jeho neúnavnou lobby :)

Ale ruku na srdce, jenom příprava na superbosse mě stála několik dní příprav a farmení. Nevím, proč toho materiálu chtěli tolik :D Klidně bych se bez tohoto obešel. Nicméně vidět úder posledního zásahu do té potvory stál za to.

Zahrání XC podporuju :)
@Charllize (11.05.2023 13:56): Akorát skoda ze když teď budeš hrát nějaký open world budeš už jen nespokojený :)  

Blitky od Sony a Ubisoftu po XCX v podstatě už jenom bolí ze samotných gameplay videí. Až tohle někdo překoná, tak to bude herní svátek.

Každopádně @Tainaru gratulace k dohrání. Ten čas, který si v tom nechal, je neskutečný teda. :D Ale stálo to za to. Snad to naportují na další Nintendo konzoli a trochu se to tu oživí do budoucna. Až mám skoro chuť to znovu rozehrát. :D Ale asi bych se měl vrhnout na Xenoblade Chronicles raději.

Možnost se potápět by byla mrtě cool ale! Kéž by vznikl další díl a přidali to tam.
@Charllize (11.05.2023 14:42): Hm, ale zase XCX má jakési podivné obličeje, chudák Lin :))
No, rozumím tomu. Ale určitě bych nechtěl, aby ty postavy byly ještě více realistické, protože už by to pro mě možná ztratilo to kouzlo, které má XCX teď. Ale Elma se mi stejně víc líbí v XC2!

Určitě jsem v klubu "chceme remaster nebo remake a chceme ho hned." Ale zase ne úplně hned, protože na Switchi by to spíš mělo problémy :)

Kupodivu v FFXV jsem to pocítil dost a ta mapa se mi líbí, tam ale zase dominuje jízda autem po silnici s autopilotem a letadlo dostaneš až na samém konci hry, a taky je tam hodně úzkých separátních dungeonů, takže jako open world to nefunguje tak dobře jako v XCX, kde jsou volné vstupy do jeskyní. Ale FFXV zase má obrovskou želvu, která nějaký ten prostor zabere, takže ten open world má nějaké opodstatnění :)

Satsu is brotherpon of Tatsu! :)
@Tainaru (11.05.2023 14:31): Tak přechod z poměrně dospělé grafiky k maňáskové, absence mechů a instanční svět byl pro mne takový downgrade ze jsem to dodnes nerozdýchal :)
Ja myslím ze komunita hráčů je už konečná, občas někdo přibude jako ty ale těch co jim odejde konzole nebo ji prodají bude mnohem víc a pomalu to zemře. WiiU nemá desítky milionu uživatelů jako Switch aby se to drželo desítky let.

Jinak FF XV mapa má kolem 800 km2, ani ti to nepřišlo zejo? Ze to je jednou tak velký jak XCX. Bohužel tam je taky velká část nepřístupná. FFXV je zřejmě největší single player ručně dělaná mapa vůbec.

Kdo je Satsu? Haha, nic, nemusíš nic říkat, v pohodě :))))
@Charllize (11.05.2023 13:56): Jo, teď abych zpětně editoval všechny komentáře, kde jsem nějak srovnával open worldy :D Musím říct, že z Monolithu jsem úplně odvařený. Když chtějí, tak dokážou udělat divy. Klidně i na tom příběhu by mohli zapracovat, aby působil přirozeněji.

A oznámení XC2 tě zklamalo, protože nepokračovali s XCX, anebo proto, jak ta hra vypadá? Mě teda XC2 dost bavilo taky.

Možná to byl jen můj dojem, ale skrze ty online funkce jsem stále potkával aktivní hráče a myslím, že ji stále hraje dost lidí. Sice je nepotkáváš přímo, ale máš stále dojem, že v tom nejsi sám, což mi určitým způsobem imponuje.
Stačí si jen vyjet denní statistiky splněných squad tasks, je to zajímavé.

Hm, 154 a 95 je dost rozdíl. To dělá jenom ta voda? Too much water.
Ale taky jsem si už v jednu chvíli říkal, že by bylo fajn se podívat pod vodu a zjistit, co se tam skrývá za tajemství.
@Tainaru (komentář): To bylo něco žejo? :) Akorát skoda ze když teď budeš hrát nějaký open world budeš už jen nespokojený :)
Možná už teď tušíš proč jsem byl tak zklamaný když jsem poprvé viděl oznámení XC2. Doufám také že nějak navážou nebo aspoň to nakonec zremasteruji nebo tak něco, takhle ta hra za nějaký čas totálně zemře. Blbá konzole plus ty on-line prvky. Blahopřeji k dohrání jedné z nejlepších her pod sluncem :)
Jinak dle mých průzkumu má ta mapa 154 mil což je kolem 400 km2. Hodně z toho je ale voda která bohužel není využitá. Kdyby šlo se skellem ještě průzkum oceanu, jaj :)
@Tainaru (09.01.2023 00:43): Druhá věc je se jich držet :)). Ale s každým rokem mě zajímá více her, a šance dohrát je se významně tenčí. Takže se to chce věnovat jen tomu (pro mě) nejlepšímu, a to myslím bude i Chronicles X (povedený první dojem + mám rád Xenogears).

Jen už jsem pohodlný, a raději bych si to zahrál na PS5, než na emu...
@Charllize (21.01.2022 11:32): To je pravda, to by mohlo jít! Ale už to není tak pohodlné jako bez drátu.

Nicméně Xenoblade, ač ho mám velmi vysoko, vidím spíše na druhou půlku 2022. Je toho všeho strašně moc!
Tak a je to.

Takahashi řekl, že Xenoblade Chronicles X nikdy na Switch nevyjde, protože by bylo finančně příliš nákladné hru znovu vytvořit pro Switch. Bohužel nejde hra jen tak portnout kvůli unikátnímu HW.. 

Nintendo sice vlastní akcie v Monolithu, ale oficiálně to není jejich studio, takže veškeré náklady by šly na vrub Monolithu.
@Charllize (11.05.2021 11:36): Simtě, to si jen nalháváš. :D Rasově variabilní sice moc nejsou, protože dělají hry primárně pro domácí hráče, ale sexuálně variabilní jsou dost. LGBT tématika je velmi častá, především ve VN hrách. O anime seriálech ani nemluvě. Co se zábavního průmyslu týče, tak snad žádná jiná země není tak LGBT friendly, tudíž menšiny berou v potaz dost.

To jen na západě je kolem všeho děsná hysterie, když se něco objeví. Ale to je na jinou debatu, do toho se asi nebudeme pouštět. Své postoje známe. :)
@Tainaru (11.05.2021 11:17): Nepřátele moc nestíhá vykreslovat ani ta WiiU verze a ničemu to nevadí. Respektive když jdeš po svých, tak je to v pohodě, ale jakmile letíš mechem, tak se ti kolikrát objeví přímo před nosem. Hlavně když sestupuješ z větší výšky na zem. Na druhou stranu i když je nepřítel agresivní, tak na tebe v těchhle situacích téměř nikdy nezaútočí a dělá, jakobys tam nebyl. Což je možná bug, ale zároveň mi to přijde férové. Nedostaneš se tak aspoň nechtěně do potyčky.

Jinak jo, variabilita anime stylizací je opravdu obrovská. Kéž by víc s tímhle experimentovali i západní ačkoví vývojáři. Tu posedlost fotorealistickou grafikou nechápu. Trocha originality by neuškodila.
@Fritol (11.05.2021 11:00)

@Charllize (11.05.2021 11:06)

Je fakt, že především u mangy/anime se mi stává často, že si musím zvykat na jakousi novou stylizaci. Na to, jak manga vypadá navenek jednotvárně, je tam obrovská variabilita ve stylech kresby, ale člověk si musí vybírat, co mu sedne. Ve hrách moc velkou zkušenost ještě nemám, tak to teprve prozkoumávám.
No, možná by ten Xeno X mohl jet dobře na tom novém Switchi, tak by pak tvůrci mohli mít víc motivace do portu...? Ve stávajících open worldech mi přijde, že Switch mnohdy nevykresluje příšerky na velkou vzdálenost.
@Tainaru (11.05.2021 10:52): Styl světa a všeho mimo lidi je uplně v pohodě, nicméně ano, obličeje jsou zvláštní. Postavy mají i na anime divně velké oči, ale nemůžu říct, že by mi to vadilo. Spíš mě to jen tak praštilo do očí na začátku hry a pak jsem to neřešil.

Furt mi ta stylizace postav přišla lepší, než třeba v Jump Force, One Piece, Dragon Ball hrách apod. To jsou vyloženě nehezké postavy.
@Fritol (komentář): Konečně k tomu někdo napsal komentář :D A jak na tebe působil grafický styl hry? Z toho kousku, co jsem odehrál, se mi zdálo, že postavy mají takovou podivnou stylizaci obličeje, ale nejspíš bych si zvykl.
@Fritol (11.05.2021 10:03): Jo, je to tak na 300 se vším všudy ale začne se to pak už trochu zajídat. Já to poprvé dohral asi za 115 hodin. Podruhé to bylo asi 250 a par věci mi chybělo.
Nekdy bych chtěl ještě průchod Elma only, jako hrát jen za ni. Mám dojem ze je dostupná od začátku do konce.
@Fritol (11.05.2021 09:42): Xenogears mají taky to poměrně volnou kombinaci robot a člověk jen v uzavrenejsim prostředí. Xenosaga moc ne, tam to je na střídacku, občas po svých, občas robotem. Ale je tam Kos-Mos, což je taková chladnější syntetická Elma :)
Jak dlouho jsi to hrál to Xko?