@player (20.12.2024 10:30): "ohnivy mec" mozes ziskat az v tretom akte
Diskuze
@player (20.12.2024 10:30): To je jeden z těch legendary questů nebo jak se jmenujou podle mě.
Ano, dají, a naopak logicky, tím zabráníš detekci. Ale jí si pamatuju, že jsem skoro vůbec nepotkával teda.
Ano, dají, a naopak logicky, tím zabráníš detekci. Ale jí si pamatuju, že jsem skoro vůbec nepotkával teda.
Kde lze získat schopnost zapálit meč jako mají mongolové? Dají se ti orli co používají mongolové na hlídání sestřelit? A nespustí to v pevnosti alarm?
@player (15.12.2024 20:37): Jo, to je kooperační režim.
@player (15.12.2024 20:37): To je kooperativní multiplayer. Asi budeš potřebovat PS+. Já to nehrál.
Co je přepnout do režimu legendy? Ve hře jsou vypravěči v režimu legendy ale u těch mi to nejde spustit.
@player (15.12.2024 13:19): Je to tak, tím začíná datáč, respektive těmi Mongoly s šamanem v přímořské vesnici, kteří blbnou lidi, kdy se o ní dozvíš. Samotnou plavbu na Iki ovšem doporučuji odsunout až po skončení základního main questu.
Ten quest s Orlici na ostově Iki to je datadisk ne? Takže bych ho měl asi udělat až dohraju základní příběh.
@player (08.12.2024 16:44): Složku jakou si nastavíš v nastavení, stejně tak hotkey pro pořízení snímku. Win umí screeny nativně přes Win+PrtScn, ale netuším, jestli umí ukládat to zvolené složky a v jiném formátu.
@Say (08.12.2024 16:23): Jaká složka? MSI Afterburer to si musím nejdřív stáhnout ne?
@player (08.12.2024 13:59): Složka + formát přes MSI Afterburer.
@Say (07.12.2024 23:37): Ty screeny se ti ve hře někam ukádají? Nebo je musíš někam vložit jako třeba do aplikace Malování?
@Blaiddtom (06.12.2024 08:03): Stylizace je výborná. Detaily možná na 4K nejsou dostatečné, ale pořád se raději budu dívat na něco vizuálně neodpudivého, než kýčovité scenérie plné detailních saturovaných textur.
Wide screen 1
Wide screen 2
Wide screen 1
Wide screen 2
@Say (06.12.2024 00:20): znova, stylizacia je paradna(tam odviedli skvelu pracu), ale samotne detaily a textury su horsie ako v zaklinacovi 3...sa pozri na cokolvek z blizka, obzvlast v 4k je to hodne poznat... a to neni odo mna vylozene kritika, skor naopak ich uznavam ze aj napriek tomu dokazali vytvorit vizualne povabnu hru..ukazka ze samotna stylizacia moze spravit viac nez "surova" grafika
@Blaiddtom (05.12.2024 09:58): Co se ti na grafice nezdá? Mě to přijde parádní.
Screen 1
Screen 2
Screen 3
A to ani není nastavení na max, Nějaké high, které mám reálně ingame na 60 FPS na staré GTX 1660 Ti.
Screen 1
Screen 2
Screen 3
A to ani není nastavení na max, Nějaké high, které mám reálně ingame na 60 FPS na staré GTX 1660 Ti.
@Vynex (05.12.2024 10:16): No jasne, plne chapem a respektujem. Tieto openworldy dost stoja a padaju na tom ako ti sadne samotny svet a pribeh, mna osobne nezaujalo ani jedno, drzal ma hlavne combat a lethal obtiaznost.
S horizonom sa stotoznujem, ten bol pre mna velke sklamanie, bola to jedna z dvoch hier koli ktorym som v tej dobe kupoval PS4.
S horizonom sa stotoznujem, ten bol pre mna velke sklamanie, bola to jedna z dvoch hier koli ktorym som v tej dobe kupoval PS4.
@player (05.12.2024 09:52): Jo já myslel ty horké prameny. Ale celkově to začne být lehčí a lehčí, jak otevřeš více možností.
@Blaiddtom (05.12.2024 09:58): Mě zase naopak připadá, že se dělá strašně moc okolo Horizon zero dawn, které mě připadá daleko více ubisoft styl. Tohle mě sedlo hodně a akt 2 a 3 mě bavili kvůli příběhu. Nevím proč, ale strašně na mě fungovalo postupné gradování konfliktu s tím strýcem. A hlavně cením to, jak funguje sběr surovin, že to vůbec nezdržuje. Že není potřeba jít cíleně sbírat suroviny, ale v pohodě to člověk nalootí v průběhu hry.
@Blaiddtom (05.12.2024 09:58): Mě zase naopak připadá, že se dělá strašně moc okolo Horizon zero dawn, které mě připadá daleko více ubisoft styl. Tohle mě sedlo hodně a akt 2 a 3 mě bavili kvůli příběhu. Nevím proč, ale strašně na mě fungovalo postupné gradování konfliktu s tím strýcem. A hlavně cením to, jak funguje sběr surovin, že to vůbec nezdržuje. Že není potřeba jít cíleně sbírat suroviny, ale v pohodě to člověk nalootí v průběhu hry.
@player (05.12.2024 09:52): Zla hra to rozhodne nie je, len sa z nej za mna robi nieco viac nez realne je. Ale plne chapem preco sa vacsine hracom paci, je to ukazkova mainstreamovka pre siroke publikum. Sam som si prve dva akty uzil(druhy uz som sa skor nutil dohravat), nez na mna dolahla repetitivnost a v polovici tretieho aktu to vzdal. Objektivitu pri zrovnavani s AC necakam ani v najmensom, na ubisoft vseobecne platia podstatne ine kriteria ako na sony. Ale mna celkom urcite shadows minie, tohto typu openworldu uz som presyteny a priorita bude KCD 2.
Tsushima zrovna moc dobru grafiku nema, bola celkom zastarala uz ked vysla, ale ma skvelu stylizaciu ktorou to dobre skryla a za pohybu to vyzera fakt dobre.
Tsushima zrovna moc dobru grafiku nema, bola celkom zastarala uz ked vysla, ale ma skvelu stylizaciu ktorou to dobre skryla a za pohybu to vyzera fakt dobre.
@Blaiddtom (05.12.2024 08:50): Zatím mi to nepřipadá jako špatná hra. Bude zajímavé to porovnat s Assassin's Creed Shadows co výjdou v lednu. Co se musí uznat tak Ghost of Tsushima má velmi dobrou grafiku.
@player (05.12.2024 08:14): myslel tie prameny
@player (04.12.2024 21:30): Ta hra je tak jednoducha na vsetky obtiaznosti ze neskor uz ani nebudes musiet menit postoje ked to dostanes trochu do ruk. 70% hry som hral len s jednym, jedine co to umna zachranilo bola lethal obtiaznost, kde to bolo uz hlavne o reflexoch, ale aj tak stale velmi jednoduche kedze oneshot dava aj tvoja postava. Na tieto hry zasadne odporucam gamepad.
A ano Tsushima toho moc vlastneho nepriniesla, ak by som nevedel a niekto mi povedal ze to robil ubisoft, tak tomu verim(len by som sa divil preco ma este horsi stealth, zmizol parkur a ma nezaujimavy svet).
A ano Tsushima toho moc vlastneho nepriniesla, ak by som nevedel a niekto mi povedal ze to robil ubisoft, tak tomu verim(len by som sa divil preco ma este horsi stealth, zmizol parkur a ma nezaujimavy svet).
@Vynex (04.12.2024 21:46): O tom sekání bambusu a koupelích jsem nevěděl. Bambus jsem sbíral na zbroj a tak. Ty koupele jsou kde? Zatím jsem narazil na prameny ale že se tam dá koupat abych si zvýšil zdraví to jsem nevěděl.
@Say (04.12.2024 21:46): Díky to o zabíjení velitelů vím. Už se mi podařilo jednu vesnici osvobodit a zabít velitele. Mimochodem tohle je velmi podobné i v Assassin's Creed Origins. Je zajímavé kolik tahle hra převzala prvků z jiných her. Vzdušný útok taky z Assassin's Creed, mapu kde nepoviné úkoly označují otazníky ze Zaklínače III. Ti se hodně inspirovali.
@player (04.12.2024 21:30): Souboje jsou zde jedny z nejlepších, co znám. Průběžně při pozorování a zabíjení velitelů se otevírají nové styly. Každý slouží k prolomení obrany jiného útočníka (proti meči, proti štítu, proti kopí a proti silným bojovníkům). Např. proti kopiníkům zvolíš třetí styl, 2x silně zasáhneš (RMB) a po prolomení obrany rychlým útokem zabiješ (LMB).
A vyplatí se zde krýt útoky. Je třeba sledovat nepřítele a těsně před jeho zásahem útok vykrýt. Nepřítel ztratí balanc a můžeš ho dorazit. Neplatí na červené útoky, tam musíš uskočit. Obecně zběsilé klikání moc nefunguje, je to spíš o časování a vybírání stylů během boje.
Soubojové výzvy nepřestávají bavit ani po XY hodinách hry - doporučuji sem hodit dovednostní body co nejdřív. Jsou to prakticky 3 zabití na začátku každého boje.
A vyplatí se zde krýt útoky. Je třeba sledovat nepřítele a těsně před jeho zásahem útok vykrýt. Nepřítel ztratí balanc a můžeš ho dorazit. Neplatí na červené útoky, tam musíš uskočit. Obecně zběsilé klikání moc nefunguje, je to spíš o časování a vybírání stylů během boje.
Soubojové výzvy nepřestávají bavit ani po XY hodinách hry - doporučuji sem hodit dovednostní body co nejdřív. Jsou to prakticky 3 zabití na začátku každého boje.
@player (04.12.2024 21:30): Mě to ze začátku taky vůbec nešlo. Popravdě jsem díky tomu hru odložil na nějakou dobu. Důležité je hlavně vykrýval útoky a uhýbat útokům co tě varují červeně. Taky je fajn sekat bambus pro zlepšení odhodlání a horké koupele pro navýšení zdravý. A celkově používat soubojovou výzvu, kdy si tím naplníš odhodlání a trošku prořídnou nepřátelé. Ono je to celkově ze začátku těžší, ale tím jak si vylepšíš zbroj, zdravý a odhodlání se to o dost zlehčí. A čistě podle mě, nemá moc cenu vylepšovat nic jiného než sakai armor a poté ghost armor.
Hraju tuhle hru poprvé a ještě nějak mi moc nejdou souboje. Hlavně když proti mě stojí více bojovníků. Co používáte za taktiku? A kdy použít silný a kdy rychlý případně bodný útok?
@marwel (07.03.2024 20:15): Souhlasím v podstatě s obojím. Jak s 30 fps navíc, tak s posledníma dvěma open world hrama. Akorát, že já to měl opačně a GoT jsem hrál po Days Gone :D GoT jsem hrál až na PS5 takže tam 60 fps už bylo. Naopak Days Gone jsem si pořídil ještě na PS4 a tam jsem tuhle konkrétní hru, nebyl vůbec schopný hrát ve 30 fps a dohrál jsem ji až na PC :D
Myslím si, že u GoT moc nehrozí zkažené vzpomínky. Podle mě je to jedna z nejlepší novodobých open world her (až po RDR 2 :D). Já konkrétně budu na tom asi líp na druhý průchod, kdy poprvé me to ze začátku vůbec nebavilo a celkem trvalo, než jsem se do toho dostal, ale teď už vím do čeho jdu. Navíc tady mě hodně držel i souboják, který mě neskutečně bavil.
Myslím si, že u GoT moc nehrozí zkažené vzpomínky. Podle mě je to jedna z nejlepší novodobých open world her (až po RDR 2 :D). Já konkrétně budu na tom asi líp na druhý průchod, kdy poprvé me to ze začátku vůbec nebavilo a celkem trvalo, než jsem se do toho dostal, ale teď už vím do čeho jdu. Navíc tady mě hodně držel i souboják, který mě neskutečně bavil.
@Vynex (07.03.2024 06:24): Tak ja to hral na PS4Pro, takze extra motivace to zahrat znovu, tech 30 fps je vzdycky porod nez si clovek alespn jakz takz zvykne. Ghost of Tsushima je pro me jeden z posledni openworldu, ktery jsem si uzil (ten posledni bylo Days Gone), pak se to ve me nejak zlomilo a od te doby je nemuzu vystat. Snad mi alespon po dobu herni doby Ghost of Tsushima pripomene, ze to tak spatne neni. A nebo si tim druhym pruchodem komplet zkazim vzpominky z prvniho pruchodu. Jedno nebo druhe. :D
@marwel (06.03.2024 19:01): Souhlas. Já to hrál na PS5 a bavilo mě to hodně. Sice mě to chytlo až na třetí pokus, ale já celkově moc nemusím open world hry. Každopádně na PC pořídím asi znovu. Rád podpořím port a je to jedna z her, kterou jsem měl v plánu zahrát ještě jednou :)
Whoa, jsem nečekal že ten rumor bude pravdivej. A takhle brzo po Horizonu? Pěkný. Ještě TLOU2 a ty hlavní sonoviny budu mít na PC.
@Vynex (06.03.2024 18:04): Hra super. Tesim se na druhy pruchod, tentokrat konecne tak, jak to ma byt - 60+ fps :)
Oficiálně oznámeno na PC: https://www.zing.cz/novinky/96477469/gho ... -zname-datum-vydani/
Ještě lepší, než jsem čekal. Prvních deset hodin zatím spíše připomíná RDR2, a ne Asssassins Creed.
@Bursoft (25.11.2021 19:18): já kupoval rovnou krabičku, abych to pak mohl zase střelit. ale mají to zbytečně komplikované a cena se drží dost dlouho vysoko...
@Garret (25.11.2021 19:07): Jo, jak jsem byl rozčílenej, tak jsem se někde proklikal tady k tomu. Mám pocit, že jsem za tu hru zaplatil už snad 3k, takže ji budu hrát i kdyby mě nebavila :D
@Bursoft (25.11.2021 18:06): to asi sedí...
If you own the original PS4 game, you can upgrade to Ghost of Tsushima Director's Cut PS4 for $20. Alternatively, you can upgrade to Ghost of Tsushima Director's Cut PS5 for $30. If you choose to purchase Ghost of Tsushima Director's Cut PS4, you can later upgrade to Ghost of Tsushima Director's Cut PS5 for $10.
If you own the original PS4 game, you can upgrade to Ghost of Tsushima Director's Cut PS4 for $20. Alternatively, you can upgrade to Ghost of Tsushima Director's Cut PS5 for $30. If you choose to purchase Ghost of Tsushima Director's Cut PS4, you can later upgrade to Ghost of Tsushima Director's Cut PS5 for $10.
Je tu PS5kař, který kupoval update na DC? Kolik vás to stálo? Posranej nepřehlednej PSstore mi nabízel update za asi 560 Kč, tak jsem ho koupil a když jsem ho koupil a hru znovu nainstaloval, tak je to pořád PS4 verze a dokonce ani není v DC, nabízí mi to další update za 270 Kč..
@Garret (14.09.2021 09:58): Mě to funguje, ten odkaz, tos nečekal viď ? :)
Kazdopadne dle toho co tam píšou a co jsem četl i jinde by teoreticky bylo možný aby to nemělo loadingy vůbec ta cusima, když by to postavily na těch funkcích. Ale tak hlavně ze jsi spokojenej tak jak to je, to je důležitý :) Ono je to už trochu jedno jak to udelaji hlavně ze člověk necivi pět minut na loading screen.
Kazdopadne dle toho co tam píšou a co jsem četl i jinde by teoreticky bylo možný aby to nemělo loadingy vůbec ta cusima, když by to postavily na těch funkcích. Ale tak hlavně ze jsi spokojenej tak jak to je, to je důležitý :) Ono je to už trochu jedno jak to udelaji hlavně ze člověk necivi pět minut na loading screen.
@Charllize (12.09.2021 16:31): stranka mi nefunguje. Každopádně i kdyby použili tyhle PS5 vychytávky, tak by ten rozdíl nemohl být takhle markantní. Bylo jasné, že v tom je něco více.
@Garret (12.09.2021 11:39): Jo je to možný ze použily něco co měli už u verze predtim. Jen se mi zdálo logičtější ze použily u PS5 verze přímo funkce konzole. Ale ty možnosti co jsem psal PS5 má. Dříve jsem to tady rozepisovat podrobněji ale kdyžtak tady mas článek kde si o tom můžeš přečíst.
https://www.google.com/amp/s/www.tweakto ... torage-tech/amp.html
https://www.google.com/amp/s/www.tweakto ... torage-tech/amp.html
@Charllize (11.09.2021 17:06): hele, nějak se mi to tvoje vysvětlení nezdálo, taxem trochu diggoval. sakrpanč přišli s nějakou novou kompresní technikou, se kterou byly loadingy krátké už na PS4, takže to natahovali schválně, aby si hráči stihli přečíst loading tips.
@Charllize (11.09.2021 09:59): Nj, já ty tvoje příspěvky nečtu...
@Garret (10.09.2021 19:13): Však už jsem to tady psal asi 5x, proste PS5 umí dávat data s ssd přímo do graficky paměti a tím vynechá systémovou ram a další vychytávky. Hra na to musí být ale udělaná, což asi u te cusimy dodělali. Je to přesně ta revoluční věc o které mluvil před vydáním ps5 šéf epicu.
Ty loadingy jsou rychlejší než smrt! Jaxe jim tohle podařilo u open world hry...
taxem koupil ten upgrade (resp. novou placku) a bylo to kupodivu celkem ýzy. po vložení disku to samo začalo upgradovat PS4 verzi a v menu potom stačilo jen konvertovat savy.
graficky jsem rozdíl pozoroval spíše v detailech (aspoň mám ten pocit, že např. oblečení je detailnější, ale může to být placebo), haptika je fajn hlavně pro střelbu lukem a zvuky se taky nějak podařilo vylepšit - když stojím u splavu, nejde přes ten rachot vody slyšet nic jiného a tak to má být. nový ostrov jsem si jen nachystal pro vstup, ale mají tam být nejtěžší protivníci ve hře, takže si chvíli ještě počkám...
graficky jsem rozdíl pozoroval spíše v detailech (aspoň mám ten pocit, že např. oblečení je detailnější, ale může to být placebo), haptika je fajn hlavně pro střelbu lukem a zvuky se taky nějak podařilo vylepšit - když stojím u splavu, nejde přes ten rachot vody slyšet nic jiného a tak to má být. nový ostrov jsem si jen nachystal pro vstup, ale mají tam být nejtěžší protivníci ve hře, takže si chvíli ještě počkám...
@Garret (02.07.2021 07:12): jestli to bude dělat poctivé "chužinkk..." když se střetnou meče. Tak i 60! :D Nově je to primární důvod, ke koupi nové hry.
@SilentWolf (01.07.2021 22:02): haptika za 30€? No neber to!
Uff sejvy kompatibilní. Rád si to s haptikou vyzkouším. Tady bude hodně zajímavá.
@BUMTARATA (01.07.2021 19:09): Hezký bonusy, i haptika. Ještě že mě to nechytlo a nerozehrál jsem to dál. Sice dalších 30 doláčů do hry u které nevím, jestli ji vůbec dohraju, ale tak ať je to komplet..
Director's Cut s japonským lip syncem.
@SilentWolf (29.06.2021 14:56): Důsledek dlouhé doby co hraju se projevil vymezením na vzasade dva žánry. Rpg a vesmírné simulátory. Muže být ze se to bude zhoršovat a hrát přestanu. A taky mě samo nebaví vsechno, začíná se to zmenšovat čím dal tím víc. Třeba akční soubojaku v rpg už pomalu začínám nesnášel. Ale hlavně díky jrpg mám pořad frontu her dost velkou a těším se na ne. Tam pořad mají něco zajímavého a rozvíjí ten žánr dost zdatně.
@Charllize (29.06.2021 14:42): třeba jsi případ té poslední věty. Ale ne, já se třeba divím jak tě to může i po tolika letech pořád tolik bavit. Když máš nahraného daleko víc než já apod.. je jasné, že já jsem přehraný, když hraju od 12ti. Nechápu spíš, že ty přehraný nejsi. :D
Ale dokud můžeme lamentovat nad tím, jestli nás hraní baví nebo nebaví, tak se máme hodně dobře. A to je hlavní. :D
Ale dokud můžeme lamentovat nad tím, jestli nás hraní baví nebo nebaví, tak se máme hodně dobře. A to je hlavní. :D
@SilentWolf (29.06.2021 14:30): To snad záleží na každém. Já hrál 100+ hodin plno her a bavilo mě to celou dobu, někdy mi bylo i líto ze tam vzasade nemam co už dělat a je konec.
Tohle co píšeš je jen znudeny pohled hráče který je přehrany a nic ho nebaví. Já nevím ze pořad někdo očekává od her nějaké zázraky, vše už je více či méně dane a stará témata a herní prvky někdo akorát udělá lip nebo hůř.
Z toho znudeni hrami vzešla ta skupina hráčů co očekává ty úchvatném příběhy, pac tam je šance ze to muže být něco nového.
Plno lidi vzasade hraní jako takové nebaví, jen si toho ještě nevšimli :)
Tohle co píšeš je jen znudeny pohled hráče který je přehrany a nic ho nebaví. Já nevím ze pořad někdo očekává od her nějaké zázraky, vše už je více či méně dane a stará témata a herní prvky někdo akorát udělá lip nebo hůř.
Z toho znudeni hrami vzešla ta skupina hráčů co očekává ty úchvatném příběhy, pac tam je šance ze to muže být něco nového.
Plno lidi vzasade hraní jako takové nebaví, jen si toho ještě nevšimli :)
@Charllize (29.06.2021 14:08): Ano, jinak hraješ ze setrvačnosti a je ten obsah vlastně zbytečný.
Ke steaku taky nechceš jako přílohu 100kg těstovin. To možná kdybych si zlámal obě nohy a ležel v nemocnici ocením u hry délku.
Takhle hry nad 50h dohrává snad každý ze setrvačnosti, pokud zaujmou postavy, svět, příběh, tak to jde samo. Ale kolikrát se něco takového děje? Vzácné výjimky. A Tsushima to fakt není. Nějakou jednohubku, která bude třeba o malinko lepší než základ si rád dám. Ač jsem základ samotný nedohrál.
Ke steaku taky nechceš jako přílohu 100kg těstovin. To možná kdybych si zlámal obě nohy a ležel v nemocnici ocením u hry délku.
Takhle hry nad 50h dohrává snad každý ze setrvačnosti, pokud zaujmou postavy, svět, příběh, tak to jde samo. Ale kolikrát se něco takového děje? Vzácné výjimky. A Tsushima to fakt není. Nějakou jednohubku, která bude třeba o malinko lepší než základ si rád dám. Ač jsem základ samotný nedohrál.
@SilentWolf (29.06.2021 13:45): No a? :)
ono je nutne aby každou hodinu hra nabízela něco nového?
ono je nutne aby každou hodinu hra nabízela něco nového?
@Charllize (29.06.2021 13:30): málokterá hra nabídne po 20h něco nového.
@Fritol (29.06.2021 12:45): To já už moc nerozlišuju, deset nebo dvacet, obojí málo. :)
@Charllize (29.06.2021 12:29): 20h za plnou cenu je dostačující. Tyhle hry však nejsou na víc, jak 10 hodin. Miles má hlavní linku tak na 4h, zbytek je patos který dlouho nezabaví. Klasické DLC, za které by jiní vydavatele nechtěli víc jak 25 euro, ale Sony chce 60...
@Fritol (29.06.2021 12:04): Myslím ze byli 1199.
Cele to je tím ze se zjistilo ze lidem stačí hra na 20 hodin za plnou cenu :)
Cele to je tím ze se zjistilo ze lidem stačí hra na 20 hodin za plnou cenu :)
@SilentWolf (29.06.2021 11:57): No Miles Morales stál 1500Kč když vyšel, není důvod očekávat, že tohle bude jiné. 70€ jsem asi přehnal, myslel jsem, že digital tak stojí, ale koukám že je "jen" za 50. :D Ne že by to něco měnilo. Jak to bylo s Uncharted a Infamous už není podstatné, protože Sony tehdá mělo jinou cenovou politiku, nicméně i Uncharted stálo 1k tehdá.
Když to člověk srovná s většími DLC od konkurence, tak je těch 50€ docela výsměch furt. Třeba Wrath of the Druids je obsahově srovnatelné s Milesem a stojí polovinu. Ale Miles se zdá se prodával dost dobře, takže to hráčům asi nevadí.
edit: Tak pardon, česká cena Milese na store přesahuje 60€ dokonce. :D Nebyl jsem daleko od pravdy.
Když to člověk srovná s většími DLC od konkurence, tak je těch 50€ docela výsměch furt. Třeba Wrath of the Druids je obsahově srovnatelné s Milesem a stojí polovinu. Ale Miles se zdá se prodával dost dobře, takže to hráčům asi nevadí.
edit: Tak pardon, česká cena Milese na store přesahuje 60€ dokonce. :D Nebyl jsem daleko od pravdy.
@SilentWolf (29.06.2021 11:05): Ale zajímají, je to jasná koupě :)
@Fritol (29.06.2021 11:51): To zas ne, co si pamatuji tak to vždycky stálo tak polovic, ne?
@SilentWolf (29.06.2021 11:05): Koukal jsem, že Sony se zalíbilo dělat hry o velikosti DLC za 20 euro a prodávat je za 70. :D Ale jako pro mě za mě... Lost Legacy bylo nejlepší Uncharted, třeba i tohle bude lepší, než původní hra.
@SilentWolf (29.06.2021 11:05): Playstation exclusive, to tady je prokletí :D
Tahle hra je na tom hodně špatně, když už zvěsti o datadisku nikoho nezajímají. :D Chystá se zřejmě Ghost of Ikishima, už je registrovaná i doména. Dle zvěstí cíleno na letošek. Zřejmě podobný formát jako hry typu Infamous First Light, nebo Uncharted Lost Legacy.
@Bursoft (02.05.2021 20:53): Taky v angličtině, protože je tam řada dialogů při hraní, kdy seš odkázanej na titulky a do toho něco dělat. Navíc v téhle hře, se chceš hlavně kochat scenérii než číst titulky :)
@Bursoft (02.05.2021 20:53): v angličtině, nerad jsem závislý na titulcích. Jin má skvělý hlas a ostatní postavy taky.
V jakém znění jste hráli hru? Byl jsem přesvědčený, že pojedu v japonštině, ani mi nevadí ten rozjetý lipsync. Ale vůbec mi nepasuje Jinův hlas, zní hrozně hluboce a staře na takový kuře.
Za chvíli bude jedno, že nemáte PlayStation, všechno od Sony bude na VOD.
@marwel (17.02.2021 03:21): tak snad udělají kompromis. A neudělají nic. :D
@SilentWolf (16.02.2021 22:19): Tsushima je dobra, Second Son me ale bavilo vice, takze doufam v opak. :)
Docela příjemně se to rozjelo. Nakonec se to možná ještě vykoupí.
Určitě doufám, že se kutí podobná hra a ne zas Infamous.
Určitě doufám, že se kutí podobná hra a ne zas Infamous.
@Drolin (12.11.2020 16:44): wow vidim Tě po x letech a pořád ty samý hlášky :)
@Drolin (12.11.2020 16:44): Co máš za svou hlavní platformu, nintendo Wii?
@Drolin (12.11.2020 16:44): No nevim, na Xbox to asi nebude.
@Fritol (12.11.2020 16:20): A až to bude na hlavní platformu, tak 10+ mega.
Tak snad zatím betatest probíhá dobře :).
Tak snad zatím betatest probíhá dobře :).
5 mega+ prodaných, solidní
@Walome (10.11.2020 10:03): Walome, konzolový casual!
@Walome (komentář): Ten náhled na hlavní straně na tvůj komentář je roztomilý :D
@bukrrCZ (komentář): jojo ty souboje mě u toho držely až do konce. Ty jsou fakt super.
@bukrrCZ (09.11.2020 23:42): udělal jsem to na platinu, zkusil coop (děs), New game +, a tim jsem skončil.