@Korbitch (21.08.2016 22:16): tomu říkám hněv ze záhrobí... :D
Diskuze
"Milé" 2K, s tímhle běžte do prdele.
@Jirx (20.08.2015 21:42): prostě když si to vemeš, tak nemůžeš kritizovat DLC za to, že mělo být v původní hře, ale jen původní hru za to, že to neobsahovala... určitě to udělej, já to udělal a rozhodně toho nelituju :)
@MarkJude (komentář): No, je pravda, že se to dá brát i pozitivně... Nějak mě popadla chuť rozjet zase celou M2 i s DLC... x)
@silon (02.07.2015 11:55): To by mi tedy vůbec nevadilo. Naopak co mi vadí jsou nudné pasáže ve vězení, kterých je tam několik, pořád podobných dokola. Určitě by prospělo to proložit děním ve městě v kůži Joea.
Mohli to udělat ala Call of Juarez: Bound in blood, tedy že dojedeš hru za jednoho a pak za druhýho.
@Zbyisek (02.07.2015 10:45): Kdyby to tak bylo, tak je z mého pohledu dobře, že to do hry nedali. Protože vito jde do basy fakt celkeml rychle, takže by si člověk k té postavě neudělal žádný postoj a pak kdyby najednou hrál za něj, by mohl litovat je nehraje za Joa :D
@Sasakr (02.07.2015 08:34): Co si pamatuju, tak v Joeových dobrodružstvích jsou určitě nové lokace a některé jsou jako fakt excelentní, žádné rychlokvašky. V Jimmyho vendetě je myslím taky aspoň jedna nebo dvě nové lokace, nicméně už to není taková pecka a ty mise nemají žádnou velkou hloubku.
Hlavně si myslím, že Joeova dobrodružství jsou přesně to, co se odehrává během Vitova... pozor spoiler... pobytu ve vězení. Jednotlivé Vitovy mise ve vězení mají být prokládány Joeovými dobrodrusžvími (tedy asi těmi 3 misemi, které v Joeových dobrodružstvích vážně stojí za to). Stačí se podívat na sled stále se opakujících mlátících misí, které svádí Vito ve vězení - je jasné, že takhle to být nemělo, chybí tam právě to hraní za Joea.
Hlavně si myslím, že Joeova dobrodružství jsou přesně to, co se odehrává během Vitova... pozor spoiler... pobytu ve vězení. Jednotlivé Vitovy mise ve vězení mají být prokládány Joeovými dobrodrusžvími (tedy asi těmi 3 misemi, které v Joeových dobrodružstvích vážně stojí za to). Stačí se podívat na sled stále se opakujících mlátících misí, které svádí Vito ve vězení - je jasné, že takhle to být nemělo, chybí tam právě to hraní za Joea.
O nová místa mi jde především. V těch dalších DLC jsou taky nový lokace?
@Sasakr (01.07.2015 20:13): Určitě kup. Příběhové mise jsou fajn, další výtisky Playboyů jsou ještě víc fajn a podíváš se i na nová místa ;-)
@rikuhahl (01.07.2015 21:29): To jo! 2 až 3 mise jsou stejně promakané jako jakákoliv regulerní příběhová mise z Mafie 2.
@Sasakr (01.07.2015 20:13): Kup to, 2-3 mise jsou fajn, zbytek je vata teda, ale za těch pár korun to stojí určitě ;)
@Sasakr (01.07.2015 20:13): Za mě určitě ne... Jen ho divně kopíruje než aby navazoval, velké zklamání. Něco jako kdyby si vystřihl desetinu z jakékoliv hry, nedává to prostě smysl...
Žádný DLC k Mafii nemám, mám to cenu za 1,59€? Bral bych asi jen tohle, protože navazuje na příběh.
@KRoman47 (19.02.2012 22:09): Navíc ten systém ukládání, kdy prostě tě někdo sundá nebo dojde čas, to je fakt hrůza.
@Jack_Dark (19.02.2012 21:26): Tak to bylo vůbec zajímavé, zvlášť v tak poměrně hustém městském provozu, kdy v podstatě nebrzdit a nezastavit se někomu o kapotu bylo skoro nemožné. :-)
@Jack_Dark (19.02.2012 21:26): Perfektní komentář, plně vystihuje podstatu tohoto stažitelného přídavku! Řekl jsem si, že bych si to zajel znovu, ale musel jsem se tak vytočit, že jsem to radši vzdal. Jak říkáš, všude se věčně pletou samí policajti, nejlepší je, když se objeví někde ke konci úkolu a ještě lepší, když se to stane 4x i víckrát po sobě. A pak ty úkoly, kde po tobě vystřelí auta plná maníků se samopaly a brokovnicemu, když jako řidič z auta střílet nejde, takže pak člověk opakuje úkol do zblbnutí.
Neskutečná s*ačka toto, kdybych si nechtěl pořádně projít to skvěle zpracované město, které nebylo v základní hře ani pořádně využito, tak bych se na to vybodl okamžitě.
Pořád ale nechápu to vysoké průměrné hodnocení, i když vlastně ano, je to české, tak proto. Jinak bych tomu sám nedal více jak 30%.
Neskutečná s*ačka toto, kdybych si nechtěl pořádně projít to skvěle zpracované město, které nebylo v základní hře ani pořádně využito, tak bych se na to vybodl okamžitě.
Pořád ale nechápu to vysoké průměrné hodnocení, i když vlastně ano, je to české, tak proto. Jinak bych tomu sám nedal více jak 30%.
@Chuck (19.02.2012 20:57): No ten rozvoz jsem snad dělal dvacetkrát než se to konečně povedlo. Jinak je to fakt šílený kdyby jsi měl aspoň nějakýho parťáka k ruce který by střelbu opětoval ale takhle s těma policajtama ještě je to kardinální vopruz.Jo a ještě to auto s bombou mě skvěle vytočilo.
Jack_Dark: Koukám, že kromě jiných Ti rozvoz zbraní přinesl také "nezapomenutelný" zážitek. A určitě Ti neuniklo ani to, že jakmile těm gangsterům jejich palbu opětuješ, automaticky ti policajti obrátí pozornost vůči Tobě a gangsterů si přestanou všímat, protože v tu chvíi jsi hlavním parchantem Ty. :-(
@Chuck (15.01.2012 10:17): Čoveče tenkrát si na beton vzpomínám, že jsem to jel hodně dozadu a furt nic stále to padalo, save jsem mazal přesunoval, dvě - tři mise zpátky a nic nepomohlo.
@Gerret (15.01.2012 01:21): Asi by šel, ale vzhledem k popularitě těchto DLC alespoň na DH jsem v to moc nedoufal. :-)
@ViRus (15.01.2012 01:56): Za málo! Ovšem Ty jsi se klidně mohl vrátit na nějaký předcházející save, ale ono se Ti nějak nechtělo, co? ;-) Ale když víš, u koho ty savy stoprocentně najdeš, tak je to pohoda. ;-)
@ViRus (15.01.2012 01:56): Za málo! Ovšem Ty jsi se klidně mohl vrátit na nějaký předcházející save, ale ono se Ti nějak nechtělo, co? ;-) Ale když víš, u koho ty savy stoprocentně najdeš, tak je to pohoda. ;-)
To mně připomíná, že díky Chuckovi jsem takto dohrál Chameleona, takže díky ti :-)
@Chuck (15.01.2012 00:54): jj, ale i tak by možná někde mohl jít sehnat, já jsem měl stejný problém u Assassins creed kde se mi v sedmý sekvenci zničil jediný save který se taky stále přepisuje, a tak jsem musel shánět jiný a podařilo se.
@Gerret (14.01.2012 23:31): Tam se celá hra automaticky ukládá do jedné jediné pozice, takže bohužel.
@Chuck (14.01.2012 22:40): To nešel někde stáhnout save?
@JohnCZ (14.01.2012 21:57): Fakt že jo. Začal jsem včera dopoledne a skončil dneska okolo deváté večer. I když to byla vcelku blbovinka, tak mě fakt štvalo, že mi to vyplivlo v polovině finální mise. Holt jediná možnost, jak se přes ten bug přenést, byla tahle. A to úplné finále se mi zamlouvalo. Byla by škoda o něj přijít.
To sis tu hru, Chucku, vážně střihl úplně od začátku?
Není nad to "odstranit" bug opětovným hraním od začátku. Teď už můžu klidně spát. ;-)
@ViRus (12.01.2012 14:51): Neboj, u Tebe si jsem jistý. ;-)
@Chuck (12.01.2012 14:09): Prosím neber to jako prudu, rozhodně ti neříkám jak máš hodnotit, já to také dělám podle svého.
@ViRus (12.01.2012 12:42): Jak se to vezme. Tak třeba Riddick měl adventurní prkvy (bohužel spíš jen na začátku, ale do hry mě to kvůli nim víc vtáhlo), které normálně nemusím, ale tady mi přišly velice fajn a kvalitu a hodnocení hry zvyšovaly, ale u CoJ mě to naopak šíleně prudilo.
Ano, např. u Saboteura jsem čekal propracovanější špionážní akci, kterou by mít klidně mohla a pak by mi prvky GTA nijak nevadily.
Naopak 5. díl SC jsem pomalu odsoudil dřív než vyšel a dopadlo to u mě přímo skvěle.
@M.a.t.t. (12.01.2012 14:05): To by byla nuda, kdybychom se moc často shodovali, ne?. ;-) Ale prsaté brunetky střední postavy se Ti určitě líbí, tak nezoufej. :-)
@Satan (12.01.2012 13:58): Řekl jsi to tak trochu za mě.
Ano, např. u Saboteura jsem čekal propracovanější špionážní akci, kterou by mít klidně mohla a pak by mi prvky GTA nijak nevadily.
Naopak 5. díl SC jsem pomalu odsoudil dřív než vyšel a dopadlo to u mě přímo skvěle.
@M.a.t.t. (12.01.2012 14:05): To by byla nuda, kdybychom se moc často shodovali, ne?. ;-) Ale prsaté brunetky střední postavy se Ti určitě líbí, tak nezoufej. :-)
@Satan (12.01.2012 13:58): Řekl jsi to tak trochu za mě.
Pravda, s Chuckom Norrisom je nehodno sa zahravat :)
Neříkejte Chuckovi, co má dělat!
(Sledujúc Chuckove posledné hodnotenia) Kto si a čo si urobil s Chuckom? A prečo si musel znižovať hodnotenia práve u hier ktoré mám rád? Ale i tak palec hore za odvahu s tým konečne niečo spraviť :)
@Chuck (12.01.2012 12:18): Jo, já to beru, je to každého věc, ale trochu mě připadá, že od některých her čekáš až příliš moc nebo chledáš něco co tam být ani nemůže a strikně je držíš oblíbeného žánru.
@ViRus (12.01.2012 11:57): To bude nejspíš prachobyčejným individuálním pocitem. Nehledě na to, že podstatnou část odpovědi se dozvíš z komentů. A hlavně ta procenta nechce přesně "na milimetr" za každou cenu srovnávat.
@Chuck (12.01.2012 10:03): Tedy řeknu ti, že občas nechápu jaké myšlenkové pochody tě vedli k některým hodnocením, Rogue Warrior, Call of Juarez, The Saboteur a Crysis obdobné hodnocení jako DLC k Mafii 2 hmmm :-)
@marwel (12.01.2012 10:01): No...já Ti nevím. :-)
@Chuck (12.01.2012 09:51): Tak to bude zajimave.:-) A btw. Kam ze jsi se az dostal v tom tvem "D" pruseru? Alespon z New Yorku?
@M.a.t.t. (12.01.2012 09:47): Souhlas. Zatím jsem u písmene "D", takže strpení. :-D A sakra, písmeno "D", tam bude jeden velkej průser. :-)
Chuck, neboj sa znížiť hodnotenie ani v tomto prípade, pretože to hodnotenie s tvojim komentárom vôbec nesedí. Len tak všeobecne, za to že je hra dobrá oddychovka a odreagovávačka bez nápadu si 70%, hodnotenie nezaslúži, obzvlášť ak ma zase až tak nebavila a neplánujem sa k nej vrátiť.
Uznávám, že máte oba kus pravdy, úpravu hodnocení u pár her budu muset změnit a zatím jsem to pořád odkládal. Takže díky za popud.
Nicméně, hodně zohledňuji fakt, jestli jsem tu či onu hru hrál s tím, abych ji už měl konečně za sebou, nebo jsem se na její hraní těšil, což zrovna u téhle se víc kloním k tomu druhému.
Nicméně, hodně zohledňuji fakt, jestli jsem tu či onu hru hrál s tím, abych ji už měl konečně za sebou, nebo jsem se na její hraní těšil, což zrovna u téhle se víc kloním k tomu druhému.
@Fg (12.01.2012 07:41): Ja viem, ja viem, ale tak, nechaj mi kúsok nádeje, že sa to zmení. :)
@Tulareanus (12.01.2012 07:28): Chuck je shovívavý k hovadínám, vždyť to každý ví, je to jeho slavný trademark :)
btw pod 60% vpodstatě nechodí.... takže na škále 60-100% je 70% asi pěkný zvěrstvo :D
btw pod 60% vpodstatě nechodí.... takže na škále 60-100% je 70% asi pěkný zvěrstvo :D
@Chuck (11.01.2012 23:52): ... a to si zaslúži tak 50% lebo 50% je priemer. Don't be afraid to use it.! :)
@Say (11.01.2012 22:59): To zas ne. Zábava to byla, ale spíš už jen jako obyčejná odreagovávačka bez nápadu. Prostě přijít z práce a něco si zahrát. A takové hry se taky cení.
Chucku Chucku... To hodnocení sis jenom spletl doufám=) Nebuď měkkej a nasol tomu tolik, kolik si to opravdu zaslouží. Podle komentáře rozhodně ne víc jak 50%.
Koukám, že ten bug mám asi opět jen já, že? Co jsem koukal na diskuze, tak se ten problém u pár lidí projevil, ale odpovědi se tam nikdo z nich nedočkal.
Nic moc teda, původní Mafie 2 se mi celkem líbila ,ale tady zatím samá mise typu vezmi auto a v časovém limitu splň úkol.. Jsem cca v polovině DLC.
Jaký to zábavný jev: vypnu Far Cry 2 a na steamu se mi sama (?) zapne Mafie II - a pak mi to napíše (přídavek Joeva Dobrodružství je nainstalovaný, ale neni zakoupený) ... ehm?
No to je příšerný! Tak co chybělo Mafii 2 do dokonalého klonu gta dohnalo tohle dlc... FUJ FUJ FUJ.
Paul - to jsem si právě myslel, že je tohle jednooký král. Už jenom kvůli tomu, že hraju za někoho, koho znám. Jestli jsem ve hře potkal Jimmyho, tak si to nepamatuju...
Za ty 2E to stojí už pro tu fakt skvělou první misi. Pak je tam halda těch arkádovek, ale taky nejsou nudný pokud člověka baví gameplay Mafie.Rozhodně z těch 3 DLC je tohle nejlepší (ikdyž jednookej...).
Garion: :-D Uvidíme... nic nečekám, takže zklamat mě to snad ani nemůže...
Mne spis ta 2E nestoji za tu dobu, kterou bych o toho potom stravil :)
Heh, já si za 12 a půl pořídil všechno, tak se tedy nechám překvapit.
Za 2€ jsem do toho taky šel... Tak uvidíme.
Bohužel tě musím ujistit, že nic závratného nečekej... :-)
Moje první DLC v životě... to jsem zvědavej, co na to budu řikat...
Extrémní jízdu jsem dohrál několikrát, jedničku jsem měl koupenou, když vyšla, stejně jako dvojku. Ale toto, to je vrchol! Takhle kreténsky navrhnout mise, to je totální sračka a to s tím autem nešlo proto, že sice jsem splnil, ale vždycky to auto ještě stihlo vybuchnout, demence. To je tak neuvěřitelně zabugovaný, musel jsem odstartovat novou hru už po první misi, kterou jsem splnil, ale ihned na to se propadl texturou a uložilo se to, takže při každým načtení jsem už letělo do pekla. No odpad, odpad to je!
pánové, vidím, že jste neměli čest s extrémní jízdou v původní hře, protože tohle jen slaboučký odvárek toho, co zažijete tam :-)
btw, já to dojel na napodruhé, přičemž poprvé jsem zrovna papal a nějak jsem nevybral zatáčku :-)
btw, já to dojel na napodruhé, přičemž poprvé jsem zrovna papal a nějak jsem nevybral zatáčku :-)
Už jsem to udělal, ale hrůza a děs, to je o nerva. Teď mám dovézt někam taxíkem zrádce a postřílet je, jenže se mi tam pořád pletou policajti, no dneska už mám dost! x|
Nehoráznej humus toto, asi hodnocení DLCček ještě snížím, to bych urazil hry, kterým jsem dal stejně.
Nehoráznej humus toto, asi hodnocení DLCček ještě snížím, to bych urazil hry, kterým jsem dal stejně.
Doporučuju nějaký návod na youtube, pro mě nejhorší mise ve hře (asi 15 pokusů).
Potřeboval bych helpnout, nějak nemůžu zjistit co dělat v misi, kde mám dovíst nějaký auto, ale ono při zpomalení exploduje, už mě to nehorázně vytáčí! Ostatně jako celý to DLC.
dik. chvili uz jsem se bal ze jsem dohral skoro na konec :)
První mise -> několik odpad misí ala Jimmy -> krádež vlaku -> nekolik odpad misí ala Jimmy -> loupení v supermarketu -> několik odpad misí ala Jimmy -> poslední mise (v bordelu a poté přesun na staveniště). tak cca 3-4 hodiny.
kurcatovium: ,,Líbí se mi, jak tu na to všichni nadávají, ale přesto hodnotí dost vysoko (kolikrát přes 60-70%)... Hehe, vtipné."
Normálka. A pak třiď odpad.
Normálka. A pak třiď odpad.
Garret> Tri mise jakoze ta prvni + 3x jimmy-like, nebo ta prvni + nekolik jimmy-like + 3x mise typu ty prvni?
Pipboy: nic se tam nevyřeší, po první misi jsou tam ještě další 3 mise, kromě té poslední v nových lokacích. všechno nudné střílení, teleporty na místo atd. na konci jen sejmeš Rocca (rádoby kamarád toho-cojsemzapomněljaxejmenuje). o Vittovi ani slovo, jen na začátku. celkově je to solidní hovadina.
no dobre :) Ale teda myslel jsem to samozrejme v souvislosti s debetama jestli je 70 nadprumer nebo podprumer >_>
Garion: Jo, umocnění je to správné slovo.
pipboy: hm, wolfschanze treba? a divat se ani nemusim
Cislo se bud nasobi nebo umocnuje. Pro jistotu bych se nesnazil to dat nejak dohromady. Pokud se cislo nasobi sebou samym, lze rict, ze se umocnuje (za predpokladu, ze mocnina je celociselna a vetsi nez 0).
Sněžná hyena: Druhou mocninou, dík žes upozornil :-)
Ale jinak je to přesnější, když napíšu, že se mocněné číslo násobí samo sebou a mocninou se nenásobí, co? No, prostě mě to udivilo na entou/druhou.
Ale jinak je to přesnější, když napíšu, že se mocněné číslo násobí samo sebou a mocninou se nenásobí, co? No, prostě mě to udivilo na entou/druhou.
Uf, nasobit mocninou, atmosfera zde zjevne opet houstne.
Fg: Ty lamo, tvé odsuzování Mafie 2 ještě před zahráním dema a dumání nad tím, co bude stát všechno za hovno a co tam vůbec nebude a co by tam být mohlo, když jsi o hře nic nevěděl a psal ptákoviny, nebylo o moc rozumnější a to nehledím na to, že tyto diskuze vedeš u více her, což zase udivuje mě a násobí se to mocninou, když si čtu ten tvůj udivený příspěvek :-D
kurcatovium> podivej se na par minut tadytoho http://www.csfd.cz/film/175768-yu-gi-oh-film-pyramida-svetla/ a ukaz mi hru, ktera by si zaslouzila podobne nizke hodnoceni :)
první mise je skvělá, jinak to ale vypadá na stejnou sračku jako byl Jimmy. A po druhé už to začíná být dost nuda.
kurcatovium: Pro většinu je 75% průměr a hodnocení k padesátce naprostý odpad, takže tohle je zavádějící u lidí používající jen polovinu z hodnotící škály.
Nojo, 60% není nic moc, kdybych používal i nižší, tak tomu dám možná i 30%, akorát že Jimmymu jsem už dal 60% a tohle je možná o chlup lepší, ale Mafia to pořád zdaleka není, spíš nějaký připitomělý GTA3. Prachy bych za to nedal a nebýt to přádavek do Mafie, hry za kterou jsem dal 1200Kč, tak to ani nestahuju.
Ale třeba takový DLC k Mass Effectu 2 (aspoň ty zdarma) taky kvalitu hry jako celku jen snižují.
Ale třeba takový DLC k Mass Effectu 2 (aspoň ty zdarma) taky kvalitu hry jako celku jen snižují.
Líbí se mi, jak tu na to všichni nadávají, ale přesto hodnotí dost vysoko (kolikrát přes 60-70%)... Hehe, vtipné.
Ani ty bugy nemohli vychytat?! Jedu od tý přehrady, už jsem v tunelu a bum, propadnu se do země, úkol splněn, uloží se to a při znovunačení se pokaždý oběvím pod městem...tak za tohle DLC bych jim nedal ani korunu! Co udělali s DLC jim fakt neodpustím. 1200Kč za základní hru, kterou za 20 hodin dohraju 2x, to už fakt ne. Za Mass Effect 2 jsem dal 249Kč a vydržel mi na 35 hodin jedno dohrátí!
Mohl by to nekdo z vas co jste to dotahli do konce tak nejak zesumarizovat o cem to bylo? Tj. co se tam pribehove (vy)resi a jake pozdejsi mise jsou zajimave?
Opakovanej vtip není vtipem, na tohle DLC už Take2 seru! Ani stahovat to nebudu...ty jejich DLC nemá ani smysl komentovat, rovnou si je můžou strčit někam...
Veru, môžeme mu len ticho závidieť tú profesionálnu prokrastináciu s ktorou to podáva. :)
me dycky uchvacuje pivo a jeho dumani nad hrami, ktere nehral.....dokaze tolik hodin o tom psat, delat zavery, co kdyby, ze za tu dobu by to mel daaavno dohrane....opravdu zvlastni mysleni, kdyz vetsinou vede monolog :)
Odporné. Opravdu odporné.
No, původní Mafia 2 se mi hodně líbila a asi si dám po krátké době hned reprízu, ale těm DLC moc nevěřím. Jediné, co by mě zajímalo je to, jak Joe skončí - jestli tam bude definitivní konec, či se to celé odehrává jenom za doby, co si Vito užíval s kriminálníky na cele :-)
Pravidla je nevylučují, DLCček tu je samozřejmě vícero (viz. Dragon Age, Mass Effect etc.).
tohle neni Datadisk Ale DLC a takže to tady nemá co dělat
To, že má Joe's Adventure od Jimmyho několik cut-scén navíc nepovažuji za více příběhovější. Zkráceně - příběh je strašně tupej a zbytek taky. První mise vypadá lahodně(hodinka ti ukáže, že se jedná zjevně o konečně rozpracovanou hru - bohužel zjistíš, že dabing, především český je už tak příšerný, že je lepší hrát bez zvuku, zjistíš, že obtížnost je dělaná tak pro šimpanze - hlavně ta honička co popisoval pipboy - on na tebe doslova čeká), poté už je to klasické vybíraní misí s popisem alá Jimmy a dál už nevím, co se bude dít. Dokonce i Joe mi zde příjde nesympatickej, víc nadšený jsem byl u Jimmyho.
musa: Já za to nemůžu, v tý době nic lepšího asi ani nebylo. A mimochodem tenhle je teda snad ještě hroší (ale zase je to přesně na joe adventures)
Pooky: tomu se mi nechce věřit. tak alespoň to má příběh, jimmy byl prostě klasicej segal/van damme.
Pooky: tomu se mi nechce věřit. tak alespoň to má příběh, jimmy byl prostě klasicej segal/van damme.
Prvni mise byla docela fajn (az na tu zaverecnou honicku, jsem mylsel ze ten vul eventuelne nekam dojede a tam si ho podam, ale ne, jezdime dokolecka po meste jak dva kreteni). Ale pak uz je to zas Jimmy za tloustika (ano, to niceni aut v garazi z traileru tu je, degradovane na "prijed a znic") a v metru jakmile dotahnu Martyho ke schodum a zezhora se vyriti dalsi skupinka gangsteru tak ho sitva stihnu pustit a jsem mrtvej. A uz me fakt nebavi to opakovat, cili na to asi kaslu >_>
Už to nemá šťavu. Je to neuvěřitelně hloupé a frustrující zároveň. I Jimmy byl lepší.
ten přebal je vážně nepovedenej:/