Já jsem měl tak jednu čtvrtinu renegade a mír jsem vyjednal.
Diskuze
Řekl bych, že pár takovejch momentů tam nastane. Například u řešení konfliktu mezi quariany a gethy. Prý jde při stoprocentním paragonování vyjednat mír, nicméně já, ačkoli vesmírný Mirek Duším, jsem tu možnost neměl, nejspíš kvůli tomu, že jsem měl i pár bodíků v renegádovi (kterej za určitejch okolností dává větší smysl než paragon). Kvůli tomu mi zařvala Tali.
@Say (18.03.2012 12:40): Ne.
@SilentWolf (18.03.2012 09:24): Tady nejsou situace jako v ME2, kdy ti vysoký počet bodů paragona / renegarda může zachránit i některé členy?
Ty body zas tak na moc nepotřebuješ.. je úplně jedno jestli dostaneš paragon nebo renegade, hlavní je ve výsledku součet obou.. prostě reputace
Trošku mi vadí dělaní rozhodnutí pod záminkou získání nové síly na finální bitku. Např. při záchraně studentů jsem měl na konci volbu mezi útokem nebo pomocí aliancí. Jak moc se tohle potom odrazí? Potom už volby předpokládám měnit nepůjde. Stejně se bojím dávat odpovědi, které by mi daly body do paragona. Jenže nakonec zjistím, že je to stejně potřeba, abych u NPC získal důvěru / pomoc. A někdy naopak nedostanu bod žádný. Zase to nemá hlavu ani patu.
@Riotekk (17.03.2012 20:18): Podle mě je nejpravděpodobnější, že jde o onu planetu, kam spadla Normandy, a že uplynulo minimálně 1000 let od událostí z ME3. Nabízí se jen otázka, jestli posádka Normandy byla dostatečně početná na to, aby založila novou novou civilizaci.
To video po titulcích mi pripada ze se odehrava po v rozmezi 50-1000 let protože ta starsi postava to vypravi ze se ty udalosti stali hodne davno.A ta planeta na pozadi je asi země to znamena se ti lide jsou na mesici.Mozna video naznacuje ze bude nekdy ME4 anebo ze bude mmorpg . Jak normandie pristala na ty planete tak mi připomněla ze napadne pripomina tu domovskou planetu salvarsanu Sur'Kesh.
Whut? Vylezou tam ti, které jste si vybrali do týmu na závěrečnou část hry.
Ono se generuje částečně náhodně, kdo vyleze...
@NateLogan (17.03.2012 20:00): Tak v tom videu nejsou nikdy s Jokerem všichni. V jednom je Ashley a garrus, v druhém ta robotka a ve třetím se jen posunou dveře a nikdo se neobjeví pokud se nepletu.
@Eru (17.03.2012 16:06): Ten konec je jedno velké WTF. Čas, který uplyne mezi vstupem na Citadelu a odpálením Mass Relays je moc malý na to, aby Joker všechny vyzvedl (na Zemi byl celý tým, pravděpodobně na různých místech), odletěl na okraj Sol a desertoval do FTL.
@NateLogan (17.03.2012 13:57): Ach, taka krasna Shepardova to byla ve dvojce, ale co je to za monstrum ve trojce?! Kdyz jsem hral demo a vybiral z tech predpripravenych, tak jsem musel vybrat tu cernosku, protoze tam se to alespon trochu ztrati. Oddeleni Bioware zodpovedne za grafiku asi propadlo drogam.
Lihkan: Ke konci - Tví parťaci přežili, je to vidět na závěrečném videu. A důvod vzniku reaperů jde odhadnout daleko před koncem hry. (v celé trilogii jsou indicie)
@Solidor (17.03.2012 15:21): V tom máš určitě pravdu, počítám, že se tyhle věci ještě dořeší v DLC.
@Solidor (17.03.2012 15:21): Hlavně aby vůbec vyšlo nějaké rozumné navázání na sérii.
@NateLogan (17.03.2012 13:57): No však tím jenom potvrdils, co jsem psal.
@Abel (17.03.2012 15:06): To je právě problém, být další díl neřeknu nic. Od začátku však bylo slibováno, že ME bude trilogie kde se všechna rozhodnutí promítnou v konci. Nevěřil jsem tomu, přiznávám. Ovšem nechat v konci tolik děr? Podle Arrivalu by se zničením všech Mass Relays musela vyhladit snad půlka mléčné dráhy, takže Shepard je má na svědomí. Joker s Normandy utekl z boje? Stihl při tom vyzvednout všechny parťáky ze Země? Tohle je zakončení trilogie? Přenesl bych se přes Hvězné dítě a nějaké filozofické klišé o spáse vesmíru, ale to tam taky nebylo.
@Solidor (17.03.2012 14:42): Mně právě ano. Naopak bych nebyl rád za ty navrhované konce typického amerického happyendu s ohňostroji. A kdo stvořil Reapery atd., o tom nám snad ještě poví nějaká další hra z ME univerza...
@Abel (17.03.2012 14:09): Pět procent se mi zdá taky málo, ale to nic nemění natom, že je to hrůza. Vážně se někomu líbilo spojení Vesmírná odysea + complex anime deep stuff?
@pipboy (17.03.2012 14:11): No já to myslel tak, že většinou lidi do komentářů a recenzí píšou jen neurčité věci typu: "Je možné, že se ve hře objeví nějaká těžká rozhodnutí a to se mi celkem líbí." Tady si člověk rozklikne spoiler a vidí, o jakém zvratu autor mluví a co se mu na něm konkrétně (ne)líbí. Je pak daleko jednodušší si na věc udělat názor a bavit se o ní. No a pro ty, co ME3 ještě neotočili, bych nedoporučovl zobrazovat spoilery, to je jasné, když hra stojí na příběhu ;-)
pouzivat spoilery na setreni mista a pak do nich strkat docela extremni spoilery neni zrovna koser imho.
To Lihkan: Tak jsem chtěl dát plus, ale nakonec můj vztah k Tvému komentáři přesně koresponduje s tím, co jsi napsal o hře :-D Většina se mi líbila - je fajn, že dáš do spoilerů svůj názor na jednotlivé kapitoly, protože se konečně píše o něčem konkrétním. Ale ten konec mi přijde spíš ovlivněný snahou být "in" než pravdivý. Já vím, že tu různě po netu spousta rádoby odborníků pokřikuje, že by samotní dokázali vytvořit lepší závěr - to bych tedy chtěl vidět. Dejme tomu, že Ti moc nesedl, ale pět procent? Mně se konec líbil moc a nepřipadám si o nic ochuzený.
@Say (17.03.2012 13:24): Jizvu má defaultně jen v jedničce.
Defaultní vzhledy:
Mass Effect 1
Mass Effect 2
Mass Effect 3 (custom/import)
Mass Effect 3 (default)
Likhan (komentář): BTW co říkáš na prolog ME2?
Defaultní vzhledy:
Mass Effect 1
Mass Effect 2
Mass Effect 3 (custom/import)
Mass Effect 3 (default)
Likhan (komentář): BTW co říkáš na prolog ME2?
Lihkane, oprav si prosím "celí". I ve svém profilu.
@NateLogan (17.03.2012 13:23): Podle všeho by to měl být default dvojky, akorát má navíc jizvu v obočí.
Anyway, import defaultního femshep obličeje není možný. Stačí po importu při úpravě obličeje porovnat kliknutím na importovaný vzhled a na defaultní. Rozdíly snad uvidí každý.
Anyway, import defaultního femshep obličeje není možný. Stačí po importu při úpravě obličeje porovnat kliknutím na importovaný vzhled a na defaultní. Rozdíly snad uvidí každý.
@Say (17.03.2012 13:18): Hmmm? Který default myslíš? Tohle nevypadá ani jako default z jedničky, ani jako default z dvojky a dokonce ani jako default z trojky (i když je jí nejblíž).
@NateLogan (17.03.2012 10:01): Právě že ten default se při importu nenačte. Viz toto.
@Arcee (17.03.2012 02:02), @Say (16.03.2012 22:29): Bug to není, fakt BW změnilo výchozí vzhled Shepardky. Ten nový na kresbách vypadá ještě celkem dobře, ve hře je to ale dost bída. Nicméně při importu savu při volbě úprav se načte původní vzhled, mínus barva očí a vlasů... Ve trojce prostě nejsou původní barvy očí a vlasů.
@Say (17.03.2012 01:13): Ano, hledej (nebo se podívej na mapu - průběžně se aktualizuje).
Ježíš jakej bug proboha, to žádný bug neni. Ve trojce je prostě jiný default než v předešlích dílech a to je oficiální.
@Say (17.03.2012 01:13): Myslel jsem knihy, ve hrách s angličtinou nemám problém, ale u knih si na originály netroufám. Jenom vyloženě nenávidím překlady jmen osob a to do takové míry, že je kvůli nim ani nečtu. Dodnes skřípu zuby u Hunger Games (je normání přeložit jméno Gale na Hurikán?).
@Solidor (16.03.2012 23:59): Máš na mysli překlad hry? Mno... Měl bych výhrady. Zatímco v ME2 byli "reapers" "reapeři", tady už to jsou "smrťáci". Zatím jsem narazil asi na 3 naprosto zcestné odpovědi (byli přesně v protikladu) a From Ashes zatím přeložený není.
Jinak dotaz ohledně questu s Kasumi... Proskenoval jsem 3 terminály v Citadele. Mám hledat další, nebo mě něco potká při plnění dalších questů?
Jo a deník je fakt na ho*no. Úkoly se nějak nezapisují. Resp. pořád mi to hlásí nové zápisy, ale podrobnější info o tom, co mám vlastně zrovna dělat (fáze úkolu) tam prostě nejsou.
Jinak dotaz ohledně questu s Kasumi... Proskenoval jsem 3 terminály v Citadele. Mám hledat další, nebo mě něco potká při plnění dalších questů?
Jo a deník je fakt na ho*no. Úkoly se nějak nezapisují. Resp. pořád mi to hlásí nové zápisy, ale podrobnější info o tom, co mám vlastně zrovna dělat (fáze úkolu) tam prostě nejsou.
@Solidor (16.03.2012 23:59): Preklad bude vychazet z prekladu predeslych dilu a knih. Illusive Man je prelozeny ve druhem dile i v knihach, bude prelozeny i v dile tretim.
btw. Ted jsem koukal, ze i JRC/GAME si dalo na sve stranky odkaz na cestinu (ne, neni to odkaz na stranky xzone). Ze jsou to ale hodni lide na Xzone kdyz jim to dovolili.:-)
btw. Ted jsem koukal, ze i JRC/GAME si dalo na sve stranky odkaz na cestinu (ne, neni to odkaz na stranky xzone). Ze jsou to ale hodni lide na Xzone kdyz jim to dovolili.:-)
Když už byla zmínka o knihách, jak je na tom jejich český překlad? Je tam přeloženo zbytečně moc věcí (např. Illusive Man atd.)? Nebo je spíš věrný předloze?
Pr4d3d: "A co se týče Mass Effectu jako vesmíru, tak kam se hrabou Star Wars."
Rozveď to.
Rozveď to.
@Arcee (16.03.2012 22:08): Co řešíš? Prostě bug ;)
Jaký bug? V jedničce a dvojce byl daný default a do trojky ho změnili na tu zrzku, kterou si komunita odhlasovala, to žádný bug neni. Já jen jestli se mi můj default z jedničcky a dvojky změní na default trojky. No nezmění jelikož importo ksichtů jak píšeš nejde.
@Arcee (16.03.2012 21:40): To není jiný default, to je bug. Import jakéhokoliv ksichtu není momentálně možný (se stejným výsledkem). Musíš ručně dourpavit.
Lidi jak je to se Shepardovou když ji importujete? Všiml jsem si že má jiný default než v jedničce a dvojce, kde jsem si default dal.
Ty jizvy renegarda se objeví kdy? Už mám tak 15% červeného slideru a po jizvách ani ťuk.
@Say (16.03.2012 10:42): Jó, kdyby to bylo se Steamem, hodil bych ti jich sem pár stovek, takhle smůla,. Když to není skoro automatika, tak jsem moc líný...
@Tulareanus (16.03.2012 03:13): Běh je vážně hnus, nechápu proč nenechali ten z ME2. Přitom s chůzí to tak udělali.
Jinak postni nějaký screen. Ideálně ten samý...
A vůbec... Kdokoliv sem hoďte nějaké screeny (ideálně gameplay, dialog a cinematics). Zajímalo by mě, jak to vypadá u ostatních.
Jinak postni nějaký screen. Ideálně ten samý...
A vůbec... Kdokoliv sem hoďte nějaké screeny (ideálně gameplay, dialog a cinematics). Zajímalo by mě, jak to vypadá u ostatních.
@NateLogan (15.03.2012 23:55): To sa v podstate nevylučuje.
@Say (16.03.2012 00:14): Ja som v tej scéne taký problém nemal, ani s rukou v bruchu, ani s doktorkou v stole. Stalo sa mi ale, že v úplne inej scéne postava ležala na posteli a bolo vidieť, že hlava je v polohe ležmo a predsa bola niekoľko cm nad posteľou a druhá vec, keď glyph na lodi povedal čosi v rozhovore s Liarou, tak Shepard mal celý následujúci rozhovor s liarou hlavu otočenú bokom smerom ku Glyphovi a vyzeralo to, ako keby mal zlomený krk. Inak máš to nejaké divne tmavé a graficky to vyzerá dosť hnusne, nehráš to v nejakom malom rozlíšení a nastavení? Viem, že ME 3 má minimum nastavení grafiky, ale ja to hrám na max. v rozlíšení 1920x1080 a vyzerá to oproti tomu screenu výborne.
Inak vec čo ma štve v celej sérii - Shepardov beh. Neustále pôsobí, ako keby mal naexkrementované v gaťoch. Napr. Assassin's Creed séria má oveľa prirodzenejší beh.
@Say (16.03.2012 00:14): Ja som v tej scéne taký problém nemal, ani s rukou v bruchu, ani s doktorkou v stole. Stalo sa mi ale, že v úplne inej scéne postava ležala na posteli a bolo vidieť, že hlava je v polohe ležmo a predsa bola niekoľko cm nad posteľou a druhá vec, keď glyph na lodi povedal čosi v rozhovore s Liarou, tak Shepard mal celý následujúci rozhovor s liarou hlavu otočenú bokom smerom ku Glyphovi a vyzeralo to, ako keby mal zlomený krk. Inak máš to nejaké divne tmavé a graficky to vyzerá dosť hnusne, nehráš to v nejakom malom rozlíšení a nastavení? Viem, že ME 3 má minimum nastavení grafiky, ale ja to hrám na max. v rozlíšení 1920x1080 a vyzerá to oproti tomu screenu výborne.
Inak vec čo ma štve v celej sérii - Shepardov beh. Neustále pôsobí, ako keby mal naexkrementované v gaťoch. Napr. Assassin's Creed séria má oveľa prirodzenejší beh.
Uf... Co to kurva bolo?!
Názorný příklad špatné kompozice (není to screen ze švenku ani jízdy), odbytí klíčových pozic (ruka v břichu Ashley a doktorka ve stole), Shepard stojí fakt jetě (ale možná se jenom hýbal) a ty melouny a nepoměr hlavy k tělu Ashley je jen důkazem, že na modelu použitém v jednom záběru "není" potřeba pracovat.
@NateLogan (15.03.2012 23:55): Právě proto ji asi nechám raději v Citadele.
@NateLogan (15.03.2012 23:55): Právě proto ji asi nechám raději v Citadele.
@Tulareanus (15.03.2012 23:51): Spíš si tu změnu někdo vydupal a starý tým do toho nemohl kecat.
@Say (15.03.2012 23:43): Přínosem je určitě. Akorát mi byla silně nesympatická a vypadá jako... Mno, no comment.
@Say (15.03.2012 23:43): Přínosem je určitě. Akorát mi byla silně nesympatická a vypadá jako... Mno, no comment.
@NateLogan (15.03.2012 23:14): Mám pocit, že BioWare je dosť známe vývojárske štúdio, aby to robili tým amatérskym štýlom, že keď sadne za písaci stôl niekto iný, nepozerá sa na predošlé rukopisy. Je pravdepodobnejšie, že veci zo starších diel zmietli zo stola vedome.
Ta roztleskávačka Diana Allers... Má cenu ji tahat na loď. Já vždycky všechny reportérky poslal někam=D