Jop so vsetkymi DLC ta hra zaberie 200+ hodin uplne bez problemov...par dni dozadu som si zaobstaral druhy season pass a idem si dat plnu naloz. Hlavne sa mi paci ze na hre stale pracuju a aj ked su vsetky planovane DLC vonku, stale su ohlasene updaty s rozsirenim pribehov mytickych ciest. Od owlcatu by sa nejedno studio mohlo ucit.
Diskuze
@Jab (13.11.2024 14:23): Jako ngl, byla to jedna z nejdelších her, co jsem kdy hrál. Delší než BG3. A to jsem jel klasicky real-time with pause, úplně se hrozím pomyslet, o kolik hodin by se to protáhlo, kdybych dal turn-based. :D Ale je pravda, že fakt spoustu času jsem strávil čtením, kterého je tam opravdu hodně.
Fakt si to ale někdy dej celé!
Fakt si to ale někdy dej celé!
Na téhle hře je zatím nejvíce signifikantní, že se mi vůbec nechce hrát. :D
Už jsem vícekrát pronikl do pravidel a vytvořil si postavu. A i více hodin hrál. Ale ten úvodní vklad "učení se" tu stále je (a je velký) a s ním i následná hrozba předlouhého gameplay.
Možná další rok. Nebo ten po něm. :)
Už jsem vícekrát pronikl do pravidel a vytvořil si postavu. A i více hodin hrál. Ale ten úvodní vklad "učení se" tu stále je (a je velký) a s ním i následná hrozba předlouhého gameplay.
Možná další rok. Nebo ten po něm. :)
@Tarhiel (05.09.2024 23:43): Děkuji uctivě. Pane jo, Vurhor to dotáhl na profíka? To ulovili machra! :D
@Tarhiel (05.09.2024 21:16): Že jsem tak smělý, mohu se otázat o jaké video se jedná?
@Tarhiel (05.09.2024 21:16): Díky moc! Upřímně to považuju za svůj magnum opus :D
@Vurhor (05.09.2024 08:54): No pekne, vďaka za odpoveď :)
A inak videl som Tvoje video o BG - pekná robota :)
A inak videl som Tvoje video o BG - pekná robota :)
@Vurhor (komentář): Yay! Král komentářů a vévoda slova psaného se vrátil! Jaký to zářný den! :)
@Tarhiel (01.09.2024 23:52): Až teď jsem si uvědomil, že jsem ti ani skrze koment neodpověděl na ten konec :D
V Actu 5 jsem přepnul na Legend, takže na mě žádný vzestup k božství nečekal. Po bitvě s Areelu jsem ji ušetřil a přízrak jejího syna jsem propustil. Ale u Pharasmy jsem do jejího verdiktu nezasahoval, takže Areelu stejně nakonec zastihl špatný konec. Příště bych rád vyzkoušel ten "skrytý" ending a postavil se Deskarimu i Baphometovi najednou, stejně mají oba víc cool hudební boss fight motiv. :)
V Actu 5 jsem přepnul na Legend, takže na mě žádný vzestup k božství nečekal. Po bitvě s Areelu jsem ji ušetřil a přízrak jejího syna jsem propustil. Ale u Pharasmy jsem do jejího verdiktu nezasahoval, takže Areelu stejně nakonec zastihl špatný konec. Příště bych rád vyzkoušel ten "skrytý" ending a postavil se Deskarimu i Baphometovi najednou, stejně mají oba víc cool hudební boss fight motiv. :)
@Vurhor (01.09.2024 23:38): Gratulujem a som zvedavý na komentár, až dohráš hru - aj na to, ktorý koniec si si vybral :)
Jsem na sebe pyšný. Today was a good day :)
Jinak během příštího týdne bych už to snad měl dohrát. Alespoň tedy základní hru, mám za sebou Treasure of The Midnight Isles a teď hraju A Dance of Masks. Zbytek asi dám až po nějaké pauze, případně až v druhém rozehrání.
Jinak během příštího týdne bych už to snad měl dohrát. Alespoň tedy základní hru, mám za sebou Treasure of The Midnight Isles a teď hraju A Dance of Masks. Zbytek asi dám až po nějaké pauze, případně až v druhém rozehrání.
@MIGtheDRAGON (15.08.2024 11:57): Ouu, to nezní vůbec špatně. Tak to jsem zvědav. Díky moc ;)
@Vurhor (15.08.2024 11:55):
Přijdeš o všechny kromě snad prvních dvou mám dojem. A jako legend máš max level 40, což s dobrým buildem je lepší, než většina mýtických schopností, protože můžeš v zásadě mít 2 classy na 20.
Přijdeš o všechny kromě snad prvních dvou mám dojem. A jako legend máš max level 40, což s dobrým buildem je lepší, než většina mýtických schopností, protože můžeš v zásadě mít 2 classy na 20.
Jenom dotaz ohledně Actu V...
Vyfakoval jsem Nocticulu s Areelu a rozhodl jsem se přejít na Legend. Teď se postupně zbavuju svých mythic schopností. Předpokládám, že tím asi permanentně přijdu o všechny mýtické perky, že? Pokud jo, nabídne Legend nějakou podobně mocnou náhradu? Nebo si tím hru udělám po pár levelů těžší?
Vyfakoval jsem Nocticulu s Areelu a rozhodl jsem se přejít na Legend. Teď se postupně zbavuju svých mythic schopností. Předpokládám, že tím asi permanentně přijdu o všechny mýtické perky, že? Pokud jo, nabídne Legend nějakou podobně mocnou náhradu? Nebo si tím hru udělám po pár levelů těžší?
Twl, ten Blackwater je docela vostrej :D Dostal jsem se k té skupince augmentovaných démonů u jámy s lávou, kde jsem teda byl na pokraji zoufalství, protože jsem vůbec nevěděl, jak jim natrhnout zadek. Ještě jak tam hráče nemilosrdně zamknou, tak jsem musel save scummovat, abych uspěl v hodu na magic device a dostal se odtud. Trochu jsem pozměnil družinu, vrátil se a nakonec to vyřešil paladinský Mark of Justice spolu s bombardováním magických střel a ledového vězení od Nenio. Ale úplně se hrozím (a vlastně i těším), co bude na konci celého dungeonu.
@Jab (30.06.2024 21:12): Áno, je to, žiaľ, tak - Lord of Nothing je kvalitne urobená druhá a záverečná časť Through the Ashes (niečo ako keby Varnhold's Lot rozdelili na 2 časti), ktoré je ukážkovo zle nadizajnované DLC.
Stále si však myslím, že to mali radšej dať ako nejaký dodatočný quest do hlavnej hry, než takto, kedy to musíš skončiť predtým, než dokončíš prvú kapitolu (inak by sa Ti tam nepreniesli rozhodnutia), lebo ak by som nikeomu odporučil, aby toto DLCčko dohral predtým, než začne hru, tak mu len inak výborného Pathfindera znechutím.
Tak to plne chápem, tiež potrebujem po hre jedného typu úplne zmeniť žáner, a tiež si teraz dávam od veľkých RPG pauzu - je leto, veľa nehrávam a veľa času trávim vonku.
Ale na konci leta sa do toho opäť ponorím :)
Stále si však myslím, že to mali radšej dať ako nejaký dodatočný quest do hlavnej hry, než takto, kedy to musíš skončiť predtým, než dokončíš prvú kapitolu (inak by sa Ti tam nepreniesli rozhodnutia), lebo ak by som nikeomu odporučil, aby toto DLCčko dohral predtým, než začne hru, tak mu len inak výborného Pathfindera znechutím.
Tak to plne chápem, tiež potrebujem po hre jedného typu úplne zmeniť žáner, a tiež si teraz dávam od veľkých RPG pauzu - je leto, veľa nehrávam a veľa času trávim vonku.
Ale na konci leta sa do toho opäť ponorím :)
@Tarhiel (30.06.2024 20:56): Jojo. Teď ten druhý season pass už má ta DLC určitě lepší. Ale u Last Sarkonians píší, že je vidět, že je tam to nové NPC evidentní přílepek. U Lord of Nothing píší, že je sice fajn, ale navazuje přímo na DLC z prvního Season passu, které bylo špatné.
Ale Dance of Masks už vypadá dobře. To jsem si do seznamu přání na steamu dal. Ještě mám spoustu kreditů od bráchy, který mi nějaké steam kupony dal k narozkám. Tak Dance of Masks asi časem v nějaké slevě koupím. WotR mám rozehraný. Ale je to zase obří RPG a BG 3 jsem dohrál celkem nedávno.
Ale Dance of Masks už vypadá dobře. To jsem si do seznamu přání na steamu dal. Ještě mám spoustu kreditů od bráchy, který mi nějaké steam kupony dal k narozkám. Tak Dance of Masks asi časem v nějaké slevě koupím. WotR mám rozehraný. Ale je to zase obří RPG a BG 3 jsem dohrál celkem nedávno.
@Jab (30.06.2024 14:21): V podstate nehral - mal som ho nainštalované, ale ako som pisal už v komentári - oni ho vydali dva roky po základnej hre - mnohí z nás už mali vtedy hru dokončenú a novú hru kvôli novému charakteru rozohrávať nebudem, ale napriek tomu, že som bol v poslednom akte, aktivoval sa mi jeho úvodný quest, ktorý som mohol dokončiť a Sarkoriánec bol prístupný aj v Dance of Masks, ale tam okrem banteru nemal ani mini-quest (a tým vyčnieval kao prst, lebo všetci ostatní spoločníci ho mali - to je ale možno spojené s tým, že som s ním nehral od začiatku, lebo VO aj pre ňho nahrávali a viem, že to má byť plne integrovaný spoločník v rámci celej hry).
Dance of Masks ale rozhodne odporúčam, dal by som tomu tak 80% a je to skutočne také Citadel DLC z ME3 v Pathfiner univerze.
Dance of Masks ale rozhodne odporúčam, dal by som tomu tak 80% a je to skutočne také Citadel DLC z ME3 v Pathfiner univerze.
@Tarhiel (15.06.2024 22:05): Last Sarkonians si hrál?
Jinak pro mě vypadá Dance of Masks jako zatím asi první, které mě zaujalo. A zároveň je to poslední DLC vůbec. :)
Jinak pro mě vypadá Dance of Masks jako zatím asi první, které mě zaujalo. A zároveň je to poslední DLC vůbec. :)
@Tarhiel (23.06.2024 05:29): No právě. Proto mě tak strašně frustrovalo, že se k němu nemůžu dostat. :D Ale holt se s tím smířím no. Celý Drezen se mi už opakovat fakt nechce. Nechť je to pro mě poučení, že s sebou musím vždy mít alespoň jednoho člověka na zámky.
@Vurhor (22.06.2024 22:37): Nepamätám si, čo tam bolo za loot, ale pokiaľ vravíš, že tam bol nejaký enemák, možno išlo o optional bossa, ktorý sa oplatia kántriť, lebo väčšinou majú u seba dobrý loot.
Akurát som sa sem chcel ísť pozrieť, lebo som práve dohral posledné DLC :)
Akurát som sa sem chcel ísť pozrieť, lebo som práve dohral posledné DLC :)
Uf, to docela zabolelo. Už jsem osvobodil Drezen, ale v podzemí Citadely jsem nebyl schopný otevřít žádné truhly ani dveře, protože jsem zrovna u sebe neměl nikoho, kdo by uměl páčit zámky. Woljif, kterého normálně beru s sebou, po útoku gargoylů někam utekl a Camelliu jsem ve družině neměl. A samozřejmě po konci bitvy se tam už vrátit nemůžu. Přišel jsem o nějakej fakt sweet loot? Plus podle varovné hudby jsem poznal, že za jedněmi dveřmi je nějaký náročný nepřítel, tak mě docela štve, že jsem s ním nemohl změřit síly. :/
Mám rozohraté posledné DLC po vzore Citadel z ME, Dance of masks, a po The Lord of Nothing je to daľšie dobre urobené DLC, ktoré sa oplatí zahrať.
Vyšlo s veľkým patchom, ktorý pridal viac obsahu pre Devil cestu (ktorý pridávali ako poslednú a pôsobila vraj nedopečene) a nové archetypy pre postavy (Drunken master, etc.).
Po týchto dvoch DLCčkach sa na chystané príbehové DLC pre Rogue Tradera teším.
Vyšlo s veľkým patchom, ktorý pridal viac obsahu pre Devil cestu (ktorý pridávali ako poslednú a pôsobila vraj nedopečene) a nové archetypy pre postavy (Drunken master, etc.).
Po týchto dvoch DLCčkach sa na chystané príbehové DLC pre Rogue Tradera teším.
Tak som zrovna dohral Lord of Nothing a to je už dobre spravené a zábavné DLC s akurátnou dĺžkou.
@Flowerpot (02.04.2024 13:13): Já si spíše nemyslím, že si zcela rozumíme. Já píši naivní. Pod což spadá i to, co píšeš v první části. Nepíšu dobré/špatné.
@Jab (02.04.2024 12:53): A čo myslíš konkrétne? Jako mne sa vybavuje akurát to, že je tam značná časť takých tradičných schématických dialógov (aj typu (Evil): I don't like your face, I will kill you), ale overally mi fakt neprišlo, že by to bolo v rámci cRPGs akokoľvek podpriemerné. (A vravím, niektoré dialógy sú zas božie).
@Flowerpot (02.04.2024 12:08): Tak to sice není nějaký velký benchmark. Ale i tak mi přijde, že BG2 dospěleji působí. WotR je level Kedrigern imho.
@Jab (01.04.2024 21:34): Čo myslíš? (Niektoré dialógy mi prišli famózne, niektoré ako RPG norma: keď sa opäť vrátim k porovnaniu s BG2, tak mi to neprišlo overally nijak "dialógovo naivnejšie".)
Je to ale trochu dialogově naivní, že?
@Jab (17.03.2024 21:37): Čo viem, tak to proste výrazne mení žáner hry, kde je to fakt to neľútostne "build puzzle". Čo niektorých ľudí zjavne fakt moc baví, žiaden shame, ale ja takým človekom fakt nie som, tak budem hrať na normal furt. :D
Ďalší dôvod, prečo je nutné hrať minimálne na prvý krát na normal, je to, že dovoľuje respec postavy počas hry: core už nie. A zároveň core fakt neodpúšťa, ak človek zvolí nejaký blbý feat, a pri tak komplexnom systéme je nemožné, aby sa dal bezchybne zvládnuť na prvý krát predtým, než sa zorientuje.
Ďalší dôvod, prečo je nutné hrať minimálne na prvý krát na normal, je to, že dovoľuje respec postavy počas hry: core už nie. A zároveň core fakt neodpúšťa, ak človek zvolí nejaký blbý feat, a pri tak komplexnom systéme je nemožné, aby sa dal bezchybne zvládnuť na prvý krát predtým, než sa zorientuje.
@Katt (17.03.2024 21:35): Tak nějak budu. Prý to je na ty těžší obtížnosti pak spíš otrava. :)
@Jab (17.03.2024 19:38): Hraješ na core obtížnost? Já teda neminmaxovala a na začátku mi to přišlo docela těžký, tak jsem si to stáhla na normal a pak jsem byla celou dobu spoko, kromě jednoho odpornýho (nepovinnýho) bossa.
To minmaxování je trochu složité. Nebo možná jednoduché, ale není builder. Asi zkusím 14 lvl Divine Guardian. Pak 5 lvl Two-Handed Fighter. A nakonec 1 lvl Crusader.
P. S. A tak na Crusadera dlabu a vezmu šestý lvl toho 2 handed fightera.
P. S. A tak na Crusadera dlabu a vezmu šestý lvl toho 2 handed fightera.
Tak koupil jsem tu Enhanced Edici. Battletech a Underrail tím odsunu. Koupil jsem ještě King Arthur: Knight's Tale btw. Ale RPG má prostě přednost. :)
@Jab (09.03.2024 10:14): Oh to som poplietol, to hodnotenie malo ísť k jednému DLC ku Kingmakerovi. K WotR som sa ešte nedostal a ani sa tak skoro nechystám :)
@Tarhiel (11.03.2024 12:50): Ok dík. Asi to ale i tak vydržím a tohle DLC nekoupím, anžto gameplay samotný zní jako odpad.
@Jab (11.03.2024 11:50): Pretože je robené podobne ako ten mega dungeon v Kingamkerovi:
- môžeš doň nabehnúť kedykoľvek počas hlavnej kampane a robiť ho postupne, ako napreduješ v príbehu
- máš tam dobrý loot
- bolo to fajn doplnenie loreu v rámci príbehu
- na konci získaš Midnight Bolt, ktorý potrebuješ k secret endingu
- môžeš doň nabehnúť kedykoľvek počas hlavnej kampane a robiť ho postupne, ako napreduješ v príbehu
- máš tam dobrý loot
- bolo to fajn doplnenie loreu v rámci príbehu
- na konci získaš Midnight Bolt, ktorý potrebuješ k secret endingu
@Tarhiel (11.03.2024 11:42): Proč se Midnight Isles vyplatí? Na steamu vidím hodnocení 46 %. :)
@Jab (11.03.2024 10:10): Midnight isles sa určite oplatia, Through the Ashes má teraz už zmysel hrať, lebo vyšla jeho druhá časť Lord of Nothing v druhom season passe, ale teda TtA je strašné, zatiaľ čo v LoN sa už poučili a je to hrateľné.
Inevitable Excess kľudne vynechaj, to bolo slabučké rozšírenie, pomaly na úrovni fanfikcie.
Som zvedavý, aké bude to posledné plánované DLC, to by mohla byť pekná rozlúčka s WOTR.
Inevitable Excess kľudne vynechaj, to bolo slabučké rozšírenie, pomaly na úrovni fanfikcie.
Som zvedavý, aké bude to posledné plánované DLC, to by mohla byť pekná rozlúčka s WOTR.
Btw to jsou ta DLC opravdu takový trash? Z té první sezóny mají na gogu šílené hodnocení všechna. Druhá asi bude lepší. Ale i tak to vypadá, že zatím ze dvou jen jedno je do základní hry, kdy přidává parťáka, který ale rekordy oblíbenosti netrhá.
A @Ebb bude koment? :)
@Paul (24.01.2024 16:52): Jj, všetko turn-based, real-time som zapínal len keď mi nejaký vystrašený nepriateľ "utiekol z bojovej mapy", t. j. bol furt prítomný v boji v lište ťahov, ale nevedel som kde, tak som ho v real-time dobehol a v ťahu zas dorazil.
Yup, a ak budeš hrať kladnú postavu, tak ani nijak príčetne si nemôžeš zvoliť Wenduag namiesto Lanna, aby to dávalo aspoň minimálny zmysel, takže túto voľbu za teba rozhodne roleplay. :)
Yup, a ak budeš hrať kladnú postavu, tak ani nijak príčetne si nemôžeš zvoliť Wenduag namiesto Lanna, aby to dávalo aspoň minimálny zmysel, takže túto voľbu za teba rozhodne roleplay. :)
@Charllize (24.01.2024 21:55): Já bral právě Lanna, pro mě mnohem zajímavější "člověk". Proto mě zajímá co nakonec zvolí :)
@Charllize (24.01.2024 22:31): viděl, však jsem sledoval jak hraješ. :D čísýlka jen lítaly.
@SilentWolf (24.01.2024 22:20): To je právě tím že jsi Wendy neviděl na plno v akci když je dobře nastavená. Kdyby se uměla healovat tak může ten Core hrát sólo :) Ok má problém s high AC enemy, všemocná taky není. Ale to že dává rány za 130-160 dmg někde za půlkou hry je prostě fakt. Určitě má někde na pozadí nějaký Wenduag only bonusy který nejsou vidět, jako kompenzaci za ten oser a problémy co hraci připraví :D
@Paul (24.01.2024 17:42): Za mě teda i ten Lann byl killer jak blázen. Jeho tahy byly vždycky ty, které rychle ukončily souboj.
Ale moc jsem to povolání nechápal - jen jsem klikal na "next, next..." :D
Ale moc jsem to povolání nechápal - jen jsem klikal na "next, next..." :D
@Widl (24.01.2024 21:31): Ja myslím že jí vezme, přeci jen od samého začátku je mnohem zajimavejsi než Lann i když to prvotní seznámeni s ní může šokovat :) Ale ona prostě není čistý člověk ale kříženec s kočkou a pavoukem, takže zas tak úplně na ni nejde aplikovat lidskou morálku a je potřeba mít pochopení :)
@Paul (24.01.2024 17:42): To se pak pochlub jak jsi to s Wenduag skoulel.
@Paul (24.01.2024 17:42): Podľa mňa to, čo si sa rozhodol (hrať to na normal + autolevelup vedľajších postáv) je na začiatok dobré rozhodnutie, ak by si sa rozhodol si niekedy zahrať aj Kingmakera, tak už budeš vedieť, čo a ako.
Pri postavách platí, rovnako ako v Baldurs Gate - vyberaj si ich podľa toho, ako sa Ti páčia charakterovo a hodia do príbehu. Ono vo všetkých prípadoch tam majú postavy rôznych alignmentov, ktoré sa dokážu zastúpiť.
Ak budeš mať aspoň jedného bojovníka, mága, healera a zlodeja, nemáš čo pokaziť.
A automatiky sa neboj - skúsení hráči na ňu frflú, pretože min-maxovaním sa dajú postavať aj lepšie buildy (ako vždy), ale to, čo Ti z nich hra vyskladá, je použiteľné a dáva to zmysel.
Pri postavách platí, rovnako ako v Baldurs Gate - vyberaj si ich podľa toho, ako sa Ti páčia charakterovo a hodia do príbehu. Ono vo všetkých prípadoch tam majú postavy rôznych alignmentov, ktoré sa dokážu zastúpiť.
Ak budeš mať aspoň jedného bojovníka, mága, healera a zlodeja, nemáš čo pokaziť.
A automatiky sa neboj - skúsení hráči na ňu frflú, pretože min-maxovaním sa dajú postavať aj lepšie buildy (ako vždy), ale to, čo Ti z nich hra vyskladá, je použiteľné a dáva to zmysel.
@Charllize (24.01.2024 17:09): hmm. No uvidim, nějak se s tim poperu, a když mě to nechytne, tak to na sílu tlačit nebudu. Ale jako rád bych to docenil, stačí že mi o tom rok básnil v práci kolega. Konkrétně i tu Wenduag zmiňoval.
@Paul (24.01.2024 16:52): Ona ta automatika u některých postav může být dost kontraproduktivní. I na ten normal tam budeš mít souboje co potrápí. A konkrétně třeba Wenduag, pokud si ji vybereš ( doporučuji, stroj na zabíjení a pribehově je taky výborná ), začíná zcela nesmyslně jako fighter což je pro ni k hovnu vzasade. Potřebuje být Rogue a buď Knife master nebo Rowdy. A specializovat ji na buď kukri nebo luk. O čemž mám silné pochyby ze ta automatika zvládne. Pak u bufferů a healerů to taky nemusí být ono, jelikož těch ruznejch debuffu co ti to znepříjemní tam jsou fakt kvanta. A léčit to skrz svitky a lahvičky není dlouhodobě moc dobrý.
Možná na tu automatiku budou ok nějaký základní povolání co jen máchaji zbraní. Ale jiste to nevím, jelikož jsem tu automatiku nepoužíval.
Ono když bys chtěl fakt hlavně story mode tak si to nastav na story obtiznost kde podle mne nemusíš resit nic moc. Ale tím ta hra utrpí, jelikož to je z velký části založené na tom ze lidi jsou pod obrovským tlakem démonů a tímto ten tlak neucitíš a podle mně tím vyšumí i ta obrovská epičnost celý hry.
Prostě zkus se do toho položit naplno, fakt to za to stojí :)
Možná na tu automatiku budou ok nějaký základní povolání co jen máchaji zbraní. Ale jiste to nevím, jelikož jsem tu automatiku nepoužíval.
Ono když bys chtěl fakt hlavně story mode tak si to nastav na story obtiznost kde podle mne nemusíš resit nic moc. Ale tím ta hra utrpí, jelikož to je z velký části založené na tom ze lidi jsou pod obrovským tlakem démonů a tímto ten tlak neucitíš a podle mně tím vyšumí i ta obrovská epičnost celý hry.
Prostě zkus se do toho položit naplno, fakt to za to stojí :)
@Flowerpot (24.01.2024 13:10): jo, to zní tak akorát. Zaseknout se na jednom souboji na půl dne fakt není nic pro mě. Kdyby se mi něco takovýho stalo i v tom normalu, tak tam nějakej slider upravím :)
Tys hrál jen v TB?
@Charllize (24.01.2024 14:56): achievy jsou mi volný, zkusil bych tedy ten normal. Jestli to bude ke konci easy mi nevadí, já mám rád tu progresi kdy moje postava začíná jak nýmand a končí jak polobůh.
U levelování companionů bych možná nechal automat a piplal si jen toho svýho.
Tys hrál jen v TB?
@Charllize (24.01.2024 14:56): achievy jsou mi volný, zkusil bych tedy ten normal. Jestli to bude ke konci easy mi nevadí, já mám rád tu progresi kdy moje postava začíná jak nýmand a končí jak polobůh.
U levelování companionů bych možná nechal automat a piplal si jen toho svýho.
@Paul (24.01.2024 03:33): Ja to dohral 2x na Core a mužů říct ze to je cely o tom jak hluboko a jak rychle do toho co nejlíp pronikneš. Ten druhy průchod mi přišel už celkem easy, první byl dost těžký. Takže se ti muže stát ze na normal ti to v druhé půli hry přijde lehký nebo taky ne. Obtiznost se dá měnit kdykoliv akorát pokud honiš achivy tak jich tam par je co se týkají obtížnosti a to pak měnit nesmíš :)
U postavy je stejně jistý ze uděláš plno věci blbě ale na normal tam máš reset. A tyhle rozhodovací orgie při lvl up zaziješ 20x u 12 ( je jich 12? tuším )postav, plus Mythic levely. Takže pokud tě to nebaví tak poteš koště. Je třeba se tomu věnovat jelikož když to odflákneš tak bude asi zle :)
A hraj hned, best game ever :)
U postavy je stejně jistý ze uděláš plno věci blbě ale na normal tam máš reset. A tyhle rozhodovací orgie při lvl up zaziješ 20x u 12 ( je jich 12? tuším )postav, plus Mythic levely. Takže pokud tě to nebaví tak poteš koště. Je třeba se tomu věnovat jelikož když to odflákneš tak bude asi zle :)
A hraj hned, best game ever :)
@Tarhiel (24.01.2024 11:50): mě jinak na RPG baví všechno ostatní, ale tvorba moc ne, ze dvou důvodů především, že si tím dost často zkazím postavu, protože prostě zvolím něco, co moc nefunguje a za druhé, že vytvořím nějakého hnusného hybrida, ke kterému mám problém si vytvořit vztah, mě se mnohem lépe srůstá s definovanou postavou než vlastnoručně vytvořeno... ale samozřejmě nějaká určitá míra tvoření postavy mi vyhovuje, ale jakmile to zabere 20+ minut, tak už mě to otravuje a hlavně v tom Pathfinderu, to byl vždycky boj s každým levelem a ještě s každým companionem...
@Paul (24.01.2024 10:03): Hele, za mňa bola normal presne tak akurát: súboje výzva, ale neskysol som na ničom hodiny (max. jedno, dve opakovania, kým som prišiel na ten správny ťah), a mal som primárnu motiváciu práve intenzívny naratívny zážitok, nie taktický rauš. Takže by som odporúčil normal.
(Kamarát hrá teraz prvý krát na - neštelovaný - core, a to už je z jeho slov fakt záhul, on naopak občas na nejakom súboji hodiny vykysne.)
(Kamarát hrá teraz prvý krát na - neštelovaný - core, a to už je z jeho slov fakt záhul, on naopak občas na nejakom súboji hodiny vykysne.)
@Paul (24.01.2024 10:59): @S4TW (24.01.2024 11:00):
V poriadku, no podobné je to aj v Baldur´s Gate 1/2 + Pillars of Eternity a možno aj v moderných Larian hrách (OS1+2, BG3) :)
V poriadku, no podobné je to aj v Baldur´s Gate 1/2 + Pillars of Eternity a možno aj v moderných Larian hrách (OS1+2, BG3) :)
@Tarhiel (24.01.2024 10:36): mě taky vytváření postav štve! respektive jak píše Paul, jakmile je to předimenzované až nepřehledné, tak mě to otravuje...
@Tarhiel (24.01.2024 10:36): ne že by mě štvalo vytváření postavy principiálně. Ale mám prostě raději systém ala Fallout kde je všechno na jedný obrazovce, krásně si to tam během pěti minut poklikám a jedu, než zdejší systém dvaceti záložek a milionu možností s tunou textů :) Ale jako v zásadě to tý hře nevytýkám, chápu že je podle tabletop hry a je to dělaný pro její fanoušky. A taky se mi příčí hrát přednastavenou postavu (sorry Max Stone, ale můj avatar nikdy nebudeš).
@Paul (24.01.2024 10:03): Obtiažnosť - ako základ som zobral core rules a tú si upravil, presne ako píše Widl.
Ak Ta vytváranie postavy štve (čo by v RPGčku nemalo), skús v tom ostrom rune nejakú prednastavenú, aj keď mne je to presne proti vôli - ja radšej strávim prvé dve hodiny vytváraním postavy sebe na mieru, aby som s ňou bol počas hry spokojný.
Dá sa tam takžiež počas hry nadstaviť, aby Ti spoločníkov levelovalo automaticky a len Ty si budeš počas level upov priraďovať body.
Ak Ta vytváranie postavy štve (čo by v RPGčku nemalo), skús v tom ostrom rune nejakú prednastavenú, aj keď mne je to presne proti vôli - ja radšej strávim prvé dve hodiny vytváraním postavy sebe na mieru, aby som s ňou bol počas hry spokojný.
Dá sa tam takžiež počas hry nadstaviť, aby Ti spoločníkov levelovalo automaticky a len Ty si budeš počas level upov priraďovať body.
@SilentWolf (24.01.2024 08:28): no u toho jsem nakonec přesně skončil :) Ale pak se v tom ještě pohrabu. Irituje mě tam ta tuna textů všude, každá položka lore dump.
@Widl (24.01.2024 08:19): jo tu custom jsem viděl, zajímalo mě spíš jak je to zhruba vybalancovaný, jestli je ta normal pro pathfinder nováčka co se v těchhle typech soubojů moc nevyžívá zábavná (prostě tak akorát)
@Widl (24.01.2024 08:19): jo tu custom jsem viděl, zajímalo mě spíš jak je to zhruba vybalancovaný, jestli je ta normal pro pathfinder nováčka co se v těchhle typech soubojů moc nevyžívá zábavná (prostě tak akorát)
@Paul (24.01.2024 03:33): Obouruč bojovník to jisti. :D
@Paul (24.01.2024 03:33): Obtížnost můžeš ještě podrobně doladit potom v nastavení, tady s tím není problém. Můžeš si tam detailně šoupátkama ponastavovat různá poškození sebe, protivníků, atd. Až tě to začne při soubojích štvát, tak se tam mrkni :D
Z nějakýho psychopošahanýho důvodu mě ve dvě ráno napadlo tohle stáhnout a vyzkoušet. Za deset minut staženo, a pak zkejsnu na 30 minut jen na tvorbě postavy, přičemž skoro nic nečtu a jen se tím snažím proklikávat xD Ale je tam toho milion, dovedu si představit že tím člověk může strávit tejden.
Pak mě docela příjemně překvapil controller interface, podobně jako v BG3 kompletně předělaný UI. Sice milion mechanik, ale asi se to dá hrát, když se to člověk nějak naučí. Grafika docela pěkná a to intro s nějakym lordem locustů zajímavý (chudák ten dráček, ehm).
No, později tenhle rok to někdy zkusím rozjet na ostro, ale netěším se na to dělání postavy. A jako člověk co nikdy nehrál pathfinder a chce tohle zkusit spíš kvůli příběhu než nějakýmu combat taktizování bych to předpokládám měl nechat na normal.
Pak mě docela příjemně překvapil controller interface, podobně jako v BG3 kompletně předělaný UI. Sice milion mechanik, ale asi se to dá hrát, když se to člověk nějak naučí. Grafika docela pěkná a to intro s nějakym lordem locustů zajímavý (chudák ten dráček, ehm).
No, později tenhle rok to někdy zkusím rozjet na ostro, ale netěším se na to dělání postavy. A jako člověk co nikdy nehrál pathfinder a chce tohle zkusit spíš kvůli příběhu než nějakýmu combat taktizování bych to předpokládám měl nechat na normal.
@S4TW (08.01.2024 21:30): Je to podobný jen víc mega a těžší v mnoha případech :)
@Charllize (08.01.2024 21:28): já jsem věděl, že ti trochu šlápne na kuří oko :D, nevím, jestli se druhý díl liší hodně od prvního, ale tam byly souboje dobré
@Roman_Svoboda (komentář): S komentem moc nesouhlasím, Wotr holt není QoL hra co jde hráči na ruku, ale máš plus jelikož jsi ho konečně dostal do reprezentativního hodnoceni a top ten DH :)
Ted už jen počkat na zdejší kazišuky co to přijdou zkurvit, doufám ze se pletu :)
Ted už jen počkat na zdejší kazišuky co to přijdou zkurvit, doufám ze se pletu :)
@Flowerpot (04.01.2024 10:44): Jo ty možnosti v rozvoji postav jsou nad rámec normálu.
Ta cesta postavy je neskutečné epická a velkou zásluhu na tom mají ty mytické povolání. Ony některé ty věci z Mythic stromů působí strašně OP ( třeba Last stand pro příklad ) ale pak člověk zjisti ze ta hra je na to výborně připravená a s tou epickou demigod náturou postavy počítá.
Ještě mně hodně láká odmítnout Mythic Path a jít Legend cestou. Level 40 (20+20) je z pohledu celého systému a crpg obecne takový mindfuck až to hezký není.
Já hrál anděla s obouručákem. Asimar. Halo kolem hlavy, křídla a když jsem jí dal Legendary proportion a měla tři metry s tím zařícím mega mečem působilo to na mně že by zastavila rozjetej vlak. Je to skvělý no :)
Ta cesta postavy je neskutečné epická a velkou zásluhu na tom mají ty mytické povolání. Ony některé ty věci z Mythic stromů působí strašně OP ( třeba Last stand pro příklad ) ale pak člověk zjisti ze ta hra je na to výborně připravená a s tou epickou demigod náturou postavy počítá.
Ještě mně hodně láká odmítnout Mythic Path a jít Legend cestou. Level 40 (20+20) je z pohledu celého systému a crpg obecne takový mindfuck až to hezký není.
Já hrál anděla s obouručákem. Asimar. Halo kolem hlavy, křídla a když jsem jí dal Legendary proportion a měla tři metry s tím zařícím mega mečem působilo to na mně že by zastavila rozjetej vlak. Je to skvělý no :)
@Charllize (03.01.2024 16:56): To nepochybne, obzvlášť v prvej polovici tie súboje rozhodne neboli banálne.
A zároveň som si po získaní vyšších mýtických schopností užíval tie superpowers (greater mythic trick persuasion je jedna z najviac OP vecí, ktoroú som v RPGčkách oplýval (na začiatku každého kola sa automaticky hodí demoralize, a kto zlyhá záchranný hod, tak sa musí zabiť - čo v praxi s vysokou persuasion znamená, že celé armády cannon fodderu na začiatku boja spáchajú kolektívnu samovraždu, a nielen tie, občas dokonca aj nejakí bossovia). Ten pocit moci, že je človek začína ako náhodný dobrodruh, ale na konci je fakt demibožská bytosť, sa navodzuje výborne.
U Licha ja zvažujem asi klasicky sorcerera, aj keď ma to trochu mrzí, lebo spellcasterskú classu som práve hral. Zároveň mi ale hrozne intuitívne sedí a neviem si zrovna u licha predstaviť ne-spellcastera. Ešte mám v hlave aeonského mnícha, toho dám možno predtým práve kvôli tomu, aby som si vyskúšal aj niečo bojové.
A zároveň som si po získaní vyšších mýtických schopností užíval tie superpowers (greater mythic trick persuasion je jedna z najviac OP vecí, ktoroú som v RPGčkách oplýval (na začiatku každého kola sa automaticky hodí demoralize, a kto zlyhá záchranný hod, tak sa musí zabiť - čo v praxi s vysokou persuasion znamená, že celé armády cannon fodderu na začiatku boja spáchajú kolektívnu samovraždu, a nielen tie, občas dokonca aj nejakí bossovia). Ten pocit moci, že je človek začína ako náhodný dobrodruh, ale na konci je fakt demibožská bytosť, sa navodzuje výborne.
U Licha ja zvažujem asi klasicky sorcerera, aj keď ma to trochu mrzí, lebo spellcasterskú classu som práve hral. Zároveň mi ale hrozne intuitívne sedí a neviem si zrovna u licha predstaviť ne-spellcastera. Ešte mám v hlave aeonského mnícha, toho dám možno predtým práve kvôli tomu, aby som si vyskúšal aj niečo bojové.
@Tarhiel (03.01.2024 17:15): To bohužel nevím. Sám jsem teprve teď dokoupil první season pass.
@Charllize (03.01.2024 16:56): Nevieš, kedy majú vydať to posledné DLC z druhého season passu?
Rozmýšľam, či rozohrať Lord of Nothing, alebo počkať aj na to posledné :)
Rozmýšľam, či rozohrať Lord of Nothing, alebo počkať aj na to posledné :)
@Flowerpot (03.01.2024 16:49): On ten normal je celkem výzva taky, obvzlášť na první hraní.
Já pomalu začínám studovat koho vybrat na Liche. Chci ho tenhle rok odehrát.
Já pomalu začínám studovat koho vybrat na Liche. Chci ho tenhle rok odehrát.
@Charllize (03.01.2024 16:42): Normal, ja väčšinou hrávam opatrne so súbojmi (t.j. nehrám primárne kvôli taktickej výzve, hoci ma tieto DnD/Pathfinder systémy bavia, preto som hral celý čas na ťahy), a zároveň chcem, aby boli aspoň nejak citeľné (preto nie storymode, to by som hral, keby ma nezaujímali vôbec).
Hlavná postava kitsune (v súlade s mythic path) arcane trickster, s troma levelmi čistého rogua a zvyšnými siedmymi elemental specialist.
Hlavná postava kitsune (v súlade s mythic path) arcane trickster, s troma levelmi čistého rogua a zvyšnými siedmymi elemental specialist.
@Vurhor (24.12.2023 21:54): Fajn. Tak hodně štěstí, snad to zdoláš. Ja se taky bojím jít na Unfair a to jsem v tom už nechal skoro 600 hodin :)
@Charllize (24.12.2023 21:48): Daring. Výš se jít zatím neodvážím. :D
@Vurhor (24.12.2023 21:43): Obtížnost? :)
Ok, tak jsem to na Vánoce konečně rozehrál za nekompromisního Lawful Neutral demonslayera specializujícího se na dual wield. Musím teda říct, že jak jsem letos v podstatě hned za sebou dohrál oba dva díly Divinity: OS a BG3, tak ten návrat k Real Time with Pause je vyloženě osvěžující :D
Moc se na to těším, z Kingmakera jsem byl vyloženě nadšený, tak jsem zvědavý, zda ho WotR překoná.
Moc se na to těším, z Kingmakera jsem byl vyloženě nadšený, tak jsem zvědavý, zda ho WotR překoná.
Tak se blíží zase Vánoce a moje období velkých a dlouhých RPG. Jsem zase hupsnul do Pathfindera a začal pěkně od začátku, po tý pauze si už zase prd pamatuju :)
@Tarhiel (19.11.2023 15:20): Lann je Garrus. :D
@Charllize (19.11.2023 12:15): Hej, náhodou, Lann je sympaťák :)
Ak naberieš Wenduag a Cameliu, ktorá sa vyfarbí až neskôr, tak budeš mať o zábavu postarané.
Ak naberieš Wenduag a Cameliu, ktorá sa vyfarbí až neskôr, tak budeš mať o zábavu postarané.
@SilentWolf (19.11.2023 12:05): Podle mně kdyz už znáš hlubší základy tak Core není takový problém. A Wendy ber, Lann je nuda :)
@Charllize (19.11.2023 12:00): Jojo, byl by to anděl. Ten trickster je jeden velký bordel, moc postav bez portrétů a celkově mi ta linka nesedla.
Core nevím, radši budu dělat ramena, že jsem dohrál BG3 na tactician pomocí výbušných sudů, než se pokoušet o opravdovou výzvu. :D :D Ale tak, možná se hecnu. Tentokrát plánuji vyzkoušet i tu tvou milovanou Wenduag. Po Lae'zel to třeba nebude takový šok.
Core nevím, radši budu dělat ramena, že jsem dohrál BG3 na tactician pomocí výbušných sudů, než se pokoušet o opravdovou výzvu. :D :D Ale tak, možná se hecnu. Tentokrát plánuji vyzkoušet i tu tvou milovanou Wenduag. Po Lae'zel to třeba nebude takový šok.
@SilentWolf (19.11.2023 11:56): Nejlíp první průchod za anděla. Sedí to tam nejvíc, je to epic jak prase a máš za kámoše Hand of Inheritor což se stane jednou za život :)
A dej si Core, praxi už máš :)
A dej si Core, praxi už máš :)
Asi se k tomu vrátím po BG3 a rozjedu to znovu, protože ten trickster byl prostě chyba..
Páč už vyhlížím co za CRPG bych mohl hrát dál, až dojde heroin.
Nebo možná rovnou Rogue Trader - uvidím jak dopadne.
Páč už vyhlížím co za CRPG bych mohl hrát dál, až dojde heroin.
Nebo možná rovnou Rogue Trader - uvidím jak dopadne.
@Charllize (07.10.2023 17:51): Nejde. Balíčky, na které se vztahují slevy spjaté s účtem (v tomhle případě sleva za vlastnictví základní hry), giftovat nejdou nikde. Když vydavatel chce, tak si tam udělá separátní balíček, který giftovat jde. Tak to má třeba Cyberpunk s tím novým DLC. Ten zas nejde koupit pro můj účet, protože vlastním základ a jde tak jen giftovat. :D
@Fritol (07.10.2023 17:50): A Mythic edice giftovat nejde teda? Tvl to je borčus :)
@Charllize (07.10.2023 17:48): Jo, základ stojí 12. Koupit by ti to mělo jít i když to vlastníš, neb to můžeš někomu poslat jako gift.
@Fritol (07.10.2023 17:40): Aha. Tak to sorry za zmatení. A ta základ verze stojí 12? Nebo jak to je, mělo by mi to ukazovat nulu nebo ze nejde koupit vůbec. Bordel.
@Charllize (07.10.2023 17:36): 70% slevu mají všichni, akorát ty máš z té ceny odečtenou cenu základní hry, takže ti to ukazuje cenu těch dvou DLC, které nevlastníš.
Na Steamu je tohle v těch balíčcích běžné, odečtou ti vždycky ceny položek, které vlastníš. Někdy ti díky tomu přihodí ještě malou slevu navíc.
Na Steamu je tohle v těch balíčcích běžné, odečtou ti vždycky ceny položek, které vlastníš. Někdy ti díky tomu přihodí ještě malou slevu navíc.
@Fritol (07.10.2023 17:30): Je to možný. Jakoze lidi co ji nemají mají slevu nižší? Protože na těch 70% to vychází z plné ceny .
@Charllize (07.10.2023 17:26): Máš to levnější, protože vlastníš základní hru, ne?
To tu lidi mají ceny na steamu jinak než já? :)
https://ibb.co/VL43pgj
https://ibb.co/VL43pgj
@SilentWolf (07.10.2023 16:46): 1) Budou další DLC. 2) Mythic Edition stojí teď cca 27 EUR na Steamu j GOG. 3) Počkám, až to bude max deset v gold verzi se všemi DLC.