Po letech jsem teď přišel na to, že mi tahle hra roky blokovala přes osmdesát giga i po odinstalování. A to jsem ji hrál jen pár hodin. Skvělá práce Bethesdy. Hned ten jejich vir ohodnotím. :)
Diskuze
@StriderCZ (16.04.2023 14:55): Měl jsi to dat do zajímavosti, ze existuje na hru CZ Ai překlad a odkaz na zdroj :)
@M.a.t.t. (16.04.2023 14:08): To mi přijde krapet sprosté a zpátečnické.
edit: Aha, tak jestli to tam bylo formou reklamy na kanál a neodkazovalo to přímo na download češtiny, tak ok.
edit: Aha, tak jestli to tam bylo formou reklamy na kanál a neodkazovalo to přímo na download češtiny, tak ok.
@StriderCZ (16.04.2023 14:55): Dostal si verejné oznámenie, dostal si upozornenie od viacerých členov tímu argumenty, prečo nie. Navyše tá forma niekoľkých clickbaitov by nebola dovolená, aj keby išlo o ľuďmi robenú češtinu. Keby tebe alebo Rudovi šlo o češtinu, tak to riešite inak, takto ide iba o pofidérne clickbaitové promo jedného kanála, ktoré na DH fakt nepotrebujeme.
@Tulareanus (16.04.2023 14:50): Aha...už jsem se chtěl nahlásit, ale pozdě. No nic, třeba databáze jednou začne dělat web o hrách pro všechny hráče.... Do té doby: pá pá
@StriderCZ (16.04.2023 14:43): Matt je člen tímu. A stanovisko tímu sa nezmenilo, AI češtiny v odkazoch na DH nechceme. Dôvody boli mimo iného konkrétne rozpísané v diskusii k hre Red Dead Redemption 2.
EDIT: Nehovoriac o tom, že link ani nie je na stiahnutie, ale odkazuje na stránky paranského ráje, kde keď si klikne človek na odkaz, tak ho to odkáže na youtube kanál alebo video, kde až potom sa dozvie ako si to stiahnuť. To je ako indický clickbait. Poprosím ťa tieto linky na dh fakt nepridávať.
EDIT: Nehovoriac o tom, že link ani nie je na stiahnutie, ale odkazuje na stránky paranského ráje, kde keď si klikne človek na odkaz, tak ho to odkáže na youtube kanál alebo video, kde až potom sa dozvie ako si to stiahnuť. To je ako indický clickbait. Poprosím ťa tieto linky na dh fakt nepridávať.
@M.a.t.t. (16.04.2023 14:08): Uvidím, třeba změnili názor. Každopádně jsem odkaz dostatečně popsal, aby se někdo nespletl. A ban zatím nikdo nedostal.
@Gordon (16.04.2023 13:18): Uz skôr padlo verejné oznámenie, že DH tím je (zatiaľ) proti linkovaniu podobného obsahu v odkazoch.
@StriderCZ (16.04.2023 06:10): Dej ho do odkazů, ale připiš tam třeba, že se jedná o strojový překlad, aby pak někdo nebyl zklamaný.
Krátký report: čeština funguje, na editaci (zejména položek v menu) se pracuje, ban nikdo nedostal, zatím jsem nezaznamenal negativní reakce (maximálně někdo napíše, že ji po cca 1000 hodinách ve hře nepotřebuje).
Dal bych odkaz na stažení, ale obávám se, že by byl smazán, protože ....
Dal bych odkaz na stažení, ale obávám se, že by byl smazán, protože ....
@StriderCZ (13.04.2023 10:43): tak ono asi není zas tak složitý porovnat pracnost překladu od pár lidí, kteří to dělají postaru a práci někoho, kdo i podle tvých slov neumí jazyk žádný a jen to frka do překladače. Dostat ty texty do hry by pak už mělo být pro obě skupiny stejně náročné.
Jedná práce trvá rok/y a druhá týden? A AI obecně zas tak dobře neprekladá. Jednoduché texty ano. Ty dává bez problémů, ale různé fráze anslangove výrazy jsou obvykle tragédie.
Hele mě je to obecně fuk. Jednou se třeba i ta AI vyladi že bude překládat online správně a pak win win. Absolutně nemám nic proti tomu aby se AI na překlady používala. Jen si k tomu ale pak někdo musí sednout a dělat tuny korektur. Což asi někdo kdo jazyk neumí neudělá. A navíc to vydává za práci a chlubí se jak je schopnej všechno překládat. Ne je schopnej dát ty texty do překladače. On neprekladá.
Jedná práce trvá rok/y a druhá týden? A AI obecně zas tak dobře neprekladá. Jednoduché texty ano. Ty dává bez problémů, ale různé fráze anslangove výrazy jsou obvykle tragédie.
Hele mě je to obecně fuk. Jednou se třeba i ta AI vyladi že bude překládat online správně a pak win win. Absolutně nemám nic proti tomu aby se AI na překlady používala. Jen si k tomu ale pak někdo musí sednout a dělat tuny korektur. Což asi někdo kdo jazyk neumí neudělá. A navíc to vydává za práci a chlubí se jak je schopnej všechno překládat. Ne je schopnej dát ty texty do překladače. On neprekladá.
@Cobot (13.04.2023 10:38): Oceňuji, jak lidé co o věcech nic neví mají okamžitý, neprůstřelný názor . Bravo. Zkus si za pomoci ctrl c, ctrl V přeložit jakoukoliv hru a pak mudruj...
Mě na tom baví jak se podobně překlady pomocí AI vydávají za "mraky práce". Je teda asi fakt že furt dokola mačkat Ctrl+C a Ctrl+V a k tomu nějaké to další klikání člověka unaví. Oni tu hru v podstatě znovu naprogramovali :)
@Gordon (12.04.2023 23:37): hra má 950 000 řadek ...překlad musí být strojový. A i když je strojový, dal mraky práce a stál i nějaké peníze, bo Deepl vám takové kvanta textu zadarmo nepřeloží. Každopádně AI špatně překládá jednotlivá sliva, zejména v menu. Dlouhé texty, dopisy, dialogy jsou přeloženy luxusně. A to je to na co se těším, bo hrát s google překladačem v mobilu byl vážně vopruz Na opravách se pracuje, ale je jasné že když budeš chtít psa bít, hůl si vždy najdeš. Takže položky v nemu se opraví co nejdříve. A až vyjde další DLC, tak se hra zase přeloží. Více ve videu, pokud to někoho zajímá..
@Charllize (12.04.2023 22:23): Já se zas obavám že to bude takový ten češtín strojový.
@M.a.t.t. (12.04.2023 23:07): MMORPG nehraji, tudíž by mě to ani nenapadlo. Dobrý point, nicméně nelze upřít snahu.
Pro mě to není (ne, že bych neměl rezervy v AJ), ale ruku na srdce před 15 lety bych dal nevím co za CZ překlad RPG. Jinak souhlasím s @Tulareanus: který někde jinde, v jiném čase, zmiňoval, že hrát hry v AJ je dobrý způsob jak se naopak naučit AJ. Min. u her kde je hodně textu, ale zase na druhou stranu chápu, že tu jsou a stále budou lidé co AJ moc neumí, a nebo se jim z pohodlných důvodů nechce hrát hru v originále se slovníkem v ruce. Pro ty musí být CZ překlad požehnáním a dost možná jedinou možností jak si hru užít.
Pro mě to není (ne, že bych neměl rezervy v AJ), ale ruku na srdce před 15 lety bych dal nevím co za CZ překlad RPG. Jinak souhlasím s @Tulareanus: který někde jinde, v jiném čase, zmiňoval, že hrát hry v AJ je dobrý způsob jak se naopak naučit AJ. Min. u her kde je hodně textu, ale zase na druhou stranu chápu, že tu jsou a stále budou lidé co AJ moc neumí, a nebo se jim z pohodlných důvodů nechce hrát hru v originále se slovníkem v ruce. Pro ty musí být CZ překlad požehnáním a dost možná jedinou možností jak si hru užít.
@Rapier (12.04.2023 22:25): Áno, prístup Bethesdy je trochu miernejší, no aj oni už bany porozdávali, nieže nie :) Je tu však aj druhá vec, ktorú vypichol Charllize a to že čeština v neustále sa vyvíjúcej hre môže narobiť i ďalšie problémy.
@M.a.t.t. (12.04.2023 21:39): aniž bych se Rudy přímo zastával. On ve videu https://www.youtube.com/watch?v=SManXNnILiQ mluví o anti-cheat ochraně, stejně jako o tom, že zrovna Bethesda je známá fa., moderům nakloněna. Nejspíš by hru nepřekládali, kdyby dopředu věděli, že to nebude možné, nemyslíš?
@StriderCZ (12.04.2023 22:08): Nejspíš nedostaneš. V MMO se modifikace používají celkem běžné. Úpravy UI, inventaru s novými texty, DPS parsery které hutně hrabou do systému hry atd. Spiš bych se bal toho ze ta frekvence updatu co TESO má tu češtinu každou chvíli postaví mimo funkční zónu a jelikož ani moc nevěřím ze to někdo kompletně testoval, taky možná hezkou řádku bugu co to může ve hře nadělat. Přeci jen MMO není statická single hra a plno věci se řeší skrz servery. No uvidis :)
@M.a.t.t. (12.04.2023 21:39): Budu hrát TESO s jeho češtinou. Pokud dostanu ban, napíšu....
@StriderCZ (12.04.2023 21:11): Modifikácia online hry, ktorú môžu anticheat softvéry vyhodnotiť ako podvádzanie a následne môže viesť i k hráčskym banom si skutočne zaslúži uznanie :)
Ruda přeložil TESO
@Charllize (28.10.2022 13:55): Já zatím jenom plním questy, a nejsem v žádné guildě apod. Takže plný úvazek to není, spíš jsem jen "unaven životem" a na hraní nemám tolik energie :)
@koberec (28.10.2022 10:58): Poradne hraní mmo je vždycky na plný úvazek, proto je už hezkých par let nehraju.
Tak to vypadá, že mi ESO sebere šanci splnit herní výzvu. Za svým komentářem si sice pořád stojím, ale přišel jsem na to, že když si tu hru zahraju párkrát do týdne na několik hodin, tak je pořád docela zábavná. A na víc hraní už prostě nemám chuť nebo energii. Od té doby co jsem objevil ESO jsem vlastně nehrál nic jiného.
@koberec (17.07.2022 19:07): Zcela přesná úvaha :)
Děkuji všem za tipy, ale všechno to jsou hry, o kterých minimálně vím. Některé jsem i zkoušel. Já už prostě vím, jaké hry mě baví, a tohle doporučování v herních komunitách jsem nikdy nevnímal jako produktivní. Nebudu tu uvádět důvody u jednotlivých her, protože mám zkušenosti, že to pak lidé berou jako útok na svůj vkus. Dost jsem si toho užil na Redditu, kde to je fakt extrém. Je spousta skvělých her, které mi z různých důvodů nesednou. Ty důvody často bývají pro ostatní nepřijatelné.
@koberec (17.07.2022 09:33): Už tu byly zmíněny mraky her, za mě bych vyzdvihl hlavně Fallout 1 a 2, KOTOR 2, Vampire Masquerade Bloodlines a Planescape Torment (EE). S těmito hrami neprohloupíš, za to dám ruku do ohně :)
@koberec (17.07.2022 09:33): To chápu, já už mmo taky nehraju. Je to plný pracovní úvazek, když chceš aby to za něco stalo. I když mám pořad za to ze když se to správne uchopí tak to za to stojí a případne nevýhody co píšeš nejsou tak důležité.
Mozna zkus ten Enderal jak píše Paul, nakonec bude nejblíž tomu co rad hraješ. Mne sice tahle moderska tvorba moc nevoní, ale třeba te to osloví. Asi to dobre bude.
Mozna zkus ten Enderal jak píše Paul, nakonec bude nejblíž tomu co rad hraješ. Mne sice tahle moderska tvorba moc nevoní, ale třeba te to osloví. Asi to dobre bude.
@koberec (17.07.2022 09:33): Ak je pre teba dôležitá grafická stránka rovnako ako príbehová, mohli by ťa zaujímať The Witcher 3: Wild Hunt, Nehrim: At Fate's Edge, Enderal: Forgotten Stories, Divinity II: Ego Draconis, zo sveta Star Wars Star Wars: Knights of the Old Republic a Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords.
Ak sa dokážeš preniesť cez staršiu grafiku, potom by tu boli Gothic II s datadiskom Gothic II: Night of the Raven, The Chronicles of Myrtana: Archolos, The Elder Scrolls III: Morrowind s datadiskami, prípadne Arx Fatalis.
Ak sa dokážeš preniesť cez staršiu grafiku, potom by tu boli Gothic II s datadiskom Gothic II: Night of the Raven, The Chronicles of Myrtana: Archolos, The Elder Scrolls III: Morrowind s datadiskami, prípadne Arx Fatalis.
@koberec (17.07.2022 09:33): Neviem, či teda stráviteľnosť je tebou myslená z hľadiska toho aké je to user friendly a ako veľmi to odpúšťa hráčove chyby alebo o grafike alebo o niečom inom, ale podľa mňa izometrické RPGčka minimálne z hľadiska UI a prehľadnosti (nehovoriac o dialógoch a príbehu) majú veľa čo ponúknuť aj dnes a sú dobre hrateľné. Samozrejme záleží kus od kusu. No a potom je tú tá línia ich duchovných nástupcov ako Pillars of Eternity, Tyranny, Torment: Tides of Numenera, ktoré môžu slúžiť ako vstupná brána a od nich sa dá prepracovať aj naspäť. Alebo Pathfinder Kingmaker. Prípadne z obdobia pred Falloutom 3 (ktorý osobne považujem za dosť slabé RPG) je trebárs Vampire: The Masquerade - Bloodlines a to nie je vôbec komplikované a zážitok je to silný a na poli PC hier unikátny.
@Jab (16.07.2022 22:16): Zaklínače jsem hrál všechny, mám je hodně rád. Ale co se týče starších RPG tak ty pro mě nejsou. Do žánru jsem se dostal v době vydání Falloutu 3, a jsou určité věci, které od takové hry očekávám. RPG vydané před F3 jsou pro mě těžko stravitelné.
@Charllize (17.07.2022 01:21): Nad tím jsem přemýšlel, ale to by mě asi nebavilo. Stala by se z toho práce. Ta představa, že hru musím hrát v předem domluvený čas, a nemůžu ji jen tak z ničeho nic vypnout, protože už se mi hrát nechce, jelikož bych tím zkazil hru ostatním, mi moc zábavná nepřipadá.
@Charllize (17.07.2022 01:21): Nad tím jsem přemýšlel, ale to by mě asi nebavilo. Stala by se z toho práce. Ta představa, že hru musím hrát v předem domluvený čas, a nemůžu ji jen tak z ničeho nic vypnout, protože už se mi hrát nechce, jelikož bych tím zkazil hru ostatním, mi moc zábavná nepřipadá.
@koberec (komentář): Proto me mmorpg nikdy nebavily protoze ta interaktivita s prostredim je presne tak divna jak pises. Proto hraju jen normalni hry v coop rezimu.
@koberec (16.07.2022 22:09): Možná to spis zkus hrát jako to MMO. Jakoze se začít socializovat. Přidat se k nějaký guilde a zažít to opravdový MMO. Jestli teda na to mas čas. Zrovna TESO za to docela stojí protože má docela mega hráčskou základnu.
Ona ta hra k tomu sólo hrani svádí protože má hodně obsahu kde to zvládneš i sám. Ale pak tomu chybí to na co je ta hra udělaná, tedy na hraní s ostatníma a takovej ten MMO sociální roleplaying. Když by se ti podařilo do toho nějak zapadnout tak hned plno věci co te teď serou dostane jiný a lepší rozměr a motivace to hrát se po nějaké době v guilde enormně zvýší. Pokud teda nenarazis na idioty.
Pak mas ještě možnost založit si vlastní guildu a pokusit se to cely vést a někam dotáhnout. Což je taky úplně nový rozměr hraní.To jsem často praktikoval v mmo já, od poměrně trapných pokusu až po obrovskou guildu která fungovala, což byl asi můj největší herní pocit zadostiučinění.
Jen tím chci říct ze ten single přístup v mmo nikdy moc fungovat nebude ani kdyby ses rozkrajel. Ne ze by si to neslo užit, ale jak sám vidíš, skřípe to. A tím komentářem tak trochu brečís na špatném hrobě, jestli mi rozumíš :)
Ona ta hra k tomu sólo hrani svádí protože má hodně obsahu kde to zvládneš i sám. Ale pak tomu chybí to na co je ta hra udělaná, tedy na hraní s ostatníma a takovej ten MMO sociální roleplaying. Když by se ti podařilo do toho nějak zapadnout tak hned plno věci co te teď serou dostane jiný a lepší rozměr a motivace to hrát se po nějaké době v guilde enormně zvýší. Pokud teda nenarazis na idioty.
Pak mas ještě možnost založit si vlastní guildu a pokusit se to cely vést a někam dotáhnout. Což je taky úplně nový rozměr hraní.To jsem často praktikoval v mmo já, od poměrně trapných pokusu až po obrovskou guildu která fungovala, což byl asi můj největší herní pocit zadostiučinění.
Jen tím chci říct ze ten single přístup v mmo nikdy moc fungovat nebude ani kdyby ses rozkrajel. Ne ze by si to neslo užit, ale jak sám vidíš, skřípe to. A tím komentářem tak trochu brečís na špatném hrobě, jestli mi rozumíš :)
@koberec (16.07.2022 22:09): plus co vidím na profilu tak Enderal ani Archolos jsi nehrál, což je dalších 300 hodin devítkový až desítkový singleplayer RPG zábavy...vykašli se na MMO hamster wheels a pusť se do nich :)
@koberec (16.07.2022 22:09): Planescape třeba taky? Witchera 3? Baldurs Gate 2? Jukni na můj profil. Mám tam osobní top 12 RPG. Třeba nějaké ještě neznáš. ;)
Jinak SWTOR má hodně dobré class stories (příběhové kampaně jednotlivých povolání). Třeba Imperial Agent je vyloženě výborný.
Jinak SWTOR má hodně dobré class stories (příběhové kampaně jednotlivých povolání). Třeba Imperial Agent je vyloženě výborný.
@Jab (16.07.2022 20:44): Star Wars mě nikdy nebavily, ale všechny hry typu Dragon Age, Mass Effect, další Elder Scrolls, Fallout atd. mám dávno za sebou. Zachránit mě měl na podzim Starfield ale bohužel...
@koberec (komentář): Star Wars: The Old Republic si zkoušel? To je příběhové MMORPG.
Nakonec jsem to bral odsud i se všemi DLC. Za 435,5 korun to vypadalo celkem oukej. Ale tedy chce to děsivě místa na disku. Musel jsem odinstalovat kde co. A než se to stáhne, tak taky zešednu. :P
Chmm... Já to asi i zkusím, až to bude na steamu zase za šest éček. Poslední SWTOR DLC se hodně nepovedlo a polovinu z něj nevydali dodnes. Nadto pár lidí z mé SWTOR guildy i ESO hraje.
A alespoň je to plně dabované jako SWTOR. Což je jinak mezi MMORPG věc stále celkem unikátní. Souboják také vypadá zábavněji. Příběhově to těžko bude lepší jak Old Republic. Tam jsou class stories prostě na úrovni single player RPG.
A alespoň je to plně dabované jako SWTOR. Což je jinak mezi MMORPG věc stále celkem unikátní. Souboják také vypadá zábavněji. Příběhově to těžko bude lepší jak Old Republic. Tam jsou class stories prostě na úrovni single player RPG.
Je tu ešte niekto ďalší okrem Crasha, kto ESO aktívne hráva?
@Charllize (11.08.2020 10:18): Ono právě když aktivuješ předplatné tak máš přístup ke všem DLC, to je asi největší výhoda předplatného a pak ten neomezený crafting bag. Jinak přesně jak říkáš, dá se to v pohodě sólovat, ten main quest je docela slušnej, dokonce i ty sidequesty jsou docela v pohodě a hlavně jsou mnohem méně grindovaci než v jiných MMO, akorat si člověk nad těmi questy musí udržet trochu kontrolu a přehled aby v tom neměl chaos a neutíkal mu kontext.
V first person nehraju, na boj mi to tu moc nevyhovuje a ztrácím přehled, ale na fotografování je to super. :)
V first person nehraju, na boj mi to tu moc nevyhovuje a ztrácím přehled, ale na fotografování je to super. :)
@Crash (10.08.2020 16:31): Mne se to libilo taky. Ale to tak uz byva u TES pozitivnich. Ono to k tem TES single hram ma docela blizko, vice ci mene.
kazdopadne nejhorsi je ta zaplava rozsireni ktere sporadicky kupuji ale stejne mi vetsina (hlavne tech mensich) chybi.
Hrajes to v fps pohledu? :) ja si to do nej prepinal v dungeonech kdyz sem hral sam.
kazdopadne nejhorsi je ta zaplava rozsireni ktere sporadicky kupuji ale stejne mi vetsina (hlavne tech mensich) chybi.
Hrajes to v fps pohledu? :) ja si to do nej prepinal v dungeonech kdyz sem hral sam.
Tak jsem poprvé v životě u MMO subnul, k tomu mě nepřimělo ani SWTOR, ani LOTRO a ani WOW a ne že by to bylo u ESO potřeba, hrát se to dá v pohodě bez předplatného, ale důvodem je, že po více než měsíci mě to stále baví a chci to hrát dál, resp. baví mě to víc než ze začátku, ten rozjezd byl takový pozvolný.
@Charllize (02.04.2019 17:18): Hele, ty Morrowind nekřtěňátko... To jsme právě probrali, jaký to jsem velký TES hráč. Tak se přestaň vytáčet a doval steam kód! :)
@Jab (02.04.2019 17:16): Ale myslim ze to bylo něco kolem větší vstřícností k tes sérii a skyrim my ass tomu neodpovida :)
@Charllize (02.04.2019 16:59): Aha, tím to bude. Tak se tedy těším, až mi přijde steam kód. ;)
@Jab (02.04.2019 16:42): to si už nepamatuju :)
@Charllize (02.04.2019 16:39): Jako jaký?
@Jab (02.04.2019 16:03): tam byli nějaký podminky, který zřejmě neplnís když ho pořád nemáš:)
@Jab (02.04.2019 16:03): Jo, tak toto ochotne vymením za TESO :))
@M.a.t.t. (02.04.2019 15:27): Mně takhle už asi rok slibuje speciálku Skyrimu a stále nic. Unterwassermann. :P
Tak samozřejmě primárně jde o to že kalet na TES za mojí přítomnosti moc nejde, to nepopírám. A jde hlavně o to. Jinak kdyby dal nulu mafii ani neceknu .
Ale za tím vším si nakonec prostě myslim ze davat nuly je hovadina, obvzlášť když za to může něčí počítač
@M.a.t.t. (02.04.2019 15:27): klidně ti prenecham můj teso ucet, žádnej problém. :)
Ale za tím vším si nakonec prostě myslim ze davat nuly je hovadina, obvzlášť když za to může něčí počítač
@M.a.t.t. (02.04.2019 15:27): klidně ti prenecham můj teso ucet, žádnej problém. :)
@Charllize (02.04.2019 11:56): Ako potenciálnu možnosť na nápravu navrhujem, aby si hru zakúpil vybraným hráčom, ktorí majú predpoklady k tomu, aby im sadla. Samozrejme, pod podmienkou, že ju zahrajú a ohodnotia, no v prípade pretrvávajúcich problémov so spustením sa musia zdržať hodnotenia. A keďže som to takto pekne vymyslel, môžem byť pokusný králik :P.
Tyvole, já fakt nechápu tu jeho logiku nehodnocení, když ta hra dotyčnému nejde ani spustit, takový shitstorm... odkaz
@Charllize (02.04.2019 12:23): To je úplně jedno, pokud je chyba, byť ne u většiny hráčů taková, že brání nejen v dohrání, ale i ve hraní hry, tak je nízké až nulové hodnocení naprosto na místě.
A já za třeba s oblibou snižuju hodnocení za nijak (tj. ani komunitou) nevyřešené či neřešitelné gamebreaking bugy.
V ESO se mi nic takového nepřihodilo, ale jedno DLC k New Vegas bylo v tomhle ranku k posrání (on byl po stránce bugů dost k posrání celý New Vegas, ale Dead Money TOP).
A já za třeba s oblibou snižuju hodnocení za nijak (tj. ani komunitou) nevyřešené či neřešitelné gamebreaking bugy.
V ESO se mi nic takového nepřihodilo, ale jedno DLC k New Vegas bylo v tomhle ranku k posrání (on byl po stránce bugů dost k posrání celý New Vegas, ale Dead Money TOP).
@Charllize (02.04.2019 12:23): Tak samozřejmě, že to bude problém kompatibility, zajímavé však je, co všechno tento problém dokáže vyvolat a kterak až bizarně jej lidé musí řešit.
@Charllize (02.04.2019 12:23): Tak si přečti, co píše.
@Jab (02.04.2019 12:13): léta praxe v herním obchodě. V 95% je chyba v počítači. Něco chybí, něco je rozesrany a podobne. Teso hraje statisíce lidí a určitě to nebude vada softwaru. Ale samo dle googlu to tak nebude a zřejmě všichni trci u nespustitelneho launcheru a bethesda vydává všechny ty dlc pro nikoho. :)