@SilentWolf (15.01.2025 10:26): Takhle vývoj her nefunguje. V rámci probíhajícího vývoje Control 2, pro který v Lake House můžeš najít i teaser (neminul jsi ho?), a v rámci toho, že AW2 byl produkčně hotový (nebo blízko k vydání) samozřejmě dává větší smysl nechat menší tým vyvinou DLC jako toto, než je dedikovat pro projekt, který v danou dobu (a dost možná ani v tuto chvíli):
1) neměl zelenou
2) pokud vůbec tak byl v ranné pre-produkci
3) pro který by většina lidí co pracuje na samotné produkci neměla ani co ještě dělat
4) který se bude prodávat až v budoucnosti, místo těch cca 10USD za každé DLC používající převážně už vytvořené assety, mechaniky atd.
(Night Springs doslova, ale vůbec bych se nedivil, kdyby Lake House používal assety, které se zase objeví v Control 2 a samozřejmě některé assety z jedničky)
Ve finále, kdyby ten tým co to vytvářel nedělal na tom DLC, s největší pravděpodobnosti by dělal něco pro Control 2 nebo Firebreak, a ne pro AW3.
1) neměl zelenou
2) pokud vůbec tak byl v ranné pre-produkci
3) pro který by většina lidí co pracuje na samotné produkci neměla ani co ještě dělat
4) který se bude prodávat až v budoucnosti, místo těch cca 10USD za každé DLC používající převážně už vytvořené assety, mechaniky atd.
(Night Springs doslova, ale vůbec bych se nedivil, kdyby Lake House používal assety, které se zase objeví v Control 2 a samozřejmě některé assety z jedničky)
Ve finále, kdyby ten tým co to vytvářel nedělal na tom DLC, s největší pravděpodobnosti by dělal něco pro Control 2 nebo Firebreak, a ne pro AW3.