Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

- redukovat rozsah levelů, počet nepřátel a tím herní dobu na třetinu
- místo objevování nepřátel odnikud ve vlnách je nechat v levelech od začátku
- úplně překopat save system, tohle je vymýšlení hranatého kola
- zrušit skákání pomocí alternativního útoku první zbraně
- zlepšit pathfinding nepřátel

a bylo by to na slušných 7/10
@GodOfTheSick (komentář): ten respawn nepřátel byl opravdu až moc a je pravda, že si ho mohli nechat jen do velkejch arén a ne po sebrání každého nesmyslu, kdy se v objeví monstrum, nebo spíše monstra v úzký chodbě hned před hlavní zbraně, tam měli být příšery jen natvrdo namapované. Trochu to působilo jako Doom na obtížnost Nightmare, kdy po vyčistění úseku začal respawn všude kolem.