Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Na akci kašli, stejně je to celý zaměřený spíš na stealth, kterej je slušnej:).
Zatím nemaluju čerta na zeď, hrál jsem to dohromady asi dvě hodiny, ale příjde mi to takové strilní, Adam Jensen je osinav zadku a akce mi vůbec nesedí. Jediné čeho jsem si všiml a co mě pohladilo je hudba. Zapřísáhal jsem že to s jedničkou srovnávat nebudu, což se neděje. A taky si myslím že nebyl moc dobrý nápad s tou akcí hned na začátku.
Garret: no on právě jak ho znám to hrál jako tichošlápek:). Ale za sebe musím říct, že obecně nemám rád bossy. Často jakoby prodlužují hru a jo dobře může mít člověk pocit, že je borec, že ho pokořil, ale mě prostě vždycky spíš zdržujou a v příběhových hrách jako Deus Ex mě docela vadí. Já totiž prahnu hlavně po tom tell me a tale, kde se můžu rozhodovat jakým směrem ten se ten tale bude ubírat, takže ani nevnímám takový věci, jako jak je promakanej stealth (když to teda není do očí bijící), apod.
I na nejtěžší obtížnost je to brnkačka. Jedinej rozdíl je asi u těch bossů, ale i ti se dají zabít celkem v pohodě.
Paul: k tvému komentáři. Zajímalo by mě na kterou obtížnost jsi to hrál. Já jsem dal tell me a tale (nebo jak to bylo), protože tak jsem to chtěl a počítám, že je tomu pak uzpůsoben i gameplay. Kolega to rozehrál na brutál obtížnost a prý je to dost rozdíl. Co se týče bossů to máš asi pravdu - slyším to odevšad a zmíněný kolega si postěžoval, že toho drůhého bosse na max. obtížnost nejde dát, nicméně díky tomu, že jsem předchozí díly nehrál, tak nemám s čím porovnat.
Konečne som to pochopil. :D Do teraz som vedel, že je to na prepojenie oboch dielov. :)
Megan sice svině je, ale zrovna na tomhle dialogu nic sviňskýho není. Ona nemůže vědět, že Page je napojenej na illuminati, pro ní je to prostě normální zaměstnavatel se zajímavým projektem, na kterým může pracovat. Když mluví o "nanite virus chimera", nemyslí tím gray death, ale princip nanoaugmentace (v jedničce byla nanoaugmentace vysvětlená právě virově).
Já se obávám toho, že ten dialog po titulkách ani tak nenaznačuje děj pokračování jako spíš to, že Megan byla fakt svině. Plus to propojilo HR s prvním dílem. Není ale pochyb, že se dočkáme dalšího dílu. Obávám se, že to budou chtít stihnout co nejdřív, takže jim dávám max. 5 let. Proč nevytěžit z oživení legendy další peníze...
Ano, to je ghost bonus, ale ten dostaneš, i když všechny tiše odpravíš (a dostaneš k tomu i body za takedowny). Za vyhejbání se nepřátelům žádnej speciální bonus není.
Já fakt nevim, vždyť je to fuk :) Prostě za eliminaci body dostaneš, za tiché proklouznutí nikoli.
Na to ti můžu odpovědět, nestalo by se nic. On už to stejně nemůže vrátit zpět, takže jediný čeho dosáhneš, je to, že ti dá jeden celkem zbytečnej kód a tváří se zničeně:).
Mě docela štvalo, že jsem neukecal toho týpka na konci aby svoje činy vzal zpět (nechci nějak spoilovat). Nejdřív jsem zvolil správně, ale pak už byl jen čím dál tím víc naštvanej. Zajímalo by mě co by se stalo kdybych ho ukecal...
Keď už tak blatantne kopírovali V:tM Bloodlines, tak mali skopírovať aj to, že expy hráč dostával za splnenú misiu a nie za zabitie jednotlivých nepriateľov. Je na hlavu dostať 100xp za to, že človek prelezie potrubím, alebo, že je rozdiel 20 resp 50 expov za zabitie a omráčenie, alebo že hackovanie ma nútilo všetky PC radšej hackovať ako používať nájdené heslá, pretože za hackovanie expy boli, ale za nájdenie kódu nie.
Za vystřílení není nic. Autoři to pojali tak, že při střílení získáš víc kreditů a munice, při stealthu zas víc XP. Navíc pro rozvoj rambo postavy XP moc nepotřebuješ, na to ti stačí pár úrovní dermal armor.
@USER47 (22.01.2012 20:27): Jo tak takhle nějak, já už si to nepamatuju :) Milosrdnýho jsem si vymyslel :-D Ale jo, dostaneš to za to, když někoho sejmeš bez zabití - plus 10 XP oproti zabití, pokud si dobře pamatuju.
A je nějakej bonus, když všechny vystřílíš? Mělo by to bejt.
Na konci misí jsou 2 typy takhle zaměřenejch bonusů. "Ghost" a "smooth operator". Ghosta dostaneš, pokud tě nikdo nevidí (ale pomocí takedownů můžeš zlikvidovat třeba úplně všechny), smooth operator je doměna za nespuštění poplachu. To znamená, že můžeš střílet jak divej, ale pokud dokážeš držet nepřátele daleko od poplachovejch tlačítek, tak jsi v suchu.

Nevím, co je bonus "milosrdný", tipnu si, že je to "merciful soul", ale to nedostáváš za nezabití nikoho v celým levelu, ale u každýho jednotlivýho nesmrtícího takedovnu/uspání/paralyzování.
@Walome (22.01.2012 16:40): Práve preto som to potom hral stealthom, ale strieľal som po nich aj zbraňami. Ach jaj, načo som si bral na začiatku ten paralyzér... :D Ale aj tak mám ten paralyzér rád! :D
To jo. Dostaneš bonus za ghost (nikdo tě neviděl) a za milosrdnýho (nikoho jsi nezabil), ale za "nikdo tě neviděl, nikoho jsi neeliminoval, prostě jako bys tam vůbec nebyl" nedostaneš nic. Když si člověk uvědomí, že by to mělo být hodnoceno nejvíce, tak je to divný.
S tým stealthom ma to bavilo viac, ako strieľačku si to neviem moc dobre predstaviť. :) Aj keď v Hengshi, som to v jednej pasáži (keď tam nabehli tí vojaci, či kto to bol) skúsil. Ale na stealth postup to nemalo. :D

@Walome (22.01.2012 10:50): Pokiaľ prejdeš misiu bez zabíjania tak dostaneš nejaké body naviac. Aspoň myslím.
Tak Tajfun jsem ani neměl, taky jsem hrál za tichošlápka a první polovinu hru jsem ani nikoho neeliminoval. Jenomže za to tě hra nijak neodmění, tak jsem pak všechny uspával, abych měl xp navíc.

Jsem zvědavý na další díl. Obávám se, že všechny ty efekty, co jsme si mohli teď vypnout, tam budou napevno, ale možná se upustí od toho protěžování stealth postupu. Mně to vyhovovalo, ale kdybych si to chtěl projít akčně, tak jsem nasranej, že dostávám míň zkušeností za eliminaci protivníka.
Já si na bossy šetřil Typhoon. S tím je to záležitost pár vteřin i na nejvyšší obtížnosti. Ale celkově se snad všichni dají porazit téměř beze zbraně. Na prvního můžeš házet výbušný a plynový sudy, Jelena postává u zničitelnýho elektrickýho čehosi, na naháče si můžeš přinést turret...
@CJ (21.01.2012 22:16): Já jsem hrál spíš takového tichošlápka, takže jsem používal hlavně taser, uspávačku a sniperku. Čili u bossů to fungovalo tak, že jsem nejdřív běhal po lokaci a hledal zbraně :D
@Zoltan (21.01.2012 17:35): Pôvodný Deus Ex som nehral (respektíve hral, ale už si na to moc nepamätám), ale bossfighty mi moc nevadili. Zo začiatku to bolo divné, ale po čase to bolo dobré odreagovanie a aspoň príležitosť vyskúšať zbrane, ktoré aj tak len zbytočne nosím v inventári. :D
CJ: Přesně tak jsem ho porazil, jen jsem se s ním kočkoval asi pět minut. Překvapilo mě to, ale byl jsem rád, protože bossfighty jsou v téhle hře divné.
No vidíš, já se s nim docela trápil.

Celkově mě ale zklamalo, že nejdou vyřešit nějak stealth popřípadě bez zabití. Proklouznout jim jde prý jen díky Missing Link.
A tak bossové obecně patřili mezi největší zklamání HR, možná úplně největší. Byl to první hodně velký šok... zvlášť, když si to člověk spojí s lživým trailerem :)
@CJ (21.01.2012 16:23): V místnosti před bossem leží právě ta mega puška, tak jsem si ji prozíravě vzal, páč bylo jasný, že v další místnosti bude Rihanna.

Problém mi dělal jen předposlední (?) boss páč jsem si nechal nainstalovat spínač smrti... čekal jsem nějakou podlost, ale přesto jsem to udělal :). Rozhodně byl těžší než poslední bossfight.
@Walome (21.01.2012 16:13): Ja som mal problém tuším len s prvým bossom, lebo som to hral stealthom a jediná zbraň, ktorú som mal bola pištoľ. :D Ale potom som si už trocha vylepšil brnenie a ďalej to išlo už ľahko.

S tým questom Cloak and Daggers som si istý, že som ho spravil, ale ten v tej Číne už presne neviem. Budem to musieť pozrieť. Ale keďže som to hral spôsobom, že som skúmal všetky miesta a hľadal všetky questy (a následne som ich plnil) je to dosť nepravdepodobné. Aj keď...
@Say (21.01.2012 13:07): No asi tak. Nevím, kdo mohl mít problémy s bossy, když před nimi byly příhodně připraveny mega pušky, mega bomby apod.
Quest by mi mohl uniknout leda v Čině nebo co to bylo, protože je to tam docela zmatený, ale tam hra hráče vede tak moc za ručičku, že minout nic nelze.



@Garret (21.01.2012 15:40): To je velká pravda. A opět jsem si nemohl vybrat. Jediný díl Deus Ex, kde jsem si s chutí vybral jeden z nabízených konců, byl ten v IW. Kill them all :)