@Kwoky (10.02.2024 15:53): Ted nevím jestli si velmi odvážný nebo naivní :D
Diskuze
@pajmič (10.02.2024 15:27): Má to co-op a chtěl jsem tomu dát šanci.
@Kwoky (09.02.2024 22:54): Proč ztrácíš čas s Anthem, když můžeš hrát cokoliv jinýho?
Až mě budeš někdy chtít slyšet fakt hodně sprostě nadávat, zeptej se mě na hraní Anthemu :)
@Kwoky (21.12.2021 23:17): Došlo. Hra je mrtvá. :) A všichni ti malí pomocníčci, kteří hru pohřbili, se teď vydali "vylepšovat" můj SWTOR. Juchů. :D
Došlo od vydání k nějakému pozitivnímu vývoji, nebo je to už navždy ztracené?
@Cobot (02.04.2021 12:58): Battlefieldy netuším, ale některé screenshoty na mě působily dost obdobně.
@Jab (02.04.2021 10:10): není to spíš o stylu grafiky? Nevšiml jsem si že by ve Fife byly metalické odlesky. Frostbite umí pěknou grafiku. Bettlefield třeba vypadal vždycky skvěle. To že se s tím engine blbě pracuje mě jako uživatele moc nezajímá. To že má jiné mouchy už třeba jo ale o tom řeč není.
@Jab (02.04.2021 10:10): otázka vkusu, já mám pro frostbite hry jiný výtky než zrovna grafiku.
@Paul (01.04.2021 23:14): Tohle je asi fakt ten nejodpornější engine, jaký jsem za dlouhou dobu viděl. Ta grafika je naprosto příšerná. Je jedno, zda jde o DA:I, Andromedu nebo Anthem. Je jedno, kolik si dal kdo práci s texturami. Vše je přebito těmi strašnými metalickými odlesky. Na ty hry se nedá koukat a nedá se to pořádně hrát. Je to doslova a do písmena vykřičený dům mezi enginy. Budu velmi doufat, že Bioware už v téhle hrůze nikdy nic nevydá. Absolutně to devalvuje zbytek práce, který by do takové hry vložili. V enginu uděláte pěkné screenshoty, ale jak to vidíte v pohybu, tak si přejete, aby tvůrci tohohle děsu rezignovali na práci grafiků.
Tak pilot data se mi od postu níže už vždy stáhly správně, a..připadám si trochu nepatřičně, ale ono mě to, ehm, baví? :) Hraju to jako singl, místy docela ukecanou střílečku/lítačku a docela to funguje. Mise maj sice primitivní náplň, ale ten core gameplay střílení/lítání je udělanej dobře a ten svět se jim povedl, ikdyž je samozřejmě škoda, že není variabilnější.
Docela debilně je udělanej ten záčátek z hlediska uvedení do světa - milion pojmů bez vysvětlení, shapers sem, cenotaph tam, je potřeba se trochu začíst do debilního kodexu aby člověk vůbec věděl co se děje. A pak ten looter shooter MP junk bez kterýho bych se obešel, ale neruší to tak moc, jak jsem se obával.
Docela debilně je udělanej ten záčátek z hlediska uvedení do světa - milion pojmů bez vysvětlení, shapers sem, cenotaph tam, je potřeba se trochu začíst do debilního kodexu aby člověk vůbec věděl co se děje. A pak ten looter shooter MP junk bez kterýho bych se obešel, ale neruší to tak moc, jak jsem se obával.
@pajmič (31.03.2021 09:38): To jsem si stihl ověřit v té open betě, tam se jebal i zvuk.
@Gordon (31.03.2021 06:33): Věz, že v případě Anthemu je to ta hra, co tě nechce nechat hrát - netcode tý hry je ultimátní BS :)
@Paul (30.03.2021 17:40): Ach ty servery EA... :) Mě zase nechtěj nechat hrát SP (!) kampaň v battlefieldu.
@Jab (16.08.2019 16:24): Mé minulé já mi dělá radost. Ten kluk má budoucnost!
@Paul (30.03.2021 17:40): Ta hra si dávno vyvinula vědomí a seflexi sebe sama :D
Je to v gamepassu, tak jsem si řekl že to zkusím. Odehrál jsem to intro (celkem mě bavilo, příjemnej střílecí a lítací gameplay, hezká grafika), dostal se do tý pevnosti a vypl to.
A teď když to zapnu, tak mě uvítá "error retrieving pilot data" a hra se vypne. Asi mi říká, že se nemám obtěžovat.
A teď když to zapnu, tak mě uvítá "error retrieving pilot data" a hra se vypne. Asi mi říká, že se nemám obtěžovat.
@Ronik (24.02.2021 20:21): To by to brzy mohlo být na Epicu zdarma ;)
Správné rozhodnutí. Házet víc lidí a peněz do hry bez solidního fanbase a s dvěma velkýma projektama ve vývoji, obzvášt v covidový době, by akorát rozmělnilo pracovní sílu Biowaráků. Ted hlavně soustředit na Dragonáže 4 a něpodělat ho.
@Ronik (24.02.2021 20:21): rozumné.
@Ronik (24.02.2021 20:21): Tahle hra byla DOA, nejlepší by bylo skončit její trápení.
http://www.hrej.cz/novinky/2021/02/08/te ... osudu-anthemu-57179/
Tak, ať to nevyjde! Prachy ať sype EA raději do SWTOR. :)
Tak, ať to nevyjde! Prachy ať sype EA raději do SWTOR. :)
@pajmič (27.11.2019 22:02): Chyba je v tom enginu. To že ho EA cpe vývojářům je chyba druhá.
@Gordon (27.11.2019 20:59): Vyjímkou jest respawn, který užíval source/unreal engine, tak kde je chyba? Určitě ne jen ze strany EA.
@pajmič (27.11.2019 20:38): Frostbite je EAčka, který ho cpou vývojářům přímo do análu.
@Gordon (27.11.2019 18:43): To je sice pravda, ale Korbitch bitchoval o optimalizaci, což konkrétně u Anthemu chápu, ale obecně to házet na EA je jak z análu.
@pajmič (27.11.2019 17:34): Jo sice Frostbite jede někdy jak z praku, za to má ale o to víc bugů a glitchů, nejhorší unifikovaný engine, co můžeš mít, nezvladá ani zvuky.
@Korbitch (27.11.2019 08:58): Bioware s Anthem tu optimalizaci solidně podělalo. Obecně to máš jako v loterii, která ti ustanoví, jak ti to poběží. Záleží hodně na procesoru, o tom jakou verzi hraješ, jestli máš pomalý připojení, zda li je Měsíc v úplnku. Jinak prostbajt hry vždycky šlapou jako nardženej zajda, nevím, kde si vyhrabal tu "EA optimalizaci"
@Gordon (27.11.2019 09:10): No, jsem z toho trochu rozladěnej. Týpek to hraje na 2070 na ultra a tvrdí, že to maká uplně v pohodě. Ale je to ortodoxní lama, takže jsem ho musel i navigovat, jak si zapnout fps counter v Originu, takže bůhví. Možná by i pomohlo to dát na SSD, fakt nevim. Takový RDR maká skoro celý na ultra se stabilními 60fps na QHD. Tahle srágora musela jít na high...
@Korbitch (27.11.2019 08:58): wtf... mě to jelo vcelku uspokojivě...
Chcete mi říct, že na moji kartě to na ultra padá až na 40 fps? Ou, boy. EA a jejich optimalizace...
@Gordon (16.08.2019 20:41): Budu ti věřit, Gordy.
@pajmič (16.08.2019 16:19): Ti už se na tu hru dávno vysrali a to co teď s ní dělají je jen na oko pozvolný opouštění aby se neřeklo.
@Jab (16.08.2019 16:39): Nemusíš mě hned chytat za slovo :D
@pajmič (16.08.2019 16:36): Dávno? :) Já vidím šestého srpna.
https://www.ea.com/games/anthem/news/update-130?isLocalized=true
https://www.ea.com/games/anthem/news/update-130?isLocalized=true
@Jab (16.08.2019 16:32): Cataclysm je pouhý content update a už je dávno oficiálně on-line.
@pajmič (16.08.2019 16:27): Což byl ale ten Cataclysm, který je minimálně na PTS už přítomen.
@Jab (16.08.2019 16:24): Uvidíme, zda ten slepec šlápne do pomyslného hovna, co ty na to?
Dokud nepřijde nějaká ta expansion, nebudu vynášet pozitivní ani negativní rozsudky.
Dokud nepřijde nějaká ta expansion, nebudu vynášet pozitivní ani negativní rozsudky.
@pajmič (16.08.2019 16:19): Kdepak. Anthem je úplně v koncích. O tom nemám ani ždibíček pochybností. Však i ten jejich "průlomový" letošní obsah přinesl jen další grind a jeden boss fight. Za rok už po téhle hře ani pes neštěkne.
@Jab (16.08.2019 14:58): Tak daleko bych nezacházel. Pokud na to EA/Bioware nehodí bobek, tak z toho za rok může být solidní hra, pokud si udržeji playerbase. Na druhou stranu Swotoráci můžou mlaskat, nebot nyní bude veškerá pozornot upoutána na Onslought, což má být, dle veškerých dostupných informací, nejobsáhlejší Swtor expanze vůbec(?)
@pajmič (16.08.2019 13:46): Tak na pozici Lead Producenta jej nevybral Bioware. Dvojnásob mám tak radost, že na Anthem úplně vyhořel (a Anthem s ním).
@Jab (16.08.2019 12:19): Bioware se chce zbavit konkurence tím, že infikuje machinacemi tohoto individua ekonomickou politiku neštastného studia, které ho zaměstná :D. Bioware vypustilo do světa biologickou zbran :))
@pajmič (16.08.2019 12:04): JJ. Jeho odchod ze SWTOR byla úleva a hře to spíše prospělo (díky gearu z Ossusu můžeme konečně dlabat na jeho command crates (tzn. lootboxy)). On je vlastně skvělý indikátor toho, co bude stát za houby. Kam půjde dál, tam budou dělat mizerné RNG hry. :)
Tento týpek měl v Bioware jediný úkol. Vyždímat z Anthemu a před tím ze SWTORU money. Pěknej hnůj a exlusivní lhář. Opravdu jeden z mála lidí, kterého nemůžu cítit. Dobře, že je gone.
Nakoniec to u BioWare zabalil aj Ben Irving, lead producer Anthem. Včera oznámil, že od nich odchádza:
https://twitter.com/BenIrvo/status/1162042498140819456
https://twitter.com/BenIrvo/status/1162042498140819456
@Jab (17.05.2019 15:53): sice tady to nebude ten případ, ale obecně kdyby v mnoha případech komunita držela ústa bylo by to o dost lepší.
Viník neúspěchu Anthem byl konečně a definitivně nalezen. Tak už to konečně můžeme hodit za hlavu. :)
@pajmič (03.04.2019 20:33): EA si nechalo většinu talentovaných leadrů odejít či je rovnou vyštípali a teď se diví, že se ty hry nedělaj samy. "Jak to?? Vždyť máme stovky lidí a stovky tisíc dolarů??" Guess what... talent nemá každej pracant, co ti kývne na plat.
"BioWare veterans liked to describe Casey Hudson’s Mass Effect team as the Enterprise from Star Trek: They all did what the captain said, and they were all laser-focused on a single destination."
Docela mě překvapuje ta analogie. Star Trek? Shepard a Normandy by bylo daleko příhodnější :D Ale tady to jen potvrzuje mé domněnky. Opravdu škoda, že se na to Casey vysral, ale na druhou stranu ho docela chápu. Takovejch hoven, co musel slýchávat a číst denně od raněných Biodronů, by jednoho taky donutilo se na všechno vykvajznout.
Docela mě překvapuje ta analogie. Star Trek? Shepard a Normandy by bylo daleko příhodnější :D Ale tady to jen potvrzuje mé domněnky. Opravdu škoda, že se na to Casey vysral, ale na druhou stranu ho docela chápu. Takovejch hoven, co musel slýchávat a číst denně od raněných Biodronů, by jednoho taky donutilo se na všechno vykvajznout.
@Gordon (03.04.2019 14:07): A mimo to, imagine, Gordy, jaké by to bylo, kdyby Anthem byl 4 roky v produkci, kdyby všechno šlapalo A kdyby ten původní koncept (shadow of colossus in space) byl základ pro ty čtyři roky.
@Gordon (03.04.2019 14:07): Warhorse by nikdy nedostalo takovej rozpočet od EA či jiných big publisherů, protože by si single-player rpg ze středověku ani neotřeli botu. A warhorse by zase nikdy nepřijalo fakt, že by měli dělat pod EA na Destiny clonu, jenž by měl šlapat na šaize enginu :D Takže odpověd: neudělali by prd, protože by ho nedostali. :D
@Paul (03.04.2019 14:11): Tak příště tedy napiš, co si opravdu myslíš :)
@Paul (03.04.2019 14:11): Tak příště tedy napiš, co si opravdu myslíš :)
@pajmič (03.04.2019 13:42): Když píšu EA, mám tím na mysli EA i Bioware, celou tu entitu. Prostě lidi co maj rozhodovat a nedělaj to jsou jaksi problém.
@Paul (03.04.2019 13:27): To neni problém jen EA. Obecně jsou zaměstnanci v US v dost horší pozici než v Evropě.
Imagine... co by s tím rozpočtem udělalo třeba takové Warhorse. :-D
@SilentWolf (03.04.2019 13:47): Analýza. Hezký synonym pro nevědomost, nerozhodnost a diletantství :D
@pajmič (03.04.2019 13:42): Tak 5 let trvala analýza. Ta se podcenit nesmí! :D
@Paul (03.04.2019 13:27): @SilentWolf (03.04.2019 13:31): Ty vole, EA dalo Bioware skoro 7 let na vývoj. Problém je ve vedení Bioware. Nerozhodnosti, nekompetenci a naprosté lhostejnosti k názorům těch hůř placenejch.
Jedinej problém ze strany EA je Frostbite. Ale i kdyby měli nejlepší engine na světe, tak s prdelním kapitánem u kormidla je to platný, jako dávat beznohýmu kopačky.
Hudson a Darrah byli, dle toho článku ti, kteří to rozhýbali na těch posledních několik měsíců.
Jedinej problém ze strany EA je Frostbite. Ale i kdyby měli nejlepší engine na světe, tak s prdelním kapitánem u kormidla je to platný, jako dávat beznohýmu kopačky.
Hudson a Darrah byli, dle toho článku ti, kteří to rozhýbali na těch posledních několik měsíců.
@Paul (03.04.2019 13:27): https://www.youtube.com/watch?v=JBVWkvMuh_k
Tohle ale na EA sedí neskutečně. Teda.. spíš na Bioware konkrétně. A je mi jich docela líto.
Tohle ale na EA sedí neskutečně. Teda.. spíš na Bioware konkrétně. A je mi jich docela líto.
Smejki z Warhorse k tomu článku
Man, we had rough moments, intense arguments, bad blood, some crunches (paid, and always followed by some relief period), and not a single person experienced anything close to this.
I can't imagine what a hellfire the #Anthem project must have been set on.
V EA je něco velmi špatně.
Man, we had rough moments, intense arguments, bad blood, some crunches (paid, and always followed by some relief period), and not a single person experienced anything close to this.
I can't imagine what a hellfire the #Anthem project must have been set on.
V EA je něco velmi špatně.
@valcik (03.04.2019 13:15): ESET! To jsem ani nevěděl, že je slovenský. Každopádně zrovna nedávno jsem viděl na FB reklamu na nějaký grafický engine, který vyvíjejí v Bratislavě a byla to celkem zajímavá věc, ukazovali třeba tank, "funkční", že se skládal ze všech komponent co reagovali nějak fyzikálně, takže pásy například nebyly animace, ale interagovali prostě s fyzikou. (což pás zrovna může být glitchingfest)
@Gordon (03.04.2019 13:09): Testovali schopnosti v rôznych oblastiach, metodiku hľadaj na stránkach skillvalue linkovaných v článku. A keď sa pýtaš na konkrétny príklad, ESET si vedie dobre a expanduje do celého sveta.
@valcik (03.04.2019 12:37): V čem jsou slováci tak veleúspěšní?
Nezávislý rebríček kvality IT vývojárov z jednotlivých krajín potvrdzuje, že americkí vývojári zaostávajú ďaleko sa svetovou špičkou. Česko môže byť hrdé na krásne druhé miesto:
https://www.pentalog.com/blog/IT-ranking-world-top-developers/
https://www.pentalog.com/blog/IT-ranking-world-top-developers/
@orromis (03.04.2019 12:32): oni tam píšou, že i další lidé trpěli depresemi a úzkostmi, nijak extra to kontext nemění. Měli prostě napsat, že je to banda ufňukánků a byl by klid.
@Walome (03.04.2019 12:27): Z toho článku na kotaku je evidentní, že to je výpověď několika lidí, na tiscali to vypadá jako výpověď jednoho člověka. Ten článek na tiscali je prostě strašně zavádějící.
@orromis (03.04.2019 12:25): a tak to je jasný, že tam nemaj místnost určenou na pláč, to každýmu dojde :)
@Walome (03.04.2019 12:19): To je naprosto kokotskej překlad.
Perhaps most alarming, it’s a story about a studio in crisis. Dozens of developers, many of them decade-long veterans, have left BioWare over the past two years. Some who have worked at BioWare’s longest-running office in Edmonton talk about depression and anxiety. Many say they or their co-workers had to take “stress leave”—a doctor-mandated period of weeks or even months worth of vacation for their mental health. One former BioWare developer told me they would frequently find a private room in the office, shut the door, and just cry. “People were so angry and sad all the time,” they said. Said another: “Depression and anxiety are an epidemic within Bioware.”
Perhaps most alarming, it’s a story about a studio in crisis. Dozens of developers, many of them decade-long veterans, have left BioWare over the past two years. Some who have worked at BioWare’s longest-running office in Edmonton talk about depression and anxiety. Many say they or their co-workers had to take “stress leave”—a doctor-mandated period of weeks or even months worth of vacation for their mental health. One former BioWare developer told me they would frequently find a private room in the office, shut the door, and just cry. “People were so angry and sad all the time,” they said. Said another: “Depression and anxiety are an epidemic within Bioware.”
@SilentWolf (03.04.2019 08:12): "V Bioware byly soukromé pokoje, v nichž vývojáři brečeli." :D tohle je krásná doba.
@SilentWolf (03.04.2019 08:12): To je hodně strohá verze, ale více či méně dobře shrnutá.
Tady je český překlad, louskat anglicky se mi to moc nechtělo. https://konzolista.tiscali.cz/articles/o ... lo-o-nocni-muru-bd81
A je to docela nehezké čtení. Aspoň konečně chápu, v čem je ten engine tak špatný. A ty deprese vývojářů docela chápu, vždyť to jsou v podstatě dělníci. Před lety jsem se divil Levinovi, že se na to přes úspěch Bioshocků vyprdl, teď ho i docela chápu.
A je to docela nehezké čtení. Aspoň konečně chápu, v čem je ten engine tak špatný. A ty deprese vývojářů docela chápu, vždyť to jsou v podstatě dělníci. Před lety jsem se divil Levinovi, že se na to přes úspěch Bioshocků vyprdl, teď ho i docela chápu.
@Charllize (02.04.2019 21:18): Zase jste přišli s vodíkovými bombami...
@Ronik (02.04.2019 21:16): ne nebyli ! A hry z ty doby maji vsichni nejradsi !
@Charllize (02.04.2019 21:13): A nechceš si ho přečíst? Je v něm kus hezké novinařiny, možná by ses dozvěděl něco nového a ušetřil bys nás dalšího výkřiku na téma, že za našich mladých let jůtůbeři nebyli :)
@Gordon (02.04.2019 21:10): ja v tom poradek mam. vyjadril jsme se proc Anthem je sracka, nevim proc nutne musi byt doslovne a v lajne nalinkovana odpoved na Useruv clanek. Vubec sem ho necetl. Spis tak volne na to co psal Paul.
@Charllize (02.04.2019 21:08): Už v tom zase máš zmatek, doporučuji ti dát si zase na týden zákaz internetu a raději vyplňovat křížovku, nebo něco, co staří lidi dělají.
@USER47 (02.04.2019 21:03): Ze mozna kdyby to takhle nebylo, Anthem bylo single rpg z 90% hodnocenim?
@Jab (02.04.2019 21:04): a ty me taky uz neser :)
@Jab (02.04.2019 21:04): a ty me taky uz neser :)
A jak to souvisí s tím Schreierovým článkem?
Tak ten vliv, at uz spatny nebo dobry, medii a internetu obecne je myslim bez diskuze. Staci jeden slavnejsi youtuber a udela ze hry trosku/ikonu.
(Pyco to hraje PeedeePeedeePee, to musis zahrat kamo, vole. Peewecedecee rikal na streamu ze to je sracka, to nekupuj..)
Ja se BW ani nedivim, me tyhle moderni hodnotitele a naseptavaci lezou krkem taky :) Kdyz nebyl internet kazdej hral a drzel pysk, dneska jsou vsichni chytry jak radio a kazdej posledni debil na zamekouli si musi rejpnout a rict svoje i kdyby na chleba nebylo. V dobe kdy lidi na internetu nekecali do toho jak maji hry vypadat, a delat masivni zpetnou vazbu byli hry lepsi. Sama legenda z te doby. Kolik takovych legend bylo za poslednich medialne podporenych treba deseti let, pet? Dve?. Vyjde hra a kazdej zacne tokat jak tetrev, koho to zajima, dprdle :) Ty dnesni hry nejsou dilo tvurcu, ale dilo lidi co do toho musi neustale kecat. LISEN TO CONUNITU !!!
(jeee, vam se ta hra nelibi?? A to jako proc, vzdyt to bylo na zaklade zpetne vazby! Neeeee je to srajda, voe, tahnete, umrete, debilove)
Je to to nejhorsi co se za posledni leta stalo, nechat kecat hrace/media do toho jak ma hra vypadat.
Vsechny ty sracky co za posledni leta vysli jsou jen zhmotnena prani hracu. marketingovy data co sesbirali po internetu. Vize tvurcu tam je mozna ani ne polovicni.
(Pyco to hraje PeedeePeedeePee, to musis zahrat kamo, vole. Peewecedecee rikal na streamu ze to je sracka, to nekupuj..)
Ja se BW ani nedivim, me tyhle moderni hodnotitele a naseptavaci lezou krkem taky :) Kdyz nebyl internet kazdej hral a drzel pysk, dneska jsou vsichni chytry jak radio a kazdej posledni debil na zamekouli si musi rejpnout a rict svoje i kdyby na chleba nebylo. V dobe kdy lidi na internetu nekecali do toho jak maji hry vypadat, a delat masivni zpetnou vazbu byli hry lepsi. Sama legenda z te doby. Kolik takovych legend bylo za poslednich medialne podporenych treba deseti let, pet? Dve?. Vyjde hra a kazdej zacne tokat jak tetrev, koho to zajima, dprdle :) Ty dnesni hry nejsou dilo tvurcu, ale dilo lidi co do toho musi neustale kecat. LISEN TO CONUNITU !!!
(jeee, vam se ta hra nelibi?? A to jako proc, vzdyt to bylo na zaklade zpetne vazby! Neeeee je to srajda, voe, tahnete, umrete, debilove)
Je to to nejhorsi co se za posledni leta stalo, nechat kecat hrace/media do toho jak ma hra vypadat.
Vsechny ty sracky co za posledni leta vysli jsou jen zhmotnena prani hracu. marketingovy data co sesbirali po internetu. Vize tvurcu tam je mozna ani ne polovicni.
@Jab (02.04.2019 19:18): Někdy je holt lepší mlčet, obzlášť, pokud seš markeťák u Bioware.
To jsou fakt slušní uplakánci. Oni nasedli na vlak "game as a service" a ještě v tom totálně pohořeli. A je to chyba ošklivých článků...
@Paul (02.04.2019 19:14): To je má dnešní nejoblíbenější věta.
@USER47 (02.04.2019 18:59): "who did their absolute best to bring this totally new idea to fans."
To...působí jako sarkasmus :D
"We don’t believe articles that do that are making our industry and craft better."
Shots fired. Or whimpered.
To...působí jako sarkasmus :D
"We don’t believe articles that do that are making our industry and craft better."
Shots fired. Or whimpered.
+ Bioware reakce (nicneříkající):
http://blog.bioware.com/2019/04/02/anthem-game-development/
http://blog.bioware.com/2019/04/02/anthem-game-development/
Zajímavej článek o vývoji
https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964
Jak Hudson odešel, hra ztratila vision holdera a šlo to do hajzlu
"“The root cause of all this was that lack of vision,” said one former BioWare developer. “What are we making? Please tell us. The recurring theme was there was no vision, there was no clarity, there was no single director saying, ‘This is how it all works together.’”
The most common anecdote relayed to me by current and former BioWare employees was this: A group of developers are in a meeting. They’re debating some creative decision, like the mechanics of flying or the lore behind the Scar alien race. Some people disagree on the fundamentals. And then, rather than someone stepping up and making a decision about how to proceed, the meeting would end with no real verdict, leaving everything in flux. “That would just happen over and over,” said one Anthem developer. “Stuff would take a year or two to figure out because no one really wanted to make a call on it.”
...aneb proč vývoj hry potřebuje svého Vávru .)
https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964
Jak Hudson odešel, hra ztratila vision holdera a šlo to do hajzlu
"“The root cause of all this was that lack of vision,” said one former BioWare developer. “What are we making? Please tell us. The recurring theme was there was no vision, there was no clarity, there was no single director saying, ‘This is how it all works together.’”
The most common anecdote relayed to me by current and former BioWare employees was this: A group of developers are in a meeting. They’re debating some creative decision, like the mechanics of flying or the lore behind the Scar alien race. Some people disagree on the fundamentals. And then, rather than someone stepping up and making a decision about how to proceed, the meeting would end with no real verdict, leaving everything in flux. “That would just happen over and over,” said one Anthem developer. “Stuff would take a year or two to figure out because no one really wanted to make a call on it.”
...aneb proč vývoj hry potřebuje svého Vávru .)