Diskuze
@Hrdlodus (25.04.2023 06:29): Mě to divné nepřijde, když je rackův panoš a pak ještě odhalení, že je jeho syn.
Statistiky čerstvosti mlíka mají význam, protože v reálu člověk zkyslé mléko pozná tím že ho očichá, nebo že se napije. A řekne si - na pití ještě jo, do kafe spíš už ne, do těsta ještě v pohodě. Tohle hra nikdy nenasimuluje, takže si musí pomáhat statistikou. Když to nedělá, tak je právě problém s tím, že sebou tahám meč který vypadá impozantně, ale je k ničemu. Přitom v reálu bych poznal že je nevyvážený, nebo naštíplý, nebo z měkkého materiálu.
No to mi připomnělo, jak byznysnan vždycky poznal, že je něco kradený... Celkem čuch.
@Gordon (24.04.2023 13:47): Myslel jsem to tak, že jim není divné, že jsem oblečen lépe než rychtář. Ano, chovají se ke mně uctivě - to postavy vnímají, ale není jim divné, jak je možné, že kovářovic kluk nosí brnění rytíře.
(A ne, nekladu na hru kdovíjaké nároky, naopak zírám, co všechno do hry vývojáři zakomponovali. Jen říkám, že hráč musí odhalit, jak ten svět funguje. Z toho důvodu mi nedělá problém reloadovat, když se mi něco nepovede, pokud je to z důvodu, že jsem neznal mechaniku hry.)
(A ne, nekladu na hru kdovíjaké nároky, naopak zírám, co všechno do hry vývojáři zakomponovali. Jen říkám, že hráč musí odhalit, jak ten svět funguje. Z toho důvodu mi nedělá problém reloadovat, když se mi něco nepovede, pokud je to z důvodu, že jsem neznal mechaniku hry.)
@Walome (24.04.2023 10:26): S modem na váhu pěnez si hned rozmyslíš, jestli sebou tahat plný měšec nebo pytel zbroje.
@Hrdlodus (24.04.2023 10:57): Ale však na dobré oblečení hra bere zřetel, máš větší respekt.
@Hrdlodus (24.04.2023 10:57): Ale však na dobré oblečení hra bere zřetel, máš větší respekt.
U těch statistik je ten problém, že hráč netuší, co všechno v tom herním světě funguje.
Jestli plížení v černé tunice je lepí než v brnění. Jestli kvůli zvukům a jestli kvůli barvě.
Já třeba až po mnoha hodinách poprvé navštívil lázně, protože jsem netušil, že když se jen oplachuji v sudu, tak smrdím a postavy to vnímají. Ale že naopak není nikomu divný, že prodávám už třicátou zbroj a jako vesnický kluk jsem oblečen lépe než rychtář.
Ale ano - je to dobrá připomínka to s těmi čísly.
Jestli plížení v černé tunice je lepí než v brnění. Jestli kvůli zvukům a jestli kvůli barvě.
Já třeba až po mnoha hodinách poprvé navštívil lázně, protože jsem netušil, že když se jen oplachuji v sudu, tak smrdím a postavy to vnímají. Ale že naopak není nikomu divný, že prodávám už třicátou zbroj a jako vesnický kluk jsem oblečen lépe než rychtář.
Ale ano - je to dobrá připomínka to s těmi čísly.
@Sasakr (komentář): mým NPC chyběly hlavy, kam se na to hrabeš.
Mně přišla škoda, že jsem mohl mít v kapse 10 brnění a 20 mečů, klidně bych udělal "RPG" bez toho abych musel sbírat kdejakou blbost abych ji mohl pak prodávat. A s těma statistikama to je zajímavý postřeh.
Mně přišla škoda, že jsem mohl mít v kapse 10 brnění a 20 mečů, klidně bych udělal "RPG" bez toho abych musel sbírat kdejakou blbost abych ji mohl pak prodávat. A s těma statistikama to je zajímavý postřeh.
Tak párky mám, jsem připraven na tu čočku, co tu dostanu :-D
Břídilové... 523,6hod! Ale je to za dva úplné průchody a něco málo k tomu.
Tak se musím opravit, mám v tom 124 hodin, víc jsem měl jen ve Witcherovi 3
@musa (23.04.2023 13:34): Bacha na to:
Je zádumčivý..
Je zádumčivý..
Přinesl na Talmberk benzín..
Přinesl na Talmberk sirky..
Je zádumčivý..
Je zádumčivý..
Přinesl na Talmberk benzín..
Přinesl na Talmberk sirky..
[neexistující příspěvek]: Děláte, jako bych to proglitchoval za 2 hodiny. Zábavu bych si ničil akorát tak, že bych tomu věnoval víc času. Stejně jsou ty questy víceméně furt to samé dokola. Mně tohle stačilo.
Já mám na Steamu víc než 230h, 1 projití se všemi DLC.
Průchod za 40 hodin bude ořezaný zážitek bez dlouhých prolézání houštin, zádumčivých pohledů na šišky rozesetých mezi stromy, kochání se výhledy z vrcholků skal, rozjímání v zelených hvozdech atd.
Průchod za 40 hodin bude ořezaný zážitek bez dlouhých prolézání houštin, zádumčivých pohledů na šišky rozesetých mezi stromy, kochání se výhledy z vrcholků skal, rozjímání v zelených hvozdech atd.
Kdybych strávil v jedné hře 200 hodin, tak za rok odehraju jednu hru. Skoro celou :-D
Já 200, taky se všemi sidequesty a DLC. A hardcore modem, takže bez fast travelu.
Nechápu to speedrunnerství tady :)
Nechápu to speedrunnerství tady :)
Já mám 99 hodin se všemi sidequesty a DLC.
333 hodin, dvakrát dohrané.
Já mám 147h 18m. Hrál jsem jen jednou a bez dlc. Ale to jsem já, no:)
@Sasakr (23.04.2023 00:41): 40 hodin mi prostě přijde na takovou hru dost málo, já tam nechal nějakých 100 hodin se všemi DLC, které jsou ale tak maximálně na 30 hodin a to se považuji spíš za rychlejšího hráče, respektive rozhodně nejsem koc kochací typ :)
@S4TW (23.04.2023 00:30): Pochybuju, že je na světě člověk, co to prošel bez jakýchkoliv sidequestů. Vím, že je tam psané jako 41 za main, ale dávaj to tam lidi a já nevěřím, že někdo jel od hlavní mise k další hlavní.
Fast travel jsem používal hojně (ale těch bodů je tak málo, že jsem stejně byl furt v sedle), konverzace jsem samozřejmě poslouchal.
Fast travel jsem používal hojně (ale těch bodů je tak málo, že jsem stejně byl furt v sedle), konverzace jsem samozřejmě poslouchal.
@Sasakr (22.04.2023 22:43): 41 hodin je průměr právě u průchodu hlavním příběhem… na tu hru je to fakt málo času, ale jestli třeba skipuješ konverzace, používáš jen fast travel nebo jedeš jen minimum side questů, tak asi jo
@S4TW (22.04.2023 00:20): Nejel, ale to asi nikdo nehrál tak, že by šel jen po hlavních. Hlavních je 29. Ale ono taky není quest jako quest. Třeba ten klášter, kde chci dostat toho felčara na bojiště, v tom jsem ztrávil snad x hodin.
@S4TW (22.04.2023 00:20): 42 questů asi nebude jen hlavní příběh bych řekl, určitě něco přibral.
@Sasakr (21.04.2023 21:59): takže jsi jel jen hlavní příběh? Nebo kde jsi vzal těch 41 hodin?
@S4TW (21.04.2023 09:09): Wut? Průměrně to lidem trvalo 41 hodin. Já to zvládl za 82 % času. To sice značí trochu rychlejší průběh, ale těžko speedrun.
@strejdafido (21.04.2023 19:03): Bavila, ale za mě trochu kvantita na úkor kvality. Uvidíme, jestli se dokopu ke komentáři.
Byl jsem celkem přesvědčen o 80 %, ale ten konec mě tak vytočil :-D Ještě uvidím.
@strejdafido (21.04.2023 19:03): Bavila, ale za mě trochu kvantita na úkor kvality. Uvidíme, jestli se dokopu ke komentáři.
Byl jsem celkem přesvědčen o 80 %, ale ten konec mě tak vytočil :-D Ještě uvidím.
Je škoda, že to měl tak rozbitý.
@Sasakr (21.04.2023 01:53): tebe ta hra musela vyloženě bavit :-)
@Sasakr (21.04.2023 01:53): ty speedrunuješ?
Je to za mnou. Splněno 42 questů, herní doba 1,4 dne. Víc vidět nepotřebuju.
Podělanej Talmberg mi hnul žlučí. Vylezu na hradby, hra crashla. Nevadí, stane se. Projdu bitvu bez problému, ani se moc nesnažím. No a při animaci, kde vyzýváme toho profesora Quirrella ve věži, aby se vzdal, to zase crashlo. No tak tedy do třetice a to už jsem byl vytočenej. A najednou problém, zůstal nesmrtelnej Bořek, já a snad 12 neprátelských NPC. No povraždit se mi je pochopilteně nepodařilo. Dávám tomu další dva pokusy. Výsledek stejný. Zkouším to různě ochcat, jít rovnou na nádvoří, ale nakonec to muselo přes cheat. Teď návody jsou dost kusé, takže než jsem zjistil, co tam napsat... nakonec jde celá mise udělat jedním mohutným cheatem, co zabije vše v dosahu, aniž by člověk vůbec lezl na hradbu. Začne animace a asi jsem ji viděl skoro celou. Crashlo to, když jsme za nimi koukali, jak jedou na koních. To už jsem se vytočil, odstranil DXVK, Reshade (s kterými jsem to dosud hrál a za celou dobu to crashlo jen párkrát), znova cheatem dokončil misi a animaci pak raději skipnul. No co vám budu povídat, 2 hodiny v prdeli. Hlavně nechápu, proč jsem to poprvé prošel s prstem v nose a při dalších pokusech jsem to nebyl schopen dát. A ještě to musí být zrovna ten combat, kterej je na celý hře to nejtopornější a nejotravnější. A já to jel xkrát a strávil v tom přes hodinu. Lahůdka.
Podělanej Talmberg mi hnul žlučí. Vylezu na hradby, hra crashla. Nevadí, stane se. Projdu bitvu bez problému, ani se moc nesnažím. No a při animaci, kde vyzýváme toho profesora Quirrella ve věži, aby se vzdal, to zase crashlo. No tak tedy do třetice a to už jsem byl vytočenej. A najednou problém, zůstal nesmrtelnej Bořek, já a snad 12 neprátelských NPC. No povraždit se mi je pochopilteně nepodařilo. Dávám tomu další dva pokusy. Výsledek stejný. Zkouším to různě ochcat, jít rovnou na nádvoří, ale nakonec to muselo přes cheat. Teď návody jsou dost kusé, takže než jsem zjistil, co tam napsat... nakonec jde celá mise udělat jedním mohutným cheatem, co zabije vše v dosahu, aniž by člověk vůbec lezl na hradbu. Začne animace a asi jsem ji viděl skoro celou. Crashlo to, když jsme za nimi koukali, jak jedou na koních. To už jsem se vytočil, odstranil DXVK, Reshade (s kterými jsem to dosud hrál a za celou dobu to crashlo jen párkrát), znova cheatem dokončil misi a animaci pak raději skipnul. No co vám budu povídat, 2 hodiny v prdeli. Hlavně nechápu, proč jsem to poprvé prošel s prstem v nose a při dalších pokusech jsem to nebyl schopen dát. A ještě to musí být zrovna ten combat, kterej je na celý hře to nejtopornější a nejotravnější. A já to jel xkrát a strávil v tom přes hodinu. Lahůdka.
Útěk z druhého tábora šmejdů... stráž potichu sejmu, vezmu si její hadry a zbroj, co mi zakrývá celý obličej a přesto mě ostatní okamžitě poznají? Wtf?
Ten klíč od truhly po dobytí tábora, co leží na stole, k něčemu je nebo ne? Do truhly jsem se dostal i bez něj.
Ten klíč od truhly po dobytí tábora, co leží na stole, k něčemu je nebo ne? Do truhly jsem se dostal i bez něj.
Zajímavé , Jen ta voda co teče do kopce a její odlesky mi moc neštimují. a taky mi tam chybí šišky. :-D
@musa (13.04.2023 08:20): Tak to nepřipadalo v úvahu.
@Sasakr (13.04.2023 01:45): on by ti tu kostku dal sám na rozloučenou, kdybys ho nechal jako polepšeného hříšníka jít svou cestou
Načtu save a najednou mrtvola Toníka má kostku u sebe. Tak čapnu kostku a zdrhám do bažin k lapkům. Pak to vyrazím naprášit Rackovi, najednou překážka na cestě a prsk... dostal jsem čočku a death. Karma, říkám si. Zjevím se znovu v klášteře. Tak načtu ještě starší save a říkám si, že to bylo znamení a že to tedy projedu "poctivě" (pokud poctivě znamená že vím, že svatej je Tonda a že v kuchyni mají ten prima klíč). Od fízla jsem dostal sprdung, že jsem nebyl na mši, i když jsem tam byl. A to je tentýž fízl, který po nocích chlastá. Nevím, proč nebyla dialogu možnost "prásknout to všem". Odkroutil jsem si dvoje ukrutně nudný alchymie a dvojí latinu, v který jsem prý pokaždý pohořel, za což se mi zvýšila reputace. No ale fakt ten švabach nešel číst. Pak jsme konečně mohli efektně rozprsknout krev po kostele a zdrhnout. Pak ho stačilo zradit, nechat zavřít, zjistit, že kostku stejně neseženu a tudíž se následně prohnout u lapků. Takže po třech večerech klášter úspěšně za mnou :-D
[neexistující příspěvek]: https://www.youtube.com/watch?v=tlns5PsGrIM
@Sasakr (12.04.2023 22:28): Si za polovinou u hry, která má při normálním hraní tak 80 až 100 hodin, tož tak.
[neexistující příspěvek]: Mafia. Nebo ustřelení kol žlutého Lassiteru. Nebo zkratka v závodě. Spousta misí v Mafii měla někde schovanej ultimátní předmět/trik, který tu misi udělal banální.
@Gordon (12.04.2023 14:34): Mám tam 28 hodin a konec v nedohlednu. To není úplně speedrun :-D Problém není pomalost, ale tohle je zdlouhavé, a to není totéž.
@Gordon (12.04.2023 14:34): Mám tam 28 hodin a konec v nedohlednu. To není úplně speedrun :-D Problém není pomalost, ale tohle je zdlouhavé, a to není totéž.
@Sasakr (12.04.2023 11:50): Ber to tak, že předání spravedlnosti by stejně nevyřešilo tvůj problém. Racek nechce Antonína, Racek chce ty vejš. Takže bys pak stejně musel řešit to, co se po tobě doopravdy chce. Ale jako jo, neříkám, že by nemohla cesta vést i tudy, jeho uvězněním a potrestáním, ovšem to není hlavní cíl :)
@Sasakr (12.04.2023 10:27): Třeba to, že církevní život v klášteře nepodléhá světskému zákonu. Takže i kdyby si s tím šel třeba za králem Václavem, tak nemůže hnout brvou.
Tohle je pomalá hra, kterou ty chceš mít rychle odehranou.
Tohle je pomalá hra, kterou ty chceš mít rychle odehranou.
@musa (12.04.2023 11:32): Já vím, co ta hra chce, abych udělal. Ale nedává to logiku. Když se mi přizná, picnu ho, čapnu ho, předám spravedlnosti. Jakýkoliv cavyky kolem to odsouvají dál od toho, co by kdokoliv z nás reálně v jeho situaci dělal. Což je divný, protože dosud jsem s postupem nejmenšího odporu, čili tak, jak bych to v reálu dělal já, neměl problém. A tady je to překombinovaný.
Ale stejně ten klíč schovanej v kuchyni, to mi tak připomnělo třeba nůž schovanej v hotelu Corleone, díky kterýmu šla celá mise udělat stealth :-D Prostě jedna malinká věc, co tak moc pomůže.
Ale stejně ten klíč schovanej v kuchyni, to mi tak připomnělo třeba nůž schovanej v hotelu Corleone, díky kterýmu šla celá mise udělat stealth :-D Prostě jedna malinká věc, co tak moc pomůže.
@Sasakr (12.04.2023 10:27): protože když to s ním rozpovídáš, půjde s tebou, kostku dostaneš, můžeš se rozhodnout co s ním a ještě ten útěk z kláštera hezky nafingujete. Elegantnější a lepší zážitek než ho přivádět do mdlob:).
@musa (12.04.2023 10:19): Tonda se mi přizná. Vím, že je to ten, koho hledám. Omráčím ho, vypadnu s tím z kláštera a chci ho předat spravedlnosti. Co je na tom sakra nerealistickýho? :-D
@Sasakr (12.04.2023 00:21): co máš dělat? No já bych řekl nezkoušet to občůrat a odehrát to normálně. Když odhalíš toho správnýho a dobře to s ním zkoulíš, půjde s tebou dobrovolně, pokusy o únos nejsou potřeba.
Tak ono to v těch klášterech nějak takhle chodila, už z pohledu tehdejšího běžného člověka to byl značně omezující způsob života, z pohledu dnešního pak těžko pochopitelnej. Takže když tam hráč naběhne s manýry největšího borce z okolí, logicky s tou snahou KCD o realističnost narazí.
Tak ono to v těch klášterech nějak takhle chodila, už z pohledu tehdejšího běžného člověka to byl značně omezující způsob života, z pohledu dnešního pak těžko pochopitelnej. Takže když tam hráč naběhne s manýry největšího borce z okolí, logicky s tou snahou KCD o realističnost narazí.
Heh, tak to jsem to za dnešek moc neposunul.
Pokus číslo 1 - vyzpovídat Tondu, ten kápnul božskou. Pak do kuchyně pro klíč, dostat se ven a jít ho naprášit Rackovi. Ale ouha - toho to nezajímalo, resp. říct mu to nešlo. Divný. Tudy cesta nvede.
Pokus číslo 2 - druhá nejlogičtější cesta: Skočit do kuchyně pro klíč, abych se dostal ven, pak omráčit Toníka ve spánku, čapnout ho na záda a vytáhnout ven z kláštera. Ale ouha, hra vůbec nemá radost z toho, že vím, kdo je svatej a že jsem připraven ho předat zákonu. Tělo nejde hodit na koně, což mě brutálně překvapilo. A žádná možnost ho předat zákonu. Navíc ještě u sebe neměl tu podělanou kostku. Takže tudy cesta taky nevede.
Pokus číslo 3 - omráčit Toníka během dne a pak mu rozdupat hlavu. Kostku zase neměl.
Nevím no, tu kostku jsem chtěl, ale když ji bůh ví proč furt nemá u sebe, tak co mám dělat?
Pokus číslo 1 - vyzpovídat Tondu, ten kápnul božskou. Pak do kuchyně pro klíč, dostat se ven a jít ho naprášit Rackovi. Ale ouha - toho to nezajímalo, resp. říct mu to nešlo. Divný. Tudy cesta nvede.
Pokus číslo 2 - druhá nejlogičtější cesta: Skočit do kuchyně pro klíč, abych se dostal ven, pak omráčit Toníka ve spánku, čapnout ho na záda a vytáhnout ven z kláštera. Ale ouha, hra vůbec nemá radost z toho, že vím, kdo je svatej a že jsem připraven ho předat zákonu. Tělo nejde hodit na koně, což mě brutálně překvapilo. A žádná možnost ho předat zákonu. Navíc ještě u sebe neměl tu podělanou kostku. Takže tudy cesta taky nevede.
Pokus číslo 3 - omráčit Toníka během dne a pak mu rozdupat hlavu. Kostku zase neměl.
Nevím no, tu kostku jsem chtěl, ale když ji bůh ví proč furt nemá u sebe, tak co mám dělat?
@Brasikona (11.04.2023 10:55): Jsou divní, klášter byl super! Větší vopruz ve hře snad nebyl :-)
@Gordon (11.04.2023 11:37): Alebo to bol nejaký bug a ty si s tým nemal problém.
@M.a.t.t. (11.04.2023 11:21): Spíš si to jen špatně časoval, mě naopak vždy čas přebýval.
@Brasikona (11.04.2023 10:55): Neviem sa vyjadriť za všetkých, no mňa osobne by bavilo podstatne viac, ak by v ňom hra fungovala podstatne benevolentnejšie. Hoci som sa snažil všemožne dodržiavať časové limity, bez priameho posúvania času to pôsobí trochu otravne a s ním sa zase môže ľahko stať, že hráč nevyjde z nejakej miestnosti úplne na čas a hneď ťa začne po kláštore prenasledovať mních, že si porušil pravidlá a chce ťa hodiť na samotku. Dá sa mu síce vyhýbať, no pôsobí to absurdne. To sa mi od nejakého momentu dialo pravidelne a dokonca som skúsil aj úplný reload, čo nijak zvlášť nepomohlo. Tak neviem. Skrátka dobrý nápad ale to prevedenie mi prišlo v čase hrania trochu nešťastné.