Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ja mel vzdycky nekolik dvojic (Biff a Flo, Ira a Dimitry, Dynamo a Maddog apod)., ktery sbiraly munici a svazely ji do Cambrie, V kazdym meste jsem na jednom ctverci skladoval veci.

4 Walome - Asi neco delas blbe no. Podle me je v prvni rade blbost na zacatek najimat nejakyho zoldaka, kdyz v Omerte te netrefi, ani kdyz k nim pribehnes a pozdeji v Drassenu stejne neni k dispozici poradna bouchacka pro vic jak 1. Tyhle pocatecni momenty jsou doba, kdy se tvuj zoldak nejrychleji zlepsuje, Ira je spis jen takova podrztaska, ktera obcas z nekolika metru nekoho odpraskne, kdyz uz tvuj geroj nemuze.
Panejo, tak že bych měl problémy s municí se mi snad nestalo nikdy. Ale je tedy pravda, že mám v 1.13 vždy zaplé enemies drop all. :)
@90210 (23.01.2012 16:07): Nojó, jenže Ty seš očividně JA génius.
Ale je pravda, že letos jsem si taky poskládal jinak priority a pro začátek jsem najal jen jednoho žoldáka (což je u mě změna) a Drassen dobyl jen ve třech. A šlo to (hraju na střední obtížnost). Ale dál mám prostě problémy. Tanky nemám čím střílet, prachy docházej, nábojů málo.
Nestěžuju si, jen konstatuju. Ta hra mě děsně baví a rád se k ní jednou za pár let vracím. Ale holt se mi ještě nepovedlo ji dohrát.

PS: možná je to tím, že seru na trénování apod? :)
Me to zas prijde strasne jednoduchy i na nejvyssi obtiznost, Vetsinou se vsechno da usolovat s jednim (vlastnim) zoldakem, asi bych mel nahodit nejaky ty mody.

4Walome - IMHO je blbost nekoho najimat hned na zacatku, idealni je udelat Drassen jen s tvym zoldakem (a Irou), na blizky Sam site si vzit jeste Dimitriho (at pro nej jde Ira). Moje taktika pri tvorbe zoldaka je od zacatku stejna (a uplne opacna, nez v nejakym navodu ve Score blabolil ICE), maximalni inteligence (to je naprostej zaklad), med., exploziva. a mech. snizit na minimum, ale ne na 0(!). Exploziva se trenujou strasne jednoduse a rychle, neni problem mit za par minu 99 (pokladani a deaktivace min), zdravi, dexterity, agility a silu vsechno mezi 70-80 a body nahnat tim, ze se snizi marksmanship. I se strilenim 50 trefis na zacatku vsechno a nikdo ti nic neudela, leze to nahoru strasne rychle, pri prichodu do Drassenu pres 60, po jeho dobiti pres 70 atd. V pulce hry uz je to 99. Jako druhy mesto chodim zasadne do Almy, sem uz si treba najmu 2 levnejsi, ale hodne dobry vojaky (Grunty, Ice, Fox, Buzz, Wolf apod.).
Já osobně beru Raven, Shadowa a Lynxe, ale vzhledem k ceně se k nim dostanu až kdovíkdy. Na začátek mám tedy svou postavu a Raven a Iru, pak povolám Wolfa aby mi opravoval věci... a pak záleží na situaci.

Hru jsem ale nikdy nedohrál, takže moje taktika musí být špatná. V Meduně (někdy i před) mě dycky rozsekaj.
Q-ho jsem taky nikdy nemel a ani bych moc nechtel, jakozto fanousek jednicky a Deadly Games si vetsinou beru stary znamy z prvniho dilu (bohuzel chybi rada mych oblibencu v cele se Spikem), super je Larry (skoda, ze neni dostupnej od zacatku), skoro vzdy si beru i Fox, je tam strasne moc sympatickych zoldaku/zoldacek, mezi ne ovsem rozhodne nepatri Trevor (prisernej aussie prizvuk a po par levelech je jeho cena fakt neunosna. To uz bych spis vzal Barryho, pokud bych chtel kombinaci electronics/lockpicks.

Zoldaci jsou jednoznacne nejvetsi devizou cele serie JA...
Já to teda vždycky táhl hlavně se svým vlastnoručně vytvořeným gerojem, možná jsem měl moc nízkou obtížnost, že to šlo (úplně one-man show to sice nebylo, ale stejně měla moje postava odhadem kolem 50% celkových zabití)... Jinak mými oblíbenci byli (spíš kvůli hláškám) Trevor Colby, Shadow a Raven.
Najlepšie sú nočné misie a plíživí experti s tlmičmi, bez doktora Q ani na krok!
V JA2 ma bavilo úplne všetko, je to hra so zmyslom pre detaily. Plánovanie útokov, zabezpečovanie financií, zostavovanie bojových skupín, vyzbrojovanie a úprava zbraní, premakaný súbojový systém. A výborná obtiažnosť, žoldáci zomierajú, musíš zvažovať každý ich krok.
Dobrá otázka :) Hru jsem teď rozehrál asi po páté, ale odpověď na ni neznám...
Zaujímalo by ma v čom pramení čaro tohto subžánru. Je to pôžitok z taktizovania a následná radosť, že všetko vyšlo ako má alebo je to o niečom inom?
No ty ksichty jsou furt jedna lebka s jinou texturou což mi teda vadí. Hra samotná vypadá tady o něco líp, bude to hodně o zvyku asi.
Ja mam taky pocit, ze Hired Guns: The Jagged Edge - i ked nie s dokonalymi modelmi - vyzerala lepsie ako bude vyzerat remake JA2. I tie portrety su kreslne vzdy lepsie ako to, co predvadza remake. Chjo. A, ze nebola Jagged Edge zla hra..., len ruska a trochu zabugovana, co ju mozno stalo sirsiu popularitu. Inak, da sa aj dnes, imho.
Pozor, to je remake s real-time namiesto turn-based súbojom, ... či pardon Plan and Go súbojom.
To video bola sice nejaka pre-alpha verzia, ale aj tak to vyzera otrasne (oproti starej-dobrej dvojke). Na ktoreho slaka robia remake, mali spravit rovno pokracovanie... Bah, aj to UI vyzeralo desne. Autori by mali navstivit Chocholouska... Skoda pismen na to.
Ty portréty mě dobře dorazily, hlavně že třeba má oblíbená blond dvojka Scope + Raven mají identické hlavy, akorát s rozdílnýmy účesy. :D (a je jich tam takových víc)

Ale díky bohu že to jsou 3d modely, kreslené portréty by dnes již nikdo nekoupil. Guse který by vypadal nad 30 stejně nepotřebujem.
Tak to video je katastrofa, vypadá to celé naprosto příšerně. Ten systém vypadá hůř než v sérii UFO od Altaru.
@Walome (12.01.2012 20:57): Fair enough. FO3 je zdá se opravdu hrůza a BIA je zbytečnost, vzhledem k funkčnosti JA2. Takže se na ně také nechystám. Jen ten Postal 3 mě pořád láká, neviděl jsem nic, co by bylo horší proti dvojce.
@Bodkin (12.01.2012 20:52): Dobrej argument. ALE gameplay videa těchto her jsou tak votřesný, že si je nikdy nekoupím. Takže pokud mi nedá někdo zadarmo nebo nebudou na steamu za 2E, tak si je ani nikdy nezahraju.

Jiné hry jsem třeba taky nehrál, ale zahrát si je chci. Tyto "trojky" mě nenavnadili ani na vyzokušení.
V tom videu jim sice nerozumim ani slovo, ale vypada to strasne a nemyslim tim jen ty portrety...
NL: Trine je 2D???

sten: je dobře, že se nezapomnělo, ale pokud to vypadá jako Korea: Forgotten Conflict, tak je něco špatně.
Souhlasím s NL, krásná vymazlená 2d grafika v supr rozlišení, kvalitní a fungující fyzika, zdokonalené to, co bylo téměř dokonalé už ve dvojce, to by bylo supr... ale oni ne, oni jdou do 3D...



@Walome (12.01.2012 20:38): A kruci... Shadow vypadá jak desátník ve Vietnamu a Lynx jak němčour... A jak koukám na gameplay, přestávám doufat v to, že jsem se zmýlil. Tahle "trojka" se může postavit vedle Postal3, Flatout3 a Stronghold3...
Walome: Já osobně se taky dost bojim. Hezký je ale na druhou stranu, že se na tuhle tahovou klasiku nezapomělo :-)
Jojo, sorry za mystifikaci, je to tak.

Sten: spíš mi to připomíná nový UFO...

Já osobně bych radši uvítal pěkný 2D pokračování, tohle vypadá na divnej pokus. Aby se to kvalitou nevlezlo vedle Postal3 a Flatout3
Bodkin: Ne, chystá se Jagged Alliance: Back in Action což bude remake dvojky v novym enginu s bojovim systémem mě osobně lehce připomínající Dragon Age (to zastavení mezerníkem)
Demo trojky asi nehrozí, co? Já tak čekám, že do konce roku to bude na steamu bezpečně pod 5E, možná i míň.
Škoda, že nevytunili 2D grafiku a fyziku, takhle to vypadá jak Commandos 3.
CAT Shannon?

Základní poučení z té knihy: Bacha na ruské kontraktory/poradce. :)
Vypada to dobre, ale uvital bych, kdyby to byla tahovka (asi bez sance) se stejne propracovanymi pravidly a systemem, jako u puvodni verze. Praha tam je proto, ze je to remake, jestli jsem to dobre pochopil...

Je tezky udelat pokracovani nejlepsi hry vsech dob (nebo minimalne jedny z peti), ale skoda je, ze se o to nikdo nepokusil, pateticky pokusy vytvoreny bez puvodnich autoru ze Sir-techu neberu vazne.