Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Reakce na Bodkinův komentář: Lze si zahrát MP přes mód, jen takový dodatek, kdyby si to náhodou někdo chtěl přes ten MP zahrát.
Blizz, stejně jako třeba BioWare, už jsou dávno pohlcené ziskuchtivými giganty, jejich cílem jsou peníze. To by bylo OK, ale v tomhle případě jim už nezáleží na vedlejších "škodách", pokud jim to nezasáhne do příjmů.

Blbé je, že Blizz má stále dobrou pověst mezi hráči (většina ani neví že spadá pod Acti), takže jim ty jejich eskapády asi projdou. A jestli se chytnou... V rukou méně robustních firem (s nejistou budoucností) by tenhle always-online DRM systém znamenal katastrofu.
@Danny (20.05.2012 15:20): Akceptovatelny by dejme tomu bylo mit nutne permanentne-online singl, pokud chce hrac s tou postavou/vybavou pak i do multiplayeru/aukce. Blizzard to ale strka vsem, protoze chce maximalizovat sanci, ze clovek utrati real penize v aukci. Ale to uz je chamtivost (obzvlast pri zakladni cene ty hry) na kopanec do kouli.
Njn, jako hráči se mi to líbit nemusí, ale chápu to. Si vezměte D2, tam se prodávaly na internetu nacheatované předměty a postavy, tak si Blizzard řekl, proč by z toho měli mít prachy cheateři a ne oni, no tak udělali auction house a permanentní připojení.
Tedy, už i tady? Pro "blizzard je výhodnější"... Koho to, k sakru, zajímá? Určitě ne ty lidi, kteří s tím měli a pořád mají potíže. A takový pořád jsou. A to vše kvůli tomu, že ani solo není offline.
Blizzardi jsou mrdky. Howgh.
@7c (20.05.2012 09:41): chapu, jen rikam ze je mi to jako hracovi jsou mi veskery zduvodneni ukradeny, neb hru mi to nespravi. (A taky si teda myslim, ze kdyby se blizzard nesnazil za kazdou cenu vytriskat z lidi prachy a nechal singl offline, tak je ta zatez na servery v nejhorsim tak tretinova, takze si jeste rad kopnu :)
@pipboy (20.05.2012 09:18): Zhruba to bude asi spočtené tak, že investice do serverů, aby se pokryl požavek všech uživatelů v prvních dnech po spuštění hry mnohonásobně převyšuje návratnost takového kroku (včetně PR). Myslet si, že obří firma se neřídí čísly a spoléhá na "dojmy" sice nemusí být vyloženě chybný předpoklad, ale odvážil bych se tvrdit, že obecně je spíš mylný.
@Danny (20.05.2012 09:11): Hej ale to ze to z obchodniho hlediska dava smysl ma pro me jako hrace vyznam jaky? Jinak ja treba hral na guest pass "az" vcera/predvcirem a 4x disconnect, lagovani skoda pocitat. Ani se mi nechce verit ze s tim lze nemit problemy. (Ok, dejme tomu ze fullky maj na serverech prioritu, ale jaky ma u D3 smysl guest pass nez zjistit, jestli je to s nutnosti perma-online hratelny.)
No já třeba s Blizzardima serverama neměl problém vůbec, ale mě taky hra přišla až o den později. No a s tím serverem navíc jsem to samozřejmě zlehčoval. Buď musíš pronajmout na celý rok, aby to bylo nějak finančně únosné nebo budeš několikanásobně přeplácet. A u titulu jako je D3 bys musel pronajmout strašně velké množství kapacity, kterou bys potřeboval jen na první dva dny. Takže je pro Blizzard mnohem výhodnější dva dny ignorovat kecy uživatelů, než se počty ustálí a pak mají klid.
Beta dohraná. Nic jsem od toho nečekal a vyklubalo se z toho celkem příjemný překvapení.
@Danny (20.05.2012 00:23): Proč si tedy Blizzard taky nepronajal "server navíc", co jim v tom bránilo? Porovnání tu prostě je na místě, děj se co děj.

@Marcusss (20.05.2012 00:30): Naprostý souhlas, od Blizzardu to byl prostě fail. Ukázala to open beta, která měla stejný problém, ale nikomu se očividně nechtělo podniknout jakýkoliv krok k nápravě.
Mám pocit, že Runic tu "betu" udělil jen proto, aby ukázali, že "konkurence" ze strany Diabla III je jim naprosto ukradená.... a fungujou jim servery...:))
Už to jede... vyjel jsem ze hry a zkusil to o půl hodiny pozdějí a šlapalo to.
Jsem s mágem na 15 levelu a zatím super. Působí to na mě daleko líp než beta Diabla 3.
Tak nakonec se mi to povedlo.
Ale když se chci lognout ve hře, abych pak mohl hrát, tak mi to píše invalid username or password.
A to jsem to zkoušel tak 10x ... Asi mi není přáno :D
Díky za info, taky mi to přišlo, nicméně seznam mail vyhodnotil jako spam, tudíž jsem si ho nevšimnul. Naštěstí už ale taky sosám.
Já se o stažení snažím, ale nějak to nejde :( stáhlo se mi asi 85%
Ted jsem zkontroloval mail a koukam, ze mi prisel klic na vikend. Tak jdem instalovat.:-)
Dvojka je fajn. Questy jsou tam řešené podobně jako v Titan Questu, už tam není ta generovaná hrůza z jedničky.

Udělal jsem pár levelů za pirátku(outlander) a vrazil ji do pracek ruční dělo (kostlivci pak lítali na všechny strany) a začnu si pořádně prohlížet ty skill trees.

Zatím to vypadá dost dobře, na dvacet babek výtečně.
K čemu je vůbec takovej stress test u hry, kde bude singl normálně offlinovej?
Bohaha, Torchlight II na STEAMu boduje:

Multiplayer - Play co-op with your friends via LAN or over the Internet for free. No subscriptions, no item sales. Our new matchmaking service lets you find friends, start new games, and join existing games. And, as always, you can play single-player offline as well.
@USER47 (18.04.2012 13:53): Jo kdyz jsi postoval to prvni video, tak me vubec nenapadlo, ze je to pokracovani Lineage. No stejne znam pouze nazev, nikdy jsem zadnou hru nehral ani nevidel a to prave proto, ze je to MMO, coz znamena, ze me to nezajima. Coop jako bude v Diablu 3 nebo Torchlight 2 (snad se vyvaruji tech zasadnich chyb z jednicky) je fajn a rad si ho zahraji, ale vylozene MMO je pro me automaticky odrazujici vec.
Těžko říct, ale u tupejch mlátiček mi MMO aspekty obvykle nijak nepřekážej. Třeba Path of Exile je vlastně taky MMO a při hraní si toho skoro nevšimneš. Pokud tam bude nějakej fungující matchmaking kvůli nesólovatelnejm lokacím, tak se daj společenský kontakty omezit na minimum.:D

Spíš doufám, že to nezabije nějaká pitomá cenová politika. Pokud to bude f2p, kde bude člověk muset buď platit mikrotransakce nebo hodiny grindovat, tak na to ani nešáhnu.

Ještě jedno pěkný video (respektive prvních pár minut, zbytek je stejnej jako v tom předchozím):
http://www.youtube.com/watch?v=dSlLXVoLnHs
@Marty McFly (17.04.2012 22:55): Jako velmi jendoduchá nezávislá diablovka za pár šupů to není špatné. Lze beze všeho pochopit i ta vysoká hodnocení... Já osobně ale ani netuším, proč jsem šel nad 50 %, ten stereotyp mě děsí i dnes :)
Tedy zníte jako by jediné na dobré na Torchlightu byla hudba (slyšel jsem na youtube, skvělá, Matt zabodoval). Ale 72% ? Spousta kritiky Neříkám že nemáte pravdu, TL jsem nehrál, tak třeba je ta hra fakt nedotažená.