@
Say (26.02.2012 15:02): Během hry za vojáka jsem používal 4, což je pro mě osobně zvládnutelné maximum, jelikož nejsem chobotnice, abych mačkal dvacet kláves najednou. Hrál jsem na obtížnost Veterán. Obtížnost nemám potřebu zvyšovat, na AI jsem si nestěžoval.
P.S. A osobně to mám úplně naopak, nejvíce si užívám povolání se kterými můžu hrát Rambo stylem (Vanguard - viz kejkle na videu, Voják s puškou Revenant - něco jako kulomet). Ve fantasy je to obouruční meč.
@
MIGtheDRAGON (26.02.2012 14:46): Trochu jsem přemýšlel o tom Adeptovi na nejvyšší obtížnost a "teoreticky" by měla fungovat kombinace s Mirandou a Thanem, protože oba mají Warp, který účinně detonuje Shepardovu Singularitu. Tzn. hodit singularitu a aktivovat Mirandin warp, počkat 4-5 sekund než se singularita dobije a použít ji znovu a jelikož Mirandin warp se ještě dobíjí použít Thanův, a až se singularita dobije znovu, bude už Mirandin Warp opět nabitý, atd...
@
Arcee (26.02.2012 17:05): Jen Vanguard. Každé povolání má oproti ostatním unikátní schopnost. Vanguarda má biotický výpad, jenž jsi viděl na videu (umožňuje rychlý pohyb, dobíjí štít, omráčí nepřítele a po dopadu krátkodobě zpomalí čas). Voják má dilataci času, která způsobí tři věci - usnadňuje míření, snižuje utržené poškození a zyvšuje poškození působené každou kulkou. Infiltrátor má neviditelnost, která i zvyšuje poškození 1. výstřelu. Adept má singularitu, což je jakýsi biotický vír, který krátkodobě znehybní několik nepřátel, rovněž pokud bude pomocí schopnosti Warp zničen, zraní všechny cíle v okolí. Technik si může vyvolat bojovou sondu (odvádí pozornost). A Sentinel má posílení zbroje, které v případě zničení vyvolá velice širokou tlakovou vlnu.