Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Koukám, že Nordom tu má celkem popularitu. Špatný není, ale obvykle jsem hrál spíše s Ignusem. Už jen proto, že mi přijde komické, když Fall-From-Grace ťapká půl metru od hořícího psychopata.
@Fingon (17.05.2012 22:34): A prodat to nejde? A co takové harampádí, s tím jde taky něco dělat? Tuším, že někdo o tom něco říkal, ale při tom množství NPC se to nedá zapamatovat a na poznámky na mapě jsem zapomněl.
Na co je "a magic item"? Takovej ten bordel, co občas vypadne z robotů v modronském bludišti? má to nějaký smysl?
Pokud člověk hraje za mága, má podle mě větší smysl vzít si Nordoma (pochopitelně až poté, co pořádně prokecá Ignuse... já jej nechávám v bludišti :-) ); ve hře je pár zajímavých předmětů (hlavně jedny čočky), které z Nordoma udělají velmi dobrého bojovníka na dálku. Taky je to sympatická postava.

Dak'kon má z bojového hlediska tu výhodu, že je vůči jeho čepeli imunní jen minimum nepřátel. Nemluvě o tom, že z příběhového hlediska se jedná o velmi důležitý charakter.

Jak napsal Jab, od Vhailora se dá většina toho důležitého vyzvědět hned při prvním setkání, dál ve hře sice má pár zajímavých okamžiků, ale byl mi ohromně nepříjemný a není ani tolik propracovaný. A jako bojovník až tak nevyniká.
Asi tak, vybírat v Planescapu členy družiny na základě jejich bojových schopností je... bizarní.

Btw poslední dobou už mám jistý odpor k Mortemu. Sice je to velice fajn postava, ale zároveň je i nejprovařenější.
Jak říkám... Dakkon by měl v podstatě být integrální součástí party.

Základní pětka je Nameless-One, Morte, Dakkon, Annah, Fall-from-Grace. Teprve šestého družníka vybíráš z té další trojice. Alespoň u mě to tak vždy bylo. Přičemž Ignus je asi nejlepší volba z hlediska příběhu.

V Planescapu nemá moc smysl vytvářet partu podle schopností družníků. Jen podle příběhu.
@Jab (17.05.2012 12:41): Já, Morte, Annah, Fall a Ignus jsou jasní... No uvidím, třeba mi do oka padne někdo na základě dialogů a na nějaké vyvážení bojových schopností se vykašlu.
Nordom a Vhailor jsou lehce hůře propracovaní než zbytek party. Což ovšem v případě PST znamená, že jsou také naprosto úžasní. Dakkon by měl být integrální součástí party.

Spíše se rozhoduj z trojice Nordom, Ignus a Vhailor. Kde bych asi nejvíce bral Igna. S Vhailorem se dají v podstatě všechny možnosti rozhovoru projít hnedle když jej poprvé potkáš. Je ohromně silný, ale trochu nespolehlivý společník. Ignus je na tom stejně, jen je jeho příběh trochu více provázaný s Nameless-one. Konečně Nordom je skvělá postava. Ale klidně si jej člověk může ponechat až na druhé hraní. Každopádně třebas některé jeho dialogy s Fall-from-Grace jsou kouzelné.
@Gerret (17.05.2012 12:34): Hm, tak to jsem asi špatně listoval... Mrknu na to.

No právě za mága mi se svým dual.class není co k čemu. Nordom je zase na dálku, ale to už jsem já a Ignus... Vhailora jsem zatím nenašel, ale podle popisku to vypadá na správného badass tanka, někdo kdo by se mohl rovna Mortemu v předních liniích=)
Ale oni ti btw družníci tuším říkají, co ty jejich skilly umí. Alespoň tak to bylo třebas s tou Morteho úžasnou litanií kleteb.
@Say (17.05.2012 11:27): Jaký Dak'konovy skilly myslíš, ten má jen kouzelný ne? A ty jsou normálně vypsaný v knize kouzel.

Jinak v partě jsem měl (Morteho, Annah, Dak'kona, Ignuse a Fall) a nejvíce jsem si oblíbil Morteho a Annah.
Jinak ty zvláštní schopnosti taky nevím kde najít popisky, možná budou k sehnání někde na netu.
@Say (17.05.2012 02:13): Eventuelně to asi smysl má, ale já bych na tvém místě zbrzdil jak INT, tak WIS a hodil nejdřív ještě pár bodů do CHA, aby ti zbytečně cestou nic neutíkalo. Ty druhé dva staty by ti totiž prozatím měly bohatě stačit a že tím kvůli nenamaxované WIS přijdeš o pár expů tě do té doby, než se k němu vrátíš, nepoloží.
@Say (17.05.2012 01:19): Alt-Tabovat kvůli tomu nebudu. Navíc to tam taky není. Někde to být musí přímo ve hře...

Btw, mág 2 úrovně: STR 9, INT 20, WIS 22, DEX 9, CON 7, CHAR 14 . Poslední tetovací místo nechám zřejmě pro CHAR +2. Tak mě napadá, jestli se pořád vyplatí strkat body do INT (omezení na kouzla už nejsou). WIS dává slušný bonus do XP, takže tam to vytáhnu na 25 a pak všechno zřejmě do CHAR.
Dotaz. Kde najdu popis schopností? Vím, co Morteho Litanie kleteb dělá, ale chci to na papíře. To samé u schopností jiných postav. Nikde to nemůžu najít. Spell v knížce to není.
Hele... Bezejmený interaktivně nereaguje slovy "I'm gone", že ne?=D
Tak mě napadá, co podzemí pod úřednickou čtvrtí - dají se tam ty monstra vymlátit všechny? Protože pokaždé se tam vrátím, vždycky tam narazím na nějakýho trelona či červa...
Recenze relativně zajímavá. Netuším, proč ti to házelo takové bugy. Hrál si btw s mody? Zrovna ten nákup předmětů by snad měly vyřešit...
@Matthias (15.05.2012 15:10): díky, mě právě ani ten přechod do jiné lokace nepomáhal, taky jsem to nepochopil, čím to bylo, asi fakt nějáký divný bug či co.

Možná jsem to nenapsal moc pochopitelně, více položek opravdu označit jde, ale nejde si určit ten počet věcí, jako že chci koupit třeba 100 amuletů naráz. Pokud jde i tohle tak jsem nepřišel na to jak.
gerret: hezký komentář, máš plus :)

Co se týče ukládání, kdy to nejde - stačí jen vypadnout do jiné lokace a pak hra uložit šla...
Vlastně vypadnout bylo i bezpečnější celkově :)

A pokud jde o nákup, tak označit více položek myslím jde...