@Tarhiel (04.12.2023 16:35): Ale já nemám problém s timerem, naopak. Já mám problém s tou minihrou samotnou, je nudná, repetitivní a zdržuje.
Diskuze
@Gordon (02.12.2023 18:50): Z Patch notes k 2.1:
"You can now disable the timer in the Breach Protocol minigame. " :)
"You can now disable the timer in the Breach Protocol minigame. " :)
@AlieN (03.12.2023 03:01): jj, mě právě svobodně objevovat dost baví a souhlasím, že tohle je pořád trochu slabina Cyberpunku. To město je nádherné. Právě proto jsou podobné updaty skvělé. Mohli by v tom pokračovat a jednou za čas vydat něco inspirované nejoblíbenějšími módy.
@Adieu (02.12.2023 17:26): RDR2 je skvělé v tom že funguje skoro jako survival hra, v podstatě sandbox ve kterém si děláš co chceš a questové mise pak plní jen vedlejší část hry (takže tolik nevadí že jsou docela dost nahovno). Tohle Cyberpunku trochu chybí (jakkoli ve všem ostatním je nekonečně lepší) - pořád ten zábavný volný pohyb v ulicích je, malých vedlejších úkolů tolik že je to pomalu jako by byly nekonečně generované, a o to víc teď s 2.0, ale přesně jak říkáš - plynoucí život s hromadou věcí s jádrem hry tak úplně nesouvisejících tu tak úplně nefunguje. Jeho zárodek existuje, potenciál velký, ale ve hře ne naplněný tak jak bych si ideálně představoval - i když jsem si skoro jistý že přesně tohle plánovali a připravovali si pro to v tom městě půdu pro kdysi chystanou online verzi. Velmi mě mrzí že ji nakonec scrapli - jak tenhle typ her nehraju, tak tady bych v Night City s chutí pár set hodin navíc s přáteli strávil.
Btw sice tu není tenis (který jsem popravdě v GTA V vůbec nehrál, tak nevím jak byl propracovaný), ale zato je tu do hry víc zapadající množství arkádových her. A nejsou špatné, byť rudimentární.
A mody v tomhle opět pomáhají. Třeba ten na války gangů.
Btw sice tu není tenis (který jsem popravdě v GTA V vůbec nehrál, tak nevím jak byl propracovaný), ale zato je tu do hry víc zapadající množství arkádových her. A nejsou špatné, byť rudimentární.
A mody v tomhle opět pomáhají. Třeba ten na války gangů.
@Gordon (02.12.2023 18:50): sorry za offtopic. Myslel jsem The Invincible.
@AlieN (02.12.2023 19:04): musím říct, že mi to za ty peníze stálo, ale jinak chápu a navíc bych téhle partě přál úspěch!
@AlieN (02.12.2023 19:04): musím říct, že mi to za ty peníze stálo, ale jinak chápu a navíc bych téhle partě přál úspěch!
@Gordon (02.12.2023 18:50): Reaguješ na špatnou hru.
@Feidias (02.12.2023 17:53): Super, to moc rád slyším. Akorát když vidím jak je to kratičké... no to asi spíš počkám na nějakou slevu.
@Feidias (02.12.2023 17:53): Super, to moc rád slyším. Akorát když vidím jak je to kratičké... no to asi spíš počkám na nějakou slevu.
@Feidias (02.12.2023 17:53): Takže ti přijde jednoduchý gameplay i u Deus Ex, nebo to myslíš obtížnostně? V porovnání třeba s GTA V je ten gameplay jak grand strategy. Jediné, co mě štve je ta hackovací minihra.
Jinak asi zvednu hodnocení po updatu.
Jinak asi zvednu hodnocení po updatu.
@AlieN (02.12.2023 16:17): za mě naprostá bomba!!! Už jsem to dohrál dvakrát a určitě ne naposledy. Dá se tomu snad vyčítat akorát hodně jednoduchý gameplay, ale díky tomu je to fakt jízda od začátku do konce.
@BUMTARATA (02.12.2023 15:37): Co se preferencí týče, fair enough. Třeba ten ragdoll je fakt strašnej. A tato kritika dává smysl v reakci na řeči o technickém veledíle. Každopádně největší vývojářsko-vydavatelské molochy, jejichž náklady vývoje už přerostly nejdražší produkty filmového průmyslu, rostou spolu s herním průmyslem pořád, a zřejmě také jakožto největší akcionářské společnosti na trhu musí. Kde je vrchol udržitelnosti je jistě validní otázka, nedivil bych se však, kdyby ještě mnohem dál.
@AlieN (02.12.2023 16:06): Souhlasím s absolutoriem, přese všechny chyby a nedotaženosti. Stejně jako přes vědomí toho, o kolik by ta hra mohla být ještě lepší, kdyby byla interaktivnější a ještě více v ní co "volnočasově" dělat (jako byl třeba velmi solidní tenis či golf v GTA V), je to neskutečné dílo, představující audiovizuální, writerský a game designový vrchol současné produkce. Ten open world není ani zdaleka tak hluboký jako dokázal zkušenější Rockstar v RDR2, ale jak Witcher 3, tak Cyberpunk jsou zábavnější hry, protože jejich herní náplň nespočívá pouze v tom všechny postřílet, a tudíž si vždy odnáším mnohem pestřejší pocity. Ještě mi v Cyberpunku tedy velmi sedne i humor, což bývá výjimka, snad protože jsou to Poláci. Super teď bylo, jak jsem v jednom gigu měl se dostat do márnice přes obřadní síň krematoria, kde probíhal zrovna obřad. A tudíž jsem netrunningem přiměl hologram zesnulého tančit jako striptér, což odvedlo pozornost. XD
@AlieN (02.12.2023 16:06): Souhlasím s absolutoriem, přese všechny chyby a nedotaženosti. Stejně jako přes vědomí toho, o kolik by ta hra mohla být ještě lepší, kdyby byla interaktivnější a ještě více v ní co "volnočasově" dělat (jako byl třeba velmi solidní tenis či golf v GTA V), je to neskutečné dílo, představující audiovizuální, writerský a game designový vrchol současné produkce. Ten open world není ani zdaleka tak hluboký jako dokázal zkušenější Rockstar v RDR2, ale jak Witcher 3, tak Cyberpunk jsou zábavnější hry, protože jejich herní náplň nespočívá pouze v tom všechny postřílet, a tudíž si vždy odnáším mnohem pestřejší pocity. Ještě mi v Cyberpunku tedy velmi sedne i humor, což bývá výjimka, snad protože jsou to Poláci. Super teď bylo, jak jsem v jednom gigu měl se dostat do márnice přes obřadní síň krematoria, kde probíhal zrovna obřad. A tudíž jsem netrunningem přiměl hologram zesnulého tančit jako striptér, což odvedlo pozornost. XD
@Feidias (02.12.2023 16:09): Dík za připomenutí že už to vyšlo - předlohu od Lema mám hodně rád, takže na tohle jsem velmi zvědavý.
[neexistující příspěvek]: je docela zajímavé si zahrát The Invincible částečně od lidí co odešli z CD projektu, který běží na UE4. Je to úplně jiný žánr a hra je úplně o něčem jiném, ale kdyby mi někdo řekl, že to běží na Red Enginu tak mu uvěřím. Způsob jakým je hra zpracovaná je úplně Cyberpunk.
@Paul (02.12.2023 13:41): Já ho hrál od vydání několikrát, po různých updatech a s různými mody, a teď s PL zas pro změnu vanilla, a pokaždé to bylo jako hrát trochu jinou hru :)
Nejen teď ten nový update vypadá dobře, ale hlavně mody které už na 2.0 dělají nové se zase úplně novými možnostmi jsou parádní, takže jen horko těžko se bráním tomu to hned rozehrát zase, i když her ve frontě je moc a času málo...
A stejně se furt ještě občas vracím ke svému předchozímu playthrough, jen tak si běhat po městě a i po 400+ hodinách tam pořád objevovat nové věci.
A vůbec, zvedám hodnocení na 100%, Cyberpunk 2077 je pro mě s těmi všemi updaty nejlepší hra za posledních 20 let :)
(ano, je lepší než Witcher 3)
Nejen teď ten nový update vypadá dobře, ale hlavně mody které už na 2.0 dělají nové se zase úplně novými možnostmi jsou parádní, takže jen horko těžko se bráním tomu to hned rozehrát zase, i když her ve frontě je moc a času málo...
A stejně se furt ještě občas vracím ke svému předchozímu playthrough, jen tak si běhat po městě a i po 400+ hodinách tam pořád objevovat nové věci.
A vůbec, zvedám hodnocení na 100%, Cyberpunk 2077 je pro mě s těmi všemi updaty nejlepší hra za posledních 20 let :)
(ano, je lepší než Witcher 3)
@AlieN (02.12.2023 15:39): To, co popisuješ jako výhodu UE5, je kompromis, o kterým mluvím. A i CDPR přiznává, že dostat do UE5 jejich customizace bude náročný, a můžeš se spolehnout, že se jim to podaří jen do určitý míry, nikoliv zcela. Nechci se zbytečně opakovat, ale všechny velký studia chtěj nebo už používaj vlastní enginy, má to svý dobrý důvody.
Jen aby je ten růst nakonec nestál jak ten Cyberpunk, tak i Witchera. Mnozí trpí utkvělou představou, že když dnes vyšlo slunce, vyjde i zítra. Nikde není dáno, že další Witcher bude úspěšná hra, a někdy jen stačí, aby odešli klíčoví lidé, třeba jako ti, co vedli Wild Hunt.
Jen aby je ten růst nakonec nestál jak ten Cyberpunk, tak i Witchera. Mnozí trpí utkvělou představou, že když dnes vyšlo slunce, vyjde i zítra. Nikde není dáno, že další Witcher bude úspěšná hra, a někdy jen stačí, aby odešli klíčoví lidé, třeba jako ti, co vedli Wild Hunt.
@Paul (02.12.2023 13:41): souhlas! Ta hra je dneska sice úplně někde jinde, ale mě se to líbilo i po launchi a na PS4:).
Spíše mi přijde zajímavé, že oficiální placené rozšíření vyšlo jen jedno, ale pocitově jak kdyby to bylo už páté DLC. Phantom Liberty je jen jedno. Všechny ty další updaty se s tím nedají srovnat, ale přesto minimálně několik připomínalo DLC. To je za mě úplně super přístup!
Spíše mi přijde zajímavé, že oficiální placené rozšíření vyšlo jen jedno, ale pocitově jak kdyby to bylo už páté DLC. Phantom Liberty je jen jedno. Všechny ty další updaty se s tím nedají srovnat, ale přesto minimálně několik připomínalo DLC. To je za mě úplně super přístup!
@Tarhiel (02.12.2023 14:51): To... není úplně dobrý směr argumentace :D
Ano, Bethesda víc hledí na zisk než na to aby technologie jejich nejnovější hry nebyla směšný shit na který nadává úplně každý, včetně těch které jinak Starfield baví. Díky bohu že CDPR tohle nechce. Mě by se líbilo kdyby udělali další díl na REDenginu - kdyby měl vyjít v dohledné době, kdy vypadá božsky. Ale za 5-10 let bude tech zase někde jinde.
Hlavně to ale ani finančně nedává moc smysl, a buď si jistý že oni si to moc dobře spočítali. Udržovat, vylepšovat a předělávat do různých her svůj vlastní engine je neuvěřitelně drahé, zvlášť když ten engine ani nelicencuješ na cizí hry. Plus na něj musíš zatrénovat vývojáře, kdežto EU5 je v oboru v podstatě general knowledge - což souvisí s tím co píše Bumtarata a je od něj úplný nesmysl to vnímat jako fail.
CDPR musí růst, jinak můžem na další hry z Cyberpunku zapomenout - mají teď dvě velké IP, musí rozvíjet obě. Udělat Witchery jim trvalo každý čtyři roky a ten vývoj se prodlužuje, teď jen na DLCčku (a opravách chyb) dělali tři. I když je i to pouhé DLCčko delší než spousta full her, a i kvalitativně všechny ty letošní překonává.
Ano, Bethesda víc hledí na zisk než na to aby technologie jejich nejnovější hry nebyla směšný shit na který nadává úplně každý, včetně těch které jinak Starfield baví. Díky bohu že CDPR tohle nechce. Mě by se líbilo kdyby udělali další díl na REDenginu - kdyby měl vyjít v dohledné době, kdy vypadá božsky. Ale za 5-10 let bude tech zase někde jinde.
Hlavně to ale ani finančně nedává moc smysl, a buď si jistý že oni si to moc dobře spočítali. Udržovat, vylepšovat a předělávat do různých her svůj vlastní engine je neuvěřitelně drahé, zvlášť když ten engine ani nelicencuješ na cizí hry. Plus na něj musíš zatrénovat vývojáře, kdežto EU5 je v oboru v podstatě general knowledge - což souvisí s tím co píše Bumtarata a je od něj úplný nesmysl to vnímat jako fail.
CDPR musí růst, jinak můžem na další hry z Cyberpunku zapomenout - mají teď dvě velké IP, musí rozvíjet obě. Udělat Witchery jim trvalo každý čtyři roky a ten vývoj se prodlužuje, teď jen na DLCčku (a opravách chyb) dělali tři. I když je i to pouhé DLCčko delší než spousta full her, a i kvalitativně všechny ty letošní překonává.
@Adieu (02.12.2023 14:50): Tak ne každá společnost chce růst a růst a růst, spousta herních studií úspěšně operuje s jedním týmem maximálně o několika stovkách lidí. CDPR nabral v posledních letech mrtě lidí, který bude velmi těžký umenedžovat a uživit, když nebudeš vydávat hry, a CDPR teď mnoho let nebude vydávat nic. Tak uvidíme, jak jejich ambiciózní plány na paralelní vývoj několika her, z toho jedna údajná trilogie, nakonec uspějí.
Zbytek je dílem o preferencích, rozumím, že tobě víc záleží na odrazu v louži než na kvalitně rozanimovaným NPCéčku, dílem o možnostech enginu, jeden z důvodů, proč ho opouštějí. Že je to ale nakonec celý o narativních, gameplayových a estetických kvalitách, souhlasím, ty 3/5 jsem tomu ostatně nedal kvůli technickýmu stavu, že jo.
@Tarhiel (02.12.2023 14:51): Každý AAA studio chce vlastní engine především kvůli totální kreativní kontrole, nenutnosti spoléhat na třetí stranu a nenutnosti, jak správně píšeš, odvádět výpalný. CDPR si nasral do bot, a tak v tom teď bude muset ňákou dobu chodit, no.
Zbytek je dílem o preferencích, rozumím, že tobě víc záleží na odrazu v louži než na kvalitně rozanimovaným NPCéčku, dílem o možnostech enginu, jeden z důvodů, proč ho opouštějí. Že je to ale nakonec celý o narativních, gameplayových a estetických kvalitách, souhlasím, ty 3/5 jsem tomu ostatně nedal kvůli technickýmu stavu, že jo.
@Tarhiel (02.12.2023 14:51): Každý AAA studio chce vlastní engine především kvůli totální kreativní kontrole, nenutnosti spoléhat na třetí stranu a nenutnosti, jak správně píšeš, odvádět výpalný. CDPR si nasral do bot, a tak v tom teď bude muset ňákou dobu chodit, no.
@AlieN (02.12.2023 01:50): Upravovať by ho museli vždy, to robili aj predtým (každý Zaklínač od Witchera 2 išiel na novej, upravenej verzii predchádzajúceho enginu), ale takto by im všetok zisk ostal vo firme, za Unreal, bez ohľadu na to, koľko má ready-made pluginov (ktorých funckionalitu si CDPR do vlastného enginu dorobili), budú platiť nemalé peniaze (lebo majú veľké zisky) - zober si, že Bethesda to robí doteraz s enginom, ktorý už je dávno za zenitom a nevenujú toľko pozornosti jeho prekopaniu, ako to robí CDPR alebo Larian - ale vedia, prečo ho používajú - lebo všetok zisk ostane im.
Podľa mňa toto je veľká chyba, že to nechávajú byť.
Podľa mňa toto je veľká chyba, že to nechávajú byť.
@BUMTARATA (02.12.2023 14:26): Wow, vrcholné kapitalistické společnosti musí růst a růst, to je mi ale revoluční zjištění. CD Projekt holt bolestně zjistil, že dělat open world v moderním prostředí je technicky něco úplně jiného než ve "středověku". I přesto je to funkční a překrásná hra, nějaký pop-in, daný jako ústupek tím, že většina lidí nemá na hru dostatečně dobrý HW, působí jako solidní butthurt. Ohledně AI je fakt, že zázrak není, ale flankuje, což je pořád více než 9 z 10 her. Jako chápu, že za ty prachy ve vývoji někteří očekávají větší kvalitu a méně chyb, ale pořád má ta hra nejdůležitější kvality, totiž narativní, gameplayové a estetické. A musím se smát, že nejlépe vypadá Cyberpunk na screenshotech, naopak všechny odlesky a světla a kontrasty, o kterých je tato neonová píseň především, vypadají zdaleka nejlépe v pohybu.
@AlieN (02.12.2023 01:50): Kdyby to byla „technologicky naprostá špička“, tak to nevyhoděj do koše, ale protože je to zmetek, na jehož překopání jim došel čas, musej přesedlat na něco, na čem můžou okamžitě zaměstnat mnoho lidí, protože jejich rakovinotvornej modus operandi velí růst a růst a růst. Výhra to není, ale nutný kompromis, ne že by se nabízely nějaký jiný řešení.
@Jab (02.12.2023 10:51): Jako „vizuální vrchol“ to může působit, když koukáš na screenshoty, v pohybu tolik neohromí, šílenej pop in, otřesný animace (vyjma faciálek), jedna z nejhorších implementací ragdoll physics, kterou jsem v moderní hře viděl, pořád nevycházím z údivu, že si něco takhle odpornýho dovolí akční hra, a ani ten slovutnej path tracing nefunguje, jak by měl (on je teda rozbitej i klasickej ray tracing), ale tam jim to rád odpustím, protože to přiznaně označujou jako „technology preview“, nakonec dojmu ani nepřidává tupá AI všude, kam se podíváš.
@Jab (02.12.2023 10:51): Jako „vizuální vrchol“ to může působit, když koukáš na screenshoty, v pohybu tolik neohromí, šílenej pop in, otřesný animace (vyjma faciálek), jedna z nejhorších implementací ragdoll physics, kterou jsem v moderní hře viděl, pořád nevycházím z údivu, že si něco takhle odpornýho dovolí akční hra, a ani ten slovutnej path tracing nefunguje, jak by měl (on je teda rozbitej i klasickej ray tracing), ale tam jim to rád odpustím, protože to přiznaně označujou jako „technology preview“, nakonec dojmu ani nepřidává tupá AI všude, kam se podíváš.
@Cobot (02.12.2023 11:23): u RPGček který plánuju hrát víckrát mi dává smysl je hrát při launchi, a pak znovu když jsou zcela dodělaný. Užiju si je hned, a pak podruhý s novým obsahem a trochu jinak.
@Cobot (02.12.2023 11:23): Vetsinou to smysl ma, CP je spis vyjimka. Krom toho nektere zmeny s 2.0 mi prilis nevyhovuji, takze jsem rad, ze jsem hru hral prvne hned po vydani a ted si dal jen neco malo z pribehu a dlccko.
@Jab (02.12.2023 10:51): To je přesně důvod proč absolutně nemá smysl hrát hry po vydání.
@Gordon (02.12.2023 11:00): no worries, makám na tom. :) Časem se dostanu k lepšímu GPU a užiju si CP77 s RT na PC.
@Rapier (02.12.2023 10:58): Nejdřív bys měl samože dohrát zaklínače.
@Tarhiel (02.12.2023 00:14): vážně. :) Těší mě, že jsem hru stále odkládal. Konečně!
Když jsem nedávno na konzoli CP77 zkoušel, jen prvních pár hodin, a v rámci toho se procházel po ulicích, tak mě samozřejmě napadlo jaké by to bylo projet se MHD po takovém fajnovém městě.
Když jsem nedávno na konzoli CP77 zkoušel, jen prvních pár hodin, a v rámci toho se procházel po ulicích, tak mě samozřejmě napadlo jaké by to bylo projet se MHD po takovém fajnovém městě.
Hmm. CDPR vydali hru, která nenaplňovala jejich sliby. A teď už to roky dodělávají, přičemž Cyberpunk je stále na vizuálním vrcholu PC her. A prý už i HDR je dobré. Tak to zase někdy vyzkouším. :)
@Feidias (02.12.2023 08:32): Aha. Tak to si počkám, budu mít rovnou srovnání:)
@Red (02.12.2023 08:15): tady jsou novinky pěkně zhrnuty: https://youtu.be/QB9PPEtp558?si=ybUrY94PGXK9O4we
Dost jsem čuměl. Klidně by jednou za čtvrt roku mohli vydávat podobné záležitosti (a nemuselo by toho být ani tolik). Včera jsem začal Phantom Liberty podruhé, tak se to docela hodí:)
Dost jsem čuměl. Klidně by jednou za čtvrt roku mohli vydávat podobné záležitosti (a nemuselo by toho být ani tolik). Včera jsem začal Phantom Liberty podruhé, tak se to docela hodí:)
On má být nějaký update?
Trochu to škoda je, teď je REDengine technologicky naprostá špička, ale docela to chápu. Pro Witcher 4 by ten engine stejně museli masivně upravovat, a do budoucna bude UE5 určitě vládnout.
Tyjo, Ten update vyjde za pár dní, tak to je parádní pro můj nynější run.
Nejvíc mě potěšila nadzemka a závody. Doufám ale, že poladí tu AI při závodech, přece jen, ten jízdní model není špatný a mít závody v akční hře je vždycky bomba.
S tou nadzemkou by ale měli odstranit rychlé cestování, není takový problém se dostat z jednoho konce města na druhý v krátkém čase, obzvlášť když takhle někam jedu, a v rádiu za tu cestu nestihne ani dohrát jedna písnička.
@Tarhiel (02.12.2023 00:14): Taky si to myslím, vyladily si engine, aby zvládala obrovský prostory, bezproblémové přechody z interierů do exterierů, slušný level of detail a celou tu technologii zahodí.
Nejvíc mě potěšila nadzemka a závody. Doufám ale, že poladí tu AI při závodech, přece jen, ten jízdní model není špatný a mít závody v akční hře je vždycky bomba.
S tou nadzemkou by ale měli odstranit rychlé cestování, není takový problém se dostat z jednoho konce města na druhý v krátkém čase, obzvlášť když takhle někam jedu, a v rádiu za tu cestu nestihne ani dohrát jedna písnička.
@Tarhiel (02.12.2023 00:14): Taky si to myslím, vyladily si engine, aby zvládala obrovský prostory, bezproblémové přechody z interierů do exterierů, slušný level of detail a celou tu technologii zahodí.
@Gordon (28.11.2023 11:49): To bude nadstavenie farbosleposti, ktoré vraj už v hre je, ale teraz budú všetky tieto nadstavenia pod samostatnou záložkou "Accesibility."
@Rapier (01.12.2023 22:25): Ty kokos, to vážne? Tak to rešpekt, naozaj som už žiadne veľké zmeny nečakal :O
Stále si myslím, že je chyba, že ten engine sa rozhodli zanechať, obzvlášť teraz, keď aj hru na ňom majú vyladenú.
Stále si myslím, že je chyba, že ten engine sa rozhodli zanechať, obzvlášť teraz, keď aj hru na ňom majú vyladenú.
Paráda konečně bude i funkční metro!
No paráda, tak velké změny jsem ve hře už z oficiální strany nečekal.
...ještě kdyby ty závody předělali tak aby soupeři nekopírovali rychlost hráče, včetně toho když se zastaví.
...ještě kdyby ty závody předělali tak aby soupeři nekopírovali rychlost hráče, včetně toho když se zastaví.
Pecka, mě nejvíce zaujaly z novinek překopané motorky, včetně wheelies, salt a jestli správně chápu, tak i naklánění do apexu. Teď ještě aby 3rd person kamera neztrácela v zatáčce automaticky osu jízdy a šlo tudíž ten apex uspokojivě trefit (to je fakt k posrání), dále by to chtělo alespoň odebrat z motorek ty absurdní automobilové smyky a přidat nedůchodcovskou akceleraci, nešnečí rychlost a motocyklové závody. :-) To by pak byla fajn adice. Doufám tedy, že se nad tím zamysleli trochu komplexně.
@BUMTARATA (01.12.2023 17:09): Jo, to by bylo ještě trefnější :)
To záleží, který konec si vybereš. I když tady jsou všechny vesměs na pytel :)
To záleží, který konec si vybereš. I když tady jsou všechny vesměs na pytel :)
@Zoltan (01.12.2023 17:03): Přečetl jsem SRÁT a dávalo mi to smysl.
Jo, čekám, že nebude, ale stejně ti nakonec dá kopačky.
Jo, čekám, že nebude, ale stejně ti nakonec dá kopačky.
Jako slušný na to, že už měly být původně jen opravy :D A něco tam říkali i o vylepšených romancích, kéž by bylo součástí i to, že Judy nebude FURT STÁT U TOHO OKNA! :))
@Red (01.12.2023 16:55): Tak možná počkej, až to dodělaj.
Pokud to teda nechceš hrát ještě potřetí. :)
Pokud to teda nechceš hrát ještě potřetí. :)
Včera jsem dohrál základní hru a hned začínám druhý run:)
@Zoltan (01.12.2023 16:20): A překopali Smashera, takže už to snad nebude ten nejtrapnější boss fight ever.
@Gordon (28.11.2023 11:49): Colorblind mód.
@Gordon (28.11.2023 11:49): Colorblind mód.
Tvl oni fakt udělali metro :D
@Tarhiel (30.11.2023 00:59): No řeším... spíš vymýšlím teorie, hledám vodítka a snažím se proběhnout labyrintem. Na to abych vyřešil třeba notebook ze skládky fakt nemám.
@Tarhiel (30.11.2023 00:59): ta spoiler mise je hodně dobrá:)
@SavageCZ (29.11.2023 19:51): Ha, fak to to riešiš? Lebo dešifrovať by sa mi to nechcelo, na to by som nemal nervy, takže klobúk dolu - Ja práve idem unášať dvoch ryšavých súrodencov :)
@Tarhiel (29.11.2023 11:04): Díky, mám dohráno 2x a tak je to jen kosmetická vada. Teď se bavím záhadou FF:06:B5.
@Tarhiel (29.11.2023 11:04): Jo, tak to bude asi bug. A co tak čtu na redditu, po 2.0 má stejné problémy hodně hráčů.
@Zoltan (29.11.2023 09:46): Ten už dávno splnený mám a nemám ich v inventári. Takže je to bug.
@SavageCZ (29.11.2023 08:34): Tento problém som mal tiež, prepdokladám, že teraz to už majú opravené, ale v pôvodnej hre Ti z niektorých quest itemov po dokončení questu neodobralo "Unequippable" flag, a preto ich nemôžeš dostať von z inventáru.
Dá sa to napraviť cez save editor (netreba ho inštalovať, stačí rozbaliť a spustiť) - otvor v ňom požadovaný save, choď na záložku inventory a klikni na "remove all flags" (tak nejak sa volá ten gombík) tlačítko na hornom paneli.
Len, samozrejme, ak máš nejaký nedokončený quest a k nemu nejaký predmet v inventári, bacha, aby si tu vec k nemu nepredal/nevyhodil, aby si si nezablokoval postup.
@SavageCZ (29.11.2023 08:34): Tento problém som mal tiež, prepdokladám, že teraz to už majú opravené, ale v pôvodnej hre Ti z niektorých quest itemov po dokončení questu neodobralo "Unequippable" flag, a preto ich nemôžeš dostať von z inventáru.
Dá sa to napraviť cez save editor (netreba ho inštalovať, stačí rozbaliť a spustiť) - otvor v ňom požadovaný save, choď na záložku inventory a klikni na "remove all flags" (tak nejak sa volá ten gombík) tlačítko na hornom paneli.
Len, samozrejme, ak máš nejaký nedokončený quest a k nemu nejaký predmet v inventári, bacha, aby si tu vec k nemu nepredal/nevyhodil, aby si si nezablokoval postup.
@Tarhiel (29.11.2023 03:48): Katana a nůž netuším, ale u Skippy je quest item, ten jde dát na zeď až po splnění jeho questu.