Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@John Mirra (09.07.2023 13:37): bolo to niečo v štýle
žiadny bonus move/action boy
buffout/psycho zmenené, aby nepridávali AG
štandardný prechod hrou, t.j. nie Navarro run ;). Proste celý čas na 3AP s AG1+Bruiser

Prekvapivo, zabili ma až paráči v Military Base. Permastunlock. Paráči majú vysokú šancu na knockdown -> na postavenie sa zo zeme potrebuješ 4AP. Ja som mal "iba" 3, čiže som v podstate celý čas ležal na zemi, neschopný použiť stimpacky.

To je samozrejme niečo, s čím som sa pri 10AG postave nestretol ;). Myslím, že dobrý counter by bol Quick Recovery.

Inšpiráciou bola postava Maxa Stone-a z FO1 a takisto Grimith mal "challenge run" pre Daggerfall, ktorý sa tuším volal "Moleass run", bola to postava s ultra nízkym speed/agility. Inak hrať za Maxa v FO1 je nuda, má 6AP takže to hráš v podstate štandardným spôsobom, len so suboptimálnou postavu. 3AP ťa ale donúti hrať hru úplne inak... tam nemáš dosť AP ani na otvorenie inventára :)... bez quick pockets.
@Tulareanus (08.07.2023 18:18): V San Franciscu si také vybavuji nějaké ty pády. Ještě víc ale v Navarro Main Base, tam se snad nedalo dostat do undergroundu bez aspoň jednoho pádu :D

Já měl big guns rád, ale throwing také ne. Unarmed bylo fajn, ten pocit ukrutné síly tam byl asi největší ze všech buildů :)
@Longin (08.07.2023 18:35): Unarmed je fajn v Resurrection. Je tam ten perk na lvl 12, čo ti zvýši HP/lvl na dvojnásobok. EN10 + 2x LifeGiver + thatPerk (meno nepamätám) = 30HP za level :)

A v FO1 môžeš hrať FastShot unarmed. FastShot + Bonus HtH attacks = 10 útokov/kolo na lvl. 6.

FO2 má tie boxerské questy, ale inak strelné zbrane sú rýdzo lepšie.
@Longin (08.07.2023 18:35): Človek si pripadá ako superman, nepriatelia so streľnými zbraňami a ty si k ním pochoduješ krokom, aby si im následne dal do držky critical, ktorý ich odhodí cez pol miestnosti. :) Páči sa mi, ako sa údery a kopy vylepšujú samé podľa toho, koľko bodov je v skille + je v hre niekoľko NPC, ktoré zlepšujú buď skill pre unarmed.
V čem spočívá zábavnost to hrát na unarmed?
Chtěl bych na příští rozehrání zkusit nějaký další šílený build...posledně jsem zkoušel právě Throwing a zas taková zábava to nebyla. :D
@Zoltan (06.07.2023 22:56): Pri San Franciscu som bol pri prvých hraniach (verzia 1.0 v roku 1999) ešte smutnejší kvôli tomu, že mi to tam padalo, loadingy nekonečnejšie než inde aj plnou inštaláciou a musel som sa naučiť klávesové skratky pre skilldexy, lebo mi mizli buttony z UI. :)

Ale hej, pri všetkej úcte, zo San Francisca asi najviac kričalo, že to nestihli a ešte tam mali nejaké veci byť.

Osobne mám veľmi rád New Reno, Vault City, Redding, Broken Hills. Ale veľkú časť obľúbenosti u mňa robí aj to, ako tie lokácie vyzerajú a akú majú atmosféru. V podstate mám rád väčšinu lokácii hry.

Zo skillov som nikdy nemal rád throwing a big guns. Hlavne pri Big Guns mi to prišlo drahé, ťažké, málo nábojov, vysoký collateral damage. Samé nevýhody.

Ale tiež som hru prešiel na unarmed a to bola sranda.
@John Mirra (07.07.2023 11:18): Nn mluvím samozřejmě o vanille. A myslím že jsem ani nikdy Fallout 2 s žádnou modifikací nehrál. A jakkoliv je tam hafo lákavých projektů, tak se k tomu už asi nikdy nedokopu :)
Mňa osobne FO2 začiatok takisto nebavil. A potom prišli speedhacky a všetko bolo OK :)

Obľúbený 'build' asi s Throwing a potom na lvl13 prechod na Alien Blaster. Z combat skillov najneoblúbenejšie melee a big guns. Ostatné v poriadku.

Inak na adresu toho komentára ohľadom Temple of Trials - skúste si zahrať Temple of Trials s postavou s 3AP bez savescummingu... Ironman. Už som to niekde spomínal, ale je to ako hrať Splinter Cell, len namiesto vyčkávania a prešmyknutia sa pomedzi gruzínskych teroristov... vyčkávaš na zmutované škorpióny :)
Nevím čím to je, ale čím častěji se k Falloutům vracím, tím víc mě nebaví energetické zbraně a těžké zbraně. Většinou začínám buď beze zbraně (+boxery), s chladnými zbraněmi a až někde v druhé půlce hry přecházím na lehké zbraně. Přemýšlím, že by můj další průchod mohl být zaměřený na házecí nože a případně granáty.

Jinak mé oblíbené lokace jsou Den, Modoc, New Reno a NCR. Naopak moc nemusím Vault City a San Francisco.
Já si postupně oblíbil i ten Klamath se zbytečně velkým krysím bludištěm... většinou jsem to hrál jako klasický "power gaming", kdy jsem byl zaměřený na lehké a od půlky hry na energetické zbraně. Ale jednou jsem si vyzkoušel návod z Šílené brahmíny jak to hrát beze zbraně a chytlo mě to tak, že jsem to pak hrál skoro furt takto :)
@Zoltan (06.07.2023 22:56): nevím, mně naopak přišlo San Francisco super, hlavně teda Čínská čtvrť. Moje top je naopak New Reno, San Francisco a Den. Jsem asi z té většiny, které Vault City i Broken Hills moc nesedlo. A Klamath.. no, v podstatě taková první osada, nic víc, nic míň.
@Tulareanus (06.07.2023 22:24): Že je The Den lepší než Klamath je pravda, taky mě tam moc nebavil ten dungeon s krysami. Top 3 mám Reno, Vault City a NCR, tam jsem se vždy těšil nejvíc. Škoda je toho San Francisca, to mohla být super lokace.

Jinak rozehrání snad ani nepočítám, zkoušel jsem hrát za hlupáka (int a char 1), což byla sranda, ale jen chvíli. To samé pomocí save/load jít z Arroya rovnou do Enklávy a tam se napakovat nejlepšími věcmi, ale opět...nuda :) Vždy mě nakonec nejvíc bavilo jít po cestě, kterou už jsem měl zažitou a brát s sebou své nejoblíbenější družiníky, Sulika, Marcuse a Vica (občas tedy ještě Dogmeata nebo Myrona) :) Jediná "divně zábavná" hra byla, když jsem hrál se štěstím na minimu a potkal psa smůly Pariu. Zaseknuté bozary, vypadnuté náboje, uklouznutí...pes smůly úřadoval na obou stranách konfliktu a byla to neskutečná hlína. Myslím že jsem to takhle nakonec odehrál víckrát :D Krásné vzpomínky na tuto hru :) Ale rozehrát to znovu, asi bych dopadl podobně jako ty. Jako nostalgický návrat super, ale nemyslím že bych dohrál.
@Tulareanus (06.07.2023 22:30): Broken Hills má víc vrstev. Na jednu stranu Jednota - všichni jsou se všema kámoši... Na druhou stranu všude skrytý rasismus. To je hodně dobře zpracované téma. Ale těch vtípků tam bylo moc najednou a autoři šli moc na sílu. Méně je opravdu někdy více...
@Londo Mollari (06.07.2023 22:28): Tak filozofia väčšiny komunít vo Falloute stojí za hovno. :D Mne sa páčil vizuál, hudba, tie dialógy a svine ako Lynette atď. Je to smutné postapo a keby boli zas priveľkí klaďasi, asi by to do toho ani nepasovalo. Sympatické mi ale celkom prišlo Broken Hills, ktoré napríklad veľa fanúšikov nemusí.
@Londo Mollari (06.07.2023 21:36): Jasne, chápem, pýtal som sa aj preto, lebo podľa mňa tá pozitívna zmena a nejaký ten prvotný wow efekt pre hráčov jednotky začína už príchodom do Vault City. To bolo za mňa extrémne zaujímavé aj z toho pohľadu "no dobre, sú vaulty a čo potom?".

@Zoltan (06.07.2023 21:32):  Ja som po Reddingu vždy šiel do Broken Hills a až z Broken Hills do New Reno a potom z Rena smer NCR. Mňa inak hra "začína" vždy baviť od The Den. Mám rád to, že je to prvé mesto a konečne sa zapojím aj do nejakej "nevidláckej akcie" a je tam viac postáv na rozhovory. Klamath si to imho pokazil zbytočne dlhím potkaním dungeonom a malým množstvom iných questov. Ale potom už je každá lokácia pre mňa zaujímavá.

Flicka som zabil asi len raz. Nejak som mal pocit, že hoci hra nie je tak easy ako jednotka, tak to nebolo treba takmer vždy nakoniec skĺznem k tomu, že hrám goody two shoes postavu. :) Hru som prešiel, pokiaľ dobre počítam 7x. Rozohranú som ju musel mať cez 20x. Na začiatku tohto roka som to rozohral po nejakých 12 rokoch od posledného hrania s restoration modom, dostal sa presne po ten moment, že mám hotový Redding vrátane Wanamingo mine a mal by som pokračovať do Broken Hills/New Reno, ale asi od februára som to nezapol, lebo som chcel hrať nejaké hry, ktoré som ešte nikdy nehral, vrátane New Vegas. Ten pocit hrať to znova po rokoch bol však stále skvelý. Len mi je ľúto, že si tú hru tak dobre pamätám. :)

Keď si to tak spätne premietnem, mne sa páčilo veľmi veľa miest vo Fallout 2. Doteraz si pamätám, že jedna z najväčších radostí prvého hrania jednotky a dvojky bolo, keď som objavil na mape ďalší zelený krúžok a tešil sa na dizajn, postavy aj questy.
@Tulareanus (06.07.2023 21:14): Také jsem to tak jel, poté Reading a hurá na jih do Rena zařídit si na benzince zázemí :) V Modocu mě vždycky hra začala bavit a Reno je úplný vrchol, dodnes jedno z mých nejoblíbenějších měst ve hrách :)

Jinak Fallout 2 jsem dohrál tak 20x a později jsem zjistil, že pro dobrý začátek je fajn zabít v Denu obchodníka Flicka. Fakt se to vyplatí. Ale je fakt, že Fallout 2 je asi jediná hra, kde jsem se choval jak největší zmetek :)
@Londo Mollari (06.07.2023 21:05): Napriek tomu, že ma Temple of Trials nikdy nebavil, nemyslím si, že je to až také hrozné. Tagovať melee ani unarmed netreba. Počet bodov v rôznych skilloch je predsa daných aj podľa toho, koľko bodov máš v akom SPECIAL atribúte alebo ako použiješ traity ako napr. gifted alebo skilled. Okolo väčšiny mravcov a škorpiónov sa dá navyše prebehnúť.

Klamath bol so svojim potkaním dungeonom trochu otravný, ale ako som to hral znova začiatkom roka a po niekoľkých dohraniach viem, čo robiť, tak sa tým dalo aj tak prefrčať. Ty si inak po Dene išiel Redding? Mne sa osvedčilo dlhodobo poradie The Den -> Modoc -> Vault City/Gecko -> Modoc -> The Den (Modoc a Den znova kvôli side questom) a potom až The Redding. Tým pádom som v tejto fáze hry už rovno vyčistil aj Wanamingo mine.

A k tomu sniperovi, kým sa ním človek aj cez perky stane, tak to chvíľu potrvá a skill pointov je dosť veľa na to, aby hráč mohol riešiť aj iné skilly. :)
@Paul (09.03.2023 09:13): Při kliku na tenhle starší link vyskočí zajímavé upozornění: "Video bylo odstraněno z důvodu porušení zásad YouTube týkajících se spamu, klamných praktik a podvodů."
@veselykralicek (30.08.2022 01:50): Původně jsem na ni čekal, ale když se tu objevilo pár komentářů, tak mě to navnadilo a zkusil jsem to v té angličtině. A kupodivu to pro mě nebylo zase tak hrozné, jak jsem si původně myslel. Hra je ale ukecanější než třeba Resurrection, takže těch textů je celkem dost.