@Red (15.10.2024 15:52): Já bych spíš doporučil GOG vydání. Dobová původní verze s klasickou péčí GOGu v podobě oprav, wrapperů a obecně chodu na moderním OS. Plus menší HW nároky a méně bugů než u Master edice.
Diskuze
@Red (15.10.2024 15:52): Tak idealne koupit MGS master collection nebo MGS remaster a hrat - https://store.steampowered.com/app/21316 ... _Collection_Version/
Jak hrát MGS na pc v 2024? Nainstaluju a jedu nebo se vyplatí nějaký patch/mod?
@Cobot (26.10.2023 13:44): Myslíš na pc? To asi jo, na konzole nikoliv. Těch 570 je prostě prodejní cena co nastavila Konami. Ono na pc si to lidi sezenou i zadarmo žejo :D
Dají se sehnat i levněji. Viděl jsem asi 390,-
Ja jsem za ty kolekce rád. Trojka konečně na PC a jestli se potvrdí čtyřka a ty věci s PSP tak ještě lepší. Však oni to šikovní modeři do pár měsíců upraví a nákup v akci to jistí. Od vydavatele je to ale samozřejmě prasárna, že tomu nedal víc péče
Sice se to dalo hrát na emulátoru, ale tohle bude pohodlnější.
Ja jsem za ty kolekce rád. Trojka konečně na PC a jestli se potvrdí čtyřka a ty věci s PSP tak ještě lepší. Však oni to šikovní modeři do pár měsíců upraví a nákup v akci to jistí. Od vydavatele je to ale samozřejmě prasárna, že tomu nedal víc péče
Sice se to dalo hrát na emulátoru, ale tohle bude pohodlnější.
Teď koukám ze se daji ty tři hry z nově vydané kolekce koupit i zvlášť v digitální podobě.. Ale tedy 570 korun za jednu, to je zas úlet, obvzlast za ten low res port prvního dílu. Na ps3 se dá koupit v totožné kvalitě za stovku digitálně.
Mimochodem pozor na Switch verzi na cartridgi jsou pouze ty staré díly a MGS 1-3 se musí stáhnout.
Mimochodem pozor na Switch verzi na cartridgi jsou pouze ty staré díly a MGS 1-3 se musí stáhnout.
@Naginata (22.08.2023 12:45): to bych samozřejmě taky rád udělal jenže ne každý vydavatel to myslí s vydáváním portu a ramasteru jinak než jen na zdimacku peněz. Stačí porovnat třeba gta ttilogy a aktuálne vydaný quake II. Obojí úplně jinde.
A o to víc člověka pak mrzí ta promarněná příležitost.
A o to víc člověka pak mrzí ta promarněná příležitost.
@Charllize (22.08.2023 15:15): jn, taky jsem cekal 4k, ale taky jsem cekal vic remake nez remaster. Jsem cetl, ze treba na ten codec code pro Meryl tam treba pridali v menu moznost prohlidnout si krabicku nebo manual. Tak aspon nejake zmeny. Zajimalo by me jak to udelaji s Psycho Mantisem.
@Charllize (22.08.2023 15:15): jn, taky jsem cekal 4k, ale taky jsem cekal vic remake nez remaster. Jsem cetl, ze treba na ten codec code pro Meryl tam treba pridali v menu moznost prohlidnout si krabicku nebo manual. Tak aspon nejake zmeny. Zajimalo by me jak to udelaji s Psycho Mantisem.
@Fatality (22.08.2023 15:13): 1080p teda taky nic moc na nový konzole, ale mne by to asi stacilo.
@Charllize (21.08.2023 15:24): Tak je to jen castecne pravda:
Konami has now clarified to VGC that the game will render at the following resolutions:
All platforms except Switch – 1080p / 60 frames per second target
Switch (docked mode) – 1080p / 30 frames per second target
Switch (handheld mode) – 720p / 30 frames per second target
Konami has now clarified to VGC that the game will render at the following resolutions:
All platforms except Switch – 1080p / 60 frames per second target
Switch (docked mode) – 1080p / 30 frames per second target
Switch (handheld mode) – 720p / 30 frames per second target
@Cobot (22.08.2023 12:22): Emulace je fajn, ale vždy si cením, když společnost udělá port pro nové platformy a umožní tak získat hru i legálně bez toho aby jsi sháněl předražené kopie přes Amazon nebo ebay.
Tak jedničku i dvojku na PC ošetrily k naprosté spokojenosti modeři. Trojka jede přes emulátor. Takže za mě sice škoda, ale když moje peníze nechtějí jejich smůla.
Spíš jsem doufal ve čtyřku. Možná ale už taky jede přes emulátor?
Spíš jsem doufal ve čtyřku. Možná ale už taky jede přes emulátor?
@Charllize (21.08.2023 15:24): Co více čekat od Konami.
Aspoň to nebudé taková katastrofa jako Silent Hill HD kolekce.
Aspoň to nebudé taková katastrofa jako Silent Hill HD kolekce.
@Fatality (21.08.2023 15:28): Z konzolisty cz.
@Charllize (21.08.2023 15:24): odkud to máš?
Tak to vypada na další špatné remastery. Připravovaná Volume 1 kolekce údajně bude podporovat jen 720p/60 na velkých konzolích a 720p/30 na switchi. A taky údajně jde jen o porty původních bluepoint remasteru z roku 2012.
@Walome (29.09.2021 14:45): Hral jsem demo, bylo super, tak jsem to koupil. Nevim ale, kdy se k tomu dostanu.
@S4TW (23.05.2020 01:21): kup bazarovej.
mám ps3, co umí ps2 i ps1 hry a MGS mám originál na PS1... akorát mi u PS3 chybí ovladač :D
@Naginata (22.05.2020 15:06): Digitalne se da koupit samostatne a je to 1:1 PS1 verze. Jen pak samotna PS3 ma moznosti zlepsit obraz a podobne.
Ja taky nejvíce doporučuji verzi z The Legacy Collection pro PS3.
@S4TW (22.05.2020 12:56): Jo takhle. No tak to urcite tam nehraj, na tom Classic (ja ho mam), vibrace jsou docela podstatna soucast zazitku MGS. Ja jsem hral i emulovanou ps1 verzi a tam jsem vibrace myslim mel. Kazdopadne jak pise Charllize, ps3 verze je asi nejlepsi volba.
@S4TW (22.05.2020 12:56): Tak mozna idealni reseni bude verze pro PS3/PSP. Pokud tedy PS3 mas. PS3 umoznuje vylepseni obrazu, muzes si zvolit i ruzne pomery stran obrazu a jinak je to uplne stejne jako original ps1 hra.
Na te mini konzoli tu bude stat za hovno, mam takove tuseni.
Na te mini konzoli tu bude stat za hovno, mam takove tuseni.
@S4TW (22.05.2020 10:29): PS1 nebo PS1 classic tim myslis co?
@S4TW (22.05.2020 10:29): Tady máš podle mě nejlepší možné řešení.
v plánu je brzo zahrát, ale mám otázku, je lepší hrát na PS1 nebo ta verze PS1 classic? když se odprostíme od nějaké nostalgie, tak jak? co tak bych hádal, tak Classic může mít lepší obraz, lze ukládat kdekoliv (což zrovna tady není třeba), na druhou stranu má ten původní ovladač... máte někdo porovnání?
14/20, a jo některé jsou do očí bijící.
17/20, vetsina neni buhvijak tezka.
15/20. Ale nic z MGS série jsem nehrál. :)
@Flowerpot (29.06.2019 10:44): 17/20. Tady je vidět Kojima v celé své kráse!
Amerika nasadila do demokratických primárok svoj remake Hideo Kojimy. Ja som ho dokázal rozoznať od originálu 17krát z 20tich. A jak ste na tom vy?
Are These Quotes From Marianne Williamson or Metal Gear Solid?
Are These Quotes From Marianne Williamson or Metal Gear Solid?
Proste pecka. Listopad jsem si vyhradil na serii MGS v poradi 3, 1, 2, 4. Teprve az takto dohrane tesne po sobe jsem konecne docenil ten vypiplany scenar a pochytil i malickosti, ktere mi unikly.
Potvrzuji, ze jsem to dnes dohral na Win10. Krom filmovych animaci (sedy pruh) to jelo vse bez problemu.
@Morte (11.11.2016 15:04): Melo by to jet i na Win7.
@Morte (11.11.2016 15:04): Melo by to jet i na Win7.
@Marty34 (11.11.2016 02:14): Skutečně to jede na W10, aspoň první dvě úrovně. Dál jsem zatím nezkusil. Je trochu škoda, že to není patch, ale vlastně upravený warez. Ale ono to stejnak jinak sehnat nejde a origo CD jsou mi vlastně k ničemu.
@Marty34 (11.11.2016 02:14): To je jen na Win8/10? Na Win 7 to nejde?
@Marty34 (11.11.2016 02:14): Ty jo díky, vyzkouším.
Pred 4 mesici vydany uzivatelsky projekt MGS spustitelny bez problemu na soucasnych sestavach. Testovano na Win10 jede jak vino.
@Bodkin (05.03.2016 22:57): No právě proto by mě to překvapilo. Jakýkoliv náznak logiky od Konami je pomalu utopie.
@SilentWolf (05.03.2016 22:42): Nepřekvapilo by mě to, remake jedničky je imo lepší sázka na jistotu než MGS VI
@Bodkin (05.03.2016 22:37): Myslíš? Oni na ty rozumné nápady poslední dobou nejsou..
Na druhou stranu je pravda že na Remake nepotřebují Kojimu. Takže by to bylo příhodné.
Na druhou stranu je pravda že na Remake nepotřebují Kojimu. Takže by to bylo příhodné.
@Maximus (05.03.2016 19:33): Překvapivě. Konami nejspíše kutí remake na enginu MGSV a poslední co by potřebovali je konkurence zdarma.
Tak remake MGS s názvom Shadow Moses už Konami pochovalo.
Písal som tu o tom pár príspevkov nižšie a vypadalo to super. https://www.youtube.com/watch?v=oWc2GNtBurY
Písal som tu o tom pár príspevkov nižšie a vypadalo to super. https://www.youtube.com/watch?v=oWc2GNtBurY
@Luďa (22.02.2016 17:41): Digitálně na PSN je to za pár kaček (pro PS3/PSVita), takže snazší už to asi být nemůže.
NES byly nějaké bokem zbastlené šmejdy, originály z MSX2 jsou součástí MGS 3 Director cutu či jak se to tam jmenuje.
NES byly nějaké bokem zbastlené šmejdy, originály z MSX2 jsou součástí MGS 3 Director cutu či jak se to tam jmenuje.
@Luďa (22.02.2016 17:41): Já jsem to spustil i na W7. Žádné podstatné rozdíly mezi verzemi nejsou.
Nikdy jsem žádnej Metal Gear nehrál (pokud nepočítám tu zrůdnost na NES :D). Jsou nějaké podstatné rozdíly mezi PS1 a PC verzí, které by dělaly hru na PC lepší? Předpokládám, že spustit to dnes na PC bude opruz a tak nejspíš bude lepší sehnat černý placky do Špílštejšnu
To se musí povést, to musí vyjít..
@Maximus (19.01.2016 12:54): Tak to vypadá vážně pěkně. Minimálně by to mohlo být hodně dobré pro VR. Začala mi hrát v hlavě hudba ze hry :)
@Fatality (19.01.2016 12:55): Nádej umiera posledná :D
@Maximus (19.01.2016 12:54): Doufat, že Konami neudělá něco dementního, jsem přestal už před dvěma lety :-D
Tak remake MGS vypadá dobre. Dúfam, že to Konami nepochová. https://www.youtube.com/watch?v=oWc2GNtBurY
@Fatality (29.03.2015 18:03): Uvažoval jsem, že dám 70 % kvůli některým věcem, které mi nesedly. Ale některé mi zase sedly tak moc, že by to nebylo spravedlivé. Takže 80 je tak akorát.
@Kwoky (29.03.2015 16:11): Jenom 80 %? :-D
Dohráno. Byla to jízda :) Už dlouho jsem nehrál hru, která by byla takhle silně orientovaná na příběh. Spíš mi to připadalo jako mnohahodinový (a pěkně napínavý) film, který byl občas přerušen chvilkou hráčovy akce. Bavil jsem se dobře. Tenhle restík si tedy můžu škrtnout.
@KRoman47 (21.03.2015 08:00): Já bych zahrál MGS a pak Twin Snakes :-D
@KRoman47 (21.03.2015 08:00): Díky. Povedlo se mi to zprovoznit a i když trochu bojuju s ovládáním, jde to dobře. Jen mám zatím trochu pocit, že víc koukám, než hraju :)
@Kwoky (21.03.2015 01:14): Někteří by se mnou nesouhlasili, ale já bych doporučil Dolphin emulátor a edici The Twin Snakes. Nově do hry přibyla uspávací pistole, takže jde hra dohrát bez jediného zabití, což se mi osobně povedlo. Sice některé filmové scénky byly upraveny tak, že je Snake hotový akrobat (až absurdně), ale stále to považuji za povedený remake, který celkově stavím nad originální MGS 1.
Mám zájem o tuto hru. Kdysi před moc lety jsem to zkoušel a první level jsem hrál pořád dokola, jak mě bavil. A teď bych si rád zahrál nejlépe originálku. A kdyby to nešlo, tak prosím o tip na funkční verzi, která mi pojede na Win 7 64b. Za jakékoliv rady předem díky.
Jen bych chtěl dát vědět, že jsem právě dokončil revidovaný překlad Virtuous Mission z Metal Gear Solid 3: Snake Eater v HD grafice (PS 3 verze). Tento překlad je ochuzen o nepovinné codec dialogy, protože video je stažené, ale snad to nevadí. Za chvíli ho uploadnu na Youtube a budu pokračovat dál :)
@Drolin (26.01.2015 19:08): Někdy příště, zrovna se mi dotahuje HD Collection.
@Bodkin (26.01.2015 14:27): Má to také své kouzlo. Nicméně, trochu si pohraješ s nastavením ePSX, a MGS na 50cm úhlopříčce hned vypadá velmi, velmi dobře.
Schválně to po Vita verzi zkus, ačkoliv je mi jasné, že MGS se ti asi znovu opakovat nechce :).
Schválně to po Vita verzi zkus, ačkoliv je mi jasné, že MGS se ti asi znovu opakovat nechce :).
@Walome (26.01.2015 14:08): Si kup pořádný sluchátka :)
Úplně si pamatuju, jak si mě tenkrát dobíral strejda. Já hrál MGS na PlayStationu a on se mi smál, že ty sudy jsou strašně hranaté, že na jeho high end PC by to bylo pěkně kulaté a za boha jsem mu nemohl vysvětlit, že i na PC jsou ty sudy prostě hranaté :-D
@Walome (26.01.2015 14:19): Nenene! Drolin právě chce hrát MGS jedině na něčem s úhlopříčkou přes dva metry, aby si mohl vychutnat každý ostrý pixel zvlášť!
@Bodkin (26.01.2015 14:15): Poď ven!
No ale je fakt, že u sto let starý hry jako je MGS je to asi fuk, možná lepší - tím menší obrazovka, tím menší kostičky.
No ale je fakt, že u sto let starý hry jako je MGS je to asi fuk, možná lepší - tím menší obrazovka, tím menší kostičky.
@Walome (26.01.2015 14:08): Tvoje máma je digihra a jak mě z ní rozbrněla hruď.
@Solidor (26.01.2015 14:04): Samozřejmě, že handheldy degradujou hry, minimálně ten zvuk je prdelní. Když já hraju, tak mě brní hruď od toho, jak kolem mě vybuchujou granáty, to u digihry nezažiješ.
@Drolin (26.01.2015 11:18): Že tak nebyly zamýšlené přeci neznamená, že handheldové provedení nějak degraduje výsledný produkt. Peace Walker je přeci stejný na PSP i PS3, vyjma technických záležitostí. Rozhodně není PW na PSP horší, než na PS3.
Já bych zase řekl, že ve všech těchto směrech je už první MGS překonaný a hraje se spíš kvůli příběhu.
Já bych zase řekl, že ve všech těchto směrech je už první MGS překonaný a hraje se spíš kvůli příběhu.
@Solidor (26.01.2015 10:47): U určitého typu her to vidím jako degradaci, přeci jen takové hry jako první MGS nebyly zamýšlené na malé obrazovky handheldů. Je to jako by se člověk díval na Koyaanisqatsi na mobilu a se sluchátky.
A ceněný je formou - zpracování, a režisérské kvality, jsou u MGS v rámci videoher jedny z nejlepších a proto titul působí tak dobře po sedmnácti letech i bude v budoucnu. Druhý díl přidává ještě nadstandardně zajímavé téma, a celkové příběh. A třetí díl je především fantastická hra s neskutečnou škálou detailů.
Tedy, osobně to mám rozdělené na MGS=film, MGS2=kniha, MGS3=hra, pokud beru jejich nejsilnější aspekty.
A ceněný je formou - zpracování, a režisérské kvality, jsou u MGS v rámci videoher jedny z nejlepších a proto titul působí tak dobře po sedmnácti letech i bude v budoucnu. Druhý díl přidává ještě nadstandardně zajímavé téma, a celkové příběh. A třetí díl je především fantastická hra s neskutečnou škálou detailů.
Tedy, osobně to mám rozdělené na MGS=film, MGS2=kniha, MGS3=hra, pokud beru jejich nejsilnější aspekty.
@Bodkin (26.01.2015 11:11): Tak to máš štěstí, tohle je sice Snake Eater bez většiny bonusových věcí ze Subsistence, ale aspoň je tam přidaný ten pohled ze třetí osoby, který je teda v džungli o dost lepší než statický zvrchu.
@Fatality (26.01.2015 11:03): Já mám tohle.
Imerze nemá s velikostí nic společného, VŽDY záleží na dané hře. Ale možná to funguje jen u mě a u některých lidí nikoliv. Untermenschové.
@Solidor (26.01.2015 10:47): Nu, to byl hlavní důvod proč jsem to hrál a dohrál - historický výzkum.
Imerze nemá s velikostí nic společného, VŽDY záleží na dané hře. Ale možná to funguje jen u mě a u některých lidí nikoliv. Untermenschové.
@Solidor (26.01.2015 10:47): Nu, to byl hlavní důvod proč jsem to hrál a dohrál - historický výzkum.
@Bodkin (26.01.2015 10:29): Ani Snake Eater :-D Až Subsistence (vylepšený Snake Eater) :)
@Drolin (26.01.2015 10:34): Já s tímhle souhlasím, i když detailů v prvním MGS zrovna moc není, ale celkově radši hraju na velké obrazovce.
@Bodkin (26.01.2015 10:44): @Solidor (26.01.2015 10:47): MGS je ceněný pro více věcí. Styl vyprávění, kdy je dán důraz na filmový zážitek. Hluboké lore, které obstojí i jako samo o sobě a v uceleném přehledu v nové dimenzi. Zapamatováníhodní bossové, především Sniper Wolf a láska Otacona k ní. A v neposlední řadě i poselství jednotlivých dílů. Doporučuji tento článek (CZ).
@Drolin (26.01.2015 10:34): Já s tímhle souhlasím, i když detailů v prvním MGS zrovna moc není, ale celkově radši hraju na velké obrazovce.
@Bodkin (26.01.2015 10:44): @Solidor (26.01.2015 10:47): MGS je ceněný pro více věcí. Styl vyprávění, kdy je dán důraz na filmový zážitek. Hluboké lore, které obstojí i jako samo o sobě a v uceleném přehledu v nové dimenzi. Zapamatováníhodní bossové, především Sniper Wolf a láska Otacona k ní. A v neposlední řadě i poselství jednotlivých dílů. Doporučuji tento článek (CZ).
@Drolin (26.01.2015 10:34): Kam ty na tohle pořád chodíš? Právěže, pokud hra potřebuje TV s dvoumetrovou úhlopříčkou k nějakému ponoření, pak dělá něco špatně.
Pokud nepočítám "historickou" hodnotu pro průmysl, tak nevím čím jiným je MGS ceněný. :)
Pokud nepočítám "historickou" hodnotu pro průmysl, tak nevím čím jiným je MGS ceněný. :)
@Drolin (26.01.2015 10:34): Pak mě zaráží, kvůli čemu ceněný je, protože jen příběhu/postav/blabla je tam opravdu dost a bossfightů. Stealth je tam jen dopočtu...
@Bodkin (26.01.2015 10:21): Ovládat na malých páčkách u stran a na běžné klávesnici je velký rozdíl, a mimo to, na velké obrazovce vynikne ta míra detailů kterou nelze spatřit na pár centimetrech čtvrečních. Handheldy můžou být dobré, ale jistě ne na tituly jako MGS, SMT či Zeldu vyžadující "full immersion".
A pro dialogy, nebo i příběh (pokud bych bral první díl jako samostatný produkt bez kontextu dalších dílů), ale MGS snad ceněný není :).
A pro dialogy, nebo i příběh (pokud bych bral první díl jako samostatný produkt bez kontextu dalších dílů), ale MGS snad ceněný není :).
@Fatality (26.01.2015 10:25): Takže až Snake Eater se ovládá 'normálně'?
@Bodkin (26.01.2015 10:17): Myslím, že ve dvojce to funguje stejně. Tedy, že se musíš přepnout do vlastních očí a pak se rozhlížet.
@Bodkin (26.01.2015 10:05): PC.
Jinak jsem si jistý, že těch 30 procent co ti chybí do 95 je způsobeno hraním na pidi obrazovce :).
Jinak jsem si jistý, že těch 30 procent co ti chybí do 95 je způsobeno hraním na pidi obrazovce :).
@Fatality (26.01.2015 10:12): Ach so, to vysvětluje mnohé. Nu, u dvojky mi bude bohatě stačit, když hra bude používat druhou páčku na rozhlížení a nebude to jako v jedničce.
@Bodkin (26.01.2015 10:05): MGS 2 je taková zvláštní, mě teda bavila taky hodně samozřejmě, ale spoustě lidí vadí opakující se prostředí a ještě větší rozmáchlost :-D
Lost má určitě hluboký a spletitý příběh, který by si zasloužil mnohem detailnější vysvětlení, než to úplně dementní finále, narozdíl od Kojimy v MGS :) (např. by mě zajímalo, proč Ben jen někdy mohl ovládat Black Smoke a někdy jen částečně, kdo vyrobil to ozubené kolo v nitru ostrova, jak ho objevil Witmore, kdo postavil ten chrám, kdo byl Dogen (podrobně), proč Sayid ožil, proč vybouchl bunkr, no prostě blaaa jen na to myslím, už se mi na to chce znovu podívat :-D [pokud to bylo něco z toho vysvětleno, tak pardon, už je to vážně dlouho, co jsem to viděl] :)
Lost má určitě hluboký a spletitý příběh, který by si zasloužil mnohem detailnější vysvětlení, než to úplně dementní finále, narozdíl od Kojimy v MGS :) (např. by mě zajímalo, proč Ben jen někdy mohl ovládat Black Smoke a někdy jen částečně, kdo vyrobil to ozubené kolo v nitru ostrova, jak ho objevil Witmore, kdo postavil ten chrám, kdo byl Dogen (podrobně), proč Sayid ožil, proč vybouchl bunkr, no prostě blaaa jen na to myslím, už se mi na to chce znovu podívat :-D [pokud to bylo něco z toho vysvětleno, tak pardon, už je to vážně dlouho, co jsem to viděl] :)
@Fatality (26.01.2015 10:01): Ano, na další díly se dost těším (Věřím, že to bude mnohem hratelnější a určitě i lépe napsané) a teď váhám, jestli pokračovat ve hraní na Vitě, nebo z někoho vymlátit PS3 a televizi a hrát to na tom.
Interesantní. A co LOST, ten má podle tebe taky hluboký a spletitý příběh?
Interesantní. A co LOST, ten má podle tebe taky hluboký a spletitý příběh?
@Bodkin (26.01.2015 09:55): Mně natahované nepřišlo v MGS v žádném díle nic, myslím si, že takhle hluboký a spletitý příběh potřebuje hodně cutscén a rozhovorů, ale proti gustu :)
Ocelot je postava, která prochází celým universem Metal Gear od začátku do konce. V MGS se spojil s Liquidem a pokud budeš hrát MGS 2: Sons of Liberty, tak uvidíš následky a ano, na konci MGS si volal s prezidentem, ze kterého se vyklube... Vzhůru do MGS 2! (to myslím vážně) :)
A ještě tedy ve zkratce k těm organizacím:
FOXHOUND založil Big Boss (hlavní hrdina MGS 3: Snake Eater) spolu s Royem Campbellem (který ti velí např. v MGS, co jsi právě dohrál). Členem byl také např. Gray Fox (v MGS Ninja po událostech v Metal Gear), Sokolov (objeví se v MGS 3: Snake Eater) nebo právě Solid Snake.
Sons of Big Boss (jak už z názvu napovídá) byla organizace založená "synem" Big Bosse Liquidem Snakem, ze které byli právě bossové ve hře Metal Gear Solid (např. Sniper Wolf, atd.)
Ocelot je postava, která prochází celým universem Metal Gear od začátku do konce. V MGS se spojil s Liquidem a pokud budeš hrát MGS 2: Sons of Liberty, tak uvidíš následky a ano, na konci MGS si volal s prezidentem, ze kterého se vyklube... Vzhůru do MGS 2! (to myslím vážně) :)
A ještě tedy ve zkratce k těm organizacím:
FOXHOUND založil Big Boss (hlavní hrdina MGS 3: Snake Eater) spolu s Royem Campbellem (který ti velí např. v MGS, co jsi právě dohrál). Členem byl také např. Gray Fox (v MGS Ninja po událostech v Metal Gear), Sokolov (objeví se v MGS 3: Snake Eater) nebo právě Solid Snake.
Sons of Big Boss (jak už z názvu napovídá) byla organizace založená "synem" Big Bosse Liquidem Snakem, ze které byli právě bossové ve hře Metal Gear Solid (např. Sniper Wolf, atd.)
@Fatality (26.01.2015 09:49): Mě už se tak trochu pletou jména těch skupin, ale Ocelot v tomhle díle pomáhal Liquidovi, ale před Rex bossfightem někam zmizel a pak už se (díky bohu) neukázal, až na konci si telefonoval s prezidentem (jestli jsem to tedy odhadl dobře), jesli byl ve skupině Big Boss Bitches je už vedlejší.
Já se nesnažil o popsání nudnosti, já se snažil naznačit natahování, videa hned po druhém bossfightu by bylo cool.
Já se nesnažil o popsání nudnosti, já se snažil naznačit natahování, videa hned po druhém bossfightu by bylo cool.
@Bodkin (26.01.2015 09:26): Takhle nudně můžeš popsat de facto jakoukoliv hru :-D
Ocelot nikdy v originálním FOXHOUND nebyl, to byla jednotka Big Bosse, Ocelot patří do skupiny Sons of Big Boss a ti jsou FOXHOUND podobní, to ano :)
A k těm bossům: Každý tam má své místo, každý je něčím originální a raději ani nehrajte další díly nebo nedejbože Shadow of the Colossus! :)
Ocelot nikdy v originálním FOXHOUND nebyl, to byla jednotka Big Bosse, Ocelot patří do skupiny Sons of Big Boss a ti jsou FOXHOUND podobní, to ano :)
A k těm bossům: Každý tam má své místo, každý je něčím originální a raději ani nehrajte další díly nebo nedejbože Shadow of the Colossus! :)
Na ja, bosáci sú stelesnená konzolová dekadencia!
@Fatality (26.01.2015 08:55): No, já to prakticky vzdal, ale chci se k tomu vrátit. Ona ta hra jako taková mi přišla dost nudná a nepřehledná sama o sobě + k tomu ty bossfighty.
@ViRus (26.01.2015 07:23): Nooo, včera jsem si už málem fakt rval vlasy. Jeden bossfight, backtracking, další bossfight, další bossfight, další bossfight, pak auto, pak rozhovor, pak video, pak další video, pak text, pak titulky, pak další video, pak audio...
A jestli jsem to pochopil dobře, tak Ocelot byl špeh ve Foxhoundu, který dělal přímo pro Presidenta, který dělal, že o MG vůbec nic neví?
A jestli jsem to pochopil dobře, tak Ocelot byl špeh ve Foxhoundu, který dělal přímo pro Presidenta, který dělal, že o MG vůbec nic neví?