@Peach (01.03.2023 16:52): hmmm, já to vždycky bral jako první dohrání, ale ais máš pravdu
Diskuze
@S4TW (01.03.2023 16:38): " 3. Hraní hry byste měli zahájit až v roce 2023, hry rozehrané dříve se nepočítají, ledaže je rozehrajete znovu od začátku."
Hrála jsem ji od začátku do konce. Nikde není uvedeno, že by to muselo být první dohrání.
Hrála jsem ji od začátku do konce. Nikde není uvedeno, že by to muselo být první dohrání.
@Longin (01.03.2023 16:32): jednou si chci projít všechny klasický RPG, které mám u sebe v top výběru jako maximálně špatná postava... ve hrách jsem totiž vždycky hrozný dobrák (ono se to bohužel ve většině z nich vyplácí, ale i tak mi to je takové přirozenější)...
@Peach (01.03.2023 12:17): ale to mi pak neštymuje ještě jedna věc, jak můžeš mít PST do výzvy, když jsi již dohrála dřív? :D
@Peach (01.03.2023 12:17): ale to mi pak neštymuje ještě jedna věc, jak můžeš mít PST do výzvy, když jsi již dohrála dřív? :D
Zkoušel to někdo hrát za zmrda? Přemýšlím o znovurozehrání v originále za zloděje.
@Peach (01.03.2023 12:17): Ah, to pak ok.
@Peach (01.03.2023 12:17): pak je všechno v pořádku a den je zase o něco hezčí!
@S4TW: @NikoCZ: @Jab:
Ta moje herní doba může být zavádějící, to se omlouvám, ale vztahuje se konkrétně k mému pacifist runu, kde jsem dělala jen nekonflitní optional questy a většinu bojových lokací jen proběhla. Také se jedná o moje celkově třetí dohrání Planescape: Tormentu, takže jsem věděla přesně co dělat pro postup v příběhu (a objevovala jen nové způsoby jak vše vyřešit nekonfliktně).
Moje první hraní bylo také určitě na 50+ hodin.
Ta moje herní doba může být zavádějící, to se omlouvám, ale vztahuje se konkrétně k mému pacifist runu, kde jsem dělala jen nekonflitní optional questy a většinu bojových lokací jen proběhla. Také se jedná o moje celkově třetí dohrání Planescape: Tormentu, takže jsem věděla přesně co dělat pro postup v příběhu (a objevovala jen nové způsoby jak vše vyřešit nekonfliktně).
Moje první hraní bylo také určitě na 50+ hodin.
@NikoCZ (01.03.2023 10:37): mě DE trvalo 51 hodim, asi jsem pomalejší čtenář, i když si tak nepřijdu :)
@Jab (01.03.2023 09:32):
@S4TW (01.03.2023 10:21):
Pár let zpět jsem PT dohrál za cca 22 hodin. Prošmejdil a přečetl jsem komplet vše. Jestliže je člověk velmi rychlý čtenář, tak mi 18 (jak je psáno v komentáři) hodin nepřijde nereálných.
Pro zajímavost - Disco Elysium v angličtině mi trvalo 37 hodin.
@S4TW (01.03.2023 10:21):
Pár let zpět jsem PT dohrál za cca 22 hodin. Prošmejdil a přečetl jsem komplet vše. Jestliže je člověk velmi rychlý čtenář, tak mi 18 (jak je psáno v komentáři) hodin nepřijde nereálných.
Pro zajímavost - Disco Elysium v angličtině mi trvalo 37 hodin.
@Jab (01.03.2023 09:32): jako je pravda, že některé dialogy jsem četl na třikrát, abych pochopil význam (což se ne vždy stejně povedlo), ale i tak de považuji za průměrně rychlého hráče…
@S4TW (01.03.2023 08:49): Taky mě to zarazilo. Skoro mi to až přijde jako škoda.
@Peach (komentář): 17 hodin mi teda přijde dost málo, já mám 38, buď jsi ultra rychlo čtenář nebo nevím :)
@Say (13.02.2022 12:19): Tak potom Numeneru vyskúšaj.
@Say (13.02.2022 12:19): Přesně si popsal můj gameplay druhého dílu. :)
@Jab (12.02.2022 21:58): První díl jsem zabalili v půlce. Už se to začalo cyklit a zábavné souboje se staly rutinou. Bohužel příběh nebyl natolik silný, abych měl důvod hrát dál. Upřímně než jsem se podíval do návodu, měl jsem za to, že budu před koncem. Zjištění že jsem přesně v půlce mě dostalo. Druhý díl má prý větší tah na branku.
@Tulareanus: Chápu na co narážíš. Nechci druhý PST. Spíš hledám příběh, který není casual. Fantasy setting nevyhledávám vůbec. Spíš už se mu vyhýbám.
@Tulareanus: Chápu na co narážíš. Nechci druhý PST. Spíš hledám příběh, který není casual. Fantasy setting nevyhledávám vůbec. Spíš už se mu vyhýbám.
D:OS 2 ?
@Say (12.02.2022 21:46): Numenera je sklamaním pre ľudí, ktorí chceli rovnakú hru ako Planescape Torment, ale zároveň chceli, aby v nich vyvolala "novú" emóciu. :D Je to podobné ako ľudia, ktorí chcú, aby sa nejaká kapela na novom albume neopakovala, ale na druhej strane nemajú radi, keď kapela vlastne nehrá veci podľa šablóny, ktorú poznajú.
Numenera sa síce snaží zabrnkať na strunu nostalgie, ale mne našťastie neprišlo, že by nejak veľmi kopírovala Torment a ide si našťastie svojou cestou. Svoje chybičky má, ale nič radikálne. Druhý Planescape Torment to však (ani v dobrom, ani v zlom) nie je. Pre ľudí, ktorí majú radi extra ukecané neortodoxné príbehy bez tony elfského fantasy patosu to však určite za zahratie stojí.
Numenera sa síce snaží zabrnkať na strunu nostalgie, ale mne našťastie neprišlo, že by nejak veľmi kopírovala Torment a ide si našťastie svojou cestou. Svoje chybičky má, ale nič radikálne. Druhý Planescape Torment to však (ani v dobrom, ani v zlom) nie je. Pre ľudí, ktorí majú radi extra ukecané neortodoxné príbehy bez tony elfského fantasy patosu to však určite za zahratie stojí.
@Say (12.02.2022 21:46): To ani nevím, že tam Avellone něco dělal. Pokud máš s OS pozitivní zkušenost z prvního dílu, tak asi víš, do čeho jdeš. Pokud ne, tak pročti komenty. To stejné platí ale i pro Numeneru.
@Jab (12.02.2022 21:34): DE mám v hledáčku, ale čekám na překlad. U těch hodně ukecaných her, kde není úplně běžná mluva bych trávil čtením a porozumění příliš času. Numenera je prý zklamáním, spíš se chystám na D:OS 2, kde prý Avellone spolupracoval.
@Say (12.02.2022 21:29): Nic není přesně jako PST. Ale jinak zkus Numeneru a hlavně Disco Elysium. Disco lepší jednoznačně.
Dohráno. Jedním slovem bych PS:T nazval jako "očistec". Skvělé dialogy, hlavní motiv a společníci (v BG2 mě vyloženě otravovali, tady naopak). V kontextu příběhu nedává smysl systém D&D, Je vidět, že je to tam v určitých ohledech spíš našroubované, ale to je drobnost.
Nějaká doporučení na hry, kde jsou dialogy a pointa na podobné úrovni?
Nějaká doporučení na hry, kde jsou dialogy a pointa na podobné úrovni?
pravidlo tří: video
Nordom - "Pozor: Morte. Já mám otázku. Co je to pravidlo tří?"
Morte - "Annah, Fall-From-Grace a moje maličkost koupající se v Cimmerianské bahnité ploše."
Nordom - "To konfliktuje s několika předešlými definicemi."
Morte - "Hej. Někteří lidé čtou ten slovník, jiní píšou ho."
Nordom - "Pozornost: Morte. Já mám otázku. Co je osud?"
Morte - "Annah, láhev Furyondianské pálenky , a apartmá v té Hodovní Hale (Městské Hale)."
Nordom - "Rozumím."
Nordom - "Pozor: Morte. Já mám otázku. Co je to pravidlo tří?"
Morte - "Annah, Fall-From-Grace a moje maličkost koupající se v Cimmerianské bahnité ploše."
Nordom - "To konfliktuje s několika předešlými definicemi."
Morte - "Hej. Někteří lidé čtou ten slovník, jiní píšou ho."
Nordom - "Pozornost: Morte. Já mám otázku. Co je osud?"
Morte - "Annah, láhev Furyondianské pálenky , a apartmá v té Hodovní Hale (Městské Hale)."
Nordom - "Rozumím."
@emxd (05.02.2022 22:26): Jj, díky. Ten deník byl přesně to, co jsem zapomněl přečíst.
@Say (05.02.2022 22:16): U toho advokáta je riešených viacero questov. Mimo iné sa môžeš popýtať na dedičstvo, ktoré si u neho uschovala jedna z predošlých inkarnácií (51-AA, pozri nejaký návod, trebárs link). O tom dedičstve sa ale najprv musíš dozvieť z denníku, dodecahedronu, ktorý môžeš nájsť v Civic Festhall v tej súkromnej lóži. Dedičstvo je uložené vo Foundry, advokát ti dá lístok, ktorý ukážes stráži pred Foundry bránou. Na prečítanie toho dodecahedronu sa musíš naučiť jeho jazyk u linguistu.
Inak normálne sa do Foundry vo vanille dostaneš cez Giltspura, ktorý ťa tam pošle s nejakou zásielkou, len v tých Fixpackoch a Restoration Packoch a neviem čom ešte je to zjavne zmenené. (hral som iba vanillu)
Inak normálne sa do Foundry vo vanille dostaneš cez Giltspura, ktorý ťa tam pošle s nejakou zásielkou, len v tých Fixpackoch a Restoration Packoch a neviem čom ešte je to zjavne zmenené. (hral som iba vanillu)
@emxd (05.02.2022 21:20): To už jsem taky splnil (dopis a prsten od Deionarry mám a advokátovi už jsem vstup do Civic Festhall taky zařídil), ale vstup do Slévárny mi to neumožnilo. Stráž mi bránu neotevře.
Aha, už to mám. Zapomněl jsem přečíst dvanáctistěn.
Aha, už to mám. Zapomněl jsem přečíst dvanáctistěn.
@Say (05.02.2022 20:04): Môžeš ísť za tým advokátom v Clerk's Ward porozprávať sa o dedičstvách a získať tak vstup do Foundry. https://torment.fandom.com/wiki/Iannis
Jak se dostat do Slévárny? Giltspur nemá žádnou možnost v dialogu, aby mi dal quest. Kapesník s krví k otevření portálu už mám.
@Say (03.02.2022 17:12): Berie len 1 z tých 6.
@Say (03.02.2022 17:12): Klidně je prodej/zahoď. Vždy je tu EE keeper, pokud bys je potřeboval vrátit.
Nadto co si vzpomínám, tak je opravdu třeba jen jedna a ostatní jsou nadbytečné. Páč hra počítá s tím, že jich budeš mít spíše méně než více.
Nadto co si vzpomínám, tak je opravdu třeba jen jedna a ostatní jsou nadbytečné. Páč hra počítá s tím, že jich budeš mít spíše méně než více.
@emxd (03.02.2022 15:47): Čeština na UB není, na nějaké věty anglicky už jsem narazil.
No, nebere... Vzal mi jednu a možnosti předání dalších nevidím v dialogu s ním.
No, nebere... Vzal mi jednu a možnosti předání dalších nevidím v dialogu s ním.
@Say (03.02.2022 12:01): Inak, odkiaľ máš čestinu na ten Unfinished Business mód? Na ich github stránke nemajú spomenutú čestinu -> https://i.imgur.com/s8Sn5eD.png
https://github.com/Argent77/PST-UB-reloaded
Či kombinuješ čestinu s angličtinou?
K lebkám, Lothar berie len tých 6 lebiek, ktoré sú spomenuté na tej wiki stránke čo si linkol. Ostatné lebky môžeš vyhodiť.
https://github.com/Argent77/PST-UB-reloaded
Či kombinuješ čestinu s angličtinou?
K lebkám, Lothar berie len tých 6 lebiek, ktoré sú spomenuté na tej wiki stránke čo si linkol. Ostatné lebky môžeš vyhodiť.
@Jab (03.02.2022 11:48): Ne, tyto (sekce Quest involvement).
@Say (03.02.2022 11:45): Tyhle? Ty vypadají, že jsou jinak jen k prodeji.
Dotaz ke hře. Mám z Dead nation v inventáři asi 5 hlav. Lothar si vzal jen jednu, ostatní se mi nepodařilo v dialogu předat. Je to nějaký bug, nebo opravdu vezme jen jednu lebku? Zabírá mi to docela dost místa v inventáři, tak bych se toho rád zbavil.
@Red (02.02.2022 18:04): Za to mohl plugin Textare Cache.
@emxd (02.02.2022 18:01): Pravděpodobně něco s UI.menu, které ale nechci rozvrtat kvůli CoverstaionsPotraits.
@Red (02.02.2022 18:04): Za to mohl plugin Textare Cache.
@emxd (02.02.2022 18:01): Pravděpodobně něco s UI.menu, které ale nechci rozvrtat kvůli CoverstaionsPotraits.
Jestli to spolu nesouvisí. Say má prostě nějaký developerský balíček, co rozbíjí scripty ve hře i v diskuzi:D
@Say (02.02.2022 12:05): Hmm, skúsil som ten install order, ale mne to funguje normálne. Nezobrazuje mi to žiadne červené boxy. Tak neviem, asi som si to s niečim pomýlil...
@Say (02.02.2022 13:29): Pardon, administrátorský OT, ale jak se ti daří opakovaně rozbíjet reakce? Mohl bys mi prosím do PM napsat detaily (postup, prohlížeč atd.)? Díky.
<span class="reply mceNonEditable" data-tc-id="w-0.4478470027368905">@Jab (02.02.2022 12:11): Jediné, co jsem odinstaloval tak byl mód upravující keybinds pro kouzla, protože mi zrušil jiné keybinds (quicksave, quickload...). Ale to nemá na čtverečky žádný vliv, ty byly hned od nové hry. Možná to bude mít něco společného s UI mody. Conversations Portraits mají ale u popisu vyloženě napsané, že po reinstalu/odinstalaci už to u uložených pozic nebude fungovat. Tak do toho radši nechci rýpat.
@Say (02.02.2022 12:05): Jakmile začneš hru, tak už by si měl hrát jen s tím, co si tam měl instalovaného při tom jejím začátku a nic neměnit. Jinak ti to může rozházet hru do nějaké míry. Když začneš s novým NO, tak tam ty červené nuly (či co to má být) také máš?
Je mi divné, že by problém byl v té tweak anthalogy a onom zvýšeném stackování předmětů. Jakkoliv to tak na první pohled vypadá, tak zrovna tohle je část modu, která je asi nejvíce vyzkoušená a prověřená.
Je mi divné, že by problém byl v té tweak anthalogy a onom zvýšeném stackování předmětů. Jakkoliv to tak na první pohled vypadá, tak zrovna tohle je část modu, která je asi nejvíce vyzkoušená a prověřená.
<span class="reply mceNonEditable" data-tc-id="w-0.9133252367742496">@emxd (01.02.2022 17:37):
weidu.log
// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~HIDDENGAMEPLAYOPTIONS/HIDDENGAMEPLAYOPTIONS.TP2~ #0 #0 // Install all Hidden Gameplay Options at once: 3.0
// Recently Uninstalled: ~HIDDENGAMEPLAYOPTIONS/HIDDENGAMEPLAYOPTIONS.TP2~ #0 #103 // Update key bindings -> for priest and mage spells: 3.0
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #60 // Uprava animace zbrani: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2090 // Zmena zkusenostniho stropu -> Odstranit limit zkusenosti: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2210 // Change Grandmastery Bonuses -> Prave velmistrovstvi ve zbrani (Baldurdash): v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2240 // Upravena THAC0 tabulka: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2261 // Uprav tabulku sesilani kouzel pro magy -> PnP tabulka: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2271 // Uprav tabulku sesilani kouzel pro bardy -> PnP tabulka: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2281 // Uprav tabulku sesilani kouzel pro kleriky -> PnP tabulka: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2390 // Paladins Use Icewind Dale-Heart of Winter Spell Tables (grogerson): v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2400 // Rangers Use Icewind Dale-Heart of Winter Spell Tables (grogerson): v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3020 // Vsechny predmety identifikovane: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3030 // Jednoduche uceni kouzel -> 100% nauceni kouzel: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3080 // Increase Ammo Stack Size -> Neomezene skladani streliva do jednoho slotu: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3090 // Increase Gem and Jewelry Stacking -> Neomezene skladani drahokamu a sperku do jednoho slotu: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3100 // Increase Potion Stacking -> Neomezene skladani lektvaru do jednoho slotu: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3110 // Increase Scroll Stacking -> Neomezene skladani svitku do jednoho slotu: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3200 // Prodejne hole, kyje a praky (Icelus): v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3262 // Recoverable ammunition -> 75% chance to recover after a successful hit: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3273 // Recoverable throwing weapons -> 100% chance to recover after a successful hit: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3320 // No Depreciation in Stores: v9
~POWEROFBELIEF/SETUP-POWEROFBELIEF.TP2~ #0 #0 // Power of Belief: 0.1
~A7-RESIZEABLECOMBATLOG/SETUP-A7-RESIZEABLECOMBATLOG.TP2~ #0 #0 // Freely resizeable combat log: 1.3
~JOURNALPORTRAITCONVERSATIONS/SETUP-JOURNALPORTRAITCONVERSATIONS.TP2~ #0 #200 // Modify PSTEE UI.Menu: 0.51
~JOURNALPORTRAITCONVERSATIONS/SETUP-JOURNALPORTRAITCONVERSATIONS.TP2~ #0 #210 // Use PSTEE Bestiary Portraits for dialogue: 0.51
~PST-UB-RELOADED/PST-UB-RELOADED.TP2~ #0 #0 // All Recommended PS:T Unfinished Business Components: v1.5
~PST-UB-RELOADED/PST-UB-RELOADED.TP2~ #0 #50 // Expanded Deionarra's Truth Mod: v1.5
weidu.log
// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~HIDDENGAMEPLAYOPTIONS/HIDDENGAMEPLAYOPTIONS.TP2~ #0 #0 // Install all Hidden Gameplay Options at once: 3.0
// Recently Uninstalled: ~HIDDENGAMEPLAYOPTIONS/HIDDENGAMEPLAYOPTIONS.TP2~ #0 #103 // Update key bindings -> for priest and mage spells: 3.0
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #60 // Uprava animace zbrani: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2090 // Zmena zkusenostniho stropu -> Odstranit limit zkusenosti: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2210 // Change Grandmastery Bonuses -> Prave velmistrovstvi ve zbrani (Baldurdash): v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2240 // Upravena THAC0 tabulka: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2261 // Uprav tabulku sesilani kouzel pro magy -> PnP tabulka: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2271 // Uprav tabulku sesilani kouzel pro bardy -> PnP tabulka: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2281 // Uprav tabulku sesilani kouzel pro kleriky -> PnP tabulka: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2390 // Paladins Use Icewind Dale-Heart of Winter Spell Tables (grogerson): v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #2400 // Rangers Use Icewind Dale-Heart of Winter Spell Tables (grogerson): v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3020 // Vsechny predmety identifikovane: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3030 // Jednoduche uceni kouzel -> 100% nauceni kouzel: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3080 // Increase Ammo Stack Size -> Neomezene skladani streliva do jednoho slotu: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3090 // Increase Gem and Jewelry Stacking -> Neomezene skladani drahokamu a sperku do jednoho slotu: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3100 // Increase Potion Stacking -> Neomezene skladani lektvaru do jednoho slotu: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3110 // Increase Scroll Stacking -> Neomezene skladani svitku do jednoho slotu: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3200 // Prodejne hole, kyje a praky (Icelus): v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3262 // Recoverable ammunition -> 75% chance to recover after a successful hit: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3273 // Recoverable throwing weapons -> 100% chance to recover after a successful hit: v9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #1 #3320 // No Depreciation in Stores: v9
~POWEROFBELIEF/SETUP-POWEROFBELIEF.TP2~ #0 #0 // Power of Belief: 0.1
~A7-RESIZEABLECOMBATLOG/SETUP-A7-RESIZEABLECOMBATLOG.TP2~ #0 #0 // Freely resizeable combat log: 1.3
~JOURNALPORTRAITCONVERSATIONS/SETUP-JOURNALPORTRAITCONVERSATIONS.TP2~ #0 #200 // Modify PSTEE UI.Menu: 0.51
~JOURNALPORTRAITCONVERSATIONS/SETUP-JOURNALPORTRAITCONVERSATIONS.TP2~ #0 #210 // Use PSTEE Bestiary Portraits for dialogue: 0.51
~PST-UB-RELOADED/PST-UB-RELOADED.TP2~ #0 #0 // All Recommended PS:T Unfinished Business Components: v1.5
~PST-UB-RELOADED/PST-UB-RELOADED.TP2~ #0 #50 // Expanded Deionarra's Truth Mod: v1.5
@Fingon (01.02.2022 16:50): Jako bych nic neřekl... nenapsal;-) (to jsem si ještě říkal, proč to Say tak zvyrazňoval...)
@Say (01.02.2022 12:38): Len tak zo zvedavosti, aký máš weidu.log? :) (v složke, kde máš PST:EE nainštalované). Niečo sa mi zdá, že aj ja som mal podobný problém, kedysi dávno, ale za b*** si neviem spomenúť.
@Say (01.02.2022 12:38): Ty předměty s čísly se dají stackovat, když jich máš víc
Netušíte, proč mám přes čísla množství předmětů v inventáři červené boxy? Screen
Mody: Tweaks, UB, Resizable comabt log, Hidden Options, Power of Believ, Journal Portait conversations.
Mody: Tweaks, UB, Resizable comabt log, Hidden Options, Power of Believ, Journal Portait conversations.
Red (31.01.2022 01:32) : Mám to rozehrané asi od roku 2004, kdy jsem došel cca do půlky. No a teď se k tomu vracím, akorát jedu od začátku, protože ze staré verze nemůžu zprovoznit savy (Widescreen), EE se zdá technicky kompatibilnější se současným HW/SW a hlavně si už moc nepamatuji obsah. A jak je člověk starší, tak to i jinak vnímá.
@Jab (27.01.2022 19:05): Je to tak - Unfinished Business pre EE :)
@Say (30.01.2022 23:36): Překvapilo mě, že nemáš fajfku. Že by se k tomu schylovalo? :)
Hm... Tahle hra zraje jako víno. Šmakuje velmi.
@John Mirra (27.01.2022 19:03): Od roku 2008. ;) http://www.spellholdstudios.net/ie/pst-ub
Je i tuším verze pro Enhanced Edition někde na fóru beamdogu.
Je i tuším verze pro Enhanced Edition někde na fóru beamdogu.