Stream dnes 19:00. Info dole u mně na profilu.
Diskuze
Koupil jsem to dlc a jako bonus za těch 530 korun hra před nactenim hlavní obrazovky spadne. Ne pokaždé, ale tak z deseti pokusu se nacte 2x. Pak už to běží v pohodě. Co jsem tak četl je to obecnější problém a dela to lidem i na xboxu a pc. Přitom poslední patch to měl opravit. To je tas demence tohle. Ani se mi to nechce hrát :)
@Jack_Dark (25.01.2022 10:58): Tak já to koupím, zejo :) A prave myslím ze je dobre to tam mít od začátku jelikoz to evidentně přidává věci i do základní hry. A i ten vyšší level cap se hodí, si pamatuju ze druhé dlc jsem poradně nedohral jelikoz už jsem měl lvl 40 a nebavilo mě plnit úkoly a zabíjet potvory pro nic za nic :)
@Charllize (25.01.2022 09:37): Musíš to brát, jako spíše takový menší datadisk s tou cenou, zkrátka nejedou politiku kdy ti prodají zbroje a herní předměty stylem mikrotransakcí ale větší porci obsahu se vším za víc peněz na delší čas. Já kdybych to měl dohrané tak si nášup klidně přikoupím.
Tak jsem vyčetl ze to nové dlc přidává do původní mapy portály s generovanymi dungeony. Cele to připomíná brány v Oblivionu. Kolem portálu nějaké dark potvory a k jeho zavření je třeba zabit bosse v dungeonu. Cele to je okorenene sety zbroji a zbrani jako odměnou.
Udajne i nová oblast dlc není špatná a povedlo se to dobre zasadit do atmosféry a pribehu Amaluru. Akorát mi na tu nálož obsahu co už má i původní hra s těmi dvěmi dlc přijde i ten nový lvl cap 50 málo.
A taky to dlc je celkem drahy, 530 korun když cela hra i s dvěmi dlc byla při vydání za 999. Ale chápu ze to dlc dělali od základu.
Udajne i nová oblast dlc není špatná a povedlo se to dobre zasadit do atmosféry a pribehu Amaluru. Akorát mi na tu nálož obsahu co už má i původní hra s těmi dvěmi dlc přijde i ten nový lvl cap 50 málo.
A taky to dlc je celkem drahy, 530 korun když cela hra i s dvěmi dlc byla při vydání za 999. Ale chápu ze to dlc dělali od základu.
Tak nové DLC zvedá level cap na 50, aspoň ze tak.
@Jack_Dark (18.09.2021 11:04): No jo. Já ackoliv jsem ten RE koupil hned jak vyšel, tak jsem to ještě poradně nehrál. Hrál jsem tu původní verzi už 2x tak by to chtělo něco nového, a je dobre ze něco bude. Doufám ze zvednou ten level cap 40 aspoň na 60 :)
@Charllize (18.09.2021 10:52): Hlavní je, že se na tom dělá. Já furt přemýšlím na kdy si ten průchod Amalurem naplánuji.
@Jack_Dark (18.09.2021 10:43): Jo, dík. Já steam moc nesleduju a když měli tu prezentaci tak mě to napadlo co s tím jako je. Pac mám dojem ze to slibovali někdy na únor nebo tak.
@Charllize (18.09.2021 09:54): Však pár dní zpátky už o tom mluvili.
Vyšel kratičký příspěvek na Steamu, který oznamuje, že se aktuálně dokončuje finální fáze vývoje, přičemž jsme dostali ochutnávku jedné lokace.
Vyšel kratičký příspěvek na Steamu, který oznamuje, že se aktuálně dokončuje finální fáze vývoje, přičemž jsme dostali ochutnávku jedné lokace.
A to slíbený nový dlc je kde? To neoznámily na te THQ parádě? Asi se na nej vysrali?
tak remaster venku :)
pridavam clanek z RPS z roku 2013 (cca rok po vydani puvodni verze), tedy z doby kdy to tam nebyl jeste samy komunista :)
https://www.rockpapershotgun.com/2013/02 ... -kingdoms-of-amalur/
pridavam clanek z RPS z roku 2013 (cca rok po vydani puvodni verze), tedy z doby kdy to tam nebyl jeste samy komunista :)
https://www.rockpapershotgun.com/2013/02 ... -kingdoms-of-amalur/
@Fritol (09.07.2020 19:45): Heh. Ja to dohral 2x. jednou pri vydani a podruhy s DLC a cestinou a kupodivu mi to MMO vubec nepripominalo, mozna to bude tim ze jsem jich hral docela dost a asi v nich vidim uplne neco jineho nez je Amalur.
jako neni to zadny milnik zanru, to urcite ne, ale nejak mi to sedlo a dobre se to hralo. A i se mi libily nektere vedlejsi ukoly a dejove linie + soubojak je docela povedeny. Nema to uplne tu hloubku co bych si predstavoval, je to krapet plytke v nekterych castech systemu i vypraveni, ale existuji rpg co jsou dle meho o hodne horsi.
Od toho remasteru neocekavam nic zasadniho, jen si to rad zahraju na PS4 a ulovim nejakou tu trofej :)
A jinak by mohli zvysit ten smesne nizky level cap 40, to by mi stacilo, ani by nemuseli delat dalsi DLC.
jako neni to zadny milnik zanru, to urcite ne, ale nejak mi to sedlo a dobre se to hralo. A i se mi libily nektere vedlejsi ukoly a dejove linie + soubojak je docela povedeny. Nema to uplne tu hloubku co bych si predstavoval, je to krapet plytke v nekterych castech systemu i vypraveni, ale existuji rpg co jsou dle meho o hodne horsi.
Od toho remasteru neocekavam nic zasadniho, jen si to rad zahraju na PS4 a ulovim nejakou tu trofej :)
A jinak by mohli zvysit ten smesne nizky level cap 40, to by mi stacilo, ani by nemuseli delat dalsi DLC.
@Charllize (09.07.2020 19:27): Jako normálně bych řekl, že je to zbytečnost, ale THQ takhle v minulosti oživili i Titan Quest a zdá se, že se to vyplatilo, takže asi počítají s tím samým i u Amaluru. Klidně bych se vsadil, že to nové DLC nebude poslední.
Každopádně já to znovu hrát nebudu. Děsně generické fantasy a poměrně stereotypní gameplay, což mohl zachránit leda tak příběh, který je však nezajímavý. Nehraje se to zle, ty dvojité čakry byly vyloženě cool, ale po pár desítkách hodin to omrzelo, což není ideální, když má ta hra obsahu na stovky hodin. Ale má to hezká města. :) Pro fanoušky MMO asi dobrý, no.
Každopádně já to znovu hrát nebudu. Děsně generické fantasy a poměrně stereotypní gameplay, což mohl zachránit leda tak příběh, který je však nezajímavý. Nehraje se to zle, ty dvojité čakry byly vyloženě cool, ale po pár desítkách hodin to omrzelo, což není ideální, když má ta hra obsahu na stovky hodin. Ale má to hezká města. :) Pro fanoušky MMO asi dobrý, no.
@Fritol (09.07.2020 19:03): ja si urcite hru poridim, ale sberatelka to nebude. osobne me to dost prekvapuje ze je, asi te hre dost veri, nebo museli v EA nekomu pekne preblafnout a stalo je to hodne usili to ziskat ze kolem toho tak vyvadeji :)
Re-Reckoning má i sběratelku, vcelku fajn figurka.
@Charllize (04.06.2020 13:55): Já jsem to pochopil tak, že nejdříve chtěli udělat něco jako single-player WoW a pak regulérní MMO.
Za mě hra krom jiného dost doplatila na level scaling, tyhle věci v RPG nesnáším, jsem rád, když můžu po desítkách hodin hraní dostat někde pořád ještě na budku jinde být polobůh.
Za mě hra krom jiného dost doplatila na level scaling, tyhle věci v RPG nesnáším, jsem rád, když můžu po desítkách hodin hraní dostat někde pořád ještě na budku jinde být polobůh.
@Phoenix (04.06.2020 13:51): Nemeli to v planu nejak separatne? Mimo Reckoning?
Me prave docela dost ukolu co tam bylo prislo dobre udelanych a moc mi MMO strukturu ukolu nepripominaly. Treba v porovnani s ruznymi korejskymi MMO grindovackami.
Me prave docela dost ukolu co tam bylo prislo dobre udelanych a moc mi MMO strukturu ukolu nepripominaly. Treba v porovnani s ruznymi korejskymi MMO grindovackami.
@Charllize (04.06.2020 13:34): Bodejt by to nepripominalo MMO, kdyz Kurt Schilling chtel vytvorit sve vlastni WoW :-)
@Bragi (04.06.2020 13:31): Jo, je to trosku repetetivni a plno lidem to pripominalo MMO. Ale melo to i svoje svetle stranky a me to nejak podezrele dobre sedlo.
@Charllize (04.06.2020 13:25): Level cap už si nepamätám. Ja som to nedohral, pretože ma to prestalo baviť a už som sa k tomu potom nevrátil. Ale na remaster som zvedavý.
@Bragi (04.06.2020 12:51): Vim ze hra mela pohnuty osud a velke oci, ale i tak mi prislo ze se to hralo pomerne hladce a nic gamebreaking tam nebylo. Jedine co si vybavim a stvalo me byl nizky level cap, kdy jsem DLC hral prakticky cela na maximalnim levelu. Lvl 40? Jestli si to dobre pamatuju? Samo neslo o bug, spis o jistou nedodelanost kdy ty DLC vydavali z poslednich sil.
remaster na PS4 uvitam. PS3 verze neni ni moc a na PC se mi to hrat nechce, i kdyz si tak rikam pokud ten remaster bude i na PC tak nema zas az takovy smysl.
remaster na PS4 uvitam. PS3 verze neni ni moc a na PC se mi to hrat nechce, i kdyz si tak rikam pokud ten remaster bude i na PC tak nema zas az takovy smysl.
@Charllize (04.06.2020 11:33): Kvôli bankrotu vývojári nestihli dokončiť plánovaný patch. Mal pridať dve nové obtiažnosti, upravenú kameru a samozrejme opraviť bugy. Rovnako myslím nie je patch na DLC. Teda oficiálny patch.
@Bragi (04.06.2020 11:31): zadne si moc nevybavim, a to jsem to dohral 2x :)
@Charllize (04.06.2020 11:10): Tak to by mohli opraviť bugy, čo zostali v pôvodnom vydaní. Teda ak tam nepridajú ďalšie. :)
Remaster by mel vyjit uz 11 srpna.
Super, tu hru mam rad!
Super, tu hru mam rad!
@filozof (11.09.2018 03:02): to koupilo. ale na vydani pripadneho remasteru ma porad prava EA, takze THQ spis bude delat pokracovani. I kdyz treba se z EA dohodnou, kdo vi.
Značku koupilo THQ nordic
Tohle je strasna skoda. Pribeh me ze zacatku alespon trochu zaujal a grafika je taky hezka, ale jinak je to plne grindovani a kdyz jsem se po cca 10-15 hodinach (Origin sice rika nahrano 35 hodin, ale mam dojem, ze jsem u toho jednou nebo dvakrat usnul) hrani prakticky nikam neposunul (v hlavnim pribehu) a zjistil, ze hra je porad stejna a ac se tvari jako open world, jsou to porad jen instance, prestalo me to uplne bavit.
@Ebb (07.02.2014 15:02): To je pravda silně nerealistické, ale zároveň se jedná o jeden z nejméně podstatných probémů KoA: R, které výborně popsal Nocturnal Rambler.
Neznášam 3D hry, kde je dom z vonku zobrazený ako malá chajda kde sa ledva zmestí postel stôl a dve stoličky, dpč a keď vojdem cez loading screen, tak som zrazu v paláci so 4 izbami a 2 poschodiami.
Na originu za 3€.
@mazar1234 (12.05.2013 22:55): No tak zaridil bych si lepsi zivot a urcite bych vyhledal nezavisle vyvojare a prispival jim .. Nase "bejsbolova" hvezda mela asi naivni predstavu, ze udela megautra nejlepsi mmorpg a vytriska z toho prachy bohuze se to obratilo..
Ale nekdo by ty prachy zas poslal zpet nekdo by je dal na charitu..
Ale nekdo by ty prachy zas poslal zpet nekdo by je dal na charitu..
@FildasCZ (12.05.2013 22:38): No keby ti nejaky trouba poslal na ucet 50Mega tak zariadil by si si luxusny zivot na 10 generacii alebo by si sa staral o vyvoj nejakej poondiatej hry?
Tak panove a damy.Nevim jestli o tom víte, ale googl proste vse nenajde ...
Pokud nekdo mate nainstalovany KoF zkuste to pokad to pujde milujte me pokud jste to jeste nenasli.
Crafting Guides, Unofficial Patch and Extra Goodies!
I have noticed a surplus of new players and realized many of you guys can no longer access the old forums, so I managed to upload my copies of the Future Press strategy guide pdf guides to blacksmithing, sagecrafting, and a few other helpful guides. I've also included Youngneils only unofficial patch/ Mod for the game that allows you to change difficulty, xp, money, health, and a ton of other things that make the game as balanced as ya want. Unfortunately the forum went down which told you how to customize and create your own mods, but I tried to include an old document I copied he had detailed. It does include instructions of how to install if you want to use it. I hope this helps folks :)
download here.
https://www.dropbox.com/s/wahu05y1mfwipr3/Reckoning%20Future%20Press.zip
Pokud nekdo mate nainstalovany KoF zkuste to pokad to pujde milujte me pokud jste to jeste nenasli.
Crafting Guides, Unofficial Patch and Extra Goodies!
I have noticed a surplus of new players and realized many of you guys can no longer access the old forums, so I managed to upload my copies of the Future Press strategy guide pdf guides to blacksmithing, sagecrafting, and a few other helpful guides. I've also included Youngneils only unofficial patch/ Mod for the game that allows you to change difficulty, xp, money, health, and a ton of other things that make the game as balanced as ya want. Unfortunately the forum went down which told you how to customize and create your own mods, but I tried to include an old document I copied he had detailed. It does include instructions of how to install if you want to use it. I hope this helps folks :)
download here.
https://www.dropbox.com/s/wahu05y1mfwipr3/Reckoning%20Future%20Press.zip
Já to nechápu, to musel být tunel, jako krava... + jeste 75 mill dolaru mega na to mmo
@hvezdosvit (12.05.2013 21:23): No predne jestli to chces kupovat, bych to stahnul a zkusil , me osobne hra okouzlila.Jinak ja reaguju na hru jen, jak me zaujala neresil jsem questy levelovani apd to jsem ani moc nezkoumal takze ono zaveru to treba super byt nemusi ..
Hlavne cestina by stacila treba jen na hlavní linii.Je zbytecne prece vse prekladat sice je to peken, ale takle by se to urychlelo
@Borghal (12.07.2012 12:10):Mozna to vis, proc patch nevysel, ale pro jine cleny diskuze
Jak vysvětlil už koncem minulého týdne hlavní designér Kingdoms of Amalur, Ian S. Frazier, tvůrci dlouho čekali už jen na povolení, aby na patchi mohli začít dělat. Nakonec si vyškemrali alespoň patch pro PC verzi. Štvalo je to, protože chtěli připravit patch pro všechny platformy, ale řekli si „lepší, než nic.“ Začali tedy na PC updatu makat: opravovali bugy, přidali dvě nové obtížnosti a nové možnosti ohledně práce s kamerou. Než ale stihli patch dokončit, nastaly známé potíže s financemi, došlo k propouštění a šance, že se rozpracovaný patch pro PC verzi Kingdoms of Amalur podaří někdy dokončit a vydat, je tedy podle Fraziera malá až mizivá.
V minulosti jsme se sice už několikrát dočkali situace, kdy bývalý člen vývojářského týmu dodělal úpravu či patch pro hru na vlastní pěst a distribuoval to jako neoficiální záplatu. No, v případě Kingdoms of Amalur se do toho ale evidentně nikdo moc nehrne. Možná až po čase, až se všechno vyřeší, usadí se prach a bývalí členové Big Huge Games si najdou novou práci a s tím i trošku klidu a času. Třeba se jim pak po Amaluru zasteskne a řeknou si, že by lidem mohlo udělat radost, kdyby ve volném čase ten patch přeci jenom dodělali.
Hlavne cestina by stacila treba jen na hlavní linii.Je zbytecne prece vse prekladat sice je to peken, ale takle by se to urychlelo
@Borghal (12.07.2012 12:10):Mozna to vis, proc patch nevysel, ale pro jine cleny diskuze
Jak vysvětlil už koncem minulého týdne hlavní designér Kingdoms of Amalur, Ian S. Frazier, tvůrci dlouho čekali už jen na povolení, aby na patchi mohli začít dělat. Nakonec si vyškemrali alespoň patch pro PC verzi. Štvalo je to, protože chtěli připravit patch pro všechny platformy, ale řekli si „lepší, než nic.“ Začali tedy na PC updatu makat: opravovali bugy, přidali dvě nové obtížnosti a nové možnosti ohledně práce s kamerou. Než ale stihli patch dokončit, nastaly známé potíže s financemi, došlo k propouštění a šance, že se rozpracovaný patch pro PC verzi Kingdoms of Amalur podaří někdy dokončit a vydat, je tedy podle Fraziera malá až mizivá.
V minulosti jsme se sice už několikrát dočkali situace, kdy bývalý člen vývojářského týmu dodělal úpravu či patch pro hru na vlastní pěst a distribuoval to jako neoficiální záplatu. No, v případě Kingdoms of Amalur se do toho ale evidentně nikdo moc nehrne. Možná až po čase, až se všechno vyřeší, usadí se prach a bývalí členové Big Huge Games si najdou novou práci a s tím i trošku klidu a času. Třeba se jim pak po Amaluru zasteskne a řeknou si, že by lidem mohlo udělat radost, kdyby ve volném čase ten patch přeci jenom dodělali.
@FildasCZ (12.05.2013 12:18): Tak s češtinou je vše pohodlnější, díky každému, kdo této bohulibé činnosti věnuje svůj čas a dá si na překladu záležet.
EA? Ta firma mně nijak neuráží, spíš naopak. Spíš váhám kvůli značně rozporuplným komentářům.
EA? Ta firma mně nijak neuráží, spíš naopak. Spíš váhám kvůli značně rozporuplným komentářům.
@hvezdosvit (12.05.2013 09:31): Jit do hry ? Jiste, ze ano :) snad se dockame nekdy cestiny delaj na tom bohuzel ted jen dva lidi z 5 puvodne 1 a cestina ma jen asi 13 % :( ..Ovladat aj pomáhám tez ..
Vymaz si to EA at te to tolik nestve :D ..
Vymaz si to EA at te to tolik nestve :D ..
@Matty (12.05.2013 02:19): ale po dohrání to ještě jednou shrneš v komentáři, že jo? :-) Moc jich tam není, tak se při rozhodování, zda do toho jít, hodí každý další.
Moje osobní zkušenost:
Nechci tu vypisovat delou recenzi, tak se zaměřím jen sama na sebe. Nejsem žádná profi hráčka, ale už mám nějakou tu hru za sebou, a myslím si, že umím napsat hodnotný názor (svůj, tudíž není moc objektivní). Ze začátku jsem hru spustila a zmocnil se mě takový ten pocit, jestli náhodou nehraju single-player wowko. Jsem velká fanynka TES, včetně Skyrim,a tudíž jsem to chtěla při prvním dojmu odinstalovat a vykašlat se na to a jít "ThanItookAnArrowInTheKnee"ovat.
Jenom, co jsem ale vylezla z úvodního dungeonu, nevím proč, ale zmocnil se mě obrovský WOW (Né WoW) efekt. Ano, krajina jako z omalovánky, ale prostě "dobře" udělaná. Není to to syrové Skyrim, ta krutá realita, tohle je prostě pohádka, do které občas každý chce někdy zaplout a oddechnout :) Působilo to na mě příjemě a získalo si mě to. Ano, je tam krev, ale kde neni ;)
Soubouje no comment, celou hru se držím Staffky, a to jen z důvodu, že to má parádní plošnej efekt a levitující přídavek :) Líbí se mi myšlenka chakramů alla Xena, líbí se mi systém lukostřelby, o inteligentním a základopevném míchání class na Twisted Fate kartičkách nemluvě. Kam se hrabe Skyrim. Někde jsem viděla perfektní Meme na Skyrim, kde stálo "Master in Blacksithing, Alchemy and Enchanting --- Still pissed of by low level dragon". A je to sakra pravda.
Postavy trochu nic neříkající, nějaké si ovšem pamatuji z guildovních questů, líbí se mi serioznost ranků. Co mě teda překvapilo jako druhá věc na celé hře hned po grafice, byly hlasy postav. Němá hlavní posrava zamrzí, já si na tom vždycky trochu zakládala, ale odpustila jsem to v momentě, kdy jsem slyšela mou milovanou Morrigan, slavného a zlého tyrana Loghaina, úžasného Anderse z Awakening (DA) a mnoho a mnoho dalších.
Inventář nebudu hodnotit, každý to vidí jinak, ale mě víc vyhovuje ten v KoA. Určitě je tam méně odpadu, než ve skyrimu. Křečci jistě potvrdí, že vzít tam stojan na svícen nejde ani omylem sebrat jablko, aby po vás nešla celá hospoda.
Nemůžu si pomoct, ale Skyrim mi doma leží už 14 dní se všema datadiskama a KoA pořád vede na plné čáře. MHO.
Nechci tu vypisovat delou recenzi, tak se zaměřím jen sama na sebe. Nejsem žádná profi hráčka, ale už mám nějakou tu hru za sebou, a myslím si, že umím napsat hodnotný názor (svůj, tudíž není moc objektivní). Ze začátku jsem hru spustila a zmocnil se mě takový ten pocit, jestli náhodou nehraju single-player wowko. Jsem velká fanynka TES, včetně Skyrim,a tudíž jsem to chtěla při prvním dojmu odinstalovat a vykašlat se na to a jít "ThanItookAnArrowInTheKnee"ovat.
Jenom, co jsem ale vylezla z úvodního dungeonu, nevím proč, ale zmocnil se mě obrovský WOW (Né WoW) efekt. Ano, krajina jako z omalovánky, ale prostě "dobře" udělaná. Není to to syrové Skyrim, ta krutá realita, tohle je prostě pohádka, do které občas každý chce někdy zaplout a oddechnout :) Působilo to na mě příjemě a získalo si mě to. Ano, je tam krev, ale kde neni ;)
Soubouje no comment, celou hru se držím Staffky, a to jen z důvodu, že to má parádní plošnej efekt a levitující přídavek :) Líbí se mi myšlenka chakramů alla Xena, líbí se mi systém lukostřelby, o inteligentním a základopevném míchání class na Twisted Fate kartičkách nemluvě. Kam se hrabe Skyrim. Někde jsem viděla perfektní Meme na Skyrim, kde stálo "Master in Blacksithing, Alchemy and Enchanting --- Still pissed of by low level dragon". A je to sakra pravda.
Postavy trochu nic neříkající, nějaké si ovšem pamatuji z guildovních questů, líbí se mi serioznost ranků. Co mě teda překvapilo jako druhá věc na celé hře hned po grafice, byly hlasy postav. Němá hlavní posrava zamrzí, já si na tom vždycky trochu zakládala, ale odpustila jsem to v momentě, kdy jsem slyšela mou milovanou Morrigan, slavného a zlého tyrana Loghaina, úžasného Anderse z Awakening (DA) a mnoho a mnoho dalších.
Inventář nebudu hodnotit, každý to vidí jinak, ale mě víc vyhovuje ten v KoA. Určitě je tam méně odpadu, než ve skyrimu. Křečci jistě potvrdí, že vzít tam stojan na svícen nejde ani omylem sebrat jablko, aby po vás nešla celá hospoda.
Nemůžu si pomoct, ale Skyrim mi doma leží už 14 dní se všema datadiskama a KoA pořád vede na plné čáře. MHO.
@Borghal (26.01.2013 15:46): Tomu říkám dobré shrnutí, díky Borghale za tvůj názor.
@Ebb (26.01.2013 15:25): Však to my už dávno víme, že máš vyhraněné názory, netřeba připomínat.
5 Euro je za rok starou hru dost dobrá cena - pokud někdo od hry nepožaduje o moc víc než lootování a boj (wink wink, Diablo, Torchlight apod.), není nad čím váhat. Mě navíc bavila rubačka s přímým ovládáním postavy víc, než jen klikání myší na pohyb i útok. Ten bojový systém je tu příjemně dynamický, grafika pohádková a svět k prozkoumání celkem velký. Toť důvody, proč hru pořídit. Proč NE, o tom se tu už určitě rozepsali jiní, ale jelikož core gameplay tvoří boj, myslím, že vzhledem k ceně 5E neexistuje žádné velké minus.
5 Euro je za rok starou hru dost dobrá cena - pokud někdo od hry nepožaduje o moc víc než lootování a boj (wink wink, Diablo, Torchlight apod.), není nad čím váhat. Mě navíc bavila rubačka s přímým ovládáním postavy víc, než jen klikání myší na pohyb i útok. Ten bojový systém je tu příjemně dynamický, grafika pohádková a svět k prozkoumání celkem velký. Toť důvody, proč hru pořídit. Proč NE, o tom se tu už určitě rozepsali jiní, ale jelikož core gameplay tvoří boj, myslím, že vzhledem k ceně 5E neexistuje žádné velké minus.
@Maximus (26.01.2013 14:13): Ja by som to ľutoval aj za tých 5 éčiek.
@Maximus (26.01.2013 14:13): Záleží na tom jestli tě to zajímá a bavilo by tě to, já do toho šel a věřím tomu že za těch 5 éček to bude stát rozhodně.
@Jack_Dark (26.01.2013 13:56): Ja viem, že to lacnejšie už nebude, ale aby som aj tých 5 ečiek nelutoval :D
@Maximus (25.01.2013 23:29): Ber to za 5 éček, levnější už to nebude.
Myslím, že som objavil prvú výhodu Origin. Práve mi ušetril 5 eur.
Tak na origine momentálne za 4,99 €. Slušná cena, ale stále neviem či to kúpiť :)
@MIGtheDRAGON (05.01.2013 21:02): Mně právě po odehrání toho jednoho DLC moc lehká nepřišla, protože nepřátelé měli maximální možný level pro danou lokaci, ale nenacházel jsem odpovídající vybavení, kterým jsem je mohl "výkonostně dohnat". Uvidíme co teď bez DLC.
@Phoenix (05.01.2013 20:04): Ono i s jedným DLCčkem ta hra byla dost nevyvážená. Ideální je si vážně dát jednu hru DLC a druhou ty mise co tam jsou. Škoda že to víc neprovázali třeba že to nedali až na konec základní hry takhle tam jsou pak ty problémy s tím, že hraj že moc lehká po odehrání DLC.
@USER47 (05.01.2013 19:17): Přesněji řečeno, level scaling funguje tak, že v každé lokaci (venkovní i dungeony) je daný minimální a maximální level monster (třeba 4-11). Takže postava na 2. úrovni tam potká čtverková monstra (kvůli minimu), postava na šesté úrovni potká +- stejně silná monstra a postava na 20. úrovni potká jedenáctková monstra (kvůli maximu). Předměty (minimálně ty lepší) se na druhou stranu generují náhodně, výsledkem je strašný kočkopes.
@USER47 (05.01.2013 19:17): jj, to jsem zjistil, jeden borec dost dojel na to, že nejdřív proběhl hru ke konci (aby mohl sejmout červené monstrum, je za to nějaký achievement). A pak byl zbytek hry v háji.
Nic, vyřešil jsem to tak, že jsem hru rozjel znovu bez DLC. Stejně jsem jedno DLC dohrál, v původní hře jsem nešel skoro nikam, takže nejdřív dohraju hlavní quest a pak se vrhnu na druhé DLC. Škoda, má to celkem spád a nápady (trochu mi to připomíná Fable), ale je to strašně překombinované, přecontentované a nevyvážené.
Nic, vyřešil jsem to tak, že jsem hru rozjel znovu bez DLC. Stejně jsem jedno DLC dohrál, v původní hře jsem nešel skoro nikam, takže nejdřív dohraju hlavní quest a pak se vrhnu na druhé DLC. Škoda, má to celkem spád a nápady (trochu mi to připomíná Fable), ale je to strašně překombinované, přecontentované a nevyvážené.
Mám dojem, že level scaling funguje tak, že při prvním vkročení do lokace se vygenerujou nepřátelé plus mínus podle tvýho levelu a dál už se to nemění.
Co s tím provedly DLC, netuším.
Co s tím provedly DLC, netuším.
Levelscaling opět předvádí, o jakou ultrahovadinu se principielně jedná. Poté, co jsem dohrál Teeth of Naros před začátkem druhého questu v původní kampani, tak potkávám v dungeonech (od třetího questu i na povrchu) samé minimálně žluté nepřátele (tj. silnější než já), případně rovnou oranžové . Zato za sidequesty dostávám velké houby zkušeností a vybavení samozřejmě padá neúměrné obtížnosti nepřátel (jednotky zbraní mají požadavek polovinu stávajícího levelu mé postavy, zbytek je slabší, brnění ještě hůř). Navíc mám pocit, že díky oběma DLC stoupla i obtížnost (maximální možný level nepřátel) v daných oblastech, protože třeba v The Sidhe bych měl potkávat nepřátele na max úrovni 14 (minimálně na povrchu), což ani náhodou není pravda.
Je to fakt udělané tak houpě nebo zase něco nechápu?
Je to fakt udělané tak houpě nebo zase něco nechápu?
S widescreen fixer úplně jiný (výrazně lepší) herní zážitek.
Jen dodám takový obecný doporučení. Nejlíp si člověk hru užije, když ignoruje 90% generickejch menších sidequestů a jde jen po větších příběhovejch liniích. Tedy po hlavní lince a po příbězích těch elfskejch frakcí. Pokud člověk začne nabírat menší questy, hrozně to rozmělní příběh a je to fakt jen o tom, běhat od quest markeru ke quest markeru a plnit úkoly, o kterejch si ani nepamatuješ, proč je děláš a pro koho. Toho balastního obsahu je tam prostě strašně moc a je spíš na škodu.
Jinak to vůbec špatný není.
Jinak to vůbec špatný není.
@Say (30.11.2012 17:39): Je to spis God of War/Darksiders kombinovane s MMORPG (ale bez toho "MMO", ehm). Diablo i Divinity jsou uplne odlisne hry.
Je to spíš Diablo, nebo Divinity II?
@USER47 (30.11.2012 12:59): hmmm... zkusim, dekuji... :) jinak to video vypada pekne :D
Tak jsem si rekl, vypada to dobre zkusim to... a mam hned prvni dotaz pro zkusene hrace Kingdoms of Amalur. :) Existuje NEJAKA moznost zvednou kameru vys abych se nemusel divat na svet z poza krku meho hrdiny.? Dost blbe se mi tak hraje. :((zejmena pak pri bitvach)
@mazar1234 (29.11.2012 12:45): aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ehm, ja sa na to vy...asi raz :) Diky! Ked ja stale rozmyslam v jednotnom cisle :)
@Jack_Dark (29.08.2012 16:33): Krabicovka je vázána na Origin, Steam verze nikoli.
Bohužel dokonce Steam verze obou DLC jsou současně vázány na Origin.
Bohužel dokonce Steam verze obou DLC jsou současně vázány na Origin.
@MickTheMage (29.11.2012 12:25): Sorry ze pisem sem, ale na blogu mas povinne loginy a som na inom PC kde nemam ulozene loginy a hesla takze ti tam neviem hodit koment... :-)
Mick mas tam az moooc nominativov pluralu s y... radim presluskat cely clanok a opravit, zbytocne to vrha zle svetlo kam netreba.
tvorcoch, ktorý sú zvýraznený
Sú zvláštny, nesmrteľný – i keď umierajú, úzko spojený s prírodou, mágiou a svetom okolo nás a veľmi, veľmi statický.
Mick mas tam az moooc nominativov pluralu s y... radim presluskat cely clanok a opravit, zbytocne to vrha zle svetlo kam netreba.
tvorcoch, ktorý sú zvýraznený
Sú zvláštny, nesmrteľný – i keď umierajú, úzko spojený s prírodou, mágiou a svetom okolo nás a veľmi, veľmi statický.
Tak som sa tomu pozrel na zubok (ked je krabicovka za prijatelnych 9,99 :) )
Je krabicovka vázána na Steam , Origin nebo se jen na netu ověřuje aktivace?
[neexistující příspěvek]: To hledáš na špatném místě :-) Dialogy to má i nemá, ale jako by tam nebyly. Většina se nese v duchu "co mi povíš o..." kdy klikneš na téma a dostaneš odpověď. V klíčových momentech děje jsou rozhovory řešeny kolem á la ME/DA.
Volnost je nicméně slušná, od začátku máš k dispozici tak 60% celé mapy. A hlavně, tahle hra je o bojovém systému a experimentování s možnostmi. Respec je tady takřka zadarmo a tak si můžeš schopnosti kombinvoat, jak tě zrovna napadne.
Jenže (aspoň u mě) problém téhle hry je v tom, že i na nejvyšší obtížnost je ta hra pořád dost lehká, případně není problém získat OP vybavení. Já si například vyrobil set zbroje,který mi regeroval cca 10% zdraví za vteřinu. Dokud jsem nepotkal bosse, který mě dal jednou ranou, nebo opravdu velkou skupinu nepřátel, nemělo mě moc co ohrozit :-) Tohle (a dost jiných věcí, jako třeba tu kameru) měl opravit patch, který už ale nikdy nevyjde.
Volnost je nicméně slušná, od začátku máš k dispozici tak 60% celé mapy. A hlavně, tahle hra je o bojovém systému a experimentování s možnostmi. Respec je tady takřka zadarmo a tak si můžeš schopnosti kombinvoat, jak tě zrovna napadne.
Jenže (aspoň u mě) problém téhle hry je v tom, že i na nejvyšší obtížnost je ta hra pořád dost lehká, případně není problém získat OP vybavení. Já si například vyrobil set zbroje,který mi regeroval cca 10% zdraví za vteřinu. Dokud jsem nepotkal bosse, který mě dal jednou ranou, nebo opravdu velkou skupinu nepřátel, nemělo mě moc co ohrozit :-) Tohle (a dost jiných věcí, jako třeba tu kameru) měl opravit patch, který už ale nikdy nevyjde.
[neexistující příspěvek]: Myší a klávesnicí se to ovládá velmi dobře, potřeba gamepadu je jen utkvělá představa (hrál jsem konzolové i pc demo). :) Mizerná grafika&FPS, chápal bych tě kdybys koupil tu CE v rozmezí 70-300 dolarů, kterou předprodávali na svých stránkách, ale jestli to máš možnost pochytit za pár Eur ve Steam salu, tak to nehroť. Grafika přece není to hlavní, ne? Hlavní je příběh a RPG/soubojový systém.
Tak a máme tu brzký konec nové série. Hra samotná sice nebyla nějaký klenot, ale bohužel další důkazní materiál pro EA že zavádět nové značky je riskantní.
Nejvíc mě na tom štve, že idioti vydali dvě DLC, ale ani jeden patch. Chtěl jsem to rozehrát znovu a až do konce, až zvednou obtížnost, ale toho se už nedočkáme...
Kdo neví...
Nejvíc mě na tom štve, že idioti vydali dvě DLC, ale ani jeden patch. Chtěl jsem to rozehrát znovu a až do konce, až zvednou obtížnost, ale toho se už nedočkáme...
Kdo neví...
@Eru (17.05.2012 18:01): no ty jo teda... většina je fakt otřesná... i když ten Hemer dokonce umí psát smysluplně, škoda jen, že neví o čem píše.
@Clorky (17.05.2012 17:51): poslední koment k Dragon Age: Origins taky stojí zato... mě je těch lidí i docela líto, protože tyhle dva komentáře selhávají snad úplně po všech stránkách... třeba je jim sedm, osm let, chodí do zvláštní školy a kdoví co ještě. Tomu se ani nedá moc smát.
Například? Chci se pobavit :D.
@Clorky (17.05.2012 14:48): Nah, byly i horší....
Právě čtu nejhorší komentář co jsem kdy na DH viděl.
Dík, lepší jak šíp do kolena =))
@Arcee (21.03.2012 22:02): na češtině se dělá, ale jen tak nebude vůli kvantu textu...
Lidi nevíte jestli je na to čeština? Tu angličtinu tady prostě nezvládám, je to moc rychlé a některá slova jsem snad v životě nečetl...
Tak za ten bojový systém si to celkem chválu zaslouží... po ostatních stránkách ale škoda mluvit.
Ale na první počin studia slušné :-)
Ale na první počin studia slušné :-)
Milý článok, ktorý o tvorcovi hry prezrádza, že bol baseballový nadhadzovač a že láska k hrám a športu sa nevylučuje ;)
http://www.psychologytoday.com/blog/geek ... s-star-gaming-geek-0
http://www.psychologytoday.com/blog/geek ... s-star-gaming-geek-0
@hvezdosvit (14.02.2012 12:54): getlogicalprocessinformation ..blabla.. kernel32.dll . U me byl problem tady. Minimum system requirements:
OS: Windows XP with Service Pack 3; Windows Vista with Service Pack 2; Windows 7 with Service Pack 1
OS: Windows XP with Service Pack 3; Windows Vista with Service Pack 2; Windows 7 with Service Pack 1
@hvezdosvit (14.02.2012 12:54): Marná snaha. Černou obrazovkou myslel něco jiného, když se hra spustí a GUI jede, ale ze hry nic není vidět. Na to je nutno vypnout v options post-processing. To nerozběhnutí je jiná věc, díval ses na steamfóra?
@RNDr. Gunár Pavel (14.02.2012 09:24): Mrknu na to doma, Steam to startuje, ale hra se nerozbehne. Do zadneho nastaveni se nedostanu. Mozna bude nejaka konfigurace v adresari s demem nebo aspon ini file.
@Ebb (14.02.2012 09:53):
Není, ale jeden externí program to dokáže zlepšit, viz. link co jsem sem házel pár příspěvků níž.
Není, ale jeden externí program to dokáže zlepšit, viz. link co jsem sem házel pár příspěvků níž.
Je nejak vyriešená tá šialená kamera z dema v plnej verzii?
@hvezdosvit (14.02.2012 09:20): Černá obrazovka? Stačí vypnout v-sync nebo tak něco!
Prislo mi to podobne jako Ego Draconis. Bohuzel demo ze steamu se mi nerozbehne, tak nemuzu porovnat.
@hvezdosvit (13.02.2012 20:38): Jo, ta viderecenze je umě udělaná - dokonce by zlákala i mě na takové béčko :).
Tak jsem zkouknul tu videorecenzi na IGN a recenzent je dostatecne nadseny na 9/10. Dalsi kandidat k zahrani.. jednou. Pekne hru popisuji take na Hrej.
Hodnoceni udelene za demo bych odfilttroval, kdyby to bylo mozne. Nastesti mame komentare. IMO ta kratka ochutnavka hrube nestaci.
Hodnoceni udelene za demo bych odfilttroval, kdyby to bylo mozne. Nastesti mame komentare. IMO ta kratka ochutnavka hrube nestaci.
Komu vadí to šíleně malé FOV, doporučuju tento postup pro jeho zvýšení: http://forums.gametrailers.com/thread/ki ... fov-fix--wor/1275972
@Borghal (12.02.2012 20:26): Na slovo "průměr" si dávejte pozor. Jen málo kdo hraje hry z opačného konce spektra... Plus odlišujte statistický průměr a kvalitativní průměr.
@RNDr. Gunár Pavel (12.02.2012 18:54): Možná jsem to trochu přehnal, ale ~50% je při dnešním standardu hodnocení víceméně propadák, byť správně by to měla být průměrná hra (a odrážejí to i barvičky u hodnocení, kde 45 je už v červené).
Na druhou stranu jestli to předznamenává změnu rovnováhy hodnocení od "70% je průměr" (jak hodnotí třeba v Levelu) ke gaussovskému rozložení, jen houšť :-)
Na druhou stranu jestli to předznamenává změnu rovnováhy hodnocení od "70% je průměr" (jak hodnotí třeba v Levelu) ke gaussovskému rozložení, jen houšť :-)
@Paul (12.02.2012 20:03): Takhle by se daly shrnout i moje dojmy ze Skyrimu. Nic moc to o hre ale nerekne.:-)
Na gamebanshee je dobrá detailní recenze. V podstatě se dá shrnout:
"kašlete na filler sidequesty, pak se jedná o solidní akční rpg".
"kašlete na filler sidequesty, pak se jedná o solidní akční rpg".
KoA to má těžké. Je až směšně jednoduché i na nejtěžší obtížnost a vedlejší questy jsou ukázkově nudné a stereotypní. Pak taky design světa je prostě cítit po MMO/WoW. A nakonec tu je stylizace, která je hodně nevšední a zároveň až ohraně komiksová, což se hodně lidem nelíbí.
A přitom soubojový systém je docela zajímavý.
A přitom soubojový systém je docela zajímavý.
@Borghal (12.02.2012 18:17): Jaký hate? Jenom "not impressed much". :D
Takový hate tady podle hodnocení... a přitom kdybych měl podle dema soudit, je to celkem povedená hack'n'slash hra v pěkné komiksové grafice.
:> Tak nejak.