Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Absence skill tree, důraz na akci... Předpokládám další "RPG" nové generace, o kterém se budou vést četné debaty...?
Tak beta je za mnou. Lepsi remake, nez SC2, ale jednicka Diabla u me zustane nejspis neprekonana. I diky veku, kdy jsem se k ni dostal. Mym favoritnim povolanim se stal witch hunter (v 1 carodej, ve 2 nekromant). Trojka ma peknou grafiku - skutecne zadne omalovanky, i design urovni me prijemne prekvapil, hra odsypa, ale to je asi tak vse. Jsem rad za betu, uzil jsem si to, nekupuji.
@Danny (21.04.2012 21:01): Musi mit, jinak maji zadelano na poradny pruser. Mne se tam podarilo dostat dopoledne a do ted pak uz ne. Tak si asi zahraji az zitra rano, kdy budou vsici jeste chrupat.:-)
@Paul (21.04.2012 18:42): Ja po prvy waypoint a vyzera to tak ako som dufal.
Az na tie nekonecne problemy s pripojenim. (najprv som sa tam nijak nemohol dostat a teraz ma to pri tom waypointe proste disconnectlo a nepustilo spat)
@7c (21.04.2012 18:49): No mne to ve druhem dile takhle docela vyhovovalo a celkove to davalo docela smysl. Zbrane jsou proste podrizene skillum a tak je to podle me spravne. Napriklad v Torchlight naopak hrac vubec nevi, jakou zbran ma pouzit, protoze sami o sobe jsou strasne slabe a loot je take hodne osizeny o nachazeni skutecne zajimavych zbrani (+5 do vsech skillu).
@marwel (21.04.2012 18:16): To by byla právě výborná zpráva, ne? Nemít "povinnou výbavu" pro každou postavu, nalinkovanou od prvního levelu do konce hry. Nicméně tohle případ D3 obávám se nebude.
Tak jsem betu hrál asi půl hodiny a vůbec mne to nebavilo...dneska už pro mě asi hack and slash není, takže budu hezky čekat na Risen 2 a třetí dohrání Zaklínače 2.
@7c (21.04.2012 16:44): kurcatovium to asi myslel tak, ze v podstate nikdy neni podobna kombinace, jakou jsi vyjmenoval, nejsilnejsi, kdyz napriklad hole pro kouzelnici davaji velke bonusy do skillu a pro ni vhodnych statistik. Zatimco zde podle nej byla kuse v rukou kouzelnice nejsilnejsi kombinace.
@kurcatovium (21.04.2012 16:19): Paladin s lukem/kuší? Kouzelnici se sekerou? Assassin s holí? Pokud ti žádná kombinace (jen špička ledovce) nic neříká, tak jsi D2 hrál nejspíš opravdu málo - nebo jen velmi málo experimentoval :) Uvidíme, jak se v tomhle směru vyvrbí D3 (jak už jsem opakovaně psal, moc nadějí do něj nevkládám).
@7c (21.04.2012 15:39): D2 (s datadiskem) jsem nahrál všehovšudy nejspíš stovky hodin, ale nepamatuju se, že bych někdy podobnou zvrhlost viděl.

@Isair (21.04.2012 14:34): Ten vývoj není až tak okleštěný jako v Dungeon Siege (aspoň v jedničce, kteoru jsem hrál jako jedinou), ale stejně je to proti dvojce docela razantní zjednodušení/změna/whatever.
"ale je docela divné sledovat kouzelnici, jak pobíhá s obrovskou kuší v rukách"
Diablo 2 jsi tedy zřejmě nehrál?
Shlédnul jsem teď komentované gameplay video na Eurogameru a těším se o to víc. Absence skill trees mě taky děsí, ale jinak to vypadá luxusně.
"Jen co mi tedy trochu vadi je, ze hra krom volby z nekolika schopnosti vse dela za hrace." , "Jo aha, už vím co, vývoj postavy. Tohle mě teda opravdu HODNĚ zklamalo. V podstatě jediný vývoj postavy, který tu existuje, je šoupání rysky XP doprava a s novým "levelem" vám automaticky přibude pár HP."

Tohle mi zní docela hrozivě. Pokud se z toho vyklube další Dungeon Siege, tak od toho dávám ruce pryč.
Taky jsem tu D3 Betu zkusil, když je to teď přes víkend zdarma a ... no, ehm, po pravdě mám docela smíšené pocity. Hratelnost je vcelku dobrá, potvory pěkně nabíhají a umírají, prostředí vypadá slušně (ani není tak "přebarvené", jak se spousta lidí bála), hudba je pěkná, ale něco tomu chybí. Jo aha, už vím co, vývoj postavy. Tohle mě teda opravdu HODNĚ zklamalo. V podstatě jediný vývoj postavy, který tu existuje, je šoupání rysky XP doprava a s novým "levelem" vám automaticky přibude pár HP. Vše ostatní je nahrazeno "lootem", který je taky dost pofidérní. Snad se to na vyšších levelech (s více magickými vlastnostmi zbraní) spraví, ale je docela divné sledovat kouzelnici, jak pobíhá s obrovskou kuší v rukách. Nejsmutnější na tom je fakt, že takováhle kombinace dává (aspoň na začátku) největší damage... Ad damage: tohle je imho další fail. Ty pseudo-skilly, co ve hře jsou, jsou jen zevrubně popsané a člověk tak vůbec nemá přehled, jaké poškození vlastně udělají. Vše se odvíjí jen od zbraně, což mi přijde poměrně hloupé. Zvyknout se na to asi nechá, ale ... inu, jiné mechanismy asi budou potřebovat hlavně čas na vstřebání.
@7c (21.04.2012 11:19): Já taky nikoho neinformoval... Jen jsem napsal, jak beru +- prvních 15 minut hry, nikdo tě nenutil to číst tak si tu ironii pro příště odpusť ;-).
Rozjel jsem Monka a muzu rict,ze se hraje uzasne. Jinak bitka se Skeleton Kingem taky paradni
Tak jsem take vyzkousel a je to dobre. Hraje se to paradne. Mam ted prime srovnani s Torchlight a Titan Quest a Diablo 3 je o tridu vys. K tem zasadnim vecem. V Torchlight i Titan Quest je problem se zamerovanim nepratel. U Torchlight je mala tolerance, takze casto kdyz jen o kousek netrefite kde nepritel je, misto utoku se postava rozejde na misto kurzoru. U Titan Quest je problem pri mireni ve vetsim poctu nepratel, kdy je opravdu problem zamirit na pozadovaneho nepritele (je potreba mirit jakoby nad nej). Nic z toho v Diablu 3 neni, vse funguje naprosto presne. I samotna 'taktika' pri soubojich i na nizsich levelech je uplne nekde jinde nez v Torchlight ci Titan Quest (specialni schopnosti nepratel, vyuzivani prostredi, atd.). A grafika ani zdaleka neni tak hrozna jak se povidalo. Ta temna atmosfera tam je velmi dobra.

Jen co mi tedy trochu vadi je, ze hra krom volby z nekolika schopnosti vse dela za hrace. Nebo jsem neco prehledl? Jako ze hrac nemuze ani vylepsovat sve staty apod. No a skill tree mi trochu chybi. Nekoukal jsem samozrejme na vsechny runy a kouzla, ale sotva tento system muze skill tree nahradit. Ale tak dulezita je hratelnost a ta je paradni.
7c: Je otázka, jak to bylo myšleno. Pravda je, že jsem občas také toužil, aby dvojka začínala s postavou tak kolem 40. úrovně na nightmare. :)

Ale tohle je částečně má chyba, že mě často zaujaly buildy, které využívají skilly 30. úrovně (Fury werewolf, Zealot/Fanatic Pala nebo třebas Berserk Barbar).
@Hydr0gen (21.04.2012 10:34): Dojmy jsou kladné :) Hratelnost je skvělá, grafika dostačující a rozhodně na mě nepůsobí WOWkovským dojmem. Venkovní lokace jsou daleko lineárnější, i když se dá narazit i na pár klasických plání, většinou byla cesta daná. Podzemní prostory jsou v betě docela rozsáhlé a nejsou tak lineární jak venkovní, naopak najít schody do dalšího patra je mezi těmi haldami potvor docela fuška - dvakrát to dokonce moje Wizardka nerozchodila. Co se týče smrti, hráč "ožije" na posledním checkpointu, což je většinou na začátku dané lokace. Mě to docela vyhovuje, i když je to docela zjednodušené - podobně jako systém town portálů, které jsou ze svitků z dvojky přetransformovány do jakéhosi kouzla, během jehož sesílání však nesmí být hráč rušen potvorami.

Velký klad je systém léčení pomocí Health Orbů a elixírů. Health Orby doplní zdraví postupně, elixíry okamžitě, ale nelze jich vypít víc najednou. Hra je díky tomu pěkně akční a odsýpá.
Prostředí má diablovský nádech, potvor je hodně a jsou rozmanité, některé jsou tak velké, že mi při včerejším návalu diablo trochu lagovalo, když jich bylo na obrazovce víc :)
Zbraně normálka, vyzkoušel jsem i Artisana, kterého lze za peníze levelovat a částečně má nejspíš nahradit asi gamble. Musím ještě prozkoumat.
Systém skillů a run vypadá vcelku fajn, ale těžko hodnotit po betě. Nějak jsem se v tom nerýpal a prakticky bral všechno co mi hra nabídla, netvotřil jsem ani žádný build, protože těch 13 levelů v betě je na to málo. Tady počkám s hodnocením až na plnou verzi.

To je asi všechno, dojmy jsou kladné a je to prostě Diablo, ať si říká kdo chce co chce :D
"Celkem nuda, ale zatím jsem na to neměl moc čas."
Vskutku hodnotná informace.
Někde jsem četl, že ten začátek je nahovno. A ono je to vážně nahovno!! Celkem nuda, ale zatím jsem na to neměl moc čas.
Jsem pred Skeleton Kingem a zatim hra bavi. Prekvapilo i doplnovani zdravi pomoci dusi,ci co to je. Jen ty predmety mi prijdou takovy nemastny neslany. Neprijdou mi nijak prehnane ruznorody a na gamble jsem jeste nenarazil,abych utratil svych 6k zlata. Portalovej zpusob taky neurazi i kdyz je dost zjednodusenej. Level 9 Barbar a zatim kladny dojmy
Zrovna teď to zkouším a jsem tam, zatím čumím jen do nastavení, moc změn tam není oproti dvojce
Pojede někdo betu? Mě D3 vůbec neláká a trojku nemám v plánu kupovat, ale betu testnu abych měl jistotu že to nemusím kupovat :-)

Snad mě to nechytne :-)
Imho se mohli rozšoupnout u těch postav. Jednotlivá povolání mi moc zajímavá nepřijdou. Až na tradičního Barbara a případně mnicha.
@RedDwarf_Cz (20.04.2012 15:12): Dá se říct, že já.
Jde to úplně jiným směrem, ale zatím, co jsem tak hrál ty 2 měsíce betu, nemohu říct, že by to bylo na škodu. Pěkně jsem si na to zvykl a těším se na plnou verzi a na různé kombinace skillů a run. Je to změna, ale zpackané to není a já jsem spokojenej.
III má být v květnu? Jsou normální vydávat to ve zkouškovém?
Ja teda k fanúšikom Diabla nepatrím, ale som zvedavý, ako dopadne grafické stvárnenie a dizajn tretej časti pod taktovkou Leonarda Boyarskeho. V prvom Falloute si to dával nekompromisne a aj na hrách od Troiky bol jeho rukopis pekne poznať.
Já sice nemám ani ženu, ani děti. Ale přítelkyni zanedbávat taky nesmím, takže až tak hektické to nebude, ale plánujeme s bráchou udělat nějaké "maraton" dny, moc jich nebude.
Dost se mi líbil poslední díl TBBT z 9.března :D tak v tomto stylu to bude dost podobně i u nás.

Nepřítel bude i příchod léta, teplo, slunečno, nemám žaluzie, jen nějaké stínítka, které prd pomůžou. Takže stejně nevím, jak budu hrát, asi až ty večery taky :D