Diskuze
@KRoman47 (04.05.2012 19:14): Já to hodlal koupit, pak sem si uvědomil, že sou s tím jen problémy :(
@Chuck (21.08.2013 22:24): Jako jednoduchý to není s tím souhlasím. Jen mi to prostě přišlo úsměvný - tank na jeden náboj :)
@Kosi.. (komentář): Ale když ten tank máš strefit do nádrže a on se pohybuje ze strany na stranu, to už pak taková sranda není. ;-)
Empire Earth 2 Gold jsem vzal, Sniper Elite byl teď na Steamu 2x pod 2€ a stejně jsem ho nekupoval.
Na GOG za 5$ tento víkend. (a spolu s tím ostatní věci od Rebellion za polovinu - Empire Earth, Ground Control, Evil Genius...)
@Borghal (03.05.2012 01:38): Nevím, ale nic takového jsem u jedničky nezaregistroval a nic jsem po celou dobu hraní ohledně citlivosti nepřenastavoval.
Zkoušel jsem hrát demo (jedničky), koncept mě celkem přitahuje, ale přijde mi že kamera a vůbec celé ovládání je jakési citlivé, včetně klávesnice, i když jsem si zkoušel hrát z nastavením. Čekal bych, že ve hře kde jde o přesnost bude ovládání robustnější a plynulejší...
No, třeba na to časem někde mezi citlivostí samotné myši a nastavením ve hře přijdu.
Jo a taky se to tváří že umí 16:9, ale neumí :-) Z puškohledu mám při 1366x768 ovál.
No, třeba na to časem někde mezi citlivostí samotné myši a nastavením ve hře přijdu.
Jo a taky se to tváří že umí 16:9, ale neumí :-) Z puškohledu mám při 1366x768 ovál.
Konečně jsem si našel vhodnou chvíli na demo dvojky a musím říct, že prozatimní dojmy jsou parádní!!! Graficky super, na detaily "ultra" to jede parádně, sniperování nadstandardní, takže pro začátek nad moje očekávání. Velmi vážně uvažuji to vzít za plnou cenu.
@Fritol (02.05.2012 20:05): Na to ukládání bacha, myslím tím před vypnutím hry. Když dáš quicksave, tak ho po příštím zapnutí hry nenajdeš.
Tak jo, tak jste mě přemluvili :) Už to mám taky :)
Taky jsem to za tu cenu musel brát. :D Hrál jsem teprve 1. misi a zapoměl jsem si to ukládat, takže jsem ke konci zemřel a ze zlosti jsem se k tomu už nedostal (Navíc když ta mise není zrovna krátká :D). Ale není to špatné. Až mě to přejde, tak se k tomu zas dokopu.
Zakúpené! Nehral som to ešte, ale za 1, 74 € na steame? Taká ponuka sa neodmieta :)
games.tiscali.cz/clanek/sniper-elite-v2-recenze-59281 + http://www.eurogamer.cz/articles/sniper-elite-v2-recenze
@Chuck (27.04.2012 07:38): Promiň za vylekání :) Ta sice v akci není (teda 10% není akce :D ), ale kdo by si chtěl zkrátit čekání, tak má možnost :)
@Jack_Dark (27.04.2012 09:25): No zázraky se občas dějí. :-)
@Chuck (27.04.2012 07:38): No kdyby takhle rychle šli dolů ceny nových her :D
@tomi2k9 (26.04.2012 23:31): Málem se mi zastavil dech. V první chvíli jsem měl zato, že ta akce se týká dvojky. :-)
@RNDr. Gunár Pavel (20.04.2012 20:27): Osmičky budou nové milénia.
Už aby byl Win8. Na Win7 už pro mě nemá cenu přecházet.
demo dvojky se mi líbilo. lepší pořádný budget než šitová ááá. jen hlavní postava dupe jak slon a AI je poněkud... don´tgiveashit-ová.
@marwel (20.04.2012 19:24)@tomi2k9 (20.04.2012 19:30): Tohle demo byl asi poslední hřebík do rakve XP-ček. Jasně, do Windows Vista bych nešel, to byla jen taková opovržlivá poznámka. Doma už mám nějakou dobu připraveny legální Windows 7 Ultimate, takže pak už snad bude od podobných problémů klid.
@Jack_Dark (20.04.2012 19:28): Jak říkáš. ;-) Už aby to bylo.
@Jack_Dark (20.04.2012 19:28): Jak říkáš. ;-) Už aby to bylo.
@Chuck (20.04.2012 18:02): Přesně jak říká marwel, potřebuješ Vista, nebo 7 - XP nejsou kvůli DX9 podporovány - Dávat do PC Visty je špatnej nápad - hoď tam sedmičky, s těma problém nebude...
@Chuck (20.04.2012 18:02): Takže stačí počkat do zítra než ti to brácha dá do kupy, na sedmičkách ti to bezproblému pojede.
@Chuck (20.04.2012 18:02): Podle game-debate.com hra nepodporuje dx9, takze mozna to bude ten problem (pokud je to tedy pravda). Kazdopadne Visty nedoporucuji kupovat. Kdyz uz kupovat novy operacni system, rovnou sedmicky.
@JohnCZ (20.04.2012 17:53): "Sniper Elite V2 requires the "Platform ford Windows Vista" (KB971512) to be installed and this doesn´t seem to be present on your computer. Please install this via Windows Update before you run the game."
Takže hned zítra běžím pro Windows Vista. Každopádně opravdu zajímavý problém. Sakra, ještě že jsem si to nakonec nekoupil.
Takže hned zítra běžím pro Windows Vista. Každopádně opravdu zajímavý problém. Sakra, ještě že jsem si to nakonec nekoupil.
@Chuck (20.04.2012 17:50): To je škoda :( Kompatibilitu jsi asi zkoušel, že? Co přesně to píše?
@JohnCZ (20.04.2012 17:35): Tak to nespustím, hází mi to nějakou chybovou hlášku, ve které něco melou o Windows Vista. :-(
@Jack_Dark (20.04.2012 17:41): Já jsem to hlavně potřeboval k zesílení výkonu grafiky, která dosavadním HW byla poněkud přibržděna. Takže mám doma novou desku, procák a RAM a hlavně Win 7. Zítra mi to brácha dá do kupy, tak uvidíme.
@Jack_Dark (20.04.2012 17:41): Já jsem to hlavně potřeboval k zesílení výkonu grafiky, která dosavadním HW byla poněkud přibržděna. Takže mám doma novou desku, procák a RAM a hlavně Win 7. Zítra mi to brácha dá do kupy, tak uvidíme.
@Chuck (20.04.2012 17:05): Nj Chucku tak nové železo je drahé, pokud je výkonné. Jinak taky zkusím demo, ale ještě by to chtělo dohrát tu jedničku.
Dohráno! První dojmy veskrze dobré, i když mi demo přišlo šíleně moc koridorové - doufám, že v plné bude více volnosti. Po stránce střílení je to ale stejně supr, jako jednička. Spíše bych kritizoval grafiku. Sice špatná není, ale na to, že vypadá jak z 3-4 roky staré hry, se zrovna moc svižně nehýbe. Fraps mi ukazoval hodnoty okolo 30 FPS, ale ovládání občas docela citelně lagovalo. Změna nastavení grafiky to nijak neovlivnila.
@JohnCZ (20.04.2012 17:01): Tak hodně zdaru! Brzy se snad taky dočkám.
@Jack_Dark (20.04.2012 16:56): Až manželka zítra uvidí, jakou PC radost jsem si udělal (upgrade) a za kolik, tak mám na stole žádost o rozvod. :-D
@JohnCZ (20.04.2012 16:58): Já už mám během cca pěti minut 14%, heč. :-)
@JohnCZ (20.04.2012 16:58): Já už mám během cca pěti minut 14%, heč. :-)
@Chuck (20.04.2012 16:55): Já se ho snažím stáhnout už od včerejška. Večer byl Steam přetíženej a teď se to sice povedlo hodit na stahování, ale pro změnu to zase běží strašně pomalu. Fakt jsem na tu hru zvědav.
@Chuck (20.04.2012 16:55): Chucku taky si občas musíš udělat sniperskou radost.
@Fg (20.04.2012 16:32): Zatím na něj nedošlo, ale zrovna teď ho stahuji. Každopádně z mojí předobjednávky na JRC sejde, jelikož původní tři kila se skoro ztrojnásobila.
chuck: tak jak se ti líbilo demo? :)
@Fg (17.04.2012 00:58): Tak mi to svinstvo už neprodávej!
Takže od jedničky se zjevně nic nezměnilo...
hm, killcamy jsou asi to jediny co me na demu bavilo, ja se na to nekde v pulce vysral... cekal jsem to mohem vic stealth a ono z toho vylezlo trapne linearni divna strilecka :/
Bodkin: Já se právě na dvojku těším právě kvůli žánru a hlavně to nemá žádnou konkurenci - Ghost Warrior je výsměch!
@Fg (17.04.2012 00:32): "moc chybí WWII jako žánr.." Jako setting, ne žánr.
@RNDr. Gunár Pavel (17.04.2012 00:55): ty jsi poslední dobou ale střašně moc zhulený! je to svinstvo! nehul to! jako doktor by si měl mít pod čepicí kámo ;)
@Fg (17.04.2012 00:32): Studuješ lebeční lomy? :)
@montana (16.04.2012 17:36): 2jka je sice Béčko jako noha a má gazilion chyb a nelogičností, ALE demo jsem dohrál asi 6x a tak nějak mě baví (sám nechápu, jak je to možné), asi že mě baví ty zpomalovačky a žádnou sniper hru jsem nehrál, hlavně teda mi moc chybí WWII jako žánr...
ikdyž toho budu litovat, tak jak to klesne na 3kila, tak do toho půjdu
ikdyž toho budu litovat, tak jak to klesne na 3kila, tak do toho půjdu
@Chuck (16.04.2012 19:32): Sniper Elite se mě nelíbilo ve více rovinách a mé hodnocení je asi tak osobní jako to tvoje (akorát obráceně). Sniper: Ghost Warrior bohužel taky nepřekročil svůj stín.
@RNDr. Gunár Pavel (16.04.2012 17:52): Udělali, třeba zrovna tohle. I když připouštím, že kdyby takových "sniperských" her bylo víc, možná bych měl na tuhle hru trochu jiný názor.
@montana (16.04.2012 17:47): Sakra to to letí. :-I
Zhruba od prvniho AvP.
@montana (16.04.2012 17:36): Demo byl takový Rebellion standart no. A kdy vlastně naposled Rebellion udělal něco, co by si zasloužilo víc jak 80%? Minimálně od Rogue Troopera ne, ale kdyžtak mě oprav. :)
Dvojka bude zas pruser. Demicko je slaba budgetovka... Rebellion uz dobrou hru neudela.
@JohnCZ (16.04.2012 16:09): Jéé, já myslel, že mluvíš o dvojce. :-)
Sniper Elite na Steamu za necelá dvě éčka. Krásná cena. Honem! Kdo nemá, kupujte!
@Indian (12.04.2012 02:21): Tak tam to vyjde asi přednostně, protože já mám předobjednávku u JRC a tam mi asi před měsícem tvrdili, že na PC to k prodeji zatím nebude. Schválně tam dneska zavolám.
Edit: Koukám, že na Steamu to mají za více než dvojnásobek. :-(
Edit: Koukám, že na Steamu to mají za více než dvojnásobek. :-(
@Chuck (11.04.2012 20:06): na steamu by to podle všeho mělo vyjít 4. května
tak jsem byl svědkem bezva rány-ve zpomalovačce proletěl náboj nohou a projel varlaty, které explodovaly :D ty killcamy jsou kruté :)
btw tohle v jedničce nebylo, co? asi se inspirovali u Mortal Kombat :D
btw tohle v jedničce nebylo, co? asi se inspirovali u Mortal Kombat :D
@Chuck (11.04.2012 20:06): je to možné nevím, nějak sem datum vydání nesledoval
@Fg (11.04.2012 20:03): Nemělo to vyjít pro konzole až 1.5.? Pro PC opět zdržení, jak je poslední dobou oblíbeným zvykem. :-x
2jka se nehraje úplně špatně, ale kdyby to byla stealth byla by to paráda! Ty zpomalené záběry jsou super, zvláště po trefení se do granátu :) ale zvuky to má tragické, jakoby to nahrávali někde ve sklepě s ozvěnou...
No právě dobrá sniperská hra by měla být stealth do mnohem větší míry. A tohle se jako sniperská hra snaží prezentovat.
@USER47 (09.04.2012 00:12): "Bohužel Sniper Elite nemá nic, co dělá stealth akci dobrou stealth akcí." Kdo ale tvrdí, že je to stealth akce? Ona je to skutečně jen FPS s jen zřídka se vyskytujícími stealth pasážemi (např. mise, kde máš zničit cisterny).
"Je to malým počte misí a jejich nízkou náročností? Nebo to hodnotí akční hráči stříleček, které nebaví takováto pomalá hra, ve které styl Rambo je na nic?"
Spíš naopak. Já mám moc rád taktický či stealth akce, ať už je to Splinter Cell, Hitman, Rainbow Six, Ghost Recon, SWAT, Deus Ex či cokoli podobně kvalitního. Bohužel Sniper Elite nemá nic, co dělá stealth akci dobrou stealth akcí. Nějaký plánování či přemýšlení o postupu se tu skoro nekoná, jde spíš o chůzi plochým koridorem (vertikalita je tu naprosto trestuhodně opomenutá) a headshotování spousty hloupých nácků z dvaceti metrů. V podstatě je to naprosto standardní fps, akorát člověk trochu víc používá sniperku. Přitom sniperská hratelnost to vůbec není.
Hráč by potřeboval mnohem víc volnosti a možností, jak splnit svoji misi, takhle se to téměř vůbec neliší od novějšího, stejně lineárního, City Interactive Snipera.
Spíš naopak. Já mám moc rád taktický či stealth akce, ať už je to Splinter Cell, Hitman, Rainbow Six, Ghost Recon, SWAT, Deus Ex či cokoli podobně kvalitního. Bohužel Sniper Elite nemá nic, co dělá stealth akci dobrou stealth akcí. Nějaký plánování či přemýšlení o postupu se tu skoro nekoná, jde spíš o chůzi plochým koridorem (vertikalita je tu naprosto trestuhodně opomenutá) a headshotování spousty hloupých nácků z dvaceti metrů. V podstatě je to naprosto standardní fps, akorát člověk trochu víc používá sniperku. Přitom sniperská hratelnost to vůbec není.
Hráč by potřeboval mnohem víc volnosti a možností, jak splnit svoji misi, takhle se to téměř vůbec neliší od novějšího, stejně lineárního, City Interactive Snipera.
@Bodkin (08.04.2012 22:03): Tím hraním si na sniperskou elitu je myšleno, že to je vlastně voják-agent, který má sniperku pro případ, kdy bude zrovna na volném prostranství, jinak je to Sam Fisher? Že hra měla být pouze čistě sniperská?
A to nucené rambo mě nejprve pořádně překvapilo. Viděl jsem, odkud vylezli, tak jsem se tam po restartu připlížil a ... tam nikdo. Mohli to udělat chytřeji. Holt, účel světí prostředky.
A to nucené rambo mě nejprve pořádně překvapilo. Viděl jsem, odkud vylezli, tak jsem se tam po restartu připlížil a ... tam nikdo. Mohli to udělat chytřeji. Holt, účel světí prostředky.
Ona to hlavně mohla klidně být čistokrevná stealth hra a mělo by to pak teprve to správné kouzlo i odpovídající název.
76% je velmi pěkné číslo.
Ovšem nedonutíte mě, abych si to znova nainstaloval a vzpomněl si na všechny důvody. Dost možná to ale bude stejný problém, který nedokážu odpustit ani dvojce. Na snajprovskou elitu si to jen hraje.
Plus v poslední misi co jsem hrál, mi to vždy za zády vyspamovalo bandu samopalčíků, které jsem si musel podat v cc. Takže nucený rambo.
Ovšem nedonutíte mě, abych si to znova nainstaloval a vzpomněl si na všechny důvody. Dost možná to ale bude stejný problém, který nedokážu odpustit ani dvojce. Na snajprovskou elitu si to jen hraje.
Plus v poslední misi co jsem hrál, mi to vždy za zády vyspamovalo bandu samopalčíků, které jsem si musel podat v cc. Takže nucený rambo.
@Hrdlodus (08.04.2012 21:44): Stejnou otázku jsem si nedávno pokládal, když se tu o (ne)kvalitě hry zmínil USER47 nebo Bodkin.
Tady by mne vážně zajímalo, co lidem na té hře tak vadí. Přiznávám, že mne ta oranžová barva uráží. Sem patří zelená.
Je to malým počte misí a jejich nízkou náročností? Nebo to hodnotí akční hráči stříleček, které nebaví takováto pomalá hra, ve které styl Rambo je na nic?
Je to malým počte misí a jejich nízkou náročností? Nebo to hodnotí akční hráči stříleček, které nebaví takováto pomalá hra, ve které styl Rambo je na nic?
Tak jo, podle tohodle to v květnu opravdu vyjde - pro PS3 a X360. :-x
@JohnCZ (22.03.2012 14:49): Tak původně se vůbec s PC verzí nepočítalo, ale pak se prý Rebellion nechal doslova ukecat a uvolní to i pro PC. Aspoň třeba tady o tom píšou.
@marwel (22.03.2012 10:55): Hmm, videjko se mi zamlouvá, díky za něj!
@marwel (22.03.2012 10:55): Hmm, videjko se mi zamlouvá, díky za něj!
@Chuck (22.03.2012 14:34): Meh, už mě docela štvou. Všechny fakt zajímavý kousky jsou exkluzivitky pro konzole a nebo na PC vyjdou s několika měsíčním zpožděním...
@marwel (22.03.2012 10:55): No já Ti nevím, včera jsem volal do libereckého JRC a podle dostupných informací v květnu hra vyjít sice má, ale prozatím ne pro PC. :-( Nebo máš něco optimističtějšího? Beru ihned! :-)
@USER47 (05.10.2011 20:36): Jen tak mimochodem, co jsi teda vlastně čekal?
@USER47 (05.10.2011 20:36): Jen tak mimochodem, co jsi teda vlastně čekal?
Chucku, Rebellion te vyslysel a vydali ti nove videjko ze Sniper Elite V2.:-) 1. kveten je tvuj den.
USER: S tím souhlasím. I s těmi 60%.
Já jsem hrál PC verzi a taky jsem z toho nebyl zrovna nadšenej. Podle toho, jak se o hře často mluví v superlativech, jsem čekal něco trochu jinýho.
No, jestli hodnotí konzolovou verzi, tak je 40% pořád moc :-D
Nu co... Lehce podprůměrný kousek. Co je na tom?
40%? Ale notak :)
Drolin: Kdo tady mluví o kuši?=)
Heh, zrovna ta kuše je to nejlepší na HL2 :).
JohnCZ: Možná taky proto nikdy Half-Life 2 nedohraju.
Say: Souhlas. FPS bez sniperky nemá šťávu.
Say: Tady ten velký nadpis mluví za vše, tak budeme doufat.
Akorát jedna věc mi nesedí. Hra je dělaná na konzole. Sniperská... To mi nějak nejde dohromady. A nebo vlastně jo. Auto-aim=/
Chuck: Já jsem sniperská konzerva. Jak ve FPSce není odstřelvoačka, tak mě to nebaví=P
Chuck: Já jsem sniperská konzerva. Jak ve FPSce není odstřelvoačka, tak mě to nebaví=P
Say: Ty jseš vlastně ten milovník sniperky, že? ;-) Pamatuji si to hlavně z DE. Minimálně v designu to vypadá kapku líp než jednička. :-)) Na JRC mají předobjednávku, tak ji asi výjimečně udělám.
Chuck: Mňamí. Píšu si mezi očekávané hry!
Jak vůbec u SE vypadá multiplayer?
PM: Je fakt, že něco podobného sháním, takže kdo ví, jak to skončí. Přiznám se, že mě také dost zajímá ten "Sniper: Ghost Warrior", takže uvidím.
Chuck: Pripájam sa k tomu odporúčaniu na Desert Storm, ten som si fakt užil. Global Storm som síce prešiel na PS2 ale za seba môžem povedať že je vcelku podarený.
JohnCZ: Díky za uznání, toho není nikdy dost. ;-) Na ty tipy kouknu, na hry podobného zaměření mám občas choutky. Ten doublekill se mi totiž povedl jen jednou a když to bylo na konci poslední mise a navíc v té nejvyšší obtížnosti, tak to obzvlášť potěšilo. Jinak jsem se bál, že to letadlo nedoběhnu. :-)
Chuck: Naprosto souhlasím s tvým komentářem. Opět pěkně a čtivě napsáno, jen tak dál. Na hře mi trochu vadila jiná věc. Slabší "konzolovou" grafiku bych překousl, ale design některých map se mi moc nelíbil. Hlavně některé dlouhé ulice mi přišly takové prázdné. Ale jinak super. Doporučuju ti hru podobného ražení (podobnou stylem, ale není to přímo o sniperech) a tou je Conflict (Desert Storm, Vietnam; Global Storm už méně), z nichž mám nejradši Vietnam (nejspíš kvůli tomu, že mám pro džungli slabost :)). Moc vysoká hodnocení to nesbíralo a v dnešní době to leckterého herního veterána už asi taky moc nenadchne, ale vzpomínám na doby, kdy jsme tyto hry pařívali u známého na PS2 v coopu klidně celý den (a pak jsme pochodovali po škole a pobrukovali si melodii, co si pískali nepřátelé). Takže pokud překousneš trochu slabší grafiku, mohlo by se ti to líbit.
Mimochodem pěkné rekordy. Já jsem měl vždy největší radost z doublekillu :) To byla vždy slast to zpomaleně sledovat.
Mimochodem pěkné rekordy. Já jsem měl vždy největší radost z doublekillu :) To byla vždy slast to zpomaleně sledovat.
Pro informaci tomu, kdo tuto hru zná, se musím pochlubit, že jsem měl v téhle hře 2 rekordy - nejvyšší vzdálenost na nepohyblivý cíl v nejvyšší (čtvrté) obtížnosti, kterou jsem díky bodům slávy postupně nasbíral ze druhé, byla 190 m a v poslední misi jsem dokonce na jednu ránu odrovnal 2 nepřátele najednou.
Sorry, reagoval jsem na jinou hru. Jako bych nic neřekl.
Vyplatí se to za 2 eura? (steam)