Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Fg (04.02.2012 15:43): Ve Zlíně :-D, ano hypované to je ukrutně, ale hrál jsi to nějakou delší dobu a plně podporovanou hru. Já ano třeba takový Flatout UC je zažítek někde jinde, mohem intenzivnější..., i když jsem nikdy velký fanda 3D nebyl, tak některé hry jsou s tím famózní.
Joke: na PS3 nevím, ale na PC(řekl bych že je to stejné) je ten efekt celkem oničem, ikdyž ono to 3D celkově nebylo nikdy nijak awesome a je to jen hypovaná zbytečná fíčra, takže jen kvůli tomu bych do toho asi neinvestoval...

btw ta AI je famózní, už jen díky ni si to zaslouží 10-15% dolů, většina vojáků se někde sekne a pak jen cupitají na místě, kde sme jako??
No snad ho to nebude tak iritovat,alébrž teprve nyní přibyla do bytu 3D bedna,takže uvažuju o koupi Crysis 2 na PS3 a potřebuju znát nějaký ten názor od povolanějších :)
Zdarec!Crysis 2 se nemůžu nabažit!!!Dostává mě snad všechno : )) hlavně hudba,ta to dokonale podkresluje.
@PRIVATE MARTIN (01.02.2012 10:35): Okamžik, kdy mi přilétl první granát pod nohy od vojáka, když jsem se kryl, nebo když jsem uslyšel rádiovou komunikaci vojáku a viděl jejich manévry, tak jsem si říkal, jsem v prdeli a měl jsem regulérně nahnáno. Jako když si jdete zahrát paintball a zůstanete sami proti přesile a nemůžete se strachy ani hnout.
Najlepšiu AI mal Half-Life. Tamojší vojaci spolu neustále komunikovali a spomínané obchvaty a obľúčenia dokázali už vtedy. A to sa písal rok 1998!
@CJ (31.01.2012 21:25): Mám dokonce dojem, že vím, o jakou scénu se jedná. Chtěl jsem udělat překvápko z druhé strany a absolutně jsem nečekal, že bych mohl při obcházení někoho potkat. Pěkně to se mnou škublo. :-)
@Fg (31.01.2012 21:18): F.E.A.R. mal fakt dobrú AI. Pamätám si ako mi kamarát hovoril, že chcel obehnúť jedného nepriateľa, tak išiel bokom a zrazu sa druhý objavil pred ním. :D Zľakol sa tak, že celou silou hodil o stôl myš aj klávesnicu. :D
@Vodny (31.01.2012 20:40): spíš ti vojáci, že si tě obcházeli, to bylo tendá revoluční :) až se člověk bál, ale vlastně i FEAR(1) měl dobrou AI, ale byla to hodně uzavřená hra, oproti FC...ale teď je spíš AI tupější než kdysi mi příjde...
dle mého nejlepší AI a nepřekonaná zatím, byla pro mne ve Far Cry(1)
Ad. umělá inteligence: Podle mě nejlepší je ta, kterou nelze odhadnout a která tím pádem není dokonalá/naskriptovaná. Však to znáte, kdo hrál Thiefa, ví o čem mluvím. Tam nešlo nic odhadnout, nešlo si spočítat, že když je ode mně voják 5 metrů a já jsem v částečným stínu, že mě neuvidí. Jednou mě viděl, jindy ne. Sice to dokáže naštvat, ale o to víc si člověk tu hru pamatuje, není tuctová. Bohužel současné střílečky jsou jen o tom naučit se vzorec chování a pak to proběhnout/vystřílet.
@THX (30.01.2012 21:19): ok provedu, asi to bude pro nás oba(mě a hru) nejlepší :D

NL: měl bych mít "nejvychytanější" verzi tak nevím, já bych to i ignoroval, ale když mi tam točí dokola, nebo chodí nad zemí tak už to můj zrak přitahuje více : )

btw brokovnice s tlumičem? :D
one shot one kill by byl asi moc jednoduchý, tak mi tam šoupli tuhle nudně otravnou variantu... :D
@Eru (28.01.2012 19:53): tak to mají PCčkáři asi řádně zjednodušené...ta brokovnice je strašná - ze 2m mu to našiju do hlavy, spadne na zem a pak se zase zvedne, ale většinou mu to nic neudělá a chcípne až tak na3tí ránu, no děs :X na dálku se scarem to musím hodně dlouho držet než chcípne :( co bych dal za one shot-one kill
Přesně, misi na ostrově lze nejlépe projít stealth způsobem. Což potěšilo, přiblížilo se to nejvíc jedničce co se stealth postupu týká.

PS: IMHO má série Crysis místy lepší stealth jak poslední díl Splinter Cellu.
@Greg (29.01.2012 13:01): Hehe, já hrál Human Warrior hned... a v misi na ostrově jsem polovinu mise prošel neviditelný, pak část nepřátel odstranil aniž by si mě všimli, sejmul bosse a utekl..XD
Já jel normální, pak těžkou a nakonec i human warrior, ale ta mi dala v některých misích vážně zabrat teda. Ale zas jsem si aspoň naplno všiml, že AI protivníků je na velmi vysoké úrovni. Vojáci CELLu se chovají pěkně organizovaně, chodí ve skupinkách, zjišťují jestli jejich parťák vážně nedýchá (ostatní ho mezitím kryjí), atd. Docela bych řekl, že na nejtěžší obtížnost jsou lidé větší protivníci než jejich mimozemští kolegové. Třeba ta mise na ostrově byla fakt záhul.
Jinak jaký máte zkušenosti s hraním módů? Na Crydev už jich vyšlo docela dost...
@Fg (27.01.2012 22:35): Teď to hraji podruhé a na stredni až velkou vzdálenost se trefuji do hlavy (Scar) a na blizko se mi osvedcila brokovnice. Obojí je "one hit kill".