@malarkey (10.02.2024 13:04): Právě souboje jsou důvod, proč jsem se vždycky celé QfG sérii vyhýbal...
Diskuze
@Pluto (10.02.2024 13:02): Vidíš, to by mě nenapadlo, že problém budou souboje. V Quest for Glory mě to tenkrát historicky hodně bavilo, třeba :-)
@malarkey (10.02.2024 13:00): Minihry jsou u mě naprosto v pohodě. Ale jak je tam byť jen náznak souboje, tak u mě zájem o danou hru rapidně klesá.
@Pluto (07.02.2024 17:13): Jojo, máš pravdu, že vlastně jsem taky radši, když tam ty minihry nejsou :-) Ale zase oceňuji, když do toho žánru někdo přinese něco nového...napadá mě teď na první dobrou třeba The Captain
@malarkey (07.02.2024 16:56): Já to naopak mnohdy kvituju a beru za největší plus :-)
@Pluto (07.02.2024 13:46): Já to nevnimal jako zápor, spis jako fakt. Ale reálně proti tomu nic nemám. :-)
@malarkey (komentář): Mě zaujala ta sekce proti, kde je napsáno, že "nenabízí kromě adventurních mechanik nic navíc". To má být brané u adventury jako zápor? Přijde mi to jako vzít třeba Transport Tycoon Deluxe a mít tomu za zlé, že to nenabízí nic navíc než jen strategické mechaniky.