Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Malignus (22.11.2024 07:47): já jsem ubi šablony dost přesycen a imho Outlaws tu definici nenaplňujou. Působí výrazně méně copy/pastovaně než Asscreedy či Horizony.

@Karasman (22.11.2024 08:13): však já si to dohrál za 17 éček na Ubiplus. Ale beru že pokud někdo jede jen Steam, tak si počká, ta 25% sleva co k tomu na steamu dali je nic, když to furt stojí přes pade.
Vyšlo to a Steamu před čtyřmi hodinami a hraje to (peak) 624 lidí.
Ouch.
@Feidias (26.10.2024 12:20): Tu Agathu jsem zmiňoval já a teď jsi mi potvrdil, co jsem si myslel. Škoda... I když některý herečky mi přijdou pěkný (na screenech, vzhledem k věku), třeba Kathryn Hahn, která hrála třeba v Millerovi na tripu. :-D
@Malignus (25.10.2024 21:34): jasné, to chápu. Ono to právě nebylo ani myšleno na tebe, ale spíše do diskuze o tom co je zrovna módní, nebo nerealistické. Hry a filmy byly vždycky nějak stylizované a nemusí být kvůli tomu špatné. IMHO v jakékoliv době je tuna průměrných nebo lehce nadprůměrných her a jen pár jich je opravdu skvělých.
Někdo tu zmiňoval Agathu All along. To už je u na mě moc. Zvládl jsem dva díly se ženou:). Taky jsem si u toho říkal, že mě nebaví koukat na ošklivé lidi co řeší za mě blbosti. Prostě nudný příběh a hloupé postavy. Nicméně kdyby mě příběh zaujal, taki to vadit nebude.
Já si třeba taky nemyslím, že by ženy v antice měly skvělé postavení. Asi neměly. Je otázka kdo měl v té době z našeho pohledu dobré postavení:). V
@Feidias (25.10.2024 17:15): Já se ale nesnažím brojit proti mainstreamu, jen mě mrzí, že se drtivá většina historických děl o historickou přesnost ani nesnaží. Obzvlášť, když potkávám lidi, kteří mi tvrdí, že se díky AC sérii fakt můžu dozvědět, jak to bylo ve skutečnosti. Ty díla dokáží lidi ovlivnit a přimět se o historii zajímat, a když ne, tak alespoň získají o historii nějaké povědomí, ale takhle se jim dostává do hlavy hromada blbostí. Ze strategií má hodně dobrý popis hisotrie Age of Empires a mrzí mě, že se další díly uchýlily jen k obyčejnýmu převyprávění pověstí a do toho ještě nasekali pár blbostí.
@Malignus (25.10.2024 14:31): debata o přesnosti historie samozřejmě smysl dává a to velký smysl:). Nicméně to jsem netvrdil. A ani nechci tvrdit, že se o tom nemůže debatovat u her a já nevím filmů, knížek (myšleno fikce). Spíš jsem tím chtěl říct, že to ve většině případů nemá moc smysl a to z toho důvodu, že se o to hry, filmy ani knížky nesnaží. Z Assasin´s Creed jsem hrál akorát dvojku, která se odehrává v době renesance a jako tam ať mi nikdo netvrdí, že je historicky přesná:). Nerad se vyjadřuju o hrách který jsem nehrál, ale troufnu si tvrdit, že historicky alespoň trochu přesných her z období antiky bude hrstka. Jestli vůbec nějaké. Možná nějaká strategie. No a poznání zvlášť o nám vzdálených časech se pořád vyvíjí a nás vždycky učili, že i ti největší odborníci ví málo o realitě vzdálených dní. To jsem tím jenom chtěl říct. Hele nechci moralizovat a poučovat tě. O to mi vůbec nejde. Spíš jsem chtěl zpochybnit takové to brojení proti současnému řekněme mainstreamu. Nenapadá mě lepší slovo:). Alternativy jsou.
@SilentWolf (25.10.2024 10:39): Mám to podobně, mlátit či dokonce zabíjet ženy mi vadí. Poprvý jsem si toho všiml u AC Syndicate a měl jsem problémy ho dohrát. Nepochybuju, že nějaké ženské či dětské gangy existovaly a kdybych byl napadenej tak bych se asi musel bránit, ale v hrách to zažívat nechci.
@Feidias (25.10.2024 13:33): Nemusíme mít úplně přesnou představu, ale i tak mají vědci v některých věcech dostatek důkazů, aby je mohli tvrdit s velmi vysokou mírou přesnosti (neříkám, že je to zrovna tento případ). Nevidím tudíž důvod, proč by měla být debata o přesnosti zobrazení historie neměla dávat smysl. Obzvlášť, když se Ubisoft v souvislosti s AC Shadows vyjádřil, že AC hry si udržují jistou míru historické přesnosti. To, že některá hra nezobrazí antické Řecko přesně, není důvod, aby tak nečinily jiné aneb to, že někdo skočil z okna, není důvod, aby skočil já. Samozřejmě to platí i naopak.
@Malignus (25.10.2024 11:29): jenže to bys zas musel řešit, že v Antickém Řecku bylo vše jinak a navíc o té době nemáme úplnou představu. V tu chvíli už ta debata přestává dávat smysl. Byl realisticky zobrazován ve hrách já nevím z 90. Let? Nebyl...
@Malignus (25.10.2024 09:25): Čiže celé je to o tom, že ti nejaká ženská postava v hre nie je sexuálne prížažilivá? Nie gameplay, nie prébeh, nie atmosféra, nie lore, nie level dizajn, ale čisto či ti príde postava "pekná". Čo to je, ak nie sexizmus a povrchnos (aj voči hre)? Čo je to ak nie najviac povrchné ako môže byť, ak nejde vôbec o to, ako sa hra hrá, len aby ti nejaká fiktívna virtuálna postava hladkala libido? Nehovoriac o tom, že stále tu môže byť ten faktor, že ak tebe nepríde atraktívna, tak môže prísť atraktívna niekomu inému. Snáď nemusím vysvetľovať, že niekomu sa páčia chudšie, niekomu oblejšie ženy, vyššie, nižšie, krátke vlasy, dlhé vlasy, s tetovaním, bez atď...
Ďaľšia vec sú povedzme nerealistické propocie ako prvé Tomb Raidery a keďže veľa hier sa už snaží o pseudorealistickú grafiku, tak bez ohľadu na sexizmus, by to vyzeralo extrémne divne a vytrhovalo by to z akejkoľvek imerzie.
A ty si ten Horizon vlastne hral? Tu je Aloy z jednotky a z dvojky.
@SilentWolf (25.10.2024 10:39): Jak jsem již psal - dle mého názoru se jedná primárně o zobrazení rovného zastoupení žen v různých organizací. Nemyslím si, že by někdo řešil, že je můžeš brutálně sprovodit ze světa. A myslím, že drtivé většině hráčů to je úplně jedno. :-D

Tyhle bloky jsou spíš vzorce chování vštěpované po staletí společností. Jinak by mě zajímalo, na jakých pozicích jsou AC:O ženy, protože zrovna v antickém Řecku a Římě neměly moc práv a možností realizace (s výjimkou Sparty).
@Malignus (25.10.2024 09:25): vzhledem k tomu jak brutální byl občas AC: Odyssey mě tam přítomnost ženských NPC dost vadila. Ve Star Wars jsou alespoň pod helmou a jde je jen zmlátit, nicméně moc nerozumím jaký je ten cíl? Ať má hráč lepší pocit že propichuje kopím i lebky žen? O.o

Mám asi v sobě trochu blok že mě moc nebaví zabíjení ženských NPC ve hrách (a v reálu taky moc ne :D).
@Paul (24.10.2024 23:33): Ano, to je věc co mi vadí. Kay vypadá v některých záběrech ošklivě a v některých OK. To samý má ale například Aloy, která má tělo atletky a hlavu tlustoprdky. Co se týče příběhu - zatím jsem nehrál, ale Disney se většinou vyhýbá temnějším / drsnějším záležitostem. Proto jsem k některým dílům skeptický. Nejnověji například Agatha All Along. Jak je to prezentováno? Trochu Pocahontas, trochu komedie, trochu horror? Od Disney - Marvel, který se profilují jako "For Kids & Family"? Kdyby to bylo od někoho jinýho (a spíše ve stylu AHS Coven), tak bych tomu i celkem věřil, ale Disney - Marvel tu horrovou část nežeru. Nemluvě o tom, že už z upoutávek John Locke (resp. jeho postava) působí na zfackování a vyškrtnutí ze scénáře.

Osobně už mi ty ošklivé ženy ve hrách přijdou jako tlačený woke trend, protože přeci nemůžeme dopustit, aby muži vnímali ženy jako sexuální objekty a v reálu každá není modelka a komu se to nelíbí je incel manbaby. Ošklivé ženy vídám každý den na cestě do práce a z práce, aspoň ve hrách bych chtěl vidět nějakou sexy dračici. Navíc nejsem Kryton, abych za sexuální objekt vnímal nejnovější model vysavače. Jsem chlap, jsem naživu a jsem normální. :-D

@Gordon (25.10.2024 05:52): Ano, tvůrci v rámci politické korektnosti poměr žen a mužů v armádě kolem 50/50, i když by to mělo být lore-wise mnohem méně (klidně bych dal 20/80 a neřešil). Navíc třeba ve Star Wars: The Old Republic to působí směšně a některé rozhovory skutečně jako feministická agitka.
@Feidias (25.10.2024 08:15): No ja nerozumiem preco by niekto financne podporoval alebo sa vobec zaujimal o hru, pri ktorej dopredu vie ze nie je pre neho. Ved to nema ziadnu logiku a je to doslova strata casu. Viz pan nizsie...ale chapem ze niektori vyhladavaju len negativitu aby si ventilovali svoju toxicitu a nejaku idelogiu vidia uplne vsade, aj tam kde nie je.
Ne dramatizoval bych to. Ještě jsem to nehrál, tak se ke hře samotné nechci vyjadřovat, ale žijeme v době kdy se dá sehnat prakticky jakákoliv hra za minimální cenu a nebylo tomu tak vždycky. IMHO si každý může vybrat dle svého gusta. Slova jako woke nebo svého času sluníčkář jsou jak píšeš Tulnareanus tak obecná, že se pak do diskuze začne míchat všechno možné dohromady a je to trochu jak když nám ekonomikářka na střední říkala: Pletete si pojmy a dojmy. Hodinky jako holínky. Obojí se natahuje.
@khudman (24.10.2024 10:50): Tak esteze si nam to povedal a postavil si sa do role elitistu s ultimatnou pravdou a monopolom na kvalitu. To by bol svet hned krajsi, ak by mali vsetci tvoj vkus na vsetko, ktory je ten jediny spravny. Milujem ludi, ktori sa hraju na nadradenych na zaklade svojich preferencii na hry/filmy.

Inak rad by som videl screenshot tvojho odohraneho casu.
Niektorym uz solidne prepina a za "woke" oznacuju vsetko, kde neni ultimatny namakany rambo mydliaci hordy nepriatelov.
Já tam taky moc woke věci neviděl. Mě zas vadilo, že to je málo Ubisoft. Gameplay moc netáhnul..
@Tulareanus (24.10.2024 23:22): Tak v tom případě souhlasím. Přijde mi, že hodně her se poslední dobou prostě netrefí do vkusu a potom jsou woke. Dále fandom Star Treku, Duny, Tolkiena, Blade Runnera, Star Wars atd dokážou být neskutečným způsobem protektivní a mnohdy nezkousnout jakoukoliv odchylku. A ty casuals, co chtějí prostě navštivit Kashyyyk zase v lepší grafice jsou potom těma negacema odrazení.
V Outlaws nic moc woke není, snad tedy kromě vzhledu protagonistky, ale tam si nejsem jist jestli je to záměr nebo neschopnost, protože v některých cutscénách vypadá jakž takž OK (ikdyž furt ošklivěji než reálná herečka co ji dabuje) a v jiných vypadá skoro jak postižená down syndromem. Dalo by se ještě třeba vytknout že příběh nemá příliš..bite, ikdyž se zabývá podsvětím, tak je to takové disneyovské. Ale od Ubi mám už asi nižší očekávání, takže mě ten příběh nijak neurazil a užil jsem si ho i tak. Nejotravnější byly na hře bugy a slabá AI, ale zrovna dneska vyšel další patch, tak to snad časem dostanou do vypolišovanýho stavu.
@Red (24.10.2024 16:32): Nikto tu nepovedal, že sa má oddelovať kvalita hry a obsah. Ale viacero ľudí to píše woke sem, woke tam, ale nikto nenapíše miesto toho konkrétnu vec napr. nepáči sa mi vlastnosť x postavy y, lebo ju robí nevierohodnou v kontexte pozície, ktorú v hre zastáva alebo podobne. Zvaliť nekvalitu hry alebo niečo, čo sa človek subjektívne nepáči, na niečo s čím sa človek osobnostne nestotožňuje je veľmi jednoduché a častokrát mylné. A pri konkrétnostiach ide častokrát o niečo, čo nemá ani vplyv na dej alebo hrateľnosť alebo inú relevantnú zložku hry.
Tak právě buďte konkrétní.
Mně právě přijde že SW Outlaws nebo ten novej 2D princ, kterému teď rozpustili tým a zařízli dvojku, nejsou nekvalitní hry.

Obecně mi přijde nesmyslný oddělovat kvality hry a obsah, to je jako ty výkřiky o oddělení politiky a sportu. Lidi nesnáší woke kvůli obsahu, nikoliv kvůli tomu že by woke věci nemohly být kvalitní. S takovým duolingem se naučilo Němčinu a že manželé mají manžely miliony migrantů a dost možná proto se nikdy neintegrovali:)
@Phoenix (24.10.2024 13:13): @khudman (24.10.2024 13:11): Moja pointa je inde. Žiaden seriózny politológ, sociológ alebo filozof "woke" ideológiu nepozná, práve preto, že to prichádza z úzkeho spektra laickej verejnosti, ktorá si tam hádže to, čo sa jej hodí bez ohľadu na to, že sa tie veci častokrát vylučujú na apologetizmus nevraživosti voči určitým ľuďom alebo prejavom v klasickom "my vs. oni" štýle.
Každopádne diskusia k tejto hre, ani DH ako taká neslúži k politickej diskusii.
Ide hlavne o to, aby sme hry posudzovali na základe konkrétnych (ne)kvalít v kontexte konkrétnej hry a nie politických názorov alebo sociálnych nuancií, ktoré nám nevyhovujú. Je to potom len znôška argumentačných faulov. A to ešte v tom lepšom prípade.
Tým by som ukončil tento smer diskusie a vrátil sa k hre a jej konkrétnym problém.
@Tulareanus (24.10.2024 12:57): Žádná ideologie není kompaktní ve slova smyslu jednoho zdroje, se kterým by souhlasili všichni nositelé této ideologie. Naopak se historicky zastánci dané ideologie, lišící se často jen v drobných nuancích, rvali jako psy. Co se týče samotné woke, začni Repressive tolerance a pokračuj Weathermen Manifesto.

Ano, existují funkční a úspěšné "woke hry" typu BG 3, což nijak nevyvrací existenci mrtě špatných her, které jsou špatné právě proto, že ideologie (woke nebo jakákoli jiná) převážila nad designem, konzistencí herního světa či čímkoli podobným. A zároveň to zase neznamená, že každá špatná nebo neúspěšná hra (minimálně z poslední doby) je taková na ideologickém základě. Protože lidé někdy vidí ideologii nikoli bezdůvodně i tam kde není a jindy je taková hra špatná nebo neúspěšná (I) z jiných důvodů.

@khudman (24.10.2024 13:11): Woke ideologie samozřejmě existuje, že se jí někdy prostě nálepkuje (aniž by v daném případě šlo skutečně o woke) jako čímkoli jiným je asi jasné.
@Tulareanus (24.10.2024 12:57):
Woke je termín označující zvýšenou citlivost k sociálním otázkám, zejména rasové spravedlnosti, rovnosti pohlaví a inkluze.
Woke lze chápat jako ideologii, protože zahrnuje systém myšlenek a hodnot zaměřených na sociální spravedlnost, rovnost, inkluzi a citlivost vůči nerovnostem. Ale ty budeš tvrdit, že kritici jsou paranoidní individua, kteří neumí vyjádřit kritiku, tak označí vše woke.
@Phoenix (24.10.2024 12:51): Problém je, že "woke" je slur, do ktorého sa hádžu väčšinou neurčité, nezadefinované rýpania a výčitky, ale ako kompaktná ideológia to neexistuje. No a na tie funkčné, úspešné a dobré hry, ktoré môžu mať aj to, čo je pri tých "zlých woke" vyčítané (napr. Baldur's Gate 3) sa zrazu zabúda. Resp. tento slur sa vyťahuje a legitimizuje ako dôvod, prečo je nejaká hra zlá alebo neúspešná, ale ignorujú sa zvyčajne tie dobré a úspešné.
Každopádne v prípade Malignusa ide o to, že si rád chodí prihriať bezdôvodne polievočku o svojom "antiwoke" presvedčení k vágnym "kritikám" pri hrách, ktoré sám ani nehral.
@Tulareanus (24.10.2024 12:33): Hry byly, jsou a budou dobré a špatné. Současně to neznamená, že nemůže hrát roli I tlačení woke (nebo jiné) ideologie. A na základě toho také logicky dojde k tomu, že budou lidé vidět ideologii i tam kde není. Např. The Operative: No One Lives Forever ve své době asi nikdo nevnímal jako feministickou agitku, ale dnes by ji tak vnímat (a nikoli bezdůvodně) mohl.
@Malignus (24.10.2024 11:58): Veru, veru, už by si aj ty mohol prestaň blbnúť okolo ideológie a pochopiť, že hry sú dobré a zlé, tak ako boli dobré a zlé aj predtým a že sú dobrí a zlí vývojári, tak ako boli dobrí a zlí vývojári aj predtým. :) A potom je tu teda ešte otázka vkusu, ale to už nechám na individualite.
Aspoň vidíte, jaký vliv to má na lidi, když se všude blbne kolem nějaké ideologie. Lidé jsou z toho podráždění a mohou jí vidět i tam, kde není. Na druhou stranu, mě se taky zdá, že kvalita Ubi her mírně klesá, zatímco ceny prudce stoupají. :-D
Generický odpad, který se tváří jako stealth akce, ale se stealth prvky, které nefungují. Přesto se najdou hráči, kteří se nebojí udělit hře 70 % a více. Zdá se, že snižující se nároky postihují i samotné hráče, protože jinak si to nedokážu vysvětlit. Stačí jim stále méně za více peněz. Většině stačí, že hra nebo její prostředí vypadá hezky, a už udělují hodnocení tak vysoké, že to skoro staví tento titul na úroveň Sama Fishera, který si svých 80 % musel tvrdě vydobýt. Celkově to ukazuje na úpadek společnosti. Špatné knihy, trapné filmy a vyloženě mizerné hry se na nás valí ze všech stran ze 'svobodné' společnosti, kde lidé ani nevědí, kým jsou nebo byli. Za tento woke paskvil doufám, že Ubisoft ponese následky i s vývojářským týmem.
@Feidias (22.09.2024 16:29): finální save ukazuje 59 hodin, dělal jsem všechno co jsem objevil, ale pár věcí v questlogu zůstalo, protože je to rozbitý. Bohužel ten novej dementní uplay nemá playtime tracking, takže celkovej čas (včetně loadingů, reloadům času v inventáři atd) nevím, tipl bych tak o deset víc.
Nebýt těch bugů, dal bych 85. Ještě mě prostě na konci musel potěšit bug s nemožností si zahrát Sabacc proti Landovi a splnit ten poslední sidequest. Taky bych vytknul místy podivně odfláklý cutscény a nepovedenej model Kay, plus ultradebilní (a v Ubisoft hrách bohužel běžnej) prvek "Return to game, 10, 9..." kterej se občas dost bizarně objevuje (hlavně při lítání ve vesmíru to vyloženě potěší). Ale jinak jako jo, hodně příjemná stealth action starwarsovina, podobně jako Jedi Survivor mi to připomnělo starý dobrý časy Jedi Knightů.

Fotogalerie zde 
Gameplay video (z pozdní main story mise)
@SilentWolf (20.09.2024 09:21): tak zrovna tyhle prvky (stavba vesnice/kult/nemesis) mi vůbec nechybí, spíš naopak. Spíš bych uvítal kdyby to bylo plnohodnotný RPGčko s propracovanějším character progression systémem, větší mírou nelinearity, interaktivnějšími dialogy...jenže upřímně, to bych mohl říct o každý neRPG hře co hraju :)
Combat a stealth mě tu baví, nic objevnýho ale funguje to, ty schopnosti jsou celkem zábava, například počkat si až se strážný sejdou a poslat nixe aby odpálil granát co má jeden z nich u sebe je roztomile evil.
Za 4 dny vyprší Ubiplus, snad to stihnu dorazit, je to (při mém stylu hraní) větší než jsem čekal (mám v tom kolem 50 hodin). Nejvíc mě tu štvou ty bugy, jinak za mě dobrý.

@Gordon (20.09.2024 10:09): ouch :)
Mě už to omrzelo. Tím, že tam není nějaký nemesis systém, nebo třeba kulty jak v AC, nebo není potřeba nic budovat - jak se v AC třeba renovovalo město apod.. tady není nic z toho. Ani zlepšovat staty apod..

Tím, že je combat průměrný a stealth taky tak už to přeteklo. Chybí mrkvička. :D

Vtipné, že to řeknu, ale je to na mě asi málo Ubi.
Vedle v diskuzi se fňuká o bugách v KCD, přitom tahle řádově mechanicky primitivnější a řádově velikostí týmu nabušenější hra je mnohem rozbitější. Teď zas vtipná věc na Akivě, ať uložím kdekoliv, tak mě hra loadne ve sklepě kantýny. Děje se to i na konzolích, všeobecnej bug.

https://www.reddit.com/r/StarWarsOutlaws ... e_in_wrong_location/

Přitom mě to fakt baví, ale ty bugy dost sejří.
Je to lepší než avatar, ale je to technicky rozbitější než avatar. Teď se to pro změnu kouslo při loadingu po cutscéně, vypnutí přes taskmgr..
Bugy občas fakt otravný. Třeba teď, koupil jsem od nějakýho týpka nějakou access kartu, pak o pár hodin později na něm zas vidím interact prompt, tak na něj kliknu, a....odehraje se stejnej dialog jako předtím, kde mi znova prodá kartu kterou už mám, a po skončení dialogu je hra v nějakém cutscene módu kdy nejde otevřít menu ani hru vypnout jinak než přes alt+F4. Ubi ubi.
Mě se líbí ta atmosféra. Tu třeba Jedi hry nedokázaly a občas na mě působily spis jak nějaký Ratchet a Clank.
Tohle je prostě parádně oldschool. Tak já má být.

A nenávidím hraní sedmičkových her. Kdy je tam kotel věci co by šel udelat líp, ale zároveň je to docela zábavné. Pak se strašně mísí ty negativa s pozitivy a tu hru vnímám podle toho jak se vyspím. :-D
Těš se na Tatooine (já si ji dal hned jako první planetu v pořadí, když byla možnost výběru), tam mě hra definitivně zahákla. Ten svět je super, je tam nemálo referencí na SW filmy, nejsou tam věže (což je velký plus) a míst k prozkoumání kupodivu tak akorát, žádných milion otazníků. Jasně, příběh je víceméně základní, u některých stealth pasáží by neuškodily častější checkpointy a na PS5 mi hra 2x spadla, přičemž v režimu výkonu v některých oblastech ten framerate dost klesá, ale ten hate si hra nezaslouží. Plusový body za Nixe, jednoznačně nejroztomilejší SW postavu, navíc jeho schopnosti mě při hraní fakt baví (doporučuju s ním zajít na jídlo, když bude možnost, na lodi mu pak jdou nastavit docela fajn pasivní schopnosti). Sabbac je skvělej. Když Outlaws srovnám s Vallhalou, kterou jsem nedávno dohrál, tak tato hra je úplně jinej level, nesrovnatelně víc mě to baví (sorry, AC fanoušci). Některý nedostatky jsou nepříjemný, ale čert to vem, důležitý je, jak se u hry člověk nakonec baví a zatím to vidím klidně na 9/10 a stojím si za tím.
@mrsalieri (07.09.2024 17:07): jsem na tom podobně. Zatím tedy jen 11 hodin, stále jsem viděl jen Canto, Tosharu a jednu imperial stanici, ale rozhodně za mě nejzábavnější Massive hra od World in Conflict. Hodně heavy lifting tu dělá ten SW svět, ale celkově struktura není až tak otravně copy paste jak je u Ubisoftu zvykem (ikdyž copy paste tu furt do určitý míry je). Kay vypadá v některých cutscénách ok a v jiných jak kdyby měla down syndrom nebo něco, to je dost bizár, ale dabovaná je dobře a působí sympaticky. Technicky je to trochu mess (měl jsem jeden bug kdy si hra myslela že jsem furt v combatu, takže nešlo manuálně ani autosavem ukládat, implementace RT není ideální), ale zatím to nespadlo a většinu času to vypadá slušně.
Za těch 18 eur, pro fans Star Wars (který ještě Disney totálně neznechutil) je to dobrý.
Ubisoftí akcie na dekádním minimu a prodeje outlaws také. Já myslel, že ubisoft už na dno narazilo, ale očividně ještě může níž.
Škoda, že to není jak typický Ubisoft. Protože Ubisoft jindy mívá alespoň zábavné souboje a nějaký smysl hrát hru (ač je to většinou grind - viz. vylepšování lodi, nebo lov kultistů apod..). Tady mi přijde, že každá část je taková nijaká. Velmi špatné souboje, špatný stealth, špatný parkour, velice špatné dialogy - Kay mohla být fakt super, jenže není. Zachraňuje to prostě Sabbac, vrnění haptiky při jezdění na speederu a Nix.

Teď jsem dorazil na Tatooine a jeden z prvních úkolů bylo zajet do lokality kde jsou 3 divoká zvířata. Tam jsem to musel ALT + F4, protože kropit do tupých potvor aniž bych měl jakýkoliv pocit ze střelby.. to mě neba.

Chtěl bych aby se dostavil alespoň podobný efekt jako u Starfieldu kde jsem se fakt 30-40h bavil a objevoval. Jsem Star Wars fanboy, jenže se to zatím moc neděje. Ze setrvačnosti minimálně prozkoumám všechny planety a uvidím. Škoda toho potenciálu, dokážu si představit ty nervy aby vás nechytli a nerozházeli jste si to s nějakým syndikátem, nebo větší dopad voleb, vždy se dá ta popularita vylevelit. Škoda no. Byl bych rád kdyby to zkusili znovu. Ze solidní sedmičky je po chvíli hraní slabší sedmička.
Sabacc je skvělý, vůbec jsem tomu nevěřil, pravidla taková divná, ale vypadá to pěkně a atmosféricky. Ještě tam jde podvádět. :D
Inak Nix je tak úžasné stvorenie, že by som ho hneď bral domov :D Pri správnom využití má potenciál stať sa novým "Baby Yodom"
@Paul (29.08.2024 20:34): Ne, ale zavřelo mi to hru bez uložení, protože mi zakolísalo připojení, a byl jsem zpraven, že to nemůžu hrát offline, tož díky.

Jinak jsem teď asi hodinu chodil po tržišti a okolí a řešil různý věci a zakončil to dlabancem s Nix. Zatím z toho mám překvapivě dobrej dojem. Líbí se mi odemykání schopností, minihry (všechny) a ohledně stealthu doporučuju zapnout explorer mód, povypínat různý UI indikátory, že o vás vědí a podobně, a vytáhnout obtížnost na hard.
Kdo to máte přes ten křáp Ubisoft Connect, vyžaduje po vás taky při spuštění hry UAC prompt (dvakrát)? Pokud tedy máte UAC zaplý.

edit - a teď se pro změnu vůbec nechce spustit, zobrazí se ten logo obrázek a točí kolečko...

Ubisoft je parodie na firmu.
Stále baví. Teď jsem měl první velký úkol v imperiální stanici. Atmosféra by se dala krájet. Nabízí se srovnání s Jedi Survivor, ale tady mi to vše přijde takové ikoničtější. V Jedim bylo navíc vše takové až moc videogamey. Tady mi atmosféra přijde o chlup lepší.

Btw ta mise byla hodně dlouhá a docela nervydrásající. Ten stealth tu fakt hraje prim.
Zatím odehráno cca 20 hodin. Ve hře postrádám dost věcí, ale zároveň musím říct že hra mě celkem baví. Popravdě na hru jsem se těšil hlavně proto, že se budu moct prohánět po Tatooinu, sledovat západ dvou sluncí a gamblit v kantýně v Mos Eisley xD
@Feidias (29.08.2024 09:48): noo.. hele, to bych byl fakt opatrný. Je tam fail state, který tě vrátí dost dozadu. Což by nebylo nejhorší, ale ono se často děje, že to respawne všechny nepřátele, i ty, které jsi omráčil/zabil cestou k tomu checkpointu. Pak mi tam přijde zezačátku docela málo udělátek, které ti to ulehčí, v podstatě lze tak využívat jen toho Nixe, žádné odnášení těl apod.. Nepřátelé tě vidí docela dobře, často i přes místa, kde bys byl v jiných hrách krytý, na což je třeba myslet. Je to celé neohrabané. V jiných stealth hrách často víš, jaké máš možnosti a kolik máš času cokoliv udělat. Tady je to prostě takové.. nevyzpytatelné.. nevím jak to popsat. Podobně jako jsem nevěřil soubojům v Jedi Survivor tak jak v Dark Souls, tak tady nevěřím tomu stealthu tak jak v jiných Stealth hrách. Ale těžko se to popisuje no. Hodně roli hraje i divné UI a ovládání kdy omylem pošlu zvíře na nepřítele, přitom jsem chtěl něco jiného.. to snad přijde do krve.

Ale zas včera jsem ve hře jen tak chvíli pozoroval (asi?) perseidy. Je to prostě krása. Nakonec mi sedí i ta hrdinka docela dost. Tik tok humoru tam zatím moc není.
Za mě to taky nevypadá tak zle. Ale... Zadara je Star Wars: The Old Republic. Kde v rámci class story můžete hrát i za Smugglera. Spolu s linkou za Imperial Agenta (a imho i vojáka republiky) jsou dobrou ukázkou, že Star Wars nemusí být jen o lightsaberu. Čili dokud je Outlaws rozbitý, tak bych posílal hráče k téhle onlinovce. Je to divné, ale ty základní příběhy classů jsou opravdu dobré. Zaberou každý mnoho hodin a kvalita je velmi dobrá nejen na onlinovky, ale na RPG obecně.