@Marcusss (13.06.2024 09:41): Právě jsem dohrál Final Shape včetně post-end content s finálním poražením The Witness. Ano, podařilo se jim s tím přistát. Nicméně jde podle mě o velmi rozporuplnou záležitost.
Vadilo mi totéž co u posledních DLC: neustálá recyklace obsahu (prostředí, bossové, úkoly...), rozhovory jako čerstvě vypadlé z náhodného generátoru prázdných žvástům a neschopnost autorů designovat boss fighty jinak než s neustálým respawnem řadových nepřátel odnikud v kombinaci s každou chvíli dočasně nesmrtelnými bossy.
Celkově původně výborná hra (Red War kampaň a pár dalších navazujících DLC) podle mého doplatila na přechod na free-to-play/game-as-a-service model. Kulervoucí závěr posledního DLC, kdy si člověk říká "tady se někdo snaží o epos typu Mass Effect série, kampaň bych si dal někdy znovu"... akorát že vůbec, protože autoři zrušili část již zaplaceného obsahu včetně Red War kampaně a kampaní ze tří navazujících DLC (koupil jsem si za necelé dva tisíce hru a tři DLC, které si po pouhých šesti letech už nemůžu zahrát zahrát znovu, skvělé). Na konci hry v outru klasické pomrkávání "ještě to úplně neskončilo"... ale navázat je možné pouze "uprostřed" nebo si epizody Echoes a Revenant zahrát po zaplacení dalších 500,- (Season Pass a časem to opět vůbec nepůjde).
Pokud to někdo hraje jako já s důrazem na single-player obsah, tak se s každým vydaným DLC nestačí divit, co všechno zase změnili. GUI je nefalšované peklo s milionem pod-voleb a pod-pod-voleb, ve kterém ignoruji 90 % obsahu (není moc jasné už ani co je hlavní quest, co lze ještě splnit, co bylo dávno odstraněno...).
V dnešním stavu už bych Destiny 2 lidem, co ke hře přistupují jako já, nedoporučil.
Vadilo mi totéž co u posledních DLC: neustálá recyklace obsahu (prostředí, bossové, úkoly...), rozhovory jako čerstvě vypadlé z náhodného generátoru prázdných žvástům a neschopnost autorů designovat boss fighty jinak než s neustálým respawnem řadových nepřátel odnikud v kombinaci s každou chvíli dočasně nesmrtelnými bossy.
Celkově původně výborná hra (Red War kampaň a pár dalších navazujících DLC) podle mého doplatila na přechod na free-to-play/game-as-a-service model. Kulervoucí závěr posledního DLC, kdy si člověk říká "tady se někdo snaží o epos typu Mass Effect série, kampaň bych si dal někdy znovu"... akorát že vůbec, protože autoři zrušili část již zaplaceného obsahu včetně Red War kampaně a kampaní ze tří navazujících DLC (koupil jsem si za necelé dva tisíce hru a tři DLC, které si po pouhých šesti letech už nemůžu zahrát zahrát znovu, skvělé). Na konci hry v outru klasické pomrkávání "ještě to úplně neskončilo"... ale navázat je možné pouze "uprostřed" nebo si epizody Echoes a Revenant zahrát po zaplacení dalších 500,- (Season Pass a časem to opět vůbec nepůjde).
Pokud to někdo hraje jako já s důrazem na single-player obsah, tak se s každým vydaným DLC nestačí divit, co všechno zase změnili. GUI je nefalšované peklo s milionem pod-voleb a pod-pod-voleb, ve kterém ignoruji 90 % obsahu (není moc jasné už ani co je hlavní quest, co lze ještě splnit, co bylo dávno odstraněno...).
V dnešním stavu už bych Destiny 2 lidem, co ke hře přistupují jako já, nedoporučil.