Tak jsem nainstaloval ten nový build (ačkoliv jsem asi nehrál ten předchozí), jen jsem se dostal k IMP, a už musím říct "fuck yeah". :) Skilly překopané a vše konečně krásně podrobně popsané.
Diskuze
@Tommywise (30.01.2012 12:22): Vzhledem k tomu, že i ty sám jsi v tomto vláknu zmiňoval proměnnou "MAX_STRATEGIC_ENEMY_GROUP_SIZE", tak je to skutečně oříšek.
Jako ja si to prelozil, jenze sem nevedel jestli mojeho tymu nebo nepratelskeho tymu
@Tommywise (30.01.2012 10:03): MAX_STRATEGIC_TEAM_SIZE = Maximální velikost týmu na strategické mapě.
Ještě že mě máš...
Ještě že mě máš...
IMHO to bude kolik muzes mit dohromady zoldaku.
JE tu nekdo kdo to dohral na Insane s max. poctem nepratel na sektor? VYpada to ze budu muset zacit odznova a s mensim poctem nepratel na sektor, protoze sem zkoncil tak ze abych nedal dobyty sektor v Drassenu, tak ho s 2 vojaky branim a tech 173 nepratel me zatlacilo do mistnosti, kde sice mam po kazde interrupt, ale oni tam vubec nechodi, musim vzdy vylezt ven a zavolat si je, pak vsech 64 vojaku ceka pred barakem a maji interrupt oni. Pri predstave ze mam takto extremne pomalu likvidovat vsech 173 nepratel (a kdo vi kolik jich jeste po tom dorazi od Dedranny) mne dochazi trpelivost a navic je to strasna nuda. Cekal jsem spis vetsi obtiznost pri soubojich jako takovych a ne toto !!!
NAvic me prestal vynaset dul v Drassenu...nechapu, loajalitu mam 100% a je to sotva 3 dny co sem ho dobyl.
Jeste by me zajimalo co znamena toto: MAX_STRATEGIC_TEAM_SIZE >= 64 Mam to nastavene na 64, puvodni hodnota byla 20.
NAvic me prestal vynaset dul v Drassenu...nechapu, loajalitu mam 100% a je to sotva 3 dny co sem ho dobyl.
Jeste by me zajimalo co znamena toto: MAX_STRATEGIC_TEAM_SIZE >= 64 Mam to nastavene na 64, puvodni hodnota byla 20.
To nič, kašlime na križovatky.
Potom nechapu jake krizovatky mas na mysli
@Tommywise (29.01.2012 18:13): Žiadne trénovanie milície som nespomínal, keď chceš brániť križovatky, musíš na to najať partu žoldákov a poctivo im zaplatiť. Držím palce, pravá zábava začne po obsadení protileteckých základní, vtedy nasratá Deidranna posiela elitné jednotky. :D
@Tommywise (29.01.2012 19:12): Hahaha, na tohle jsem se těšil. :D
To je v pořádku, na mapě více jak 64 nepřátel mít nebudeš. Dvě třetiny té armády budou čekat v záloze a objeví se na kraji mapy vždy, když někoho zabiješ.
To je v pořádku, na mapě více jak 64 nepřátel mít nebudeš. Dvě třetiny té armády budou čekat v záloze a objeví se na kraji mapy vždy, když někoho zabiješ.
wtf? Branim sektor v Drassenu, podivam se na mapu a tam ze 173 nepratel v sektoru, pritom max. mam nastavene 64 ?!
Nejtezzsi je udrzet jak vidim dobyte mesto, utoky na mape jsou castejsi a s vetsi armou, nevim nevim jestli to dokaze plny stav svetle modre milice udrzet.
Loajalitu mam u Omerty 100% a u Drassenu 95%. Mluvil jsem s Irou, ktera zadny takovy rys nema. A co se tyce druhe casti tve odpovedi... jasne vim ze musim trenovat milici, ale prave pisu ze v Omerte to nejde... takze ju mam nechat tak...obsazenou nepritelem.
Lojalitu mesta máš akú? A ešte jedna vec, ak má tvoja postava rys Loner alebo Arrogant, dialógy sú náročnejšie, vtedy potrebuješ vyššiu hodnotu Leadership.
Získané sektory musí brániť oddiel žoldákov, ak o ne nechceš prísť. Oplatí sa strážiť najmä križovatky, ak ich Deidranna obsadí, neprejdú cez ne tvoje vozidlá. Sťažoval si sa, že na Insane je to ľahké, tak sa snaž!
edit: Hamster mal pravdu. xD
Získané sektory musí brániť oddiel žoldákov, ak o ne nechceš prísť. Oplatí sa strážiť najmä križovatky, ak ich Deidranna obsadí, neprejdú cez ne tvoje vozidlá. Sťažoval si sa, že na Insane je to ľahké, tak sa snaž!
edit: Hamster mal pravdu. xD
Nejvic mam LDR 47, furt to nejde. V jednom navodu pisou, ze ta dodavka potreavin dorazi az druhy den, tak pockam a uvidim.
Jaktoze je mozne ze nepritel zabere dobyty sektor Omerty? Tusim ze v JA2 to neslo, navic tam nejde trenovat milice, takze ju asi tezko urdzim, to bych tam musel furt nekoho mit.
Jaktoze je mozne ze nepritel zabere dobyty sektor Omerty? Tusim ze v JA2 to neslo, navic tam nejde trenovat milice, takze ju asi tezko urdzim, to bych tam musel furt nekoho mit.
Skús ho osloviť s postavou, ktorá má vysokú hodnotu leadership. V JA2:WF záleží aj na lojalite mesta, minimum je 30%.
Nejde mne splnit quest s obnovenim dodavky potravin. Dobyl jsem Drassen, nasel Farare a s Irou s nim mluvil, nic se nedelo, dal jsem mu pivo, rozpovidal se o Deidranne ale nakonec rekl ze mluvi prilis moc. Pak jsem sel do Omerty a furt nic. Nevim co mam dealt aby ten farar rekl ze ty dodavky jidla obnovi. Pritom vzdycky kdyz jsem to hral tak me to slo, ted ne, NEvite co delat?
@Tommywise (26.01.2012 20:49): Dobyj Drassen a počkej pár hodin...
EDIT: btw., pochybuji že to dohraješ a při tvé nesnesitelnosti mi to i přináší trochu potěšení. ;)
EDIT: btw., pochybuji že to dohraješ a při tvé nesnesitelnosti mi to i přináší trochu potěšení. ;)
Nechapu, mam uroven Insane a max. pocet jednotek v sektoru. Dojdu do Drassenu a na letisti jen 30 vojaku. V Omerte sem mel jen 12 a same lamy s pistolkama, to ma byt INSANE obtiznost?
dik
@Tommywise (25.01.2012 18:15): Ty první 4 určují maximální počet nepřátel v sektoru na taktické mapě.
enemies = nepřátelé
creatures = tygři a mutanti
militia = milice
civs = civilisti
To poslední (MAX_STRATEGIC_ENEMY_GROUP_SIZE) pak zase max nepřátel na strategické mapě. Jak to funguje, to nevím (při útoku na sektor asi nadbytek nepřátel přejde "mimo mapu" do zálohy).
enemies = nepřátelé
creatures = tygři a mutanti
militia = milice
civs = civilisti
To poslední (MAX_STRATEGIC_ENEMY_GROUP_SIZE) pak zase max nepřátel na strategické mapě. Jak to funguje, to nevím (při útoku na sektor asi nadbytek nepřátel přejde "mimo mapu" do zálohy).
"Valid values 16 through 64" znamená, že tam môžeš dosadiť hodnoty v rozsahu 16 až 64, stovku tam nedávaj.
Tohle je v tom nastaveni, mohl mi by nekdo kdo umi lepe anglicky rict co to presne znamena ty ciselne hodnoty? A pokud je to pocet vojaku v sektoru, jestli se to da prepsat a zvysit a kolik je realne maximum?
Use these to adjust the numbers of various sorts of "people" that can appear in the same sector in TACTICAL mode.
;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
; Enemies (i.e., soldiers), valid values 16 through 64, default is 32
MAX_NUMBER_ENEMIES_IN_TACTICAL = 32
; Creatures (i.e., bloodcats and crepitus), valid values 16 through 40, default is 32
MAX_NUMBER_CREATURES_IN_TACTICAL = 32
; Rebels (i.e., militia), valid values 16 through 64, default is 32
MAX_NUMBER_MILITIA_IN_TACTICAL = 32
; Civilians, valid values 16 through 40, default is 32
MAX_NUMBER_CIVS_IN_TACTICAL = 32
;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
; DO NOT LOWER ***MAX_STRATEGIC_ENEMY_GROUP_SIZE*** BELOW 20
; This is used to determine how large a single group of enemies can be at any time, while moving on the strategic map.
; Please note that if reinforcements are allowed (ALLOW_REINFORCEMENTS=TRUE), several such groups can combine together
; for an attack. However, they will split up at the first opportunity, trying to return to no more than this size.
;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MAX_STRATEGIC_ENEMY_GROUP_SIZE = 20
Use these to adjust the numbers of various sorts of "people" that can appear in the same sector in TACTICAL mode.
;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
; Enemies (i.e., soldiers), valid values 16 through 64, default is 32
MAX_NUMBER_ENEMIES_IN_TACTICAL = 32
; Creatures (i.e., bloodcats and crepitus), valid values 16 through 40, default is 32
MAX_NUMBER_CREATURES_IN_TACTICAL = 32
; Rebels (i.e., militia), valid values 16 through 64, default is 32
MAX_NUMBER_MILITIA_IN_TACTICAL = 32
; Civilians, valid values 16 through 40, default is 32
MAX_NUMBER_CIVS_IN_TACTICAL = 32
;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
; DO NOT LOWER ***MAX_STRATEGIC_ENEMY_GROUP_SIZE*** BELOW 20
; This is used to determine how large a single group of enemies can be at any time, while moving on the strategic map.
; Please note that if reinforcements are allowed (ALLOW_REINFORCEMENTS=TRUE), several such groups can combine together
; for an attack. However, they will split up at the first opportunity, trying to return to no more than this size.
;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MAX_STRATEGIC_ENEMY_GROUP_SIZE = 20
Vsiml jsem si v nastaveni v JA2 options.INI ze se tam je max. pocet vojaku na sektor, kdyz to cislo prepisu z 32 treba na 100 projevi se to?
ok
a mate zkusenosti s tema modama jako Dediranna lives, Urban Chaos a Return to Metavira? Jake upravy, zmeny tam jsou oproti JA2, atd.
a mate zkusenosti s tema modama jako Dediranna lives, Urban Chaos a Return to Metavira? Jake upravy, zmeny tam jsou oproti JA2, atd.
@Tommywise (25.01.2012 15:44): Je to úplně stejná hra se stejným dějem, změněny jsou jen "drobnosti" - zaměřovátko, "fyzika", systém milic, je to víc tuhý, pár novejch parťáků, zbraně se furt zasekávaj apod.
A lepší AI vojáků. Výrazně.
A lepší AI vojáků. Výrazně.
@Tommywise (25.01.2012 15:44): Tak to jsi v háji.
Jestli je i nove prostredi, hlavne vic budov, vetsi lokace, jako tomu bylo ve WF tak budu spokojeny.
Tak uz jsem na to dosel, ok rozliseni stejne jako ve Wildfire. Ale ta mapa... to je jako uplne stejna i s pribehem jako v JA2? Ve Wildfire byla sice stejna mapa ale uplne jine, lepsi, vetsi, vylepsene budovy, to tady aspon co se prniho sektoru tyce je uplne stejne jako v JA2, enbo se pletu?
Myslis toto? http://ja2v113.pbworks.com/w/page/4218338/Features#1HigherResolutions
V JA2 options. INI je tolik textu ze to rozliseni tam nemuzu najit, tam by to melo byt, nebo nekde jinde?
V JA2 options. INI je tolik textu ze to rozliseni tam nemuzu najit, tam by to melo byt, nebo nekde jinde?
dik za info
Čeština nefunguje (aspoň teda myslim).
Rozlišení musíš nastavit v ini souboru, návod zde: http://ja2v113.pbworks.com/w/page/4218339/FrontPage
Slovy Hamstera: čupr jak sviň
:)
Ale já teda nevim, já se dost trápil.
Rozlišení musíš nastavit v ini souboru, návod zde: http://ja2v113.pbworks.com/w/page/4218339/FrontPage
Slovy Hamstera: čupr jak sviň
:)
Ale já teda nevim, já se dost trápil.
Lol, větší inventář ti nestačí?
vždyť jen pistolí je tam dvakrát víc než bylo všech původních zbraní. :D
vždyť jen pistolí je tam dvakrát víc než bylo všech původních zbraní. :D
Pisou tam nove rozliseni, ale ja teda zadne nove ve hre nevidim, nebo to musim nekde nastavit? Ale kde? prijde mi to rozliseni uplne stejne jako v JA2. Cestina na tu verzi neni? Bude fungovat cestina na JA2?
@Tommywise (25.01.2012 14:06): Přečti si seznam novinek. Systém hry je úplně překopanej.
Tak jsem stahl tu verzi 1.13 a vzdyt tam ani nic noveho krome vetsiho inventare, par novych postav, zbrani na prvni pohled noveho neni, cekal bych aspon novou mapu. Teda podle toho jak to vsichni chvali jsem fakt cekal neco prevratneho a ono nic. To Wild fire nikdo nechvali a tam je naopak celkem dost zmen (nove rozliseni, budovy, nepratele, zbrane). Ale uvidim, zkusim to zahrat a treba me to nejak casem prekvapi, co?
nasel jsem odkaz na stazeni, na to abych to rozjel potrebuju puvodni JA2?
http://www.gamefront.com/files/1680327/Jagged-Alliance2-Urban-Chaos/
http://www.gamefront.com/files/1680327/Jagged-Alliance2-Urban-Chaos/
@Tommywise (24.01.2012 13:28): Jj, bon appetit.
JA2: Urban Chaos, Deidranna Lives, REturn to Metavira.
@Tommywise (24.01.2012 12:39): Bear's Pit je komunitní fórum, které je zároveň vývojovým centrem pro 1.13, ale jestli bys preferoval něco s efektnějším názvem, tak si musíš pomoct sám, protože lepší mod neexistuje, takže tvůj boj...
EDIT: A mimochodem, většina ostatních modů používá 1.13 jako základní platformu. Nepřekvapivě.
EDIT: A mimochodem, většina ostatních modů používá 1.13 jako základní platformu. Nepřekvapivě.
toto jsem nezkousel, myslel jsem neco jako Bears Pit, atd. nebo tak nejak se to jmenuje, melo by toho byt vic. Je to vlastne JA 2 ale amatersky udelane mapy.
@Javor (24.01.2012 10:23): Teď jsi mne docela vyděsil, ale naštěstí koukám, že ten nový build je převážně bugfix záležitost.
@Tommywise (24.01.2012 08:44): Předpokládám, že myslíš toto. 1.13 dělá z fajn hry ultimátní záležitost a kdo jednou zkusil, již nechce jinak. A jak koukám, tak to není ani měsíc, co vyšel nový build.
Ja jsem myslel spis nejaky mod na JA2, nekde jsem o tom cetl ze by neco melo byt...
Toto je takový neofiko pokračování
JElikoz mam vsechny JA dohrane, premyslim jestli je jeste nejaky datadisk na JA2 nebo nejake pokracovani krome UB a WF co mne uniklo?
@valcik (23.01.2012 18:07): Ano, vždycky jsem hrál na střední obtížnost to je pravda. Na nejtěžší je to asi jinak. Na JA2:WF už se dlooooouuuuuho chystam ale ňák jsem zatim nenašel příležitost ale když jsi mi to tak hezky připoměl tak myslim, že nová hra do pracovního notebooku je už rozhodlá :-)
@sten (23.01.2012 17:56): Keď hráš na vysokej obtiažnosti, bane vynášajú málo, na začiatku dostaneš menší kapitál a žoldáci pýtajú vyšší žold. V JA2:WF je to ešte horšie, peňazí je málo a každú baňu musí strážiť zopár žoldákov, veteráni z milície dostávajú od elitných jednotiek Deidranny pekne na frak.
Lynx / Buzz / Scope sú základ na začiatok ak nechceš väčšinu času stráviť v loading screene.
Tak to mě teda nepřijde jako blbost na začátku naverbovat žoldáka. Například Lynx už od A.I.M. má ruger mini 14, kterej je na začátku perfektní zbraň (k dalšímu se člověk dostane rychle budeli při cestování pečlivej).
Walome: Nechápu jak ti dokážou docházet prachy. Na konci když jdu proti tankům mam většinou kolem půl milionu dolarů a to většina mejch lidí je kolem lvl 7 kde už chtěj pořádný prachy. A co se týče těch tanků tak ty je nejlepší kosit minometem. Jednoho žoldáka na tajňačku přiblížit k tanku aby ho odhalil a další pálí minometem z bezpečné vzdálenosti. V extremních případech ani nemusíš tank odhalovat a stačí střílet do míst kde se tank nalézá. To místo poznáš lehce, tanky nejsou v pohybu jen ukryti za pytlema, který jsou viditelný pořád.
Walome: Nechápu jak ti dokážou docházet prachy. Na konci když jdu proti tankům mam většinou kolem půl milionu dolarů a to většina mejch lidí je kolem lvl 7 kde už chtěj pořádný prachy. A co se týče těch tanků tak ty je nejlepší kosit minometem. Jednoho žoldáka na tajňačku přiblížit k tanku aby ho odhalil a další pálí minometem z bezpečné vzdálenosti. V extremních případech ani nemusíš tank odhalovat a stačí střílet do míst kde se tank nalézá. To místo poznáš lehce, tanky nejsou v pohybu jen ukryti za pytlema, který jsou viditelný pořád.