Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Asi Phantom Liberty pořídím později, protože na to nemám teď dostatek času. Ale trochu slzička ukápla, když jsem viděl ten krásný design pre-order auťáku. Se fakt 3D grafici vyřádili.
@Korbitch (26.09.2023 09:33): Včera jsem řešil to samé, může se to prý stát kvůli specifické odpovědi v některých questech (Cyberpunk se těch bizarních problémů zdá se úplně nezbaví nikdy) - vyřeší to mod na odstranění glitche.

CDPR o tom prý ví a řeší to, takže je taky možné že to opraví sami dnes s vydáním Phantom Liberty.
Nazdar, tak jsem rozehrál novou hru, jak radili. Nejsem si teď úplně jist, jak to bylo při prvním průchodu, ale už asi 3 hodiny mám ve hře poruchu relikvie, třepe se obraz a běhají přes něj modrý linky. Což si z první hry vybavuju, ale určitě by to nemělo trvat takovou dobu, ne? Hledal jsem v inventáři i ty prášky od Misty, po kterých by to mělo jít potlačit, ale nic takovýho tam nemám. Bug?
@Paul (25.09.2023 14:21): To je sice pravda a je pravda, že to je v Zaklínači volitelné, ale zase to tam dali až po tom co si lidi stěžovali, že i nejtěžší obtížnost je moc jednoduchá. Takže zase je to příklad toho jak tu hru nedokázali vybalancovat bez stupidních berliček. :-)

V Zaklínači 3 je hlavní stupidita level gated gear, což to že tam dají toto a stejně je ta hra moc jednoduchá, tak to už je opravdu "umění".

EE mod doporučuji vyzkoušet, sice všechny změny nejsou vyloženě k lepšímu, ale character progression je díky tomu asi 100x lepší než to co vymyslel CDPR.
@MikeKing (25.09.2023 13:32): TW3 neměl level scaling jako ho má nyní Cyberpunk. Přidali ho tam až patchem a byl to jen "upscaling" pro lidi co chtěli aby low level nepřátelé stále představovali výzvu. V Cyberpunku mi scaling dává o něco větší smysl, přeci jen je to hra odehrávající se ve městě, ne v obřím světě kde se dají snáz segmentovat lokace dle obtížnosti nepřátel. Teď bude aspoň možné dělat questy dle chuti, ne furt čekat až bude mít V potřebnej level.

Koukám na ten popis EE a nejsem si tedy jist, že je to zrovna změna k lepšímu.
Mě asi nejvíc vadí a to je stejné i s zaklínačem, že najdete pěknou zbraň, třeba i dobrou a za dva levely je naprosto useless, protože za tu dobu nasbíráte dvacet dalších, které jsou lepší. Třeba hatoriho meč mečů v zaklínači jde okamžitě k roztavení. :-D A v obou hrách jsou kousky, které jsou vyloženě pěkné a dobře se na ně při bojování dívá, jen jsou po pár levelech k ničemu.
Řeknu něco možná trochu kontroverzního, ale CD Projekt by měl přestat předstírat, že dělá RPG hry, když je neumí balancovat bez pomoci stupidních berliček jako level scaling a měli by úplně odstranit levelování ze svých her.

Už Zaklínač 3 byl mnohem lepší hra s Enhanced edition modem, který přesně toto udělat a teď koukám, že budu muset počkat i Cyberpunku než něco takového vyjde...
Když to vyšlo dal jsem tomu 50 procent. S patchem 2.0 bych se nebál ani 80. Hlavně ta policie byla dřív neskutečná. Objevovat se z ničeho nic před hráčem bylo šílený. To se teď vychytalo a spousta věcí k tomu...
@Paul (24.09.2023 15:31): Ja si pamatuji prd a to jsem to prosel dvakrat po sobe. :P I kdyz mozna jakmile to zacnu hrat, tak mi to do hlavy naskace a bude to problem, to se stava pomerne casto. Uvidime. Kazdopadne pojedu hlavni linku, sem tam nejaky zajimavejsi vedlejsak, na open-world vatu seru. Tedy v zakladni hre, Dogtown prosmejdim. :)
Zajímavý, že to po updatu 2.0 zabírá na disku o 10GB méně. Ale předpokládám že Phantom Liberty to zas o nějakých 20 GB přifoukne. A běží to teď o něco líp na ryzenech v CPU limited situacích, konečně je využitý SMT.
Policajti působí dobře, hraje se to příjemně. Ale furt mi přijde že si toho z děje příliš pamatuju, tak nevím jestli se mi to bude chtít hrát znovu už nyní (byť s PL), nebo to ještě nechám uležet. Zatracený dobře napsaný memorable hry :)
Už jsem skoro zapomněl jak je ta hra nádherná. Ta míra detailu, hry světla a kouře v různých zákoutích města, jak díky těm davům lidí kolem hledících si svého to město působí živě... na začátku hry když jsem neměl vlastní auto tak jsem se ani nehonil za tím nějaké získat, prostě mě baví se tím městem procházet pomalu pěšky.

Vlastně mi tu trochu chybí kdyby se hráč mohl víc zapojit do běžných životů jeho obyvatel, a ne jen řešit ty adrenalinové extrémy - jako když narazí v opuštěném zábavním parku na partu týpků co tam prostě jen tak chillují, pokecá si s nimi, dá pivko, pomůže opravit horskou dráhu a s dětinsky nadšeným Silverhandem se v ní projede zatímco ti kolem vesele skandují jméno mého bývalého nomad klanu, ještě ho pak ta parta další den zve na pláž... takových celkově wholesome situací bych bral víc. Třeba jako i ta grilovačka s Riverem a jeho rodinou mi teď přichází na mysl.

Ke změnám v 2.0 - komplet přepracované skilly a cyberware vypadají dobře, hodně možností a všechny vypadají zajímavě, mezi skilly přibylo i vylepšování bojování ve vozidlech - to jsem ještě moc nezkoušel, až na jednu situaci v pustině kde jsem potřeboval porazit skupinu mnohem silnějších protivníků, a šťastnou náhodou jsem při tom na blízké silnici ukradl nomad auto s namontovaným fixním kulometem, Death Rally style, ten mi tam hodně vytrhl trn z paty.
- policie ve městě se mi zdá trochu pozornější než dřív a dá trochu víc práce se jich zbavit.
- souboje s hackery jsou teď mnohem zábavnější, skutečně působí jako problém který je potřeba nějak řešit. Třeba i tak že kolem sebe rozstřílím kamery aby na mě na dálku neviděl, to mě ve starém systému ani nenapadlo.
@LIUWIL (22.09.2023 07:02): díky tomu se na to dost těším. To mi na hře taky dost vadilo. Myslel jsem, že kvůli tomu budu muset rozehrát nový build, tak jsem rád, že to bude natolik jiné, že budu moct zase hackovat.
Někteří hráči už brečí, že jim "nerfli" netrunnery a nedokáží už zabít celou budovu stisknutím tlačítka :D
Tak jsem si dnes na PS5 nainstaloval demo, abych se duševně připravil, co mě někdy v budoucnu čeká, až si to dám znovu s DLC a teda ten vizuální rozdíl je fakt obrovskej. Na PC jsem to hrál se všemi RT efekty on a na PS5 ty screen space efekty jsou fakt hodně patrný (a hnusný). Takže asi to neplatí pro všechny hry, ale zrovna u CP77 dělá RT fakt hodně dobrou práci.

Ale pravda, nalákalo mě to dost, zahrát si to znovu, škoda že na to nemám čas teď.
@Feidias (23.08.2023 12:56): Mně tedy na PS4 Slim Cyberpunk nejel skoro vůbec :) Ve městě tak tři auta, které se navíc dokreslily metr přede mnou, a vždy jsem musel počkat tři vteřiny, než načtou všechny předměty, nábytek a lidé v místnosti :D Po vydání next gen patche na PS5 se stal Cyberpunk jednou z mých nejoblíbenějších her za poslední roky, dal jsem si všechny konce a už se těším jak začnu znovu s datáčem (+ dám na platinu). Každý si zaslouží druhou šanci!! :)
@AlieN (22.08.2023 22:08): mám možnost porovnat PS4 verzi a Series S verzi a je to velký rozdíl. Hrát se to dalo a zpětně toho nelituji, protože ten základ tam je, ale je to prostě jako když to rozjedeš na minimální detaily a je očeasné i množství automobilů na silnici, apod.
@Charllize (22.08.2023 21:58): Já nevím, nerozumím tomu proč byla, soudě dle videí co jsem viděl, ta konzolová verze tak v prdeli. Pokud ty videa nebyly silně selektivní a většině hráčů to přitom jelo relativně v pohodě. Protože já to hrál na PC zhruba stejných specifikací a stáří jako to X One S, a bylo to v pohodě.
@AlieN (22.08.2023 21:47): Já to dal do zelených kvůli postavám a vyprávění/příběhu hlavně. Tahle stránka je pro mě u her priorita většinou. Ten gameplay a svět byl trochu zklamáním, ač uznávám, že i přes tu nedodělanost a rozbitost to bylo furt lepší, než většina open world her. Takže jestli to teď konečně dodělali, tak bych tomu měl možná zvednout až zas zahraju!