Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hrál jsem na normal a nebyl problém, ani ve hře, ani v těch DLC...chce to opravdu využívat ty flares a flashbangy, a že jich tam je..
Asi áno, hra je postavená takým spôsobom, že z ťažších situácií sa dá väčšinou vycúvať a je len na hráčovi, aký spôsob prechádzania zvolí.
Úsek se stožárama jsem měl napoprvé (proběhnutej). Hlavně jsme se zasekl asi o dva checkpointy dřív. A za tim co jsme napsal si stojim. V hlavní hře jsem si toho taky všimnul ale drželi to v mezích takže to bylo celkem OK. To DLC to jen vyzdvihuje na světlo. Nelíbí se mi že projití nějaké pasáže zavísí na náhodě jestli se to povede nebo ne.

EDIT: A jo možná si přidělávám problémy zbytečně protože zoufale nerad utíkám. Prostě jsem zvyklej všechno obvykle vyčistit a pak si lokaci v klidu projít. Neumim si představit jak bych v tomhle hledal ty rukopisy
Bojový systém je dobrý. Je pravda, že obtiažnosť v DLC bola o niečo vyššia ale žiadny podobný problém som nezaznamenal. Ale môže to byť aj tým, že som v ťažších momentoch strategicky utekal, než aby som sa púšťal do boja. Takže ma nejaký respawn veľmi nemusel trápiť.
Co takhle vlastni nesikovnost? S nicim takovym jsem se nesetkal a i kdyz je Signal az moc akcni, tak se da v pohode bez zakysu zahrat. V pasazi s elektrickymi stozary staci casteji bezet nez strilet.
První DLC The Signal naplno vyzdvihuje dementní bojovej systém týhle hry. Jak někdo může dát nekonečnej respawn do hry kde vám dojde munice, nemáte beznábojovou zbraň a nemůžete utéct. Vůbec nejlepší je obkličující respawn kolem vás, samozřejmě nejlépe za vámi ve vyčištěnejch prostorech a ještě lépe případně v malý místnosti kde tomu fantasticky asituje dementní kamera. V hlavní hře to bylo vyvážený, ale tohle DLC je, aspoň pro mě nechutnej maraton opakování stejnejch úseků dokola. Mam chuť něco rozmlátit.
Báječné, 1.03 patch odstránil, resp. pridal -directaiming čo ruší akúkoľvek acceleráciu a smoothing (napriek tomu, že predtým tvrdili, že tam žiadna akcelerácia nie je).
@RNDr. Gunár Pavel (03.03.2012 16:24): preowned je humus, ale pracovni napln si to zada. (teda ja to nikomu nevnucuju, i kdyz bych mel) Hlavne teda ted nam kazdej tejden prijde krabice narvana preowndem z anglie, kurvy potrebujou prachy, tak nam strkaj co muzou.
@NateLogan (03.03.2012 16:09): Snad na Ebay někdo vyvalí sudy, včetně řady méně známých obchodů. :D Ano ten preowned trend je děs, i v českém Game ta sekce zabírá pomalů víc místa, než nové hry... Podstrkování použitých her, namísto nových, to mě připadá jako něco neuvěřitelného, ale četl jsem o tom, jak lidem chodily umoulené bazarovky za cenu nové hry... Každopádně v kamenném Game jsem nakupoval naposledy v roce 2010 a v jejich briském eshopu jenom 2x a nemůžu si stěžovat na kvalitu, takže všechny na pravdě založené pomluvy mám z netu . :)
@RNDr. Gunár Pavel (03.03.2012 15:55): Ty vysoké ceny jsou důsledkem toho monopolu, mohli si to prostě dovolit a nikdo jim v tom nezabránil. Kvalitu služeb taky řešit nemuseli a všechny vydavatele her strašně sr*li bazarovým prodejem, kdy aktivně zákazníkům podstrkovali bazarovky (z nichž nemá vydavatel ani prd).

AFAIK tak ME3 N7 edice je skoro všude vyprodaná...
@RNDr. Gunár Pavel (03.03.2012 13:15): Hut a Zavvi jsou čistě online shopy. Game a Gamestation jsou hlavně kamenné obchody a svůj pád si na sebe fakt sami přivolali. V Británii to byl monopol a diktoval si dost tvrdé podmínky. Vydavatelé mu to teď oplácí (mohou si to dovolit, protože dneska tu jsou už alternativy a lidi stále méně chodí do fyzických obchodů). Jen ať zkrachují, z dlouhodobého hlediska to všem prospěje.

Jen je mi líto lidí, kteří takhle přišli o CE edice ME3 (jinde jsou zpravidla vyprodané).
Gunár: tyjo Call Of Duty mě do dneška neláká. Jako nehrál jsem to a možná by mě to zaujalo, ale ani nějak nemám chuť, protože jsou tu naštěstí studia jako Remedy, Rockstar, Bethesda, a i třeba Gearbox a těm na které jsem teď zapomněl se omlouvám. Nicméně budu si kupovat jejich hry:)
@Feidias (03.03.2012 12:55): Herní průmysl dneška to je především neuvěřitelně nezodpovědné plýtvání finančními i lidskými zdroji, kdy dobré projekty, i celá studia plná nadaných lidí končí ve stoupě, aby mohli paraziti typu Spark Unlimited, nebo Activision v prvním případě produkovat šmuk a ve druhém deformovat trh. Nicméně co se Game.co.uk týče, svůj hrob si připravili sami. Taková síť obchodů a taková mizérie co se nabídky her, cen a služeb týče. Není se tedy opravdu čemu divit. The Hut, Zavvi i ShopTo po nich místo na trhu jistě s vděkem zaplní. Nicméně ty speciální edice Game jsem měl rád a stále si je u nich kupuji.

@Nons3nse (02.03.2012 20:26): Za dva roky tu bude jako na koni!
Gunár: Remedy je dobré vývojářské studio. Game teda krachuje. No asi se není čemu divit. A to jsem přemýšlel, že bych šel k nim pracovat...:)
Tak jsem právě zakoupil Alan Wake CE, nechť z těch 26 liber dobře žije Remedy a důstojně dožije krachující britské Game. :)
Druhé mě bavilo trochu víc, ale na nervy jsou obě :D ke konci mě bavil už jen Scratch mluvící k vám skrz televizi
Naprosto v pohode, staci neosvetlit vsechno na jednou a pekne postupovat. A druhy DLC je perfektni.
to DLC už opravdu nemohli pohnojit víc. v tom lese kde osvětluju písmenka je to frustrující jako hovado.
Tak se mi zdá že po updatu mám přesvícená světla hlavně baterku. Už v základu jsem to snižoval, ale teď už niž jít nejde. Třeba ty žlutý nápisy jsou při osvícení v podstatě neviditelné. Nevíte co s tim?
@Marcusss (25.02.2012 02:17): Dĺžka jednej epizódy je zhruba 90 minút. Epizód je asi 6. Plus si pripočítaj 2 DLC, ktoré su dlhé ako jedna epizóda. Na dnešnu dobu je to celkom dosť.
Alan Wake's American Nightmare po prvni hodce docela zklamani... prijde mi to dost nezajimavy, prostredi nudny... kdyby to aspon opravdu bylo podobny Rodriguezovym filmum, jak rikali... a ono prd.

Navic to ma uplne serednej HUD a font. Trochu me taky stve, ze upravili system osviceni a temnotu ubirate jen naboostovanou baterkou a ne i obycejnou.
Tak, mám to dohrané. Len neviem, či som správne pochopil ten koniec...
Nakoniec porazil Barbaru, sadol za písací stroj a upravil celý príbeh? Podľa temného hlasu, som pochopil, že sa ho asi zmocnila temnota... Ak som niečo zle pochopil, mohol by mi to niekto vysvetliť...?


@SilentWolf (23.02.2012 20:31): jj, tuším aj v tej časti, kde boli vo väzení, agent Nightingale spomínal vraždu policajta...
Někde jsem četl že Alan skrz své příběhy zabil tomu policajtovi kolegu, je to prý v alan wake files které byly u sběratelské edice nebo něco takového, každop. ve hře vysvětlený není..
Hlavni podezrelej ze zmizeni jeho zeny + agent pote cetl ten rukopis. Jaktoze se tam ten agent najednou objevil (kdo ho volal?) jsem ale taky nepochopil.