Remaster furt za pětikilo :((( (na psn)
Diskuze
@Fritol (22.06.2024 16:07): Som sa čudoval, prečo zrazu tá hra vyskočila v predajných rebríčkoch na GOGu až kdesi na tretie miesto - teraz to už dáva zmysel :)
@Phoenix (22.06.2024 15:57): Tak to by asi bylo dobré koupit, než to stáhnou i z tama. Spec Ops na GOGu taky vydrželo trochu dýl, takže to je asi nevyhnutelné. Kdo ví, jak ten remaster dopadne totiž. Taky to může být katastrofa jak GTA trilogie třeba.
@Fritol (22.06.2024 12:00): Na GoGu ještě koupit lze.
@Fritol (22.06.2024 12:00): Na Aukru a dalších bazarech se dá sehnat celkem v pohodě, ale chápu, že moc hráčů už teď fyzické kopie nepořizuje :)
@Fritol (22.06.2024 12:00): Asi tak jak píšeš. Mají šanci oslovit nové generace hráčů tak snad se jim to povede a dodělají někdy tu dvojku.
@Fritol (22.06.2024 12:00): Jo 20 let už je fajn doba na remaster. Ne jako když vyjde hra a za 2 roky má remaster, kterej změní jednu texturu :) Pak si to někdy nostalgicky zahraju ;)
@Jumas (22.06.2024 11:52): No nejspíš všechny nové konzolisty a taky všechny PC hráče, kteří si ji ještě nekoupili, protože původní verzi stáhli z prodeje. :D
@Fritol (22.06.2024 11:20): Koho zajímá nějaký remaster, když původní hra lze stále s trochou trpělivosti spustit. Dvojka by byla zajímavější, ale ta asi nikdy nebude, což mi vzhledem k těm hrdinům, představeným v už nevím jak dlouho starém traileru asi ani nevadí.
@Jack_Dark (22.06.2024 11:39): Jako pochopim když to udělá Nightdive nebo tak někdo, ale proč má gigant jako Ubisoft potřebu nechat jejich hry vydávat někoho jiného, to nepobírám. No říkal jsem si, že bych to na Switchi třeba konečně dohrál, ale s takovou někdy až bude 80% sleva na digital. Meh
@Fritol (22.06.2024 11:20): Já jsem třeba na hru zvědav, ale teda ten LR s tím jejich monopolem na vydávání starších her fyzicky mě teda sere.
Tady koukám mrtvo, přitom remaster už za tři dny. :) Bohužel krabice jen přes Limited Run... to ať si nechají.
To bude super, zahrát si to na ps4.
@montana (30.11.2023 10:08): No nevim, na můj vkus to vypadá uměle a přesvíceně. Uvidíme jak to bude vypadat v běhu.
Podle těch prvních obrázků to vypadá hodně fajn. Opatrně se těším :)
@Fritol (29.11.2023 19:23): Jo, to je fakt. A z remaku SoT je remake prvního dílu :) Dokud to nevyjde, tak tomu ale neuvěřím. Jediné, co je u Ubisoftu každoroční jistota, je nový díl AC nebo alespoň DLC.
@Jumas (29.11.2023 19:22): PoP měl byt remake, tohle bude jen vylepšena grafika a port na Switch beztak. To by zvládnout mohli. :D A pokud zvládnou, tak doufám, že se to bude prodávat, neb by to mohlo nakopnout tu dvojku zas.
@Fritol (29.11.2023 19:13): Nic nebude, a dopadne to stejně, jako Písky času :) Fakt jsem zvědavej, jestli ta dvojka někdy vyjde. Z těch ukázek mě ale vůbec nezaujala, takže ani nevím, jestli bych do toho nakonec šel.
Tak příští rok, rovnou remaster.
Vypadá to na port pro nové platformy. Dvojka to není, ale asi lepší než nic. :D
Mimochodem, byla tahle hra pojmenována podle Nietzscheho knihy nebo to je jen náhoda? Z toho co jsem hrál mi napřipadalo, že by se hra nějak moc zaobírala morálkou nebo metafyzikou :D
@MCZ (02.03.2023 11:07): Na Psychonauts 2 ale pořád pracoval Tim Schafer a jíní, co dělali na jedničce, zatímco z Ubisoft Montpelier už mnozí klíčoví lidé odešli.
Což o to, Psychonauts 2 dokázali, že udělat sequel po nějakých patnácti letech (který je ještě lepší než originál) je možné a to dokonce pod stejným publisherem, se kterým měli tvůrci poprvé takové potíže.
Nicméně to žel vypadá, že pro Ubisoft byl i ten původní Beyond Good & Evil tak trochu omyl - skoro bych se vsadil, že si občas sami přejou, aby ani originál nikdy nevznikl.
Nicméně to žel vypadá, že pro Ubisoft byl i ten původní Beyond Good & Evil tak trochu omyl - skoro bych se vsadil, že si občas sami přejou, aby ani originál nikdy nevznikl.
@pajmič (01.03.2023 16:21): Až Microsotf konečně ten zpropadenej Ubisoft koupí, tak to za rok za dva vyjde, jinak ne.
Si člověk řiká proč to vlastně nezapíchnout? Jenže pak si vzpomeneš jak dlouho se s tím už patlaj a kolik peněz je to už muselo stát a už to zkrátka zabít nemůžou.
@Marcusss (28.02.2023 11:13): Taky mi přijde, že jen oznámili, že dvojka bude, aby natěšili fanoušky, ale možná hned od začátku ani nepočítali s tím, že by vůbec někdy vyšla. Walome to tvrdil hned po oznámení a já si říkal, co blbne. DH prorok :)
@Jumas (28.02.2023 10:05): On ten projekt stejně zjevně dlouhodobě byl tech-research pro ostatní jejich věci. Fíčury představované pro tuto hru vždycky protekly do ostatních.
@Marcusss (28.02.2023 09:15): Já začínám pochybovat, jestli ta dvojka vůbec vyjde. Vzhledem k tomu, jaká situace teď v Ubisoftu je, bych čekal, že tohle bude jeden z prvních projektů, které zaříznou.
A teď za hra zase ztratila šéfa projektu. :/
https://kotaku.com/beyond-good-evil-2-ub ... ins-creed-1850164420
Je to prokletý.
A za těch 19 let od jedničky začínám pochybovat, jak dobrá ta hra stále je.
https://kotaku.com/beyond-good-evil-2-ub ... ins-creed-1850164420
Je to prokletý.
A za těch 19 let od jedničky začínám pochybovat, jak dobrá ta hra stále je.
Hra má nového scénáristu, Tohle má delší a zložitejší proces než Duke Nukem Forever.
https://www.pushsquare.com/news/2022/08/ ... -its-new-lead-writer
https://www.pushsquare.com/news/2022/08/ ... -its-new-lead-writer
Michel Ancel odchází z herního průmyslu, asi je znechucen z toho co se stalo z moderního Ubisoftu.
https://www.ign.com/articles/rayman-crea ... a-wildlife-sanctuary
https://www.ign.com/articles/rayman-crea ... a-wildlife-sanctuary
@Walome (05.08.2020 14:44):
@Tulareanus (06.08.2020 05:23): Minimálně ze seriálem Prokletá to určitě platí. :)
@Tulareanus (06.08.2020 05:23): Minimálně ze seriálem Prokletá to určitě platí. :)
@Walome (05.08.2020 14:44): Tak také strašné to určite nebude. :))
@Marcusss (31.07.2020 23:22): koukam ze Netflix je novej Uwe Boll
@Marcusss (31.07.2020 23:22): Akože. Came out of nowhere. o_O
https://twitter.com/DiscussingFilm/status/1289306014068535296?s=19 - filmová adaptace od Netflixu. O_O
Režisér Detektiva Pikachu.
Režisér Detektiva Pikachu.
@S4TW (28.06.2020 11:01): když ji pak nevrátí, tak jo. Ale možná přijde o kámoše :)
@Jumas (27.06.2020 23:30): jako, co si matně vybavuji, tak poslední boss nebyl žádná lambáda, ale něco nepřekonatelného to také nebylo a u takto krátké hry... no nic, určitě se to nedá považovat jako "Dohrál jsem hru", ale stejně tak si někdo může zatrhnout "Vlastním hru", když jí má půjčenou od kámoše :D
@Sasakr (27.06.2020 23:06): Netuším, jestli Steam verze má podporu gamepadu, v informacích vidím jen "Režim pro jednoho hráče". S tím dohráním, respektive seknutím se hrou, se ti nedivým. Ten poslední okatý boss, který neustále mění postavení, rozmaže ti obraz, a pokud si dobře pamatuju, tak i změní ovládání, je příšernej. Osobně bych si takovou hru jako dohranou nedával, ale je to samozřejmě na tobě.
@musa (27.06.2020 23:13): Sasakr není první, od koho jsem podobné vyjádření četl, ale ať si každý používá DH funkce dle svého uvážení.
@musa (27.06.2020 23:13): Sasakr není první, od koho jsem podobné vyjádření četl, ale ať si každý používá DH funkce dle svého uvážení.
@Sasakr (27.06.2020 23:06): podám návrh na zaevidování informace, že stav "dohráno" má nový význam "hru jsem nedokončil, ale už se k ní nebudu vracet" :).
Uplay verze má podporu gamepadu, což Steam verze snad nemá, ne?
Jinak wtf, označeno jako dohrané proto, že už to hrát znova nebudu. Veškeré věci, co mi ta hra mohla nabídnout, jsem dostal. Mám příliš mnoho her na to, abych po sto prvý opakoval jeden boss fight.
Jinak wtf, označeno jako dohrané proto, že už to hrát znova nebudu. Veškeré věci, co mi ta hra mohla nabídnout, jsem dostal. Mám příliš mnoho her na to, abych po sto prvý opakoval jeden boss fight.
[neexistující příspěvek]: já hrál Uplay verzi, která bude nejspíš stejná jako Steam verze a úplně všechno v pohodě, tak nevím, v čem by se mohla lišit od GoG...
@John Mirra (18.11.2019 11:15): ja to osobne dohral ale az kdyz vysel remaster na ps3, a bez navodu, a ale až teď o tom mluvíte tak sem si uvědomil že to byl porod :)
Jinak u jiných her sem měl větší potíže zdolat nejakpu uroven/bosse a byl jsem nestastnej mnohem víc než u tohohle...
Jinak u jiných her sem měl větší potíže zdolat nejakpu uroven/bosse a byl jsem nestastnej mnohem víc než u tohohle...
Řadím se k těm, kteří to ofiko nedohráli a konec zkoukli na YT.
Tlačítko "dohrál jsem" jsem nezaškrtl, ale ty "nepoctivce" bych za to na hranici neupaloval :)
@rikuhahl (18.11.2019 10:18): Za chvíli máš 10 000 bodů! :)
Tlačítko "dohrál jsem" jsem nezaškrtl, ale ty "nepoctivce" bych za to na hranici neupaloval :)
@rikuhahl (18.11.2019 10:18): Za chvíli máš 10 000 bodů! :)
Zavěrečný souboj byl těžký, ale při troše cviku to šlo ;) To, že se člověk dostane až skoro na konec a pak kvůli tomu, že mu závěrečný souboj nejde, hru dokouká na videu je určitě škoda. Sám bych si to jako dohrání asi neodškrtnul, to bych spíš ten souboj zkoušel každej večer znova (případně se podíval na to video a snažil se odhalit nějakej fígl jak na to). Ale je to samozřejmě každýho věc. Nekažme si vzájemně karmu ;)
@musa (18.11.2019 09:19): Mně na tom teda taky nepřijde nic špatného. Hru má za sebou, prošel jí prakticky celou a že neměl nervy na (hádám) blbě nadesignovaný bossfight, who cares. Pavděpodobně ji hrát znovu nebude, takže je s ní prostě hotovej a vesměs všechno, co hra obsahuje, viděl. Přijde mi, že to tady někteří berete jako otázku cti nebo co. :D Jak říká MCZ, u řady her to dohrání nejde ani přesně definovat. :)
@MCZ (17.11.2019 23:21): jasně, je to věc každého, ale takové to lhaní si sám sobě tady nechápu... chyběl mi už jen kousek, tak já budu dělat, že jsem to dotáhl. Třeba to, co píšeš, se mi stalo snad u starších adventur. Hra padala opakovaně těsně před koncem, nakonec jsem to vzdal, hru ohodnotil, ale dohranou ji nemám. Není to přece žádná ostuda a já aspoň mám pro sebe skutečnej přehled co a kdy.
@musa (17.11.2019 19:57): No, nikoho nelze nutit k tomu, aby byl "poctivý" a pokud někdo označí za dohranou hru tu, která mu třeba neomylně padala (a nedostal se dál, přestal hrát) anebo nějakou multiplayerovku bez skutečného konce, tak se to už moc neliší od (ne)dohrání na základě toho, že poslední boss byl neúměrně obtížný a v podstatě zbývalo jen outro.
Zkrátka to "dohrání" nemusí mít explicitní definici.
Zkrátka to "dohrání" nemusí mít explicitní definici.
@Sasakr (16.11.2019 10:25): takže sis zaskrtl dohrání na základě odsledování na YouTube?
@Sasakr (16.11.2019 10:25): Jako ten poslední boss je strašnej, ale určitě jsem ho zdolal maximálně na desátý pokus. Každopádně jsem rád, že se hra líbila. Mě samotného překvapilo, jak jsem si oblíbil v podstatě typickou konzolovku.
@Sasakr (16.11.2019 10:25): Jo, to otočení ovládání jsem taky těžko vydychaval.
@Sasakr (16.11.2019 10:25): nejak si nedokazi vybavit zaverecny boss fight, ale mam pocit, ze jsem ho dal pomerne bez problemu... nicmene mi to trochu pripomelo Ratchet and Clank, kde je taky zaverecny boss docela hc oproti predchozimu pruchodu, teda pokud si clovek neposefil to mega vylepseni za vedlejsi aktivity... to to naopak posunulo do nesmyslne lehkosti
Tak dohráno. Resp... úplný závěr závěrečnýho boss-fightu jsem vzdal a zkouknul jen na youtube. Upřímně, celou hru byly souboje jednoduchý a hratelnost byla plynulá, bez záseků, bez čehokoliv nasrávacího. A tak dají na závěr bossfight těžkej jako prase, kde vám otočej ovládání a absolutně to nesouzní s tím vším, co bylo před tím? Mít víc košíků s jabkama, abych to aspoň nemusel furt opakovat. Ale před tím prostě nebyly potřeba.
Celkově vzato ta hratelnost mě na rok 2003 hodně překvapila. Hra, co člověka nesere ovládáním? V který postava skočí místo toho aby spadla někam do pekel? Jo, tohle je bomba. Všechno to tak nějak dávalo smysl (až na ten kód na botách, protože jsem zapomněl, že jsem vůbec nějaký boty dostal, takže tam jsem musel mrknout na net...
Rozchození bylo obtížný, ale pak už vše jelo hladce, bugů málo, pády asi dva. Není to můj šálek kávy, ale 80 % dám.
Celkově vzato ta hratelnost mě na rok 2003 hodně překvapila. Hra, co člověka nesere ovládáním? V který postava skočí místo toho aby spadla někam do pekel? Jo, tohle je bomba. Všechno to tak nějak dávalo smysl (až na ten kód na botách, protože jsem zapomněl, že jsem vůbec nějaký boty dostal, takže tam jsem musel mrknout na net...
Rozchození bylo obtížný, ale pak už vše jelo hladce, bugů málo, pády asi dva. Není to můj šálek kávy, ale 80 % dám.
@Sasakr (20.10.2019 11:05): taxnad tě to aspoň bude bavit :-)
3 hodiny! Než jsem rozchodil prostorý zvuk a vyřešil blikání textur. Ty starý hry mě zabijou.
Mám dotaz: Začal jsem hrát na NTB, bohužel v nastavení grafiky mi hra nabízí pouze možnost volby integrované grafiky. Takže se mi hra seká...
Ten Guillemot je stejně frajer. Nechat si platit epicem za podporu vlastní platformy. Akorát ten Sweeney trochu vypadá hloupě.
@Walome (12.06.2019 23:04): Na PS a Xboxu to bude určitě taky, otázka je, na jaké generaci :)
@rikuhahl (12.06.2019 20:17): pouze na ubi play a epicu!
@Walome (12.06.2019 20:13): za tejden to určitě vyjde, už nemělo cenu dělat nějaký videjka ;)
@Marcusss (12.06.2019 20:04): prdlajs, maj kulovy.
@Walome (12.06.2019 07:09): Ticho není, pořád probíhají devstreamy. Jeden byl krátce před E3. I když tam ukazovali jen koncept art.
Myslím, že Ubi nechtělo aby BGE2 vzalo vítr z plachet WD apod.
Myslím, že Ubi nechtělo aby BGE2 vzalo vítr z plachet WD apod.
Tak dvojky asi dle ocekavanai - ukazali trailer, "gameplay", a nasledujuci roky ticho po pesine. Co mi to jen pripomina :D
@pajmič (12.12.2018 16:05):
Příběhem to bude prequel. Takže BGE to je, ale to 2 tam moc nesedí.
Onlineovka to není. Přinejmenším ne klasická. Podle toho co zatím naznačují bude možné hrát solo a nebo si do hry přizvat kamarády a spolu třeba řešit questy, eventy atd.
I v případě sdílené instance bych řekl, že to bude jeden z těch příkladů, kdy budeš mít ve své instanci prostě pár hráčů se kterýma se můžeš potkat a třeba v případě nějakého timed eventu spojit síly, ale většinou tam prostě jen budou bez potřeby s nimi interagovat. S klasickým odsinstancováním questových lokací, pokud stejní lidi vstoupí do stejného "dungeonu" atd.
A ano, Ubisoft je nahlavu.
Každopádně obsahem to co ukazujou v tom streamu fakt nezní zle.
Příběhem to bude prequel. Takže BGE to je, ale to 2 tam moc nesedí.
Onlineovka to není. Přinejmenším ne klasická. Podle toho co zatím naznačují bude možné hrát solo a nebo si do hry přizvat kamarády a spolu třeba řešit questy, eventy atd.
I v případě sdílené instance bych řekl, že to bude jeden z těch příkladů, kdy budeš mít ve své instanci prostě pár hráčů se kterýma se můžeš potkat a třeba v případě nějakého timed eventu spojit síly, ale většinou tam prostě jen budou bez potřeby s nimi interagovat. S klasickým odsinstancováním questových lokací, pokud stejní lidi vstoupí do stejného "dungeonu" atd.
A ano, Ubisoft je nahlavu.
Každopádně obsahem to co ukazujou v tom streamu fakt nezní zle.
@pajmič (12.12.2018 16:05): Onlinovky frčej. Nějaký příběh už dneska masu nezajímá.
Zásadní otázka: Proč se to jmenuje Beyond Good & Evil 2 a proč je to onlajnovka? Není ten Ubisoft trochu na hlavu?
Je to lehce updatované gameplay demo co ukazovali na E3. V tom Streamu co je popisku je toho trochu víc i s komentářem.
Prakticky je to pořád v alfě, takže dost věcí tam ještě není dodělaných.
Prakticky je to pořád v alfě, takže dost věcí tam ještě není dodělaných.
@Marcusss (12.12.2018 14:59): Teda ten souboják vypadá dost neobratně.
@Marcusss (12.12.2018 14:59): wow, oni maj i gameplay? :D Tak tomu jsem nevěřil.
@Marcusss (23.06.2017 11:37): Když odzoomoval byl jsem jak.... eh. Další věc, která s tímhle konceptem nebude nikdy dokončená a pokud ano, bude to rozhodně neprázné a nikdy ne nudné. Nebo vás netankuje, že vy jakožto vesmírná opice budete moci rozvážet po vesmíru pizzu? :)
Kdyžtak to video je tady:
https://www.youtube.com/watch?v=MJH5zo_1pfs ;)
https://www.youtube.com/watch?v=MJH5zo_1pfs ;)
@rikuhahl (23.06.2017 08:13): No maj hotový jen engine. Na hře se začíná pracovat až teď :)
Jsem potěšen, že už maj vůbec něco hotovýho, jsem si myslel, že bylo jen to E3 video a teď teprv začnou :) Takže takhle bysme se mohli hry dočkat ještě v tomhle desetiletí ;)
@Paul (22.06.2017 23:37): @montana (22.06.2017 22:48): Predsa, aby sa vývoj pretiahol ešte dlhšie a hra nakoniec i tak vyšla v nehrateľnom štádiu a potrebovala hromadu patchov a updatov. :) Fakt neviem, prečo si niektoré štúdia nedávajú skôr menšie ciele, dobre vieme, ako to často dopadá.