Minimálně naklánět kamera půjde, předpokládám, že otáčet taky...
Diskuze
Vypdá to fajnově, jen doufám, že to bude mít uzamčený pohled. Otáčecí kamera ještě nikdy žádnou dobrotu neudělala...
@MickTheMage (20.07.2012 21:40): Well, to vypadá libově.
http://games.tiscali.cz/tema/wasteland-a ... hudci-falloutu-59198
výborný článek od Smejkiho (ty jeho češtinářské obraty fakt žeru)
můj názor : ať se vývojáři vyprdnout na negativní kecy komunity a udělají to podle sebe.
Mě bohatě stačí, že na tom dělá tenhle a tenhle člověk (Avellone, Cain, Morgan (hudba) (!!!uáá)!!) a nebude to dělané na konzole (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
výborný článek od Smejkiho (ty jeho češtinářské obraty fakt žeru)
můj názor : ať se vývojáři vyprdnout na negativní kecy komunity a udělají to podle sebe.
Mě bohatě stačí, že na tom dělá tenhle a tenhle člověk (Avellone, Cain, Morgan (hudba) (!!!uáá)!!) a nebude to dělané na konzole (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
@Longin (21.04.2012 11:13): Něco jako měl být Fallout 3 (rozuměj Fallout 3, ne FallOut 3). Jj, to by podle mého šlo. Ale museli by se poprat s kamerou. Aby z toho nebylo to co v NwN2. Ale když už potvrdili to 2D (valcik má pravdu, kamera bude podle mě fixnutá, ale 3D objektů tam bude požehnaně), zlobit se rozhodně nebudu.
@Ebb (17.04.2012 20:50): Myslím, že objekty, postavy, prostredie aj animácie budú trojrozmerné. Borci z inXile majú bohaté skúsenosti s UE3 engine a teraz dostali ponuku na bezplatné využitie Unigine.
rád bych Wasteland viděl ve vyšperkovaném 3D izometrickém pohledu s bojema jako ve Fallout Tactics :-)
@Ebb (17.04.2012 21:14): BrianFargo CEO inXile Entertainment: I probably have not been clear on this but the main city exploration and battles will take take place on an isometric view. There will be limited zooming but unlikely for full rotation. And the world map which gives you the larger scope of the world may or may not be isometric. Straight down for that may suffice but I want to experiment to see if there is a nice look we can achieve with a more isometric angle on that perspective. I should re-iterate that these are the kinds of things that we will throw samples up to the forums for feedback. Once we agree on the look is when I turn the artists loose.
Já nemám kreslení rád proto, že prakticky neumožňuje zobrazovat detailnější změny postavy, než jakou zbraň/jaký typ zbroje má...
@Say (17.04.2012 21:12): Že udělají 3D model a pak z něj udělají render... tak jako ve Falloutech?
@Say (17.04.2012 20:55): Resp. pardon, beriem späť, nie isometric, ale top-down view.
@Bodkin (17.04.2012 20:57): Zřejmě nechápu, co tím chce básník říct? Jakože prostředí budou dělat z fotek?
@Borghal (17.04.2012 21:11): To asi nejde tak jednoznačně říct. Ale že by modelování objektů trvalo méně, než kresba 2D... Nevím.
@Borghal (17.04.2012 21:11): To asi nejde tak jednoznačně říct. Ale že by modelování objektů trvalo méně, než kresba 2D... Nevím.
@Say (17.04.2012 20:55): Hmm, do časové náročnosti moc nevidím, ale nezabere modelování a 3D animace méně času než ruční 2D kreslení?
Resp. 3D modelování umožňuje větší variabilitu obsahu.
Resp. 3D modelování umožňuje větší variabilitu obsahu.
@Say (17.04.2012 20:55): Kreslená izometrie? To se někde (ještě) dělá?
@Ebb (17.04.2012 20:50): Ho hó, tak to rád slyším. Aspoň nebudou věnovat tolik energie na modelování, ale na kresbu a herní mechanismy. Nice!
@Hydr0gen (17.04.2012 20:13): Dávaš mu omnoho menšiu zásluhu než si zaslúži. Bez neho by ten výčet hier od Interplay nevznikol, on im dal prostriedky, priestor, spojil správnych ľudí spolu a aj sám určite oplýval nápadmi k designu.
@Say (17.04.2012 20:30): Má to byť Isometric bez 3D.
@Say (17.04.2012 20:30): Má to byť Isometric bez 3D.
@Hydr0gen (17.04.2012 20:13): Nj Bards Tale 2005 nebyla úplně marná hra, Hunted tady má taky pár fandů, ikdyž u Hunted jim do toho dost kecala Bethesda, nebyl s tím vývojem moc happy.
Co máte proti FT? Po úpravách party v toolsetu se mi to hrálo docela slušně. Akorát tomu chybí možnost projití SP kampaní v MP. To bych uvítal, hodně.
Ale k tématu... Od Wastelandu čekám hlavně atmosféru (obdoba, kterou mi nabízí Fallout) a slušné množství tabulek a vývoje postavy. A pak... Říkal Fargo něco o isometric pohledu? Bude to 3D isometric?
Ale k tématu... Od Wastelandu čekám hlavně atmosféru (obdoba, kterou mi nabízí Fallout) a slušné množství tabulek a vývoje postavy. A pak... Říkal Fargo něco o isometric pohledu? Bude to 3D isometric?
@Paul (17.04.2012 19:52): @Hamster (17.04.2012 19:50): Fair enough boys... No, pořád mi přijde, že od dob InXile už pak produkoval nepříliš zajímavé tituly, ale track record má. Spíš mě naplňuje nadějí jméno Avellone a Morgan. Každopádně uvidíme.
@Kubulus (17.04.2012 19:55): Přečetl jsem ten tvůj první odstavec 3x a přesto jsem nepobral, co se tím snažíš vyvodit. To, že byl Wasteland v 1988 údajně horší, než Pool of Radiance (nevím, nehrál jsem), přece nijak neimplikuje, ani nenaznačuje, že se jeho o dvě dekády mladší "sequel" bude stylem podobat BG, či DA.
Fallout se souboji JA je široký pojem. Zajímá mě, jestli bude možnost se vyhnout boji, tak jako tomu bylo ve Falloutu, nebo udělají další RPG ve style Baldur's Gate či Dragon Age. On původní Wasteland může na dnešního hráče, díky svojí nepřístupnosti, dělat dojem něčeho velkolepého, ale on to byl okrouhlejší Fallout 1. Fargo se na něj odvolává, což může být poněkud zkleslující; např. boje v prvním Wastelandu byly v uvozovkách, oproti takovému Pool of Radiance, dost primitivní, stereotypní a netaktické. A vůbec, ani ten svět se příliš neměnil, výběr pohlaví nepřinesl žádnou reakci, NPC zadaly úkol a po splnění se o tom s nimi nedalo hovořit. To všechno až Fallout, který si vypůjčil setting…
Nechci vyznít jako pesimista, sám jsem byl, když se ten projekt spustil na Kickstarteru, ohromně nadšen a říkal jsem si, že větší potenciál překonat to nejlepší od Black Isle už ani přijít nemůže. To je ale přeci jen velké (a možná i dost ulítlé) očekávání, které ale určitě neposedlo jen mne. Proto jsem zároveň trochu skepticky, ve snaze udržet si chladnou hlavu.
Nechci vyznít jako pesimista, sám jsem byl, když se ten projekt spustil na Kickstarteru, ohromně nadšen a říkal jsem si, že větší potenciál překonat to nejlepší od Black Isle už ani přijít nemůže. To je ale přeci jen velké (a možná i dost ulítlé) očekávání, které ale určitě neposedlo jen mne. Proto jsem zároveň trochu skepticky, ve snaze udržet si chladnou hlavu.
@pipboy (17.04.2012 14:56): No ty vole to už je solid pálka. Já dal 65 a to jsem si říkal jak jsem štědrej :)
@Hydr0gen (17.04.2012 19:39): Fargovy credentials? Fallout, Fallout 2, Planescape Torment, Icewind Dale...on je producent, ne developer. On založil a vedl Interplay od doby vzniku až do prodeje Titusu...a pod Fargem všechny tyhle klasiky vznikly. Jeho role ve Wasteland 2 je sehnat lidi co tu hru udělají, a to se mu povedlo (většina lidí co dělala první díl + Avellone + Morgan + programátoři Inxile).
@Hydr0gen (17.04.2012 19:39): Fargovy credentials? Fallout, Fallout 2, Planescape Torment, Icewind Dale...on je producent, ne developer. On založil a vedl Interplay od doby vzniku až do prodeje Titusu...a pod Fargem všechny tyhle klasiky vznikly. Jeho role ve Wasteland 2 je sehnat lidi co tu hru udělají, a to se mu povedlo (většina lidí co dělala první díl + Avellone + Morgan + programátoři Inxile).
@Hydr0gen (17.04.2012 19:39): Ehm, Fargo je v první řadě producent, co tak drobet založil Interplay. V InXile je jeho pozicí CEO.
Btw.: nechci být nějaký troll, ale jak na to tak koukám - jaký jsou sakra Fargovi credentials?
Od Wasteland nic pořádnýho neudělal - Bard's Tale pokud vím mělo navazovat na nějakou geniální klasiku, ale byla to hratelnostně celkem blbá rubačka, co si pamatuju. A Hunted by mě ani nenapadlo, že dělal takový klasik. Ta hra působila tuctově od začátku a podle ohlasů i taková skutečně byla.
Od Wasteland nic pořádnýho neudělal - Bard's Tale pokud vím mělo navazovat na nějakou geniální klasiku, ale byla to hratelnostně celkem blbá rubačka, co si pamatuju. A Hunted by mě ani nenapadlo, že dělal takový klasik. Ta hra působila tuctově od začátku a podle ohlasů i taková skutečně byla.
@Borghal (17.04.2012 18:47): Na F:T mám taky pifku, takový mišmaš F s JA2, ale ani ryba ani rak. Nedostal jsem od toho ani to co chci od F ani co od JA2. Takže průser.
@Kubulus (17.04.2012 16:21): Vždyť FOT byl trochu osekaný a nepřiměřeně krátký Jagged Alliance ve Fallout prostředí, co se ti na tom jinak nelíbilo?
A doufám v totéž co Bodkin.
A doufám v totéž co Bodkin.
@Kubulus (17.04.2012 16:21): Fallout se souboji z JA2.
Ja bych to videl na kombinaci, respektive proc by to melo byt bud a nebo - JA/FOT souboje, zbytek klasicky rpgish. Doufam. Taky se trochu bojim ze to bude vic o taktickejch bojich a min o dialozich/nebojovejch skillech atp.
Nevim jestli jsem to uz psal, ale pokud to bude neco jako Awaken s plnohodnotnejma Fallout-like dialogama, budu asi spokojeny.
Nevim jestli jsem to uz psal, ale pokud to bude neco jako Awaken s plnohodnotnejma Fallout-like dialogama, budu asi spokojeny.
A bude to podle vás ve výsledku spíš Fallout, nebo Jagged Alliance? Pořád mám problém si vytvořit představu, co za hru to tu vlasně vznikne. To je furt samý populismus, ale jestli z toho vyleze další Tactics (Fallout), hodlám nadávat hodně sprostě.
@Marcusss (17.04.2012 13:21): puvodne jsem tam dal 20 dolaru, nakonec 165. Tak snad me to nezklame, jinak se za to hodne nebudu mit rad :D
@RNDr. Gunár Pavel (17.04.2012 14:08): Ale kdeže, nebudeš se moci (po právu) vychloubat, že jsi pomohl umožnit vznik W2... pokud tedy vznikne :-)
@pipboy (17.04.2012 12:47), @Marcusss (17.04.2012 13:21): Hee hee a já na to nakonec přes silácký řeči Fargovi nedal vůbec nic a budu mít beztak co vy. :) LONG LIVE THE MAINSTREAM!
@pipboy (17.04.2012 12:47): To je kolik?
Já nakonec dal 31USD.
Já nakonec dal 31USD.
whee. doufam ze to bude stat za to, nalil jsem do toho mnohem vic nez jsem puvodne planoval :)
Borci z inXile (Brian Fargo, Stackpole, Andre) už vybrali 3 milióny $$$ (spoločne s Paypal donations) na Wasteland 2, posledné dve hodiny do konca kickstartu, čo bola méta aby vydali aj editor a mod kity.
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2
To jak jsem po příjezdu o Vegas přišel o džíp bylo pěkně trapné...:))
.. ja som si tam nahádzal najviac používané činnosti. Perception, Picklock a približne 10x Esc kvôli odpočívaniu v púšti.
@valcik (07.04.2012 07:50): A jaké sekvence bys mi radil namakrovat?
@Marcusss (07.04.2012 02:01): Prihodím hint z manuálu:
V ovládaní si môžeš vytvoriť makro, ktoré obsahuje sekvenciu stlačených kláves. Stlačením <ctrl>+ <F1> zahájiš vytváranie makra, naklepeš sekvenciu príkazov a ďalším stlačením <ctrl>+<F1> vytváranie ukončíš. Potom už stačí len klepnúť do F1 a hra vykoná sériu príkazov, ktoré si nadefinoval. (to isté platí pre F1-F4)
V ovládaní si môžeš vytvoriť makro, ktoré obsahuje sekvenciu stlačených kláves. Stlačením <ctrl>+ <F1> zahájiš vytváranie makra, naklepeš sekvenciu príkazov a ďalším stlačením <ctrl>+<F1> vytváranie ukončíš. Potom už stačí len klepnúť do F1 a hra vykoná sériu príkazov, ktoré si nadefinoval. (to isté platí pre F1-F4)
Ta hra je tak překvapivě dobrá...O_O
Dneska (včera) jsem u toho propařil většinu dne.... můj texťák s poznámkama (který vedu v podobě denníku) už má tři stránky...:)
Dneska (včera) jsem u toho propařil většinu dne.... můj texťák s poznámkama (který vedu v podobě denníku) už má tři stránky...:)
Tak a hurá na 3 mega babek, ať je s čím si po večerech hrát.
I když myslím, že ty tools nakonec vydají tak jako tak (i bez 3mil) a sklidí chválu, že to tak zmákli. (nemyslím to nijak negativně, pokud odvedou dobrou práci, tak jsou ty love jen zasloužené).
I když myslím, že ty tools nakonec vydají tak jako tak (i bez 3mil) a sklidí chválu, že to tak zmákli. (nemyslím to nijak negativně, pokud odvedou dobrou práci, tak jsou ty love jen zasloužené).
Jsem se vsázel, že těch 2.1 vyberou a ještě jim bude scházet 5 dní do konce... Vybrali to a schází 10 dní (!) do konce...
@Marcusss (06.04.2012 23:04): Dole je príkaz Disband, klávesová skratka <D>. Tým sa dá NPC prepustiť z družiny, ale pozor, nadobro zmizne. (Nestalo sa mi, že by postava odišla sama.)
Co má člověk dělat s postavama které, se k němu přidají?
Teď jsem zachránil toho starostu. To jako se mnou bude běhat pořád? Nejsou tam nějaké situace, kdy vás NPC samo opustí?
Teď jsem zachránil toho starostu. To jako se mnou bude běhat pořád? Nejsou tam nějaké situace, kdy vás NPC samo opustí?
@Marcusss (06.04.2012 13:10): Hudbu? Tak třeba toto=) http://www.youtube.com/watch?v=5TFU_TBuo60 Pokud chceš celé album, zagoogli "Album Nuclearization"
Boards of Canada jsou taky dobří kandidáti.
Boards of Canada jsou taky dobří kandidáti.
@Marcusss (06.04.2012 15:06): Yeah. Lepší to ani nezkoušet hrát.
Tak jsem právě použil svoje IQ na hromadu balvanů a kamenů... a spadl jsem a zranil se.
Nasraně jsem použil svoji confidence... a spadl jsem a zranil se... ehm...
Nasraně jsem použil svoji confidence... a spadl jsem a zranil se... ehm...
@Drolin (06.04.2012 13:23): Tak nakonec jsem zvolil Johanna Johannssona...:)
http://www.youtube.com/watch?v=Iv4CuIIspdE
http://www.youtube.com/watch?v=Iv4CuIIspdE
@Marcusss (06.04.2012 13:10): Já bych hrál s s prací Morgana (Fallouti a především Zork Nemesis), ale to je příliš nenápadité. Jinak mi poměrně vhodná přijde práce Artemieva, možná i nějaký industrial/ebm - nejlépe FLA. A vlastně i ost k Thiefovi/Systemu může být trochu padnoucí.