Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@MIGtheDRAGON (20.08.2013 19:54): Já jsem u žádného SWAT zásahu nebyl, ale pevně doufám, že neprobíhá stylem "Ty vole, Franto, hlavně po něm nestřílej, stálo by nás to deset bodů a zítra bychom sem museli znovu". Chápu, že jsem se svým názorem v menšině (to se mi stává poměrně často), ale zajímalo by mě, kolik hráčů trojky hodnotí čtverku lépe než trojku.

Krom jiného mi přišlo poněkud padlé na hlavu, že ozbrojeného útočníka nelze bez varování nejen zastřelit, ale ani postřelit. A "bez problémů" u mě znamenalo opakování některých misí na Normal několikrát dokola jen proto, že jsem dotyčné nevyřídil způsobem, jaký mi autoři nadiktovali.
@Phoenix (20.08.2013 19:51): No právě že jsi napsal že by to tak v reálu pravděpodobně probíhalo, ale jako jo je jasný, že pokud jediný způsob jak získat 100% je na ně křičet tak je něco špatně. Ale jako dá se to bez problémů hrát i s nemsrtícími zbraněmi jen asi to stěží půjde dohrát na nejtěžší obtížnost.
@USER47 (20.08.2013 19:37): Já to naopak beru tak, že hra Tě trestá. Protože v momentě, kdy všechny prostě bez pardonu vystřílíš (jak by to pravděpodobně v reálu probíhalo), tak Tě hra oboduje a misi si tím pádem zopakuješ.

Neřekl bych, že z policejního hlediska hraje nějakou roli frajeřina, protože policisté ve speciálních jednotkách se opravdu nechovají jako děsní frajeři. Z policejního hlediska je správný výsledek akce minimum ztrát ve vlastních řadách + minimum ztrát v řadách rukojmí. A jakýkoli prostředek, který vede k dosažení daného cíle je správný, na bebíčka "Tangos" v normálních státech samozřejmě nehledí (dokud do toho nezačne kafrat nějaký pomatený humanista).
Když si nechtějí kleknou při řvaní, tak je stačí potrápit taserem. V datadisku to vyřeší vždy jedna rána pěstí.
@MIGtheDRAGON (20.08.2013 19:20): Opravdu se odečítá:). Jedinej způsob jak dosáhnout 100% je každýho zatknout bez zranění na jakejchkoli stranách (+ zajistit důkazy apod).

Já to standardně procházel s celým týmem vybaveným beanbag brokárnama, jen záložní zbraně jsem měl klasický pistole pro všechny případy.

Nemusíte to brát jako že vás hra nějak trestá, hodnotí se prostě výsledek a z policejního hlediska je zkrátka větší frajeřina zloduchy pozatýkat bez prolití krve, než je vystřílet, jakkoli je střelba v mnoha situacích omluvitelná.
@MIGtheDRAGON (20.08.2013 19:20): Ono to zase tak moc neodečítá, ale když každého pro jistotu napálíš i z nesmrtící brokovnice ještě než si klekne ... Je to jak říká Chuck, klasické střelné zbraně jsou vzhledem k bodovému systému na houby a i používání nesmrtících je značně problematické (jsou málo účinné a stejně hra penalizuje i tak).
@Phoenix (20.08.2013 19:02): Toho že hra odečítá body i za nesmrtící zbraně jsem si nikdy nevšiml, ale je to možné jsem to už hodně dlouho nehrál tak si nejsem jistej. Ale hodnocení jsem měl vždy vysoko, takže to nebude odečítat moc.
@MIGtheDRAGON (20.08.2013 18:54): Tak jsem tu nesmrtelnou brokovnici zkusil, do podezřelého ji napálil, ale jelikož si nechtěl kleknout, můj parťák ho sejmul natvrdo. :-) No jo, nějak jsem si neuvědomil, že když už, bylo by dobré ji přidat všem. :-D

@Phoenix (20.08.2013 19:02): Jsou to nevypočitatelní zmrdi, no proč ne, ale ať mě ta hra nedegraduje za to, že je za neuposlechnutí výzvy oddělám.
@Chuck (20.08.2013 18:43): Tak tohle je přesně to, proč jsem nehodnotil SWAT 4 výš, ale naopak výrazně níže než ultimátní trojku. Naběhnu do místnosti se všema chlapama, hodím flash, jeden přes druhého začneme na jednoho borce řvát "Drop it, drop it now", maník na nás chvíli čumí a pak dá jednomu z teamu headku. Pokud ho sejmu i nesmrtící zbraní, tak hra odečítá body jako divá (protože musím počkat, až po mně začne střílet nebo až se uráčí napodesáté vzdát).

Celkově mi chování nepřátel přišlo natolik nevypočitatelné, že ve spojení s odečítáním bodů za kde co (opravdu realistické) nebyla většina misí zdaleka tolik zábavných, jako když jsem ve trojce někam naběhl a prostě všechny bez pardonu vykosil (jak by asi podobná akce vypadala v reálu, kde nikdo nikomu za mrtvé "Tangos" body neodečítá).
@Kosi.. (20.08.2013 10:49): Tak ona Tě hra celkově spíš tlačí k tomu, abys podezřelého nezabil, ale zatkl živého, což bych chápal, ovšem u některých se to prostě nedá, protože ať už na ně řvu já nebo parťáci jakkoliv, stejně se nevzdají a já to jen těžko přímo ovlivním.
Když se mi zraní kolega, tak mi zřejmě ubydou body, že? Jak je těžký život velitele!
@Chuck (04.08.2013 10:37): Jo, mise v jejich průběhu ukládat nejde. Podle obtížnosti je stanovený počet bodů, který potřebuješ minimálně dosáhnout, plus body za splněné cíle a minusové body za nepřiměřenou reakci (zastřelení podezřelých bez výzvy k odložení zbraně apod.). Výborná věc také je, že při každém startu se subjekty chovají jinak a jsou i rozmístěny jinde, to stejné platí o důkazních materiálech apod. Takže to vůbec nenudí a nespadá do stereotypu, i když jednu misi opakuješ znovu. Vždy je potřeba být na pozoru a myslet hlavou.
@Chuck (04.08.2013 08:41): Jojo, pod Windows 7. Nevím už jak to bylo v singlu, ale v coopu to tuším ukládat nešlo. Díky tomu nám ale hra vydržela poměrně dlouho a to i přestože není nijak zvlášť dlouhá.
@KRoman47 (04.08.2013 08:57): Fajn. A nepamatuješ, jak to tam bylo s ukládáním? Ne, že by na tom tak extra záleželo, spíš jen pro zajímavost. Odhadoval bych, že když se mise třeba i u jejího konce nezdaří, musíš ji sjet od začátku(?). Bylo by to vcelku přirozené, nehledě na to, že ty mise mi podle ukázek nepřišly ani moc dlouhé.
@Chuck (04.08.2013 08:41): Já to pod Win7 hrál v coop, dokonce snad na notesu.

Také mě štve, že SWAT4 úplně zmizel, digitálně nikde snad ani nebyl a krabička taky pěkně dlouho v nabídce nikde není. Bez Stetchkov Syndicate to ale není ono, přibyly tam nové mise, možnost NPC praštit pěstí, aby se vzdali a moji nejoblíbenější zbraň plynovku s pepřovými kuličkami.
[neexistující příspěvek]: Třeba to má JohnCZ v některém ze Score. ;-)
Dá se to ještě někde sehnat? Kdysi jsem hrál demo a dojmy byly fajnové.
Je možné při hře po kabelu ve dvou hráčích ovládat celý tým? V základní verzi tato volba chybí a tak se ptám bando... nevíte někdo o nějakém modu který to umožňuje?
Však mě také, třeba hned ta počáteční mise v nočním klubu mi dala zabrat, a opakoval jsem ji častokrát, než jsem přišel na všechny principy hry. Nejde tak ani o čas, ale že misí mohlo být o kousek více (těch delších), takhle to výsledný pocit trochu snižuje.
Inak, keď už sme pri tej krátkosti, sám uznávaš v komentári, že misie majú dosť silnú replayabilitu vďaka náhodnému umiestneniu nepriateľov a rukojemníkov. To ten celkový čas podľa mňa celkom zvyšuje. (Aspoň mňa bavilo tie misie opakovať aj viackrát).
Takze FPS proste nemohou dostat vic nez 80%, protoze to jsou FPS?

Well this just keeps getting better and better...
:)

No ale i kdyby SWAT4 poskytoval třicet hodin (což s mp ano), tak bych mu nemohl dát více jak 80%, protože se jedná o, ač nestandartní a originální, FPS.
100% - titul, který mě nějak více či méně ovlivnil.
90% - obvykle RPG nebo strategie. Hratelnost v desítkách hodin nebo přítomná znovuhratelnost.
80% - titul s řadou předností, u nějž je patrná ta vyšší "hodnota", která ho odlišuje od sedmdesátky.
70% - výborně hratelný titul, který snižuje pár chyba (kratší dobu považuji za celkem podstatnou), nejedná se ale o úplná must have.

60%-40% průměr, na který si za nějaký čas nevzpomenu (nebo nenaplnění předpokladů, viz SH2 nebo Morrowind, které jinak patří jistě do vyšších pater).

30%-0% z nějakého důvodu mi nesedli, až naštvali.
Drolin: Tento komentár si napísal lepšie, akurát jedna fatálna otázka - keď tej hre nič nevytýkaš (ak nepočítame ten jeden mínus v pre a proti), tak prečo -30%?
Docela fajné je se dívat, jak je v misi v těch garážích automat se hrou Freedom force vs 3rd reich :-)
No, jednak mě štve securom, kdy každý druhý pokus o spuštění skončí hláškou, ať přá použiju originální disk... a taky o tom mém problému je na netu hafo diskuzí, jen žádná neobsahuje řešení.
Ty, já mám Visty 64b a 8800GTS a jede to v pohodě, takže bych to viděl na problém někde jinde.
OK, tak tohle naštve. Jak sakra tuhle hru (+ datadisk z gold edice) rozchodím na Vistách 64bit na PC s GF8600GT? Tyhle dvě věci se patrně nekamarádí se strýčkem SWATem :-(
Teda řeknu vám, rozchodit SWAT4ku s datadiskem je pěkná chujovina, rychljec bych stáhl a spustil pirátskou verzi :)
http://www.widescreengaming.net/wiki/SWAT_4

Ale nezkoušel jsem, mě to v 1600*1200 připadá i na widescreen monitoru dobrý, nevim jak je to možný (to samý jsem měl u Vampire Bloodlines, nastavil jsem tam přes resolution patcher svoje nativní, a pak to vypadalo hrozně divně, protáhle - a v 1600*1200 to vypadá cool).
Lidi, nevíte, jestli se dá nastavit někde poměr stran 16:10 při hraní? Nikde jsem to neviděl a na NB to vypadá fakt dost divně teď.