Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já to dělám tak, že používám jen autosave a quick save. Manuální save si dělám na každé desáté úrovni =)
@NateLogan (15.02.2012 10:22): Všiml jsem si... Ty moje mají momentálně cca 5 GB. Myslel jsem si, že to dělají třeba jako Doom 3, kdy novější save smaže starší nebo tak nějak.
Jen doufám, že když dám Skyrim odstranit, že mi neodstraní i savy, tak jak se mi to stalo u Heroes 5.
Nevíte někdo jestli funguje ve Skyrimu ukládání savů na servery Steamu?
@GodOfTheSick (14.02.2012 21:00): navštívil jsem 3 hospody a všechny byly naprosto stejné. že je někde nějaká pátá hospoda jiná je mi už celkem jedno.

- klus koně je pomalý. abys někomu utekl, musíš na koni zmáčknout sprint. nebo jsem prostě koupil pomalou herku.

btw, hru jsem neohodnotil a vlastně se nevyjádřil k jejím kvalitám, protože jsem jí ještě nehodil do žita. nepíšu o tom, jaká hra je. je to jen pre-komentář k momentálním pocitům.
@Garret (14.02.2012 20:16): Třeba to, že „kůň je pomalý a dožene ho i krysa“ - pravidelně jsem na něm ujížděl před nepřáteli...
...nebo že „všechny hospody jsou na chlup stejné“ - jsou tam minimálně 3 zcela odlišné druhy.
@ViRus (13.02.2012 23:35): Neřeš, asi mám dneska nějakou blbou náladu že jsem napsal co jsem napsal...

OT: Goosebumps? To má něco společného se stejnojmennou americkou hororovou sérií pro děti? Aj, toho jsem se jako děcko načetl... doteď jsem ale netušil, že podle toho existuje hra :-D
@ViRus (13.02.2012 23:05): Vávrovu snůšku jsi neviděl? V jakém světě to žiješ? Pokud chceš něco zábavného, tak si se svými dětmi zahraj Goosebumps, navíc konečně zjistíš, proč je to hra pro děti a já konečně dostanu svůj bod za editaci, který je mi už přes týden upírán! :-)
Komentář může být zábavný a zároveň poučný, Garettův je však pouze zábavný :-) Já když si jdu o hře přečíst komentáře, nezajímají mě její drobné chyby, ale celkový dojem - takže ode mě taky minus, aby mezi nejlépe hodnocenými komentáři byly spíše ty s výraznou výpovědní hodnotou o hře jako celku.
(P.S. @ViRus - neodpustím si to, takovéhle poznámky nemám rád - pokud ti přijde svět šedý, asi se věčně díváš špatným směrem. Svět je v našich končinách do značné míry takový, jaký si ho člověk zařídí. )
@bartas (13.02.2012 22:11): Ten komentář nemá (pro mě) žádnou výpovědní/informační hodnotu. Je to pouze taková snůška postřehů/nesmyslů/chyb, které se ve hře vyskytují. Podobně a lépe už to udělal Vávra a jak se říká - opakovaný vtip není vtipem. Navíc většina věcí, o kterých Garret píše buď není pravda, nebo jsem je ve hře za 70 hodin vůbec nezaznamenal, nebo se jedná o prkokotiny, nad kterými lze jednoduše mávnout rukou. Podobně se dá shodit úplně každá hra. Z komentáře navíc není vůbec patrné jestli je hra dobrá/špatná, žádné finální zhodnocení, čísílko, nic. Za tohle by jsi chtěl dát plus?! Já dávám mínusy rád a často a tady prostě nešlo odolat :-)
protože takový komenty jdou od srdce a pravě proto mají výpovědní hodnotu, byť jsou subjektivní.
PS:kterému mudrlantovi stylistovi se nelíbil tvůj sloh a udělil ti mínus?
@marwel (13.02.2012 21:09): ona za tebou bude běhat a když ji ujedeš, tak stačí chvíli počkat a ona tě doběhne. resp. se k tobě "doteleportuje".

@Chuck (13.02.2012 21:35): jsem rád, že ses pobavil. divný je, že komenty, které splácám během minuty jen tak aby se neřeklo (Metro, Gothic FG, Skyrim) sklízejí více úspěchu, než brilantně vyšperkované slohové práce (Turok)...
@Garret (13.02.2012 20:56): Jsem chtel osedlat mamuta ale obrum se to nejak nelibilo. No jedno jsem se nechal svezt drozkou, takze kone jsem preci jen videl, ale abych si ho kupoval? To ne. Krom toho jak uz jsem tu psal, taham s sebou uz od zacatku tu slepici aby tahala moje burdens a jeste jsem se nedokopal k tomu vyzkouset, jak si s konem rozumi.
all, díky. to jsem psal sám.

@marwel (13.02.2012 19:14): koně máš u každé brány většího města. jsou tam stáje a stačí si jej koupit. neříkej mi, že si je za těch 50 hodin minul.

@Tulareanus (13.02.2012 18:30): takhle přesně na mě působilo video taky. oni moc dobře vědí, co té hře chybí. je pro ně jednoduché to udělat. ale stejně to tam nedají, protože se to tam prostě už nevešlo. bullshit. je to odfláklá práce. Vávra měl v lecčems pravdu. je to zastaralá hra.

@Fg (13.02.2012 20:54): nic jsem tomu nedal. jednak jsem to nedohrál a já nehodnotím nedohrané hry a druhak... hell, já vlastně nehodnotím vůbec. ;-) bo já jsem to... no, po... pozér. nebo jak mě to nazvali...
No nemuzu srovnavat s vlastni zkusenosti vzhledem k tomu, ze jsem kone ve hre snad jeste ani nevidel (mam nahrano kolem 50ti hodin), ale napsane je to dobre.:-)
Inak, ako som si pozrel to video, "čo vývojári robili týždeň po vývoji Skyrimu", tak mi to prišlo ako bohapustá provokácia od Bethesdy, to sa ako chvália tým, že veci, ktoré sú nielen logické, ale aj samozrejmé a dokázal ich za krátku dobu spraviť jeden človek a bez pardónu mali byť v plnej hre, tam nie sú?
ve skyrimu ho mám též vyplí, tam to zas tak moc zubaté neni ale třeba v BF3, tam si to můsí člověk aspoň na to minimum nechat puštěné jelikož tam jsou ty zuby opravdu viditelné :-/
FXAA ja naprosto odporna technologie. Krasne je to videt i ve Skyrimu kdyz uz jsme v diskusi k teto hre. Radsi budu zubatej nez rozmazanej.
no dá se říct že ambient je též součástí directů, skoro veškerá 3D grafika ve hrách vychází z nich, myslel jsem to globálně, všechno co se týče stínování a nasvětlení
a v polsední době se do her hodně cpe MSAA(multisample anti-aliasing) a FXAA(fast approximate anti-aliasing), je to druh rozmazání kompletně celého obrazu, tzv. FSAA(full-scene anti-aliasing), mě osobně se tento druh antialiasingu hnusí, například v crysis 2 to je krásně vidět, obraz je celý rozostřený, v BF3 taktéž, když to vypneš, je to krásně ostré ale celkem dost zubate, no na výkon to má pramalý vliv, proto se to dává hlavně na ty náročnější hry
@Arcee (11.02.2012 23:08): Nejvíc se imo projevuje ambient occlusion a AA. Directy jak které. Např. DX11 Metra 2033 to žere slušně, ale u DE:HR naopak zlepšovala výkon u některých sestav.
Lidičky co to tady je za řež :D:D toto si číst, no já si přopadám jak na xchatu :D

Valcik k tomu anizotropu, no já ti nevím hele, i na starších grafikách ať jsem si nastavil jakýkoliv násobič, na fps se mi to moc neprojevovalo. Každopádně dneska se na FPSkách projevuje hlavně nastavení directů, tzn. nějaké ty stíny, nasvícení, tesselace atd... na dnešní "generaci" her, kterou brzdí konzole stačí bohatě to 1GB, ale zas nesmí to být žádná 450GTS :-P
porusim hned v zapeti:

Jestli je někdo frustrovaný s písmenek na monitoru a bere to všechno jako osobní útok na sebe, tak má problém a měl by si ho nějak vyřešit ;)


jdu svuj problem resit kvalitnim vinem. Jsem sakra nepovedenej
@Say (11.02.2012 22:14): Znovu ctes muj prispevek jinak nez je napsany a znovu od toho davas ruce pryc. Tohle je vazne o nicem. Ona cela ta diskuse byla o nicem. Stacilo abys rekl, ze nepovazujes sekani ve hre za 'snizeny vykon' a mohli jsem si vsichni usetrit cas.
@valcik (11.02.2012 19:47): abych reagoval i na tvuj dotaz....on nema na grafike ten onen gigabajt......on je ten onen. Do posty se vyleju vic. Ted nemam na to ti rict,ze je Škaredý a ze je bubák. Je to proste trubka. Opet slibuji,ze nebudu psat cca 12 mesicu.
Jestli je někdo frustrovaný s písmenek na monitoru a bere to všechno jako osobní útok na sebe, tak má problém a měl by si ho nějak vyřešit ;)
@Say (11.02.2012 20:07): Chtelo by to alespon pripustit moznost, ze jejich problemy s tabou nesouvisi s frustraci z prace/skoly, ale jednoduse, ze jim lezou krkem tve podivne nazory a tvuj zvyk lidi arogantne a posmesne napadat trebaze pro to nemas nejmensi duvod (vetsinou ctes mezi radky neco, co tam vubec neni), protoze jediny, kdo tu ze sebe dela hlupaka a zaslouzi si 'facepalm' reakci jsi ty.