Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem si to demo zahrál (asi po 20 letech demo, člověk už si myslel, že vyhynuly). Hraje se to celkem fajn, zhruba jako to Shadow Tactics. Bugy jsem v podstatě neznamenal. Možná teda když jsem hodil do baráku granát, tak to 3 lidi zabilo a čtvrtej se vzbudil, převalil se a šel spát dál, ale to přisuzuju tomu, že byl hluchej už předtim :) Graficky mě to neurazilo, ale uznávám, že dneska už by to asi mělo vypadat trochu jinak. Mise je opravdu jen tutoriál a doufám, že pak to bude jiná úroveň, protože tohle se dalo hrát jednou rukou a jednim okem. Takže za mě to bude fajn hra, ale pokud tam nebude něco navíc, tak to bude jenom chudý příbuzný her od Mimimi s ničím novým. No, jsem zvědavej, jak to všechno pošlape v plný hře.
Děkuji za pozitivní novinky, naštěstí jsem nebyl moc vyhajpovaný. Dobré vědět, že pro historický feeling lze zapnout haknkrajce. 24GB na demo je dost, nejspíš to zkusím, místo na disku naštěstí mám.

Chápu, zbývá už jen pár měsíců na odladění hry. Drobný detail. :)
Tak jsem to dohrál na hard (nepoznal jsem rozdíl) a hra mi ani neuzná, že jsem to dohrál na dvě ze tří obtížností.

Doporučil bych chlapům a děvčatům pár měsíců na vyladění jak psal kolega pode mnou.
Zkuste být prosím trochu pozitivní, já se na hru těšil! :) Dokonce jsem ji v anketě DH zařadil mezi nejočekávanější hry roku 2024 a teď tady čtu samé pozitivní věci, ehm.
Když tomu dají tak 4 měsíce polishingu, tak tomu věřím. Jo aha, ono to má vyjít ještě letos ...
@John Mirra (09.10.2024 13:49): víš jak by to dopadlo, simtě :)

@BUMTARATA (09.10.2024 13:29): já to teda neviděl, ale hrál jsem to taky tak, ono se to moc jinak hrát nedá (což teda ani ty mimimi - až teď mi došlo proč je tam to brečící dítě :D ) . Jako nejdál byly podle mě Desperados.

Mě baví, jak jen jedna postava dokáže házet kámen, ale ostatní tento skill neovládají <3
Koukal jsem na Vortex a musím říct, že ta Princova kompulzivní porucha (sic!) věčně se plazit, lákat všechny na vysílačku a následně jejich mrtvoly obsedantně schovávat do křoví je asi tak outdated jako celá ta hra, jako kdyby vývojáři nikdy nehráli nic od mimimi, přijde mi skandální v dnešní době vymejšlet kolo a nenavazovat na krále žánru. A ty nekonečný loadingy u hry, která je na nich principiálně postavená, jsou fail úplně největší.
Já teď koukal chvíli na gameplay z Vortexu a zjistil jsem, že to bude vlastně prequel s úplně novými misemi, tak to necu :(
Mne mezitim stihlo dojit ze to je demo a ne beta :D

Pokud takhle bude vypadat finalni hra tak to asi neni dobry, protoze tech bugu tam bylo dost. Obcas haprujou zvuky, objekty, atd. Ve srovnani s ST to pokulhava. (Mimochodem je to jinak presnej klon vcetne te mechaniky s planovanim akci.)

Jinak obtiznostne to ma bliz k tem ST tzn hooodne jednoduche, nekdy az zbytecne (GB muze zapnout radio i kdyz je zakopany pod zemi), spici vojak neslysi granat i kdyz mu bouchne u hlavy atd. A ty bezedny kere ty me sraly uz v ST ale tak pouzivat je clovek nemusi no :)

Co je skoda, ze tam nevidim zadnou inovaci oproti 25 let stare jednicce. Muzes stat milimetr vedle vojaka, ale protoze nejsi v jeho zornem poli tak cajk.

Ale jinak jsem si to fakt uzival, grafika uzasna. Fyzika horsi ale tam jsem zil v nadeji, ze se to doladi, kdyz je to ta beta :D ale pokud to beta neni, tak nevim nevim.
@Walome (09.10.2024 08:09): Uvidím, třeba se mi to dít nebude :) Koukal jsem na gameplay Origins a nějak mě to nezaujalo, spíš mě láká ta jednička. Ale u ní si zase nejsem jistý, jestli budu schopný ji dohrát. To jsou ta hráčská dilemata!
@rikuhahl (09.10.2024 09:33): je to moderní jednička, tzn pro předškolní děti. Což mi vyhovuje, páč jedničku jsem nikdy nedohrál. Ale zatím hraju na tu základní obtížnost. Soudím podle Shadow Tactits, kde obtížnost prakticky nic neměnila, takže i ta nejtěžší byla pořád lehčí než Commandos 1 v základu.

Co bych u Commandos teda oželel jsou bezedné keře kam jdou odklízet mrtvoly.
Tak já si to taky stáhnu a sdělím vám pak fundovanej názor :D Pokud je to jako jednička, tak osobně nemůžu chtít víc, protože to je nejlepší hra historie ;)
@DEU (09.10.2024 01:16): Tak demo za mě super, největší zklamání je pro mě hlas zelenýho bareta :) a chybí mi minimapa nebo jsem ji neobjevil.

No je to jak jednička jen v hezčím kabátu. Ovládání ve stylu Shadow Tactics: Blades of the Shogun což mi vyhovuje páč jsem to hrál nedávno.

@John Mirra (08.10.2024 21:48): jednička mi dělala to, že mi zpomalovala myš, což nebylo vůbec pěkné a nedostal jsem se přes druhou misi :D (zkoušeno pár let zpět)
@Walome (08.10.2024 21:15): Já se právě už raději na žádné "značka hry" netěším. Lépe být příjemně překvapený než nepříjemně zklamaný. Stáhni demo, vyzkoušej jej a uvidíš.
Na Steamu je k rispozici demoverze hry. Ale jestli má toto být stav velmi blízký finální verzi, pak půjde o velmi špatný vtip a selhání. Optimalizace je naprosto šílená. Grafika je jak z doby okolo roku 2010, navíc často vybledlá a vykostičkovaná. Na RTX 3070 mám FPS maximálně 70. Ovládání v mém případě přichází v úvahu jen Oldschool, případně jej nakombinovat do Custom. Jsem překvapený, že nelze vojáky uspat a svázat, případně prošacovat a vybrat jejich výbavu. Hlavní menu bych také upravil a ozdobil například obrázky celého komanda nebo fotek z misí. Zatím na první pohled velké zklamání.
@Rapier (06.10.2023 19:21): Kvůli dnešní politicky korektní době. Podívej, jak dopadl remaster/remake druhého dílu. Origins má pod palcem naštěstí jiné studio, ale jsou to také Němci. Mám strach, že i pokud udělají hru v tomto autentickou, že na ně budou různé aktivistické spolky tlačit a aby jim nepodlehli. Uvidíme.

@BUMTARATA (06.10.2023 19:42): Ten obrázek dává šanci, že bude hra necenzurovaná. Snad se ubrání i případným uřvaným aktivistům.
@DEU (06.10.2023 16:46): existuje nějaký reálný důvod proč by z historické hry měly byt odstraněny nacistické symboly? Ano vím, původní Hidden & Dangerous včetně datadisku je obsahoval, později vydaná DeLuxe edice již ne, ale o zapnutí se velmi rychle postarali modeři.
Jsem velmi zvědavý, jak se povede autorům navázat na kořeny série. Také budu sledovat, jakým způsobem naváží na práci Mimimi. Ať se klidně podívají na Partisans 1941, ze které si mohou vzít příklad. Ruská varianta mě osobně zaujala a dohrál jsem ji jedním dechem až do konce. Osobně bych uvítal žádné cooldowny, protože nemají žádný reálný základ. Dá se očekávat, že budou ze hry odstraněny všechny nacistické symboly a atmosféra proto bude taková polovičatá.

Každopádně pokud nebude ve hře proslulá červená siréna v levém spodním rohu, tak to nekoupím :D
Nekromanti z Mimimi reinkarnovali žánr a vysoustružili ho k dokonalosti, takže si ho posléze mohli dovolit posouvat dál a dál. Záležet bude tedy především na tom, jestli si z toho Claymore vzali lekci. Nebo jestli to budou jen, a teď už můžeme říct zastaralý, Commandos, kde špion vopíchá celej kemp, zatímco řidič bude celou misi honit za bukem, aby ke konci mohl vlízt na minutu do tanku.