Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Say (15.02.2012 12:57): Mě přišlo že ten rt w/ pause systém dost ubližuje přehlednosti a možnostem taktizování. Když člověk zadá rozkazy současně dvěma vojákům, kteří jsou od sebe vzdáleni víc než na vzdálenost obrazovky, prostě je nemůže sledovat oba, natož zařídit souhru více žoldáků. A při střelbě se mi na mysl dere sousloví "spray'n'pray", protože nejefektivnější se mi zdá vojákovi prostě naklikat do fronty několikrát příkaz střelby - však on střílet přestane až nepřítel padne :-)
@Say (15.02.2012 11:41): S BiA neztrácej čas, rovnou si zahraj dvojku. A pak znovu s 1.13.

(absence fow, opravdu nepovedené portréty/dabing, podivný bojový systém... po deseti minutách jsem již neměl odvahu Back in Action znovu spustit, ačkoliv úplně špatná hra to být nemusí)
Už jste někdo zkoušeli Back in Action (ne demo). A nevyšlo to náhodou včera?

A jelikož si na původní JA brousím zuby, myslíte že je špatný nápad začít tímto a pak si spravit dojmy na původních dílech?
@special (10.02.2012 17:53): Já přesně věděl co od toho čekat a nečekal jsem moc ale to jak vypadá finalní verze je prostě slabota. Plná je lepší než demo ale i tak je to zatim bída. Možná je to jen o zvyku a tak to ještě nezatratim ale zkusim se tim prokousat prostě.
Je to špatný jen proto, že jste od té hry čekali něco jinýho, nebo je to fakt špatný? Já bych si tu novou Back in Action rád pořídil.
Tak se jdu pustit do plný BIA. Uvidíme, třeba budu překvapenej ale po tom demu tomu dávam hodně malinký naděje.
Jedine ceho se obavam je ze budu mit nedostatek tezke techniky (rpg, minomety,...) na tanky, to se mne stalo pokazde kdyz sem JA2 hral. Nescetnekrat jsem musel save/loadovat nez jsem tank sejmul na jednu strelu.
Tak Cambrii a sam sity sem projel jako nuz maslem, uz jsem ve fazi kdy davam HS na dalku, dost pomohli vsechny mozne vybaveni na zbrane. I v obrane s persilou uz nemam problemy, i presto ze zatlacen do kouta jsem pokazde v takove situaci. Verim ze to na insane dohraju
a spravny vlastenec pouzije rybicku.

Kdyz jsem posledne zkousel hrat JA2, hybalo se to tak nejak brutalne pomalu.... to je normalni a jen mi to pred lety neprislo, nebo ma JA2 nejaky problem s novejma pocitacema/windows?
Mačeta je pro školačky, správný žoldák kuchá hlavy nožíkem/švýcarákem.
@Walome (05.02.2012 19:24):
1) mačetu jsi dostal rovnou s disketou
2) Ve FNV je taky drobný headhunting a musíš si dávat bacha, abys je neodhedkoval. Jinak dostaneš lebeční trosky, které ti jako důkaz nepomohou.
Jak je v Arulco vypsaná odměna na těch 6 vrahounů, tak jsem právě jednomu z nich ustřelil hlavu - tudíž ji (logicky) nemůžu odříznout a dostat za ni peníze. To by v dnešních hrách nešlo. Tam bys tu hlavu prostě měl k dispozici tak jako tak a ještě by ve stejné místnosti náhodou ležela mačeta na její odříznutí.
Vyšlo demo Back in Action. Zkusil jsem ho. Je to tragedie... Aspoň po těch deseti minutách, které jsem byl schopen rozdejchat je to prostě strašný. A to jsem tomu docela věřil.
@Tommywise (02.02.2012 18:41): Tady možná něco najdeš, eventuálně zkus jejich fórum. A mobilní milice jsou překvapivě pajďuláci, co se neomezují na městské sektory, ale motají se po celé mapě. A lze jim i nastavit kam až mohou jít.

Jinak zde je hromada zkratek, které snad něco objasní a mnohé usnadní.
Hamster: Sekl jsem se, namísto shift+r je správně shift+f.
@Tommywise (02.02.2012 18:41): Toto sú iba vysvetlivky, sú tam doporučené vzťahy medzi premennými a hodnoty premenných. (A<=B<=C znamená, že premenná A musí mať nižšiu alebo rovnakú hodnotu ako premenná B; pre B a C platí to isté.)
Co znamena toto? Max strategic team size uz vim co je, ale z tohoto nastaveni to vypada ze to ovlivnuje i ty ostatni co jsou tady:

General Guidelines:
;
; PRICE_MODIFIER = 1-100 (Lower is better)
;
; MIN_ATTRIBUTE_POINT <= START_ATTRIBUTE <= MAX_ATTRIBUTE_POINT
;
; MIN_ATTRIBUTE_POINT < MAX_ATTRIBUTE_POINT 1-100 range
;
; MAX_ZERO_BONUS <= MIN_ATTRIBUTE_POINT (no bug, but you can cheat by making it a larger number)
;
; MAX_STRATEGIC_TEAM_SIZE >= 35

; MAX_TRAINING_SQUAD_SIZE <= MAX_MILITIA_PER_SECTOR * 2
;
; MAX_MILITIA_PER_SECTOR <= MAX_STRATEGIC_TEAM_SIZE
;
; _MIN_ENEMY_GROUP_SIZE <= MAX_STRATEGIC_TEAM_SIZE
;
; _ELITE_BONUS = 1-100 (percentages)
@Bodkin (02.02.2012 16:39): Takže fakt špatný? Já se k tomu pořádně dostanu až příští týden. Možná dnes večer, ale nevím, jestli ho chci strávit hraním tohoto dema :-D

O víkendu se dostanu ke dvojce, to je lepší volba .)
@Hamster (02.02.2012 16:05):
no kampan rozehranou mam. A znova uz se me to nechce.
Ja mam prave se strechami v te 1.13 verzi spatne zkusenosti, vetsisnou lezou za mnou nahoru a pak to vetsinou dopada jako ve filmu Hvezdna pechota, kdy vojaci branili pevost proti stovkam alienum. Ale ten barak jsem ted vymenil za tu hospodu na severu a je to tam idealni, jsou tam jen 2 chodby a bez oken, takze vsech mych 5 vojaku mam strategicky rozmistenych tak, abych mel pokazde preruseni. A kupodivu zacinaji chodit, uz sem jich vystrilel 50. JEn mam obavy aby se ten utok 170 nepratel neopakoval nekolikrat behem vycviku milice, kterou ted extremne pomalu cvicim.
Jinak ten backpack uz vali, bylo to tim jak psal natelogan

nikdo teda nevim co znamena ta nova moznost trenovat 'mobile milici' ?
@Tommywise (02.02.2012 14:33): Já myslím, že když postřílíš stovku, tak postřílet 170 už není v praxi rozdíl. Jen to trvá déle. To je celé o těch limitech, protože 10:1 naráz tě prostě uzergují i pokud by celá armáda byla jen těch 64 mužů. A přeinstalovávat to nemusíš, stačí změnit ty hodnoty. Jen se pak nedoporučuje pokračovat v rozehrané kampani.

A jestli chceš poradit, tak nebuď zalezlý v žádném baráku, ale vlez si na střechu toho domku (nějaké hajzlíky či co) uprostřed Drassen Mine.

S tím backpackem co myslíš nevím, ale jestli mluvíš o těch krosnách, tak snad už jsi postřehl, že mít na u sebe při boji ti zpomaluje všechny pohybové akce. Na jejich odhození tam máš i čudlík.
dalsi zahada, mam Tims backpack a v nem zasobniky, ale nejdou pouzit, jakoby z toho vytahnout. Ty veci co v tom backpacku jsou, jsou jakoby zasifrovane, nebo jak to rict.
Jop, promyšlenost dvojky je v tahu. Pouze spousta dnes zcela běžných a zastaralých mechanismů, které ani nejsou moc dobře řemeslně zvládnuté.
@Borghal (02.02.2012 14:49): A dali tam XP! Žoldák něco udělá a naskočí mu XP a když má level, tak přidá body do odborností... bleagh. Páčidlo se po pěti použitích rozpadne a žoldáci opraví rozbitou pušku na koleně během okamžiku. kthxbai
Lehká změna tématu: Taky vám to nové demo přijde jako docela slušné zklamání? Vlastní žoldáky je těžko rozeznat (s výjimkou Magica, který má nějakou havajskjou košili či co), maximální zoom ani zdaleka neposkytuje přehled o situaci, příkazy a inventář mi přijdou docela těžkopádné a v neposlední řadě to pauzování - párkrát jsem měl problém zjistit, jestli můj žoldák už vystřelil něbo ještě ne, nedejbože to sledovat když stříli všichni čtyři najednou a nepřátelé zároveň po nich. Mohli to udělat jako ve Fallout:Tactics, že by to real time i na tahy :( A všechno to jsou věci, které se s vydáním hry už těžko změní...
A nezmeni se nejak samotna obtiznost a hlavne AI nepratel v soubojich, kdyz budu hrat na Experta a ne na Insane?

btw: co znamena ta novinka mobile militia?
@Hamster (02.02.2012 13:16):
no a neni to tim ze 94 jich bude na obtiznost expert a 170 v insane? Ale je fakt ze nez jsem zacal hrat tak jsem v nastaveni nastavil max. pocet nepratel na max. hodnotu 64 v sektoru. Ale to ze jich chodi tolik (170) jsem pokud vim nikde nenastavoval a ani to snad nikde nastavit nejde nebo jo? BTW: V prubehu hry jsem to pak vratil na prijatelnych 42 z tech 64. Ale ten celkovy pocet v kolika na me muzou utocit se nezmenil, furt na me jdou v 170 lidech..... jinak pokrocil sem, uz sem jich za 2 hodiny sejmul 20 z tech 170 XD
Takze mam to radsi znova preinstalovat, nechat v nastaveni puvodni hodnoty a radsi to hrat na Experta?
@Borghal (02.02.2012 12:37): Já zatím v sobě neměl dost masochismu to zkoušet, ale teoreticky to asi s dávkou loadování jde. Předevčírem jsem na experta ubránil Drassen Mine proti 94. To jen on si to číslo z nějakého důvodu zdvojnásobil v configu (nebo čert ví co tam vyváděl).

Insane je hlavně o tom, že nepřátelé mají plošně AP bonus a Deidranin troop pool je oproti ostatním obtížnostem neomezený s tím, že má těch vojclů vždy minimálně 200, takže se prostě všude musíš tvrdě prostřílet a čím je zatlačíš víc na jih, tím jsou koncentrovanější.
Já už to tu nemůžu číst :D To je to fakt tak insane jak to zní? To snad pak ani nemůže být zábavné...
ne to je v poradku, ze tolik nechodi jako v JA2, ale stve me ze jich je tolik, to proste jinak ani nejde nez nekde kempit a cekat. Takto budu muset odrazet nekolik takovych 170 clennych utoku nez vytrenuju milici aspon v Drassenu, no a otazka je jak pak vytrenovana milice proti nim obstoji
A zas to same... dobyl sem Drassen, cvicim milici a musim branit doly s 5 vojaky proti 170 nepratel zatlaceny v baraku a oni zas nechodi pro inerrupty.... nuda, takto jsem si tu isnane obiznost nepredstavoval.... da se nejak nastavi omezeni nepratel v utocich na takticke mape? Aby se nestavalo ze budou utocit ze 3 stran v celkovem poctu 170? NEbo to je tak dane tou insane obtiznosti?
slušné. jen ten damage mi přijde trochu malý no a ty jejich zbraně jsou nějaké... dlouhé :-)