A já si počkám a možná s odstupem času koupím .. určitě se na hru nevrhnu v den vydání, to vůbec ne. Mám tolik her v pořadí, co mám hrát / dohrát, že nic nestíhám :D i díky PS4.
Diskuze
@Jab (04.02.2019 07:48): zřejmě jo, proto píšu, že by mě to zajímalo, nedělám soudy. Ale třeba i naopak, kdyby vyšel JEN KOTOR 3 na způsob 1 a 2, bez žádných volovin, žádný open world generický humus ale menší oblasti nacucané obsahem, jestli by to vůbec dnes ještě mohlo fungovat. Kdo ví, nadějí jsem se vzdal už dávno.
@SilentWolf (04.02.2019 07:36): Jsem si téměř jist, že by byl horší než předchozí dva díly. A v rámci "monetizace" bys v měl dokupoval věci, které v předchozích Bioware titulech byly normálně zadarmo. Zvláštní to svět, kde ti ani single-player hra vlastně nepatří, musíš být stále online a do její kostry si obsah teprve dokoupit. :)
Jsem mile potěšen. Bál jsem se, že se mi hra bude líbit. Takto ji mohu s klidem ignorovat. Chtěl bych mít nějakou křišťálovou kouli abych zjistil, jak by se třeba prodával případný SP megalomanský KOTOR 3.
@Ria Kon (03.02.2019 17:59): 0 odezva 60 citlivost byla pro mě asi to nejlepší nastavení. Chvíli jsem si na to zvykal, ale dalo se s tim manevrovat ve větších jeskyních.
@SimonEndt (03.02.2019 18:14): Já měl problémy se zvukem pořád. A na měl jsem totožný PFS bez ohledu na nastavení grafiky. Krom toho žádný odpadávání ani crashe. Hezký je, že v plný verzi je mnoho z toho, udájně, opraveno. Tak uvidíme.
@SimonEndt (03.02.2019 18:14): Já měl problémy se zvukem pořád. A na měl jsem totožný PFS bez ohledu na nastavení grafiky. Krom toho žádný odpadávání ani crashe. Hezký je, že v plný verzi je mnoho z toho, udájně, opraveno. Tak uvidíme.
Moje dojmy jsou teda dost smíšené. V základně mi nefungovaly zvuky, pořád mě to odpojovalo ze hry, zasekávala se obrazovka při oznámení lootu, nešlo se připojit do mise, u přátel v partě se buď zobrazoval špatný level nebo vůbec žádný a lítání dost krkolomný, i když se na to dalo po chvíli zvyknout ... a nakonec mě to vykoplo ze hry s hláškou "server shutdown". Nevím no.
@pajmič (01.02.2019 23:13): Lítání s myší je v poho v momentě, kdy nastavíte nulovou odezvu letu a stáhnete alespoň na 35% citlivost. Jinak člověk dělá piruety, než to napálí do první skály.
To samé platí pro potápění.
To samé platí pro potápění.
Taky jsem si vyzkoušel demo a nemůžu říct, že bych byl nespokojen.
Problém se zvuky absolutně žádný, dal jsem si surround a svojí 5.1 jsem si ohulil a pocit boje perfektní :)
Co mi trochu kazilo audiovizuální zážitek, byly občasné propady FPS. Na svojí sestavě bych teda čekal, že to pojede lépe ! Někdy je to až zbytečně moc přehnané efektama.
Jinak za mě náplň misí v demu je pohoda, pokud by to takovým stylem jelo i v plné verzi, nalákalo by mě to. Ale uvidíme :)
Problém se zvuky absolutně žádný, dal jsem si surround a svojí 5.1 jsem si ohulil a pocit boje perfektní :)
Co mi trochu kazilo audiovizuální zážitek, byly občasné propady FPS. Na svojí sestavě bych teda čekal, že to pojede lépe ! Někdy je to až zbytečně moc přehnané efektama.
Jinak za mě náplň misí v demu je pohoda, pokud by to takovým stylem jelo i v plné verzi, nalákalo by mě to. Ale uvidíme :)
@Gordon (02.02.2019 18:57): A takový bude každý quest. No ale jak řikáš, pokud to bude podložený slušnýma postavama a solidním příběhem... To je aspekt, který všem těm looteračkám chybí nebo zaostává.
@pajmič (02.02.2019 18:56): Zrovna ten quest se mi dost líbil. Tedy co se týče jeho rozvoje, jinak klasická posťákovina.
@kiwizak (02.02.2019 18:26): No tak je to Demo, respektive osekaná beta, že jo. Je tam contentu tak na 4 hodiny. Udělat quest pro Matiho, stronghold, vyzkoušet si javeliny a čau.
Tak jsme to včera taky zkusili s přítelem, z ukázek totálně nateseni, otrávení během chvilky. Podle něj prej Division (ja nemůžu soudit), za me lítání paráda, ačkoli ovládatelnost by mohla být lepší.. schopnosti fajn, ale jinak po dvou hodinách (volny mod a jeden pavoučí boss) už těžká nuda... A to to vypadalo tak perfektně a zábavně...
Mě to přijde totálně sux ... na xku to běží tak na 25 fps ...
Vypadá to jako typická EA hra ... :/ Po 20 minutách jsem to vypnul, toto mě asi fakt baviti nebude :(
Vypadá to jako typická EA hra ... :/ Po 20 minutách jsem to vypnul, toto mě asi fakt baviti nebude :(
@Charllize (02.02.2019 13:21): This engine is a joke. Je sice parádní že vypadá krásně, ale když je rozbitý v každé hře co jsem hrál a oni se to nesnaží opravit, bude někde problém...
U BFV mi to hodilo dokonce i Bluedeath... :-D
U BFV mi to hodilo dokonce i Bluedeath... :-D
@Gordon (02.02.2019 04:35): to je u Frostbitu normalni. dela to DA:I a Andromeda taky. Obvzlast kdyz pocitac nebo konzole jede na doraz. Pripadne kdyz hrajes dlouho bez vypnuti hry. Moje cca 12ti hodinovy seance treba u DA:I mivaly pak zpozdeny nebo zadny zvuk celkem bezne:)
Ta hra má brutální problém se zvuky, nejenom že mi občas totálně kiksne zvuk střelby ale dokonce mi teď kikslo audio jako celek. :-D
@pajmič (01.02.2019 23:13): 60 FPS na high (ultra textury)
Sai mě oholil. :-(
@Paul (01.02.2019 19:31): Ten hub je divnej, všude plno lidí na své animační pozici a všude totálně mrtvo, jak nějaké město mrtvých.
Sai mě oholil. :-(
@Paul (01.02.2019 19:31): Ten hub je divnej, všude plno lidí na své animační pozici a všude totálně mrtvo, jak nějaké město mrtvých.
@Gordon (01.02.2019 23:04): Lítání s myší je pěkně na govno! Jak ti ta hra běhá? Z nějakého důvodu tahle beta jede hůř než ta před týdnem.
P.S. Kam jsi dal vousy, Gordy? Bych tě bez brejlí nepoznal. Vypadáš daleko méně....autotirativně:)
P.S. Kam jsi dal vousy, Gordy? Bych tě bez brejlí nepoznal. Vypadáš daleko méně....autotirativně:)
@Gordon (01.02.2019 22:57): gamepad, Gordy, gamepad. Mysi se klika na ikony ve win, s tou si moc nezahrajes:)
tak první boss poražen, je to takový ten pavouk s rakovinou. Jsem to střílel s nějakýma random lidma a hned po tom, co jsem se si ošahal ovládání mě a asi ani nikoho jinýho ani jednou nezasáhl, ConTeNt.
Lítání je na hovno, je to nepříjemné na ovladání nechápu proč prostě nemůžu zamířit myší a tam leteť, nene hezky si tam nakoriguj myšku a snaž se jí jak debil centrovat rovně abys nebral skály vedle tebe.
Pod vodou je orientace na hovno ještě víc, je to jako létat v nějakém arkádovem leteckém simulátoru s maximální citlivostí myši. čekali jsme kvůli tomu půl hodiny na random týpka co se v té vodě nedokázal zorientovat.
Když chcípnete tak musíte čekat až vás někdo oživí nebo se vrátit do menu hry a pak se znova zapojit do seance. Geniální.
Narazil jsem jen na jednoho pavouka s epilepsií, mám to brát u tohoto enginu jako pozitivum?
Lítání je na hovno, je to nepříjemné na ovladání nechápu proč prostě nemůžu zamířit myší a tam leteť, nene hezky si tam nakoriguj myšku a snaž se jí jak debil centrovat rovně abys nebral skály vedle tebe.
Pod vodou je orientace na hovno ještě víc, je to jako létat v nějakém arkádovem leteckém simulátoru s maximální citlivostí myši. čekali jsme kvůli tomu půl hodiny na random týpka co se v té vodě nedokázal zorientovat.
Když chcípnete tak musíte čekat až vás někdo oživí nebo se vrátit do menu hry a pak se znova zapojit do seance. Geniální.
Narazil jsem jen na jednoho pavouka s epilepsií, mám to brát u tohoto enginu jako pozitivum?
@SimonEndt (01.02.2019 22:35): -1 Naprosto spatně jsi si tu moji psí metaforu vyložil :)
V Anthemu nejde jen o lítání a vertikalitu, ale o synergii abillit, které se dobíjejí velmi rychle. Ta hra pochopitelně sdílí jisté prvky s Destiny a Division. Spíš to má ale nejblíže k TPS Diablu s exosuitama.
@Jab (01.02.2019 22:37): Když si tu kluci seděj na vedení, nezbývá jic jiného, než přejít k trochu neortodoxním přirovnáním, ale ani to, zcela patrně, nepomáhá :)
V Anthemu nejde jen o lítání a vertikalitu, ale o synergii abillit, které se dobíjejí velmi rychle. Ta hra pochopitelně sdílí jisté prvky s Destiny a Division. Spíš to má ale nejblíže k TPS Diablu s exosuitama.
@Jab (01.02.2019 22:37): Když si tu kluci seděj na vedení, nezbývá jic jiného, než přejít k trochu neortodoxním přirovnáním, ale ani to, zcela patrně, nepomáhá :)
@SimonEndt (01.02.2019 22:42): Jen to ne, nekteri se tu maji tak radi ze by davali minus i kdyby nekdo napsal ze 1+1=2 :)
Ta inspirace je tady. sakra uz :)
https://www.youtube.com/watch?v=npcmMuFWASs
Ta inspirace je tady. sakra uz :)
https://www.youtube.com/watch?v=npcmMuFWASs
@Jab (01.02.2019 22:37): Jo, naprosto souhlasím (a mimochodem, hodil by se tu systém bodování i v diskuzi :))
@SimonEndt (01.02.2019 22:35): +1 Ta inspirace je evidentní. A nikdo neříká, že Anthem tím létáním nepřináší prvek, který je odlišný a mění gameplay.
Ale to je fuk, ta diskuze není moc důležitá a když už se to připodobňuje k psům a jejich podobnostem/odlišnostem, tak je asi nejvyšší čas ji ukončit, páč zdůrazňování jednoho či druhého je vyloženě a jen o osobních preferencích. ;)
Ale to je fuk, ta diskuze není moc důležitá a když už se to připodobňuje k psům a jejich podobnostem/odlišnostem, tak je asi nejvyšší čas ji ukončit, páč zdůrazňování jednoho či druhého je vyloženě a jen o osobních preferencích. ;)
@pajmič (01.02.2019 22:26): Jak psal Paul, pokud to lze kategorizovat do žánru a subžánru, tak to celkem sedí. Jak ty jsi přirovnal, tak pes patří do rodu vlků a pak se liší jednotlivé druhy a poddruhy. Anthem je žánrově střílečka a subžánrově je to akční RPG střílečka s arkádovými prvky, stejně, jako The Division a Destiny 2 (bráno z oficiálních stránek).
Arkádové prvky jsou v tomto případě pohyb, vyskakující číslíčka životů apod. Mimochodem, stejný subžánr bude u nového Far Cry: New Dawn.
Arkádové prvky jsou v tomto případě pohyb, vyskakující číslíčka životů apod. Mimochodem, stejný subžánr bude u nového Far Cry: New Dawn.
@SimonEndt (01.02.2019 22:05): To je jako tvrdit, že polskej chrt, bernardýn a husky jsou si podobný, protože jsou to psi. Každý má jiný povahový vlastnosti, hustotu a délku srsti, barvu atd. Destiny není Division, Division není Anthem, Anthem není Destiny.
Vykvajzněte se na tu střílečku a hádky k ní a pojďte diskutovat o jádru žánru RPG do patřičného tématu. ;)
@pajmič (01.02.2019 22:16): nehraj blbýho, taky ti to nebaštím.
@Paul (01.02.2019 22:04): Invektivy? Kde? Snowflake? Ty? No ti nebaštim.
@SimonEndt (01.02.2019 22:05): Nepřehlédl. Já totiž psal to stejný co ty - ta hra je v detailech typu vertikálnost/prostředí jiná, ale jako celek působí podobně jako division a destiny, protože je to prostě stejnej subžánr stříleček.
@pajmič (01.02.2019 22:01): Hmm, že bych se přehlédl ve jménech? Když tak teda sorry, ale tak či tak ty hry vnímám podobně :))
@pajmič (01.02.2019 21:50): příště se nauč číst, odpusť si invektivy, a nemusíš se ztrapňovat.
@SimonEndt (01.02.2019 21:56): Tím se ale přiklániš spíše ke mě :)
Ta hra jsou vykradeny Xenoblade Chronicles X, aspon v zakladu, ale to krome asi dvou lidi tady z DH asi tezko nekdo posoudi :)
Musím se tady přiklonit k Paulovi (Paulímu?), the Anthem je koncipováno podobně jako hry typu Destiny a i The Division. Má to hodně podobné prvky, ale Anthem má samozřejmě obrovský rozdíl ve vertikálnosti a tím se mění i způsob boje, každopádně to jádro zůstává.
@Paul (01.02.2019 21:34): Ale kdepak, to ty máš občas problém zapnout tu kulatou věc na krku. Že to není tvůj žánr chápu, můj taky ne. Ale nemusíš to odůvodnovat takovýma hovadinama.
@Charllize (01.02.2019 21:38): Běhá to jako hlemýžd na všech platformách :)
@Charllize (01.02.2019 21:38): Běhá to jako hlemýžd na všech platformách :)
@Paul (01.02.2019 21:34): tak pri 1080p se to drzi prumerove pres 40 fps, coz je na PRO slusny. Prekvapivy prave je ze mnohem vykonejsi konzole jako XOX to jaksi nedava tak dobre. To ze na nabusenym PC to bezi 60, je vec o ktery neni treba diskutovat.)
@Jab (01.02.2019 21:07): :D To je tak, když vývojáři nastaví danou funkci na 0.01 :)) Jinak taky nemam rád blur, ale záleží .. na fpska vypínám, na příběhy, kde se tolik nepotřebuju rozhlížet, tak to nechávám
@Gordon (01.02.2019 21:26): poprvý mě loading taky vyhodil znovu do menu a zase jsem musel projít hubem ven. Klasika.
@Charllize (01.02.2019 21:25): 24 fps...a mě tam sraly i dropy na 59, ehm.
@pajmič (01.02.2019 21:01): jo, všimli jsme si že máš občas problém akceptovat difference of opinion, hlavně když jde o bioware (ikdyž tady ani o difference nejde, jenom mluvíme past each other)
@Charllize (01.02.2019 21:25): 24 fps...a mě tam sraly i dropy na 59, ehm.
@pajmič (01.02.2019 21:01): jo, všimli jsme si že máš občas problém akceptovat difference of opinion, hlavně když jde o bioware (ikdyž tady ani o difference nejde, jenom mluvíme past each other)
Zrovna jsem pět minut cyvěl na úvodku jak mě to nechce pustit do hry... :-)
PS4PRO to dava lip nez XOX, heh.
https://www.youtube.com/watch?v=mdr1DWvt31c
https://www.youtube.com/watch?v=mdr1DWvt31c
@Jab (01.02.2019 21:07): Takže to prostě jen maže vše blízké. Nesnáším efekty, co mažou obraz.
Jediné, v čem má rozmazávání smysl je anti aliasing.
Jediné, v čem má rozmazávání smysl je anti aliasing.
@pajmič (01.02.2019 21:11): Jojoo, motion blur jde taky jako první, ale o tom naštěstí vím už od dob Mass Effectu 2 :D
@Ria Kon (01.02.2019 21:02): Reapeři. Je to fuj a vypínám to spolu s motion blur a dalšíma blbůstkama.
@Ria Kon (01.02.2019 21:02): Jo, tohle málokdy něco užitečného dělá.
Viz i:
http://international.download.nvidia.com ... son-1-on-vs-off.html
Viz i:
http://international.download.nvidia.com ... son-1-on-vs-off.html
Díky Anthemu jsem přišla na jednu věc... nesnáším Chromatic Aberration. Kdo proboha vymyslel, že je to hezký?!
Teď jdu do všech novějších her, co vlastním a jdu to povypínat.
Teď jdu do všech novějších her, co vlastním a jdu to povypínat.
@Paul (01.02.2019 20:47): To nejsou žádné konkrétnosti, Paule. To jsou fundamentální odlišnosti v gameplay designu. Jediné, co maji Division/Destiny/Anthem společného je subžánr. Píšeš koniny a když někdo píše blbosti stává se ze mě nepříčetné individuum, tak je nezlob.
+ Paul psal i Destiny. A že to vypadá jak DLC k Destiny je očividné. :)